Als PSV doorgaat, dan mag PSV wat mij betreft overklast worden in de volgende wedstrijd, zo lang Lyon maar niet scoort en PSV doorgaat, ga ik echt niet zeiken vanwege het spelquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:14 schreef ChAoZ het volgende:
Erg net resultaat. Het spel was natuurlijk niet echt wat, en het wordt nog niet makkelijk thuis.
Ach als je kijkt hoe "lelijk" PSV in '88 de cup binnen haalde....quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als PSV doorgaat, dan mag PSV wat mij betreft overklast worden in de volgende wedstrijd, zo lang Lyon maar niet scoort en PSV doorgaat, ga ik echt niet zeiken vanwege het spel
Ik kan echt genieten van tactisch sterk voetbal. Die kunstjes van Ronaldinho zijn wel leuk om te zien, maar ik kan van tactieken en collectief veel meer genietenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach als je kijkt hoe "lelijk" PSV in '88 de cup binnen haalde....
Mij maakt het niet uit
Ja idd... maar je zag op het einde dat PSV beter ging draaien....quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van tactisch sterk voetbal. Die kunstjes van Ronaldinho zijn wel leuk om te zien, maar ik kan van tactieken en collectief veel meer genieten![]()
Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar. Ik ben wel blij met het resultaat tegen Lyon, maar PSV werd natuurlijk helemaal weggespeeld en als PSV maar een klein beetje minder mazzel had, dan was het zo 3-0 voor Lyon geworden.
Maar goed, ze zijn nog in de race, nog zo een 2 weken, denk ik![]()
Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eensquote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...
Wat wil je nou zeggen, mister vierde plaats?quote:Op woensdag 6 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eens
quote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar...
1 week...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar. Ik ben wel blij met het resultaat tegen Lyon, maar PSV werd natuurlijk helemaal weggespeeld en als PSV maar een klein beetje minder mazzel had, dan was het zo 3-0 voor Lyon geworden.
Maar goed, ze zijn nog in de race, nog zo een 8 dagen, denk ik![]()
volgens mij werden we daar officieus kampioen, oftewel iets van 9 punten voor meta nog 3 wedstrijden te gaan. Dus alleen nog theoretisch te achterhalen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ze ook een uitwedstrijd verplaatsen verbaast me enigszins. Een paar jaar geleden werden ze op een vrijdag kampioen in Enschede. Maar ja, echt veel maakt het ook niet uit, het is wel leuker om het dan meteen die dag te vieren.
Nee klopt, gelijkspelen deden jullie in alle andere wedstrijden. Maar wat boeit dat? Het heden telt...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eens
Ik denk dat het zweet op plekken komt wat je niet wilt weten... punten van mijn stoelquote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:volgende week woensdag wordt een naar nerveuze dag totdat de wedstrijd begint ben k bang
[..]
volgens mij werden we daar officieus kampioen, oftewel iets van 9 punten voor meta nog 3 wedstrijden te gaan. Dus alleen nog theoretisch te achterhalen.
Valencia uitquote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |