Ik bedoel rond PSV - Lyonquote:Op zondag 3 april 2005 18:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik heb komende vrijdag ook tentamen. Maar di/wo/do avond wordt er toch echt voetbal gekeken
en dan wordt die hopelijk naar 8 mei verplaatstquote:Op zondag 3 april 2005 19:15 schreef Djekko het volgende:
De kampioensmeter staat weer op het netwerk
Kampioensmeter
PSV staat 7 verliespunten voor op AZ. Blijft dit zo, dan wordt PSV op zaterdag 7 mei kampioen, thuis tegen De Graafschap.
![]()
Net al de iemand met de eerste shirts rond zien lopen. Zwarte shirts met alex erop en met een kleine Blind met een chagrijnige kop eronderquote:Op zondag 3 april 2005 19:15 schreef Djekko het volgende:
De kampioensmeter staat weer op het netwerk
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op zondag 3 april 2005 19:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan wordt die hopelijk naar 8 mei verplaatst
dat roep ik al meer dan een jaarquote:Op zondag 3 april 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat Barreto een goedkope en prima speler zou zijn voor PSV
Ik riep dat al toen NEC hem nog niet had gekocht. Staat niet voor niets bekend als de Beckham van Paraguay.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Ik riep dat al toen NEC hem nog niet had gekocht
Is dat Blind? Links is Co, dat zie ik wel..quote:Op zondag 3 april 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Die Blind er op maakt het dan weer jammer.
Dat maak jij er dan weer van.quote:
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...quote:Op zondag 3 april 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat Barreto een goedkope en prima speler zou zijn voor PSV
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 april 2005 20:06 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...
quote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef Djekko het volgende:
[..]
Is dat Blind? Links is Co, dat zie ik wel..
[afbeelding]
Yildrim is "gehypte" alleen bij vrije trappen is hij gevaarlijkquote:Op zondag 3 april 2005 20:06 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...
Laat hem zich eerst maar eens 1 a 2 jaar bewijzen bij Heerenveen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef Djekko het volgende:
Yildirim is een gehypte speler die voorlopig niets toevoegt aan PSV.
idd en bloedfanatiek, toch wel een beetje type van Bommel alleen met een betere traptechniekquote:Op zondag 3 april 2005 20:15 schreef cultheld het volgende:
Barreto kan goed storen, heeft tactisch inzicht, een fenomenale traptechniek en is ook geen moeilijke jongen om in de groep te hebben. Wat wil PSV nog meer hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |