Klopt..quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:![]()
Blueman k heb nog zelden gezien hier eigenlijk, maar welkom
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Klopt..
Hou me een beetje afzijdig maar lees het topic wel regelmatig bij
Lyon was zeer zeker geslaagd al waren die sfeeracties van Lyon geweldig.
Binnenstad was geslaagd totdat die Algerijnen begonnen uit te dagen en flesjes begonnen te gooien.
En die politie* Blueman daar is echt beetje malloot met hun knuppeltjes en hun pistolen met rubbere kogels.
Ik heb zelf geen blauwe plekken gekregen daar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
veel blauwe plekken dankzij de politie daar dus?
Juist.. fijn waren die gasten niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
politie honden, brrrrr
ME busjes zijn ook kut van dichtbij
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
maar elke keer als k over de wedstrijd van woensdag hoor wordt doodnerveus.....
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
maar elke keer als k over de wedstrijd van woensdag hoor wordt doodnerveus.....
Kom dan naar de Tipsy op stratum vantevoren, kunnen we daar nog een mini-meet doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wil nu wel ff een biertje met je drinken...![]()
gezelligquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kom dan naar de Tipsy op stratum vantevoren, kunnen we daar nog een mini-meet doen
Spreek me (tegen die tijd) even aan op MSN, dan leg ik het je wel even uit. Teminste ik neem aan dat ik ook op die mini-meet mag komenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezellig![]()
Moet alleen ff kijken hoe laat ik daar kan wezen... moet namelijk vanuit mijn stage komen...
Domme vraag trouwens waar is Tipsy ??![]()
(gezien vanaf het station)
is goedquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spreek me (tegen die tijd) even aan op MSN, dan leg ik het je wel even uit. Teminste ik neem aan dat ik ook op die mini-meet mag komen![]()
Doe het dan wel voor woensdag, want ik ben op mijn werk niet online
Vrij vooraan aan de rechterkant, tegenover de Tracé, dan weet je het toch wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
gezellig![]()
Moet alleen ff kijken hoe laat ik daar kan wezen... moet namelijk vanuit mijn stage komen...
Domme vraag trouwens waar is Tipsy ??![]()
(gezien vanaf het station)
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:49 schreef Helly het volgende:
[..]
Vrij vooraan aan de rechterkant, tegenover de Tracé, dan weet je het toch wel.![]()
Als je een neus hebt voor de Mac, moet je em ff de andere kant op steken, want op de markt zit er ook één, en als je dan constant rechtdoor loopt, kom je vanzelf op stratumquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee
ben maar een boer van de veluwe
Weet alleen de Mc Donalds te vinden op weg naar het stadion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |