Ja, dat lijkt me wel.quote:Op zondag 3 april 2005 19:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan wordt die hopelijk naar 8 mei verplaatst
dat roep ik al meer dan een jaarquote:Op zondag 3 april 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat Barreto een goedkope en prima speler zou zijn voor PSV
Ik riep dat al toen NEC hem nog niet had gekocht. Staat niet voor niets bekend als de Beckham van Paraguay.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
Ik riep dat al toen NEC hem nog niet had gekocht
Is dat Blind? Links is Co, dat zie ik wel..quote:Op zondag 3 april 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Die Blind er op maakt het dan weer jammer.
Dat maak jij er dan weer van.quote:
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...quote:Op zondag 3 april 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij dat Barreto een goedkope en prima speler zou zijn voor PSV
Dat sowieso.quote:Op zondag 3 april 2005 20:06 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...
quote:Op zondag 3 april 2005 19:48 schreef Djekko het volgende:
[..]
Is dat Blind? Links is Co, dat zie ik wel..
[afbeelding]
Yildrim is "gehypte" alleen bij vrije trappen is hij gevaarlijkquote:Op zondag 3 april 2005 20:06 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Beter als Yildrim? of he je het ook schrijft...
Laat hem zich eerst maar eens 1 a 2 jaar bewijzen bij Heerenveen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef Djekko het volgende:
Yildirim is een gehypte speler die voorlopig niets toevoegt aan PSV.
idd en bloedfanatiek, toch wel een beetje type van Bommel alleen met een betere traptechniekquote:Op zondag 3 april 2005 20:15 schreef cultheld het volgende:
Barreto kan goed storen, heeft tactisch inzicht, een fenomenale traptechniek en is ook geen moeilijke jongen om in de groep te hebben. Wat wil PSV nog meer hebben?![]()
Zelfde geld voor mij.quote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef LuNaTiC het volgende:
tvptje
goede zaken gedaan vandaagen gelukkig vrij kunnen krijgen van werk om beide wedstrijden in de CL te kunnen kijken.
* LuNaTiC goed weekend gehad
quote:Op zondag 3 april 2005 21:17 schreef pascalheister het volgende:
Net bij Studio Sport lieten ze wat beelden zien vanuit Lyon, 1 speler zat met een vlieger te spelen op het trainingsveld![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 19:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel rond PSV - LyonAnders was ik wel gegaan, maar ik heb die hele week tentamens
meldt je ziekquote:Op zondag 3 april 2005 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
Goed plan, zou ik mss ook maar eens moeten doen
Maardas op een zondag zeker
werk...
vooral als je dan collega's tegenkomt in het stadionquote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef ASSpirine het volgende:
ehm, ik werk thuis
dat ziek melden zal wel heel erg opvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |