Klopt..quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:![]()
Blueman k heb nog zelden gezien hier eigenlijk, maar welkom

quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Klopt..
Hou me een beetje afzijdig maar lees het topic wel regelmatig bij
Lyon was zeer zeker geslaagd al waren die sfeeracties van Lyon geweldig.
Binnenstad was geslaagd totdat die Algerijnen begonnen uit te dagen en flesjes begonnen te gooien.
En die politie* Blueman daar is echt beetje malloot met hun knuppeltjes en hun pistolen met rubbere kogels.

Ik heb zelf geen blauwe plekken gekregen daar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
veel blauwe plekken dankzij de politie daar dus?

Juist.. fijn waren die gasten niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
politie honden, brrrrr
ME busjes zijn ook kut van dichtbij
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
maar elke keer als k over de wedstrijd van woensdag hoor wordt doodnerveus.....

quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
maar elke keer als k over de wedstrijd van woensdag hoor wordt doodnerveus.....

Kom dan naar de Tipsy op stratum vantevoren, kunnen we daar nog een mini-meet doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wil nu wel ff een biertje met je drinken...![]()

gezelligquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kom dan naar de Tipsy op stratum vantevoren, kunnen we daar nog een mini-meet doen

Spreek me (tegen die tijd) even aan op MSN, dan leg ik het je wel even uit. Teminste ik neem aan dat ik ook op die mini-meet mag komenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezellig![]()
Moet alleen ff kijken hoe laat ik daar kan wezen... moet namelijk vanuit mijn stage komen...
Domme vraag trouwens waar is Tipsy ??![]()
(gezien vanaf het station)

is goedquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spreek me (tegen die tijd) even aan op MSN, dan leg ik het je wel even uit. Teminste ik neem aan dat ik ook op die mini-meet mag komen![]()
Doe het dan wel voor woensdag, want ik ben op mijn werk niet online

Vrij vooraan aan de rechterkant, tegenover de Tracé, dan weet je het toch wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
gezellig![]()
Moet alleen ff kijken hoe laat ik daar kan wezen... moet namelijk vanuit mijn stage komen...
Domme vraag trouwens waar is Tipsy ??![]()
(gezien vanaf het station)

quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:49 schreef Helly het volgende:
[..]
Vrij vooraan aan de rechterkant, tegenover de Tracé, dan weet je het toch wel.![]()

Als je een neus hebt voor de Mac, moet je em ff de andere kant op steken, want op de markt zit er ook één, en als je dan constant rechtdoor loopt, kom je vanzelf op stratumquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee
ben maar een boer van de veluwe
Weet alleen de Mc Donalds te vinden op weg naar het stadion

Ik heb wel een grote neusquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als je een neus hebt voor de Mac, moet je em ff de andere kant op steken, want op de markt zit er ook één, en als je dan constant rechtdoor loopt, kom je vanzelf op stratum

Als je bij de Mac tegenover CenA de straat inloopt en helemaal uitloopt kom je ook uit bij de kerk/stratumseind. Maar we leggen het tegen die tijd nog wel een keer uit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
Als je een neus hebt voor de Mac, moet je em ff de andere kant op steken, want op de markt zit er ook één, en als je dan constant rechtdoor loopt, kom je vanzelf op stratum

bron: PSV netwerkquote:9/4/2005 - [CL] Olympique Lyon neemt competitieduel tegen Nantes niet erg serieus
(Gepost door RvN)
Bij Olympique Lyon is alles nu al gericht op de voorbereiding tegen PSV. Vanavond moet de club in competitieverband net als PSV nog spelen tegen een degradatiekandidaat, Nantes. Dat lijkt de club echter weinig te boeien. Met dertien punten voorsprong op de nummer twee zijn alle ogen gericht op de Champions league. Diverse spelers zullen vanavond rust krijgen waaronder bijvoorbeeld Sylvain Wiltord en Sidney Govou. "We zullen Nantes bezoeken met onze ogen gericht naar Eindhoven" aldus keeper Gregory Coupet.

Het scheelde echt 3 seconde of ik had al ingezet op Lyon, maar die doe ik dus mooi niet in een combo erbijquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bron: PSV netwerk
Dat gaat echt een hele zware dobber worden woensdag.... *rilt*

graag gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:40 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het scheelde echt 3 seconde of ik had al ingezet op Lyon, maar die doe ik dus mooi niet in een combo erbij
Kans is aardig groot dat ze punten verspelen tegen Nantes verwacht ik

Ochja, dat was toch wel te verwachten. PSV doet daarnaast precies hetzelfde, misschien in mindere mate maar daar krijgen ook enkele spelers rust. Soms moet je je afvragen of dat echt meteen een voordeel is, immers meespelen om wat 'ritme' op te doen/bijhouden, al is het maar op halve kracht, kan soms nog beter zijn ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bron: PSV netwerk
Dat gaat echt een hele zware dobber worden woensdag.... *rilt*

Qua doelsaldo bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:48 schreef DutchGooner het volgende:
Kunnen we die wedstrijd van vanavond gewoon niet schriftelijk afdoen?
Iedereen weet dat de superieure Blue White Army de Philips Sport Vereniging geen schijn van kans gaat geven na onze geweldige prestatie van vorige week

wij ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon die 3 punten pakken

dan maar met 0 - 5quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
0-1 of 0-5,tis in beide gevallen een afgang voor jullie

1-0 is ook een afgang voor ons.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
0-1 of 0-5,tis in beide gevallen een afgang voor jullie

ach Lange jan heeft de lengte om te keepenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
Precies, ik ben voor Gomes in de spits en VoH in de goal

quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef Bos81 het volgende:
Tegen NEC thuis op 19-2

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |