En wie heeft er weer tentamens? Ikquote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef LuNaTiC het volgende:
tvptje
goede zaken gedaan vandaagen gelukkig vrij kunnen krijgen van werk om beide wedstrijden in de CL te kunnen kijken.
* LuNaTiC goed weekend gehad
Ok, houd ik je aanquote:Op zondag 3 april 2005 16:46 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat 100% zeker weten niet verliezen in Lyon !!!
Gelijkspel of winst
Om met de woorden van Co te spreken: het is altijd prettig als je concurrenten punten laten liggen en zelf je wedstrijd wint.quote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef LuNaTiC het volgende:
tvptje
goede zaken gedaan vandaagen gelukkig vrij kunnen krijgen van werk om beide wedstrijden in de CL te kunnen kijken.
Wat denk jij van de kansen voor PSV tegen Lyon?quote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
De enige ploeg die dit seizoen Europees niet verloor in Lyon was Man United, met een benauwde 2-2.
Goede generale ook voor Lyon.
Ik onderschat Lyon echt niet hoor. Ik had liever geloot tegen Italianen of Bayern, want Lyon is beter. Maar aan de andere kant: Áls PSV wint van Lyon, dan is een finaleplaats ook haalbaarquote:Op zondag 3 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat PSV het niet redt tegen Lyon. 70 - 30 qua percentage, voor Lyon dus. Een ploeg die schromelijk onderschat wordt.
Monaco had ook een goede thuisreeks neergezet. Daar maakte PSV een einde aan.quote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
De enige ploeg die dit seizoen Europees niet verloor in Lyon was Man United, met een benauwde 2-2.
70-30 is overdreven vind ik.quote:Op zondag 3 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat PSV het niet redt tegen Lyon. 70 - 30 qua percentage, voor Lyon dus. Een ploeg die schromelijk onderschat wordt.
Ik denk dat Lyon door de meeste PSV'ers verre van onderschat wordt. Na Monaco was de enige ploeg die ik (en velen met mij) niet wilde loten Lyon. Ik ben ook bang dat we eruit vliegen al blijf ik erbij dat eerst uit spelen een voordeel is of in ieder geval kan zijn. Een goaltje meepikken in Lyon lijkt me wel noodzaak.quote:Op zondag 3 april 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, lager dan 65 - 35 echt niet hoor.quote:Op zondag 3 april 2005 17:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
70-30 is overdreven vind ik.
60-40 is het eerder denk ik.
volgens mij had Monaco ook nauwelijks thuis verloren totdat wij langskwamenquote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
ik teken ook voor een 2-2 of hij benauwd wordt is de vraagquote:Op zondag 3 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Ik bedoel rond PSV - Lyonquote:Op zondag 3 april 2005 18:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb komende vrijdag ook tentamen. Maar di/wo/do avond wordt er toch echt voetbal gekeken
en dan wordt die hopelijk naar 8 mei verplaatstquote:Op zondag 3 april 2005 19:15 schreef Djekko het volgende:
De kampioensmeter staat weer op het netwerk
Kampioensmeter
PSV staat 7 verliespunten voor op AZ. Blijft dit zo, dan wordt PSV op zaterdag 7 mei kampioen, thuis tegen De Graafschap.
![]()
Net al de iemand met de eerste shirts rond zien lopen. Zwarte shirts met alex erop en met een kleine Blind met een chagrijnige kop eronderquote:Op zondag 3 april 2005 19:15 schreef Djekko het volgende:
De kampioensmeter staat weer op het netwerk
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op zondag 3 april 2005 19:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan wordt die hopelijk naar 8 mei verplaatst
dat roep ik al meer dan een jaarquote:Op zondag 3 april 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat Barreto een goedkope en prima speler zou zijn voor PSV
Ik riep dat al toen NEC hem nog niet had gekocht. Staat niet voor niets bekend als de Beckham van Paraguay.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Ik riep dat al toen NEC hem nog niet had gekocht
Is dat Blind? Links is Co, dat zie ik wel..quote:Op zondag 3 april 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Die Blind er op maakt het dan weer jammer.
Dat maak jij er dan weer van.quote:
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...quote:Op zondag 3 april 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat Barreto een goedkope en prima speler zou zijn voor PSV
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 april 2005 20:06 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...
quote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef Djekko het volgende:
[..]
Is dat Blind? Links is Co, dat zie ik wel..
[afbeelding]
Yildrim is "gehypte" alleen bij vrije trappen is hij gevaarlijkquote:Op zondag 3 april 2005 20:06 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...
Laat hem zich eerst maar eens 1 a 2 jaar bewijzen bij Heerenveen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef Djekko het volgende:
Yildirim is een gehypte speler die voorlopig niets toevoegt aan PSV.
idd en bloedfanatiek, toch wel een beetje type van Bommel alleen met een betere traptechniekquote:Op zondag 3 april 2005 20:15 schreef cultheld het volgende:
Barreto kan goed storen, heeft tactisch inzicht, een fenomenale traptechniek en is ook geen moeilijke jongen om in de groep te hebben. Wat wil PSV nog meer hebben?![]()
Zelfde geld voor mij.quote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef LuNaTiC het volgende:
tvptje
quote:Op zondag 3 april 2005 21:17 schreef pascalheister het volgende:
Net bij Studio Sport lieten ze wat beelden zien vanuit Lyon, 1 speler zat met een vlieger te spelen op het trainingsveld![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 19:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel rond PSV - LyonAnders was ik wel gegaan, maar ik heb die hele week tentamens
meldt je ziekquote:Op zondag 3 april 2005 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
Goed plan, zou ik mss ook maar eens moeten doen
Maardas op een zondag zeker
werk...
vooral als je dan collega's tegenkomt in het stadionquote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
ehm, ik werk thuis
dat ziek melden zal wel heel erg opvallen
tegen mijn moeder zeggen dat ik te ziek ben om te werken en dan vrolijk de deur uit en de auto meenemen naar eindhovenquote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vooral als je dan collega's tegenkomt in het stadion
Ja Cris was dat geloof ik. Humor!. En Juninho kwam alleen ff buiten kijken en was daarna meteen weer verdwenen. Relaxt sfeertje daar volgens mij.quote:Op zondag 3 april 2005 21:17 schreef pascalheister het volgende:
Net bij Studio Sport lieten ze wat beelden zien vanuit Lyon, 1 speler zat met een vlieger te spelen op het trainingsveld![]()
De Ceulaer is de Beckham van België...quote:Op zondag 3 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik riep dat al toen NEC hem nog niet had gekocht. Staat niet voor niets bekend als de Beckham van Paraguay.
quote:West Bromich Albion striker Geoff Horsfield says midfielder Zoltan Gera has pledged his future to the club, even if they are relegated.
The Hungary captain has been linked with a move to Aston Villa or PSV Eindhoven this summer.
But Horsfield says Gera has told his team-mates that he is willing to stay at The Hawthorns.
"He has reassured us that he is stopping with us - no matter what happens," said Horsfield.
"We all said to him 'you are going to PSV Eindhoven' and he has gone 'no, no, I'm stopping here'. He is brilliant and we all want him here.
"We've got to hang onto Zoltan. It is vital for us. He is an unbelievable player.
"He is a great lad to have about the place, his English is getting better and he is a fantastic player.
"Zoltan is not just a flair player that has got these little flicks. He works hard, he chases every lost cause and scores goals and he is a superb talent for this club to have."
Horsfield and winger Jonathan Greening have already made the same commitment to Albion should they fail to stay up.
They enhanced their chances of avoiding the drop with a 1-0 win over Everton on Sunday.
wordt wel 8 mei denk ikquote:Op zondag 3 april 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat ik 7 mei maar eens richting Eindhoven ga
Duidelijk een man met ambitie!quote:Op maandag 4 april 2005 18:31 schreef ChAoZ het volgende:
bbc:
Dat zou toch een mooie verjaardagscadeautje zijnquote:
quote:
Inderdaadquote:Op maandag 4 april 2005 23:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zou toch een mooie verjaardagscadeautje zijn
De meeste psv-ers volgens mijquote:
Wat ik al dacht en ook gebeurtquote:Wedstrijden waarin PSV kampioen van Nederland kan worden, worden verplaatst naar zondag. Twee wedstrijden die daarvoor in aanmerking kunnen komen zijn FC Twente-PSV op zaterdag 30 april en PSV-De Graafschap op zaterdag 7 mei. Door de wedstrijden naar zondag te verplaatsen, is het gemakkelijker om de club op dezelfde dag te huldigen.
Dat ze ook een uitwedstrijd verplaatsen verbaast me enigszins. Een paar jaar geleden werden ze op een vrijdag kampioen in Enschede. Maar ja, echt veel maakt het ook niet uit, het is wel leuker om het dan meteen die dag te vieren.quote:
Als PSV doorgaat, dan mag PSV wat mij betreft overklast worden in de volgende wedstrijd, zo lang Lyon maar niet scoort en PSV doorgaat, ga ik echt niet zeiken vanwege het spelquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:14 schreef ChAoZ het volgende:
Erg net resultaat. Het spel was natuurlijk niet echt wat, en het wordt nog niet makkelijk thuis.
Ach als je kijkt hoe "lelijk" PSV in '88 de cup binnen haalde....quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als PSV doorgaat, dan mag PSV wat mij betreft overklast worden in de volgende wedstrijd, zo lang Lyon maar niet scoort en PSV doorgaat, ga ik echt niet zeiken vanwege het spel
Ik kan echt genieten van tactisch sterk voetbal. Die kunstjes van Ronaldinho zijn wel leuk om te zien, maar ik kan van tactieken en collectief veel meer genietenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach als je kijkt hoe "lelijk" PSV in '88 de cup binnen haalde....
Mij maakt het niet uit
Ja idd... maar je zag op het einde dat PSV beter ging draaien....quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van tactisch sterk voetbal. Die kunstjes van Ronaldinho zijn wel leuk om te zien, maar ik kan van tactieken en collectief veel meer genieten![]()
Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar. Ik ben wel blij met het resultaat tegen Lyon, maar PSV werd natuurlijk helemaal weggespeeld en als PSV maar een klein beetje minder mazzel had, dan was het zo 3-0 voor Lyon geworden.
Maar goed, ze zijn nog in de race, nog zo een 2 weken, denk ik![]()
Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eensquote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...
Wat wil je nou zeggen, mister vierde plaats?quote:Op woensdag 6 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eens
quote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar...
1 week...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar. Ik ben wel blij met het resultaat tegen Lyon, maar PSV werd natuurlijk helemaal weggespeeld en als PSV maar een klein beetje minder mazzel had, dan was het zo 3-0 voor Lyon geworden.
Maar goed, ze zijn nog in de race, nog zo een 8 dagen, denk ik![]()
volgens mij werden we daar officieus kampioen, oftewel iets van 9 punten voor meta nog 3 wedstrijden te gaan. Dus alleen nog theoretisch te achterhalen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ze ook een uitwedstrijd verplaatsen verbaast me enigszins. Een paar jaar geleden werden ze op een vrijdag kampioen in Enschede. Maar ja, echt veel maakt het ook niet uit, het is wel leuker om het dan meteen die dag te vieren.
Nee klopt, gelijkspelen deden jullie in alle andere wedstrijden. Maar wat boeit dat? Het heden telt...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eens
Ik denk dat het zweet op plekken komt wat je niet wilt weten... punten van mijn stoelquote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:volgende week woensdag wordt een naar nerveuze dag totdat de wedstrijd begint ben k bang
[..]
volgens mij werden we daar officieus kampioen, oftewel iets van 9 punten voor meta nog 3 wedstrijden te gaan. Dus alleen nog theoretisch te achterhalen.
Valencia uitquote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...
En natuurlijk niet te vergeten de wedstrijd waarin ajax zelf niet speelde; Rosenborg - Lyonquote:
En PSV moest in '88 ook tegen een franse ploeg.... daar werd het ook 1- 1.... het zou te mooi voor woorden zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef cultheld het volgende:
Maar goed, encore un fois:
Porto won in '87 de EC1, PSV in '88.
Porto won in 2004 de CL, gaat PSV hem in '05 winnen?
Ja, maar tijdens de wedstrijd tegen Inter had Ajax weer de pech dat een glaszujiver doelpunt werd afgekeurt in de 10e min ofzoquote:Op woensdag 6 april 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten de wedstrijd waarin ajax zelf niet speelde; Rosenborg - Lyon
Heb vernomen dat Sonny Anderson nog steeds elke week een bosje bloemen krijgt![]()
Dat was wat mij ook opviel, het hele team draaide opeens niet meer lekker...quote:Op woensdag 6 april 2005 11:44 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat PSV een zeer reële kans maakt om door te stomen naar de halve finales. Je zag dat Lyon na die tegengoal totaal gefrustreerd was waardoor de organisatie opeens ver te zoeken was. Zo superieur bleken de Fransen dus niet te zijn.
Lyon zal straks nog meer op de aanval moeten spelen, PSV moet dan heel goed staan. Het zal voor PSV met counters en dode spelmomenten moeten gebeuren. Een snelle goal van PSV in de return kan wonderen doen.
Oow mijn god, die debielen die daar in et begin staan te juichen ken ikquote:Op woensdag 6 april 2005 09:47 schreef Spideyman het volgende:
reacties vogel, vennegoor, cocu en hiddink:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.NabeschouwingLyonPSV&ns_type=clickout
hahaha dat is echt cewlquote:Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oow mijn god, die debielen die daar in et begin staan te juichen ken ik![]()
Chelsea.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
Ik denk trouwens dat we toch wel doorgaanWeten jullie wie de Europacup 1 won in '87? FC Porto
In '88 won PSV de Europacup 1. Porto won in 2004 de Champions League. Dus welke club gaat de Champions League in 2005 winnen?
Wij beginnen er niet over, jij rakelt het steeds weer op. Voor meer informatie: http://www.ajax.nl/show/id=94787quote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
En nu nooit meer over Lucky Ajax beginnen...
Het enige excuus dat je mag hebben is dat je met een onwijs lekker mokkel aan het kletsen was...quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gister alleen de samnvatting van Cocu's goal gezien , want de TV hing aan de andere kant van het cafe
Sinds wanneer is de 79e minuut laat?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Bij elke late Ajax-goal begint men er al jaren over bij PSV, DD. Jij bent de enige die het niet doet, denk ik dan maar.
[inkopmodus]quote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Bij elke late Ajax-goal begint men er al jaren over bij PSV, DD. Jij bent de enige die het niet doet, denk ik dan maar.
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
en hoera dat Collina nooit meer een wedstrijd van PSV zal fluiten!
lucky vind ik in de laatste seconde van de wedstrijd scoren, wat ajax toch wel eens last van heeft gehad dit seizoen. Maar genoeg offtopic gelul ..quote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
eend en mij misschienquote:Op woensdag 6 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Zapper, DD, PyTh, Appelsientje, Bos81 en Spideyman gefeliciteerd hoor!!
Wie vergeet ik nu eigenlijk? Ik heb het gevoel dat ik iemand mis die ik normaliter feliciteer...
Your big friend Culty!quote:Op woensdag 6 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Wie vergeet ik nu eigenlijk? Ik heb het gevoel dat ik iemand mis die ik normaliter feliciteer...
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, en rubbereend. Maar die vind ik de laatste tijd meer NEC-supporter.
Mijquote:Op woensdag 6 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:29 schreef lookinforyou het volgende:
Het was geweldig gisteravond!!
Wel een beetje late reactie (I know).
Ik had het niet verwacht, eerlijk gezegd.
Oow, wat was het spannend.....
Met dank aan Appelsientje!!![]()
dankjequote:Op woensdag 6 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Misschien als je in de komende weken je postgedrag een beetje aanpast, dat we je dan volgend jaar zullen feliciteren met het winnen van de Amstel Cup, vanaf het Leidschepleinquote:Op woensdag 6 april 2005 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow nee ik zie jou mij nog niet feliciteren
Als jullie nou nog dit jaar een beetje je best doen in die Amstel Cup kunnen we jullie misschien ook nog ergens mee feliciteren.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef twi het volgende:
Misschien als je in de komende weken je postgedrag een beetje aanpast, dat we je dan volgend jaar zullen feliciteren met het winnen van de Amstel Cup, vanaf het Leidscheplein
Dank je wel. Het resultaat is mooi, maar dat telt niet meer als we volgende week verliezen. We zijn er nog niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Dank! Wanneer is het nu eens mijn beurt om jou te feliciteren?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
quote:PSV lijkt wel kansrijk voor Granqvist
PSV lijkt wel kansrijk om de 19-jarige Andreas Granqvist te strikken. PSV wilde hem eerder graag voor een stage naar Eindhoven halen, maar hij koos ervoor om zijn contract bij Helsingborg te verlengen en in ieder geval dit seizoen nog in Zweden te spelen. PSV, Liverpool en Celtic zouden hem nauwlettend volgen. De kansen voor PSV lijken te stijgen want de verdediger die afgelopen jaar doorbrak in Zweden laat weten dat hij voor zijn carriere een overgang naar de Nederlandse competitie als beste ziet.
bron is zoals wel vaker PSV Netwerkquote:Aliadiere meldt interesse PSV
Ajax en PSV werden al eerder in het geruchtencircuit in verband gebracht met de 21-jarige Franse aanvaller Jeremie Aliadiere. Volgens de aanvaller zelf hebben beide clubs ook daadwerkelijk interesse getoond, net overigens als diverse andere clubs. De jonge Fransman heeft overigens zelf een grote voorkeur voor een transfer naar Paris Saint Germain, indien hij het bij Arsenal niet weet te redden.
Dat zijn net de clubs waar jij niet zo'n fan van bentquote:Op woensdag 6 april 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Maar TLK heeft naast zijn liefde voor PSV ook nog een Inter-hart. Tja, het houdt ergens op...
Door jou hoef ik niet heen te prikken. Je komt alleen af en toe, en waarschijnlijk onbedoeld, wat betweterig over. Je hebt veel kennis, maar door er zo mee te koop te lopen kan het wel eens vervelend worden. Komt bij dat je net als Johan Derksen nogal overtuigd bent van je eigen mening.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
DIJK moet je een beetje doorheen prikken, maar die is ook nog wel okee. Net als Bobu.
Maar TLK heeft naast zijn liefde voor PSV ook nog een Inter-hart. Tja, het houdt ergens op...
Is Baseggio transfervrij?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Walter Baseggio vertrekt bij Anderlecht.
Binnenhalen, middenvelder nummer 1. Goed, niet duur, juiste instelling, etc. Buitenkansje voor ons PSV.
Dat weet ik niet echt. Hij zal sowieso te betalen zijn. Hij speelt niet meer bij Anderlecht en ligt een beetje in de clinch met het bestuur.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is Baseggio transfervrij?
Toch heb ik altijd het idee dat het met PSV en belgen niet echt wil vlotten op Luc na natuurlijk
Ik denk dat je onderschat wat er allemaal voor redelijk betaalbaar te krijgen is, qua dragende spelers.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:57 schreef cultheld het volgende:
Baseggio is wel goed, maar hij zal wel veel salaris eisen en dan heb ik liever een zekerheidje
Radomski te licht, Emre onhaalbaar en onbetaalbaar, Barreto zal ook vrij prijzig zijn. Al geef ik die de meeste kans.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:09 schreef cultheld het volgende:
Je vergeet Barreto, Radomski, Emre enz. enz.
Als hij niet meer speelt bij Anderlecht zal hij minder kosten dan inderdaad een Barreto.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Radomski te licht, Emre onhaalbaar en onbetaalbaar, Barreto zal ook vrij prijzig zijn. Al geef ik die de meeste kans.
Maar; Baseggio heeft volgens mij de beste papieren.
Emre is zeker niet onbetaalbaar, want hij mag waarschijnlijk voor een zeer lage transfersom vertrekken uit Milaan. En hij heeft gezegd dat hij niet zoveel om het geld geeft, zo lang hij maar aan spelen toe komt. Hij overweegt zelfs om terug te keren naar Turkije, dus waarom is hij dan onhaalbaar voor PSV? En Radomski te licht noemen dat getuigt gewoon niet van voetbalkennis; Die jongen kan alles wat Vogel ook kan. Een ideale, goedkope oplossing voor de positie van Vogel.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Radomski te licht, Emre onhaalbaar en onbetaalbaar, Barreto zal ook vrij prijzig zijn. Al geef ik die de meeste kans.
Maar; Baseggio heeft volgens mij de beste papieren.
Ik kan geen enkele reden voor Emre bedenken, waarom PSV een goeie, volgende club voor 'm zou zijn. Hij kan ongetwijfeld terug naar Turkije. Speelt ie ook wekelijks, en CL. Los van het viervoudige wat ie daar kan verdienen. Want niet voor het geld voetballen? Reken maar dat dat speelt.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Emre is zeker niet onbetaalbaar, want hij mag waarschijnlijk voor een zeer lage transfersom vertrekken uit Milaan. En hij heeft gezegd dat hij niet zoveel om het geld geeft, zo lang hij maar aan spelen toe komt. Hij overweegt zelfs om terug te keren naar Turkije, dus waarom is hij dan onhaalbaar voor PSV? En Radomski te licht noemen dat getuigt gewoon niet van voetbalkennis; Die jongen kan alles wat Vogel ook kan. Een ideale, goedkope oplossing voor de positie van Vogel.
Volgens belgiumsoccer.be is de interesse nog steeds, in Baseggio.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:31 schreef cultheld het volgende:
Radomski kan ook naar Stuttgart. En die interesse in Baseggio is niet recent, maar van twee jaar terug.
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Walter Baseggio vertrekt bij Anderlecht.
Binnenhalen, middenvelder nummer 1. Goed, niet duur, juiste instelling, etc. Buitenkansje voor ons PSV.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef pascalheister het volgende:
Voorzitter in Lyon tussen de supporters
[afbeelding]
Dat haalt Hiddink er wel uitquote:Op donderdag 7 april 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik las laatst nog een paar mooie uitspraken over Baseggio, die man heeft totaal geen instelling. Was iets in de trant van "hij beweegt alleen in de middencirkel en is tevreden met 1 goede pass".
Die zou ik als PSV zijnde nooit halen!
Vogel is populairquote:8/4/2005 - Gerucht: Lazio in contact met Vogel
(Gepost door RvN)
Volgens de Tribal Football zou Lazio contact hebben opgenomen met de zaakwaarnemer van Johann Vogel. Algemeen directeur Gabriele Martino van lazio was naar verluidt onder de aanwezigen bij Olympique Lyon - PSV. Hij zou de mogelijk naar Juventus vertrekkende Giuliano Giannichedda op moeten volgen. Wat de oorspronkelijke bron van het gerucht is, is niet duidelijk.
quote:PSV wil contract Vennegoor verlengen
De officiele site van Jan Vennegoor of Hesselink meldt dat Guus Hiddink heeft laten weten het contract met Jan Vennegoor of Hesselink te willen verlengen. De aanvaller van PSV zal binnenkort door PSV worden uitgenodigd voor besprekingen daarover. Het contract van Jan Vennegoor of Hesselink loopt tot medio 2006.
Idd goed nieuws! Maar ik heb toch het gevoel dat Lange Jan naar het buitenland gaat... hij wil zelf graag naar 't buitenland.. en als hij wilt gaan.. dan moet het nu zo'n beetje gebeuren...quote:
Ik zou het wel leuk vinden als hij wat speelminuten krijgt. Hij zit niets voor niets bij de selectie.quote:Afellay in selectie; lichte blessure Park
Ibrahim Afellay is opgenomen in de selectie van PSV voor de competitiewedstrijd tegen FC Den Bosch. De 19-jarige middenvelder zat op 18 december tegen Roda JC voor het laatst bij de groep.
Daarna kreeg Afellay te maken met een reeks lichte blessures. "Afellay is een poos weggeweest, maar hij heeft de laatste tijd goed getraind. En dan is het logisch dat hij er weer bij is", aldus Guus Hiddink vrijdagmiddag tijdens het wekelijkse persgesprek.
Guus Hiddink kan echter niet beschikken over Ji-Sung Park. De Zuid-Koreaan ondervindt nog wat last van tikjes die in de wedstrijd tegen Olympique Lyon moest incasseren. "Ik ken Park uit het verleden goed genoeg om te zien dat hij even rust nodig heeft. Hij kan in principe gewoon spelen, maar het is beter om hem even te behandelen." Achter de naam van André Ooijer staat een klein vraagteken. De technische staf zal zaterdag pas bepalen of de verdediger vanaf het begin gaat starten.
Ook tegen FC Den Bosch zal PSV weinig veranderingen aanbrengen in de aanpak. Dit seizoen leed rondom Europese wedstrijden weinig tot geen schade op in de competitiewedstrijden. Hiddink: "De competitie is de basis, een voorwaarde voor waar we nu in Europa zijn en dat nemen we heel serieus."
Guus Hiddink ging ook nog even in op de situatie rond de Braziliaanse aanvaller Robert. Hij kwam in de winterstop naar PSV, maar kreeg tot op heden luttele speelminuten. "Als je verliest is de kans groter dat je aan bod komt. Maar als je blessurevrij blijft en zo’n reeks ongeslagen wedstrijden speelt, dan ben je letterlijk slachtoffer van de situatie. Gelukkig begrijpt hij dat zelf ook."
Selectie PSV voor de wedstrijd tegen FC Den Bosch:
Doel: Gomes, Zoetebier.
Verdediging: Ooijer, Lee, Alex, Bouma, Bøgelund.
Middenveld: Van Bommel, Cocu, Van der Schaaf, Vogel, Lucius, Afellay.
Aanval: Vennegoor of Hesselink, Beasley, Farfán, Robert en Sibon.
Vraag me af welke buitenlandse club er op Vennegoor zit te wachten...........quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd goed nieuws! Maar ik heb toch het gevoel dat Lange Jan naar het buitenland gaat... hij wil zelf graag naar 't buitenland.. en als hij wilt gaan.. dan moet het nu zo'n beetje gebeuren...
Afwachten maar... ik hoop dat ie blijft.
Klopt..quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:![]()
Blueman k heb nog zelden gezien hier eigenlijk, maar welkom
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Klopt..
Hou me een beetje afzijdig maar lees het topic wel regelmatig bij
Lyon was zeer zeker geslaagd al waren die sfeeracties van Lyon geweldig.
Binnenstad was geslaagd totdat die Algerijnen begonnen uit te dagen en flesjes begonnen te gooien.
En die politie* Blueman daar is echt beetje malloot met hun knuppeltjes en hun pistolen met rubbere kogels.
Ik heb zelf geen blauwe plekken gekregen daar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
veel blauwe plekken dankzij de politie daar dus?
Juist.. fijn waren die gasten niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
politie honden, brrrrr
ME busjes zijn ook kut van dichtbij
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
maar elke keer als k over de wedstrijd van woensdag hoor wordt doodnerveus.....
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
maar elke keer als k over de wedstrijd van woensdag hoor wordt doodnerveus.....
Kom dan naar de Tipsy op stratum vantevoren, kunnen we daar nog een mini-meet doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wil nu wel ff een biertje met je drinken...![]()
gezelligquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kom dan naar de Tipsy op stratum vantevoren, kunnen we daar nog een mini-meet doen
Spreek me (tegen die tijd) even aan op MSN, dan leg ik het je wel even uit. Teminste ik neem aan dat ik ook op die mini-meet mag komenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezellig![]()
Moet alleen ff kijken hoe laat ik daar kan wezen... moet namelijk vanuit mijn stage komen...
Domme vraag trouwens waar is Tipsy ??![]()
(gezien vanaf het station)
is goedquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spreek me (tegen die tijd) even aan op MSN, dan leg ik het je wel even uit. Teminste ik neem aan dat ik ook op die mini-meet mag komen![]()
Doe het dan wel voor woensdag, want ik ben op mijn werk niet online
Vrij vooraan aan de rechterkant, tegenover de Tracé, dan weet je het toch wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
gezellig![]()
Moet alleen ff kijken hoe laat ik daar kan wezen... moet namelijk vanuit mijn stage komen...
Domme vraag trouwens waar is Tipsy ??![]()
(gezien vanaf het station)
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:49 schreef Helly het volgende:
[..]
Vrij vooraan aan de rechterkant, tegenover de Tracé, dan weet je het toch wel.![]()
Als je een neus hebt voor de Mac, moet je em ff de andere kant op steken, want op de markt zit er ook één, en als je dan constant rechtdoor loopt, kom je vanzelf op stratumquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee
ben maar een boer van de veluwe
Weet alleen de Mc Donalds te vinden op weg naar het stadion
Ik heb wel een grote neusquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als je een neus hebt voor de Mac, moet je em ff de andere kant op steken, want op de markt zit er ook één, en als je dan constant rechtdoor loopt, kom je vanzelf op stratum
Als je bij de Mac tegenover CenA de straat inloopt en helemaal uitloopt kom je ook uit bij de kerk/stratumseind. Maar we leggen het tegen die tijd nog wel een keer uit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als je een neus hebt voor de Mac, moet je em ff de andere kant op steken, want op de markt zit er ook één, en als je dan constant rechtdoor loopt, kom je vanzelf op stratum
bron: PSV netwerkquote:9/4/2005 - [CL] Olympique Lyon neemt competitieduel tegen Nantes niet erg serieus
(Gepost door RvN)
Bij Olympique Lyon is alles nu al gericht op de voorbereiding tegen PSV. Vanavond moet de club in competitieverband net als PSV nog spelen tegen een degradatiekandidaat, Nantes. Dat lijkt de club echter weinig te boeien. Met dertien punten voorsprong op de nummer twee zijn alle ogen gericht op de Champions league. Diverse spelers zullen vanavond rust krijgen waaronder bijvoorbeeld Sylvain Wiltord en Sidney Govou. "We zullen Nantes bezoeken met onze ogen gericht naar Eindhoven" aldus keeper Gregory Coupet.
Het scheelde echt 3 seconde of ik had al ingezet op Lyon, maar die doe ik dus mooi niet in een combo erbijquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bron: PSV netwerk
Dat gaat echt een hele zware dobber worden woensdag.... *rilt*
graag gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het scheelde echt 3 seconde of ik had al ingezet op Lyon, maar die doe ik dus mooi niet in een combo erbij
Kans is aardig groot dat ze punten verspelen tegen Nantes verwacht ik
Ochja, dat was toch wel te verwachten. PSV doet daarnaast precies hetzelfde, misschien in mindere mate maar daar krijgen ook enkele spelers rust. Soms moet je je afvragen of dat echt meteen een voordeel is, immers meespelen om wat 'ritme' op te doen/bijhouden, al is het maar op halve kracht, kan soms nog beter zijn ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bron: PSV netwerk
Dat gaat echt een hele zware dobber worden woensdag.... *rilt*
Qua doelsaldo bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:48 schreef DutchGooner het volgende:
Kunnen we die wedstrijd van vanavond gewoon niet schriftelijk afdoen?
Iedereen weet dat de superieure Blue White Army de Philips Sport Vereniging geen schijn van kans gaat geven na onze geweldige prestatie van vorige week
wij ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon die 3 punten pakken
dan maar met 0 - 5quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
0-1 of 0-5,tis in beide gevallen een afgang voor jullie
1-0 is ook een afgang voor ons.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
0-1 of 0-5,tis in beide gevallen een afgang voor jullie
ach Lange jan heeft de lengte om te keepenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
Precies, ik ben voor Gomes in de spits en VoH in de goal
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef Bos81 het volgende:
Tegen NEC thuis op 19-2
Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren,ben niet tevreden met minder dan 3 punten voor onsquote:
Kijk jij vanavond maar eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef Bos81 het volgende:
Ach met het scorend vermogen van FC Den Bosch kun je makkelijk Lee in de goal zetten![]()
485 minuten staat de teller nu opquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
19 februari, lang geleden inderdaad
Ja daar heb ik een SCC.quote:
Nee,niet op K maar M.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik een SCC.
Zit je dan vanavond ook op vak K, want je vader zat toch ook daar?
Ben je trouwens ook niet een heel klein beetje voor PSV ?? omdat de rest van de familie dat ook is...quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,niet op K maar M.
Toevalligerwijs op de precies dezelfde plek waar mijn vader een paar jaar een scc heeft gehad
OK,quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee,niet op K maar M.
Toevalligerwijs op de precies dezelfde plek waar mijn vader een paar jaar een scc heeft gehad
Nope,alleen in Europa maar dan ben ik voor alle Nederlandse clubs,behalve ajax natuurlijk,er zijn grenzenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je trouwens ook niet een heel klein beetje voor PSV ?? omdat de rest van de familie dat ook is...
Volgens mij liggen wij qua standpunt in Europa aardig op één lijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
alleen in Europa maar dan ben ik voor alle Nederlandse clubs,behalve ajax natuurlijk,er zijn grenzen
nnbquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dus graag de exace datum zien van uit/thuis spelen
Met een slaapzakje voor de kassa?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dus graag de exace datum zien van uit/thuis spelen
Of met de vingers op het toetsenbord om met Ryanair vanaf Eindhoven of Charleroi naar Milaan te boekenquote:
En de kaarten voor de wedstrijd zelf dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of met de vingers op het toetsenbord om met Ryanair vanaf Eindhoven of Charleroi naar Milaan te boeken
Kan wel zeker als PSV de halve finale haalt, anders moet er een andere kanjer komen al zal die altijd minder zijn dan Luchoquote:Luis González komt niet naar PSV natuurlijk.
Colin moet oprotten, hopelijk naar de amateurs of Verwegistanquote:En je vergeet de verhuurde spelers Colin, Smit, Nyron Wau en Ten Rouwelaar.
Als we het redden om te halve finale te halen, dan wordt het dus geen onwijs groot feest als PSV begin mei landskampioen wordt.quote:
Hmmm daar zeg je wat... want dan moeten we ons richten op de halve finale... nou ja ... wijquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Als we het redden om te halve finale te halen, dan wordt het dus geen onwijs groot feest als PSV begin mei landskampioen wordt.
Wat is dat precies tussen jou en pascal?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:03 schreef lookinforyou het volgende:
PSV boft wel, dat ze niet echt moeilijke wedstrijden hebben, voordat ze tegen Lyon spelen.
Lekker relaxed lijkt me.
Oh, wat zal het spannend worden woensdagavond, maar ik vertrouw op alle Fokkers die de wedstrijd live gaan zien, dat ze PSV naar de overwinning schreeuwen. Succes guys!!!
En Pascal en ik, tja wij moeten thuis de tijd door zien te komen. Het zal een zwaar avondje worden....
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef Djekko het volgende:
Wedstrijd was inderdaad naatje.. maar de drie punten tellen. En VD Schaaf heeft zelfs meegedaan, en begon met galleryplay
Eh eh, naar mijn weten niets. Ik had voorgesteld om samen te kijken, maar hij had een waardeloze smoes. Appelsientje had een erg galante oplossing (weet ik nog).quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:11 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat is dat precies tussen jou en pascal?![]()
Tukkerquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Eh eh, naar mijn weten niets. Ik had voorgesteld om samen te kijken, maar hij had een waardeloze smoes. Appelsientje had een erg galante oplossing (weet ik nog).
Dus...... we zitten ieder in ons eigen huisje naar PSV te kijken.
Wat ik wel positief vind aan Pascal, is dat het een tukker is (of bedenk ik dat nu zelf?)
Anyway...... PSV MOET winnen woensdag. Hoe maakt niet uit.
Dat komt toch vooral door de tegenstanders, die bieden geen partij...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik erger me wel steeds meer, dit is verdomme al wedstrijd nummer zoveel die te saai voor woorden is dit seizoen...
Hoe weet jij dat?quote:Met mij nog velen anderen, aangezien er al volop geboekt is naar Milaan
Klopt en de prioriteiten liggen elders. Als je naar het stadion gaat kun je dit verwachten. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat komt toch vooral door de tegenstanders, die bieden geen partij...
Blij dat te wetenquote:Op zondag 10 april 2005 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig was ik niet in het stadion want om nummer 13 te zien zou heel mijn avond verpest hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |