Nee klopt, gelijkspelen deden jullie in alle andere wedstrijden. Maar wat boeit dat? Het heden telt...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar we wonnen wel 2 keer en speelden niet gelijk. Dus wij doen ten minste iets met ons beetje geluk. PSV, die meer geluk had, wint niet eens

Ik denk dat het zweet op plekken komt wat je niet wilt weten... punten van mijn stoelquote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:volgende week woensdag wordt een naar nerveuze dag totdat de wedstrijd begint ben k bang
[..]
volgens mij werden we daar officieus kampioen, oftewel iets van 9 punten voor meta nog 3 wedstrijden te gaan. Dus alleen nog theoretisch te achterhalen.

Valencia uitquote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yeah right: met de wedstrijd van Ajax in Lyon heeft het zo ontzettend veel geluk verspeeld dat je de komende 8 jaar nog niet aan de beurt bent...

En natuurlijk niet te vergeten de wedstrijd waarin ajax zelf niet speelde; Rosenborg - Lyonquote:

En PSV moest in '88 ook tegen een franse ploeg.... daar werd het ook 1- 1.... het zou te mooi voor woorden zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef cultheld het volgende:
Maar goed, encore un fois:
Porto won in '87 de EC1, PSV in '88.
Porto won in 2004 de CL, gaat PSV hem in '05 winnen?

Ja, maar tijdens de wedstrijd tegen Inter had Ajax weer de pech dat een glaszujiver doelpunt werd afgekeurt in de 10e min ofzoquote:Op woensdag 6 april 2005 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten de wedstrijd waarin ajax zelf niet speelde; Rosenborg - Lyon
Heb vernomen dat Sonny Anderson nog steeds elke week een bosje bloemen krijgt![]()

Dat was wat mij ook opviel, het hele team draaide opeens niet meer lekker...quote:Op woensdag 6 april 2005 11:44 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat PSV een zeer reële kans maakt om door te stomen naar de halve finales. Je zag dat Lyon na die tegengoal totaal gefrustreerd was waardoor de organisatie opeens ver te zoeken was. Zo superieur bleken de Fransen dus niet te zijn.
Lyon zal straks nog meer op de aanval moeten spelen, PSV moet dan heel goed staan. Het zal voor PSV met counters en dode spelmomenten moeten gebeuren. Een snelle goal van PSV in de return kan wonderen doen.

Oow mijn god, die debielen die daar in et begin staan te juichen ken ikquote:Op woensdag 6 april 2005 09:47 schreef Spideyman het volgende:
reacties vogel, vennegoor, cocu en hiddink:
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.NabeschouwingLyonPSV&ns_type=clickout

hahaha dat is echt cewlquote:Op woensdag 6 april 2005 15:50 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oow mijn god, die debielen die daar in et begin staan te juichen ken ik![]()

Chelsea.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
Ik denk trouwens dat we toch wel doorgaanWeten jullie wie de Europacup 1 won in '87? FC Porto
In '88 won PSV de Europacup 1. Porto won in 2004 de Champions League. Dus welke club gaat de Champions League in 2005 winnen?

Wij beginnen er niet over, jij rakelt het steeds weer op. Voor meer informatie: http://www.ajax.nl/show/id=94787quote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef methodmich het volgende:
En nu nooit meer over Lucky Ajax beginnen...

Het enige excuus dat je mag hebben is dat je met een onwijs lekker mokkel aan het kletsen was...quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gister alleen de samnvatting van Cocu's goal gezien , want de TV hing aan de andere kant van het cafe

Sinds wanneer is de 79e minuut laat?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Bij elke late Ajax-goal begint men er al jaren over bij PSV, DD. Jij bent de enige die het niet doet, denk ik dan maar.

[inkopmodus]quote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Bij elke late Ajax-goal begint men er al jaren over bij PSV, DD. Jij bent de enige die het niet doet, denk ik dan maar.

quote:Op woensdag 6 april 2005 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
en hoera dat Collina nooit meer een wedstrijd van PSV zal fluiten!

lucky vind ik in de laatste seconde van de wedstrijd scoren, wat ajax toch wel eens last van heeft gehad dit seizoen. Maar genoeg offtopic gelul ..quote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:

eend en mij misschienquote:Op woensdag 6 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Zapper, DD, PyTh, Appelsientje, Bos81 en Spideyman gefeliciteerd hoor!!
Wie vergeet ik nu eigenlijk? Ik heb het gevoel dat ik iemand mis die ik normaliter feliciteer...

Your big friend Culty!quote:Op woensdag 6 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Zapper, DD, PyTh, Appelsientje, Bos81 en Spideyman gefeliciteerd hoor!!
Wie vergeet ik nu eigenlijk? Ik heb het gevoel dat ik iemand mis die ik normaliter feliciteer...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |