abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26011377
Erg net resultaat. Het spel was natuurlijk niet echt wat, en het wordt nog niet makkelijk thuis.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_26011435
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:14 schreef ChAoZ het volgende:
Erg net resultaat. Het spel was natuurlijk niet echt wat, en het wordt nog niet makkelijk thuis.
Als PSV doorgaat, dan mag PSV wat mij betreft overklast worden in de volgende wedstrijd, zo lang Lyon maar niet scoort en PSV doorgaat, ga ik echt niet zeiken vanwege het spel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:19:17 #103
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26011495
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als PSV doorgaat, dan mag PSV wat mij betreft overklast worden in de volgende wedstrijd, zo lang Lyon maar niet scoort en PSV doorgaat, ga ik echt niet zeiken vanwege het spel
Ach als je kijkt hoe "lelijk" PSV in '88 de cup binnen haalde....
Mij maakt het niet uit
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26011530
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:19 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ach als je kijkt hoe "lelijk" PSV in '88 de cup binnen haalde....
Mij maakt het niet uit
Ik kan echt genieten van tactisch sterk voetbal. Die kunstjes van Ronaldinho zijn wel leuk om te zien, maar ik kan van tactieken en collectief veel meer genieten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:24:19 #105
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26011634
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kan echt genieten van tactisch sterk voetbal. Die kunstjes van Ronaldinho zijn wel leuk om te zien, maar ik kan van tactieken en collectief veel meer genieten
Ja idd... maar je zag op het einde dat PSV beter ging draaien....
Ik kan nu al uitkijken naar woensdag
pi_26012966
Ik denk trouwens dat we toch wel doorgaan Weten jullie wie de Europacup 1 won in '87? FC Porto In '88 won PSV de Europacup 1. Porto won in 2004 de Champions League. Dus welke club gaat de Champions League in 2005 winnen?
pi_26013045
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar. Ik ben wel blij met het resultaat tegen Lyon, maar PSV werd natuurlijk helemaal weggespeeld en als PSV maar een klein beetje minder mazzel had, dan was het zo 3-0 voor Lyon geworden.
Maar goed, ze zijn nog in de race, nog zo een 8 dagen, denk ik
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26013054
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar. Ik ben wel blij met het resultaat tegen Lyon, maar PSV werd natuurlijk helemaal weggespeeld en als PSV maar een klein beetje minder mazzel had, dan was het zo 3-0 voor Lyon geworden.
Maar goed, ze zijn nog in de race, nog zo een 2 weken, denk ik
Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26013098
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...
Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eens
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26013122
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eens
Wat wil je nou zeggen, mister vierde plaats?
pi_26013188
Beide teams bakten er weinig van qua kansen. Ook Lyon creerde ondanks hun overwicht nauwelijks echte kansen. Die katachtige reactie van Gomez kwam echt niet uit een vloeiende Lyon aanval maar was gewoon een lucky klutsbal via een PSV been die terechtkwam bij die Fransman. In potentie een zeer gevaarlijke ploeg dat Lyon, maar PSV had het weer aardig onder controle op wat kleine foutjes na. Dit moet heel makkelijk te winnen zijn in de thuiswedstrijd waar 30.000 doorflippende boeren PSV naar een overwinning kunnen schreeuwen. Lyon moet immers scoren en dus ruimte geven, terwijl PSV kan voortborduren op de tweede helft waar soms best aardig positiespel te zien was.
  woensdag 6 april 2005 @ 00:42:41 #112
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_26013343
Wat keepte Gomez een vreemde wedstrijd overigens... Uiteraard hield hij de ploeg in de wedstrijd maar toch. Ik weet niet precies wie die kans miste, Givou of zo, maar voor hetzelfde geld schiet die gast hem strak in de kruising. Daar had hij althans alle tijd voor.

Al met al een goed resultaat.
pi_26013445
quote:
Ik heb het idee dat PSV dit seizoen meer geluk heeft dan Ajax de afgelopen 5 jaar...

Wat een onzin, zeg dan niets.
pi_26014072
quote:
Maar goed, ze zijn nog in de race, nog zo een 8 dagen, denk ik
1 week...

en de rest is onzin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 april 2005 @ 01:46:46 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26014277
volgende week woensdag wordt een naar nerveuze dag totdat de wedstrijd begint ben k bang
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat ze ook een uitwedstrijd verplaatsen verbaast me enigszins. Een paar jaar geleden werden ze op een vrijdag kampioen in Enschede. Maar ja, echt veel maakt het ook niet uit, het is wel leuker om het dan meteen die dag te vieren.
volgens mij werden we daar officieus kampioen, oftewel iets van 9 punten voor meta nog 3 wedstrijden te gaan. Dus alleen nog theoretisch te achterhalen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26014299
Maar goed, encore un fois:
Porto won in '87 de EC1, PSV in '88.
Porto won in 2004 de CL, gaat PSV hem in '05 winnen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 april 2005 @ 01:50:55 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26014332
en die bal van Cocu doet iets of wat denken aan t rollertje van Linskens
maar met nog 4 gelijke spelen zijn we dr
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26014382
Wie had dat durven dromen in de zomer
  woensdag 6 april 2005 @ 09:30:12 #119
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26016830
* Spideyman moet nog ff juichen na de goal van Cocu
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Elke schakel is gewoon zeer goed bij PSV. We hebben ieder topic wel een andere speler waarvan we zeggen dat het toch wel een hele goeie is. Deze keer was het Gomes die met 3 katachtige reddingen PSV behoedde voor meer tegengoals en eigenlijk gewoon een hele goeie keeper is.

De vorige keer was het Park, daarvoor Van Bommel, Farfán aan het begin van het seizoen - of zou het toch allemaal aan Hiddink liggen? Ik weet het niet en het kan me ook niet zoveel schelen want het was weer een heerlijk avondje PSV! (vooral na die goal van Cocu)
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 6 april 2005 @ 09:47:49 #120
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26017152
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26017190
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee klopt, gelijkspelen deden jullie in alle andere wedstrijden. Maar wat boeit dat? Het heden telt...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 09:53:26 #122
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_26017269
super Spidey
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 6 april 2005 @ 09:58:40 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 6 april 2005 @ 10:34:02 #124
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26018135
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
volgende week woensdag wordt een naar nerveuze dag totdat de wedstrijd begint ben k bang
[..]

volgens mij werden we daar officieus kampioen, oftewel iets van 9 punten voor meta nog 3 wedstrijden te gaan. Dus alleen nog theoretisch te achterhalen.
Ik denk dat het zweet op plekken komt wat je niet wilt weten... punten van mijn stoel

en het leuke is.. .wij zijn erbij
  woensdag 6 april 2005 @ 10:36:56 #125
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_26018197
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Valencia uit
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')