abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:22:25 #271
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26102781
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Of met de vingers op het toetsenbord om met Ryanair vanaf Eindhoven of Charleroi naar Milaan te boeken
En de kaarten voor de wedstrijd zelf dan?

Prachtig stadion dat San Siro trouwens.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26105473
Ik heb nu pas in de gaten dat PSV moet voetballen
pi_26106168
quote:
Luis González komt niet naar PSV natuurlijk.
Kan wel zeker als PSV de halve finale haalt, anders moet er een andere kanjer komen al zal die altijd minder zijn dan Lucho
quote:
En je vergeet de verhuurde spelers Colin, Smit, Nyron Wau en Ten Rouwelaar.
Colin moet oprotten, hopelijk naar de amateurs of Verwegistan
Wau, Eindhoven of 2e
Ten Rouwelaar, hopelijk een eredivisieploeg anders wederom Zwolle
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26106311
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
26 of 27 april
3 of 4 mei
Als we het redden om te halve finale te halen, dan wordt het dus geen onwijs groot feest als PSV begin mei landskampioen wordt.
Keep the faith!!
pi_26106845
Mijn gevoel zegt dat het erg gevaarlijk gaat worden (lyon thuis)
PSV moet gewoon DOOR !!!
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:09:51 #276
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26107347
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:37 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Als we het redden om te halve finale te halen, dan wordt het dus geen onwijs groot feest als PSV begin mei landskampioen wordt.
Hmmm daar zeg je wat... want dan moeten we ons richten op de halve finale... nou ja ... wij de spelers dan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:24:01 #277
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26107917
zoo weer gewonnen en weer de 0 achterin...
mooi!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26107952
En 3 punten nu tegen Lyon
pi_26108107
wedstrijd was niet veel, kreeg ik mee op de radio maar de punten zijn weer binnen.
Op naar woensdag
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:37:18 #280
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26108366
Wedstrijd was inderdaad naatje.. maar de drie punten tellen. En VD Schaaf heeft zelfs meegedaan, en begon met galleryplay
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26109224
PSV boft wel, dat ze niet echt moeilijke wedstrijden hebben, voordat ze tegen Lyon spelen.
Lekker relaxed lijkt me.

Oh, wat zal het spannend worden woensdagavond, maar ik vertrouw op alle Fokkers die de wedstrijd live gaan zien, dat ze PSV naar de overwinning schreeuwen. Succes guys!!!
En Pascal en ik, tja wij moeten thuis de tijd door zien te komen. Het zal een zwaar avondje worden....
Keep the faith!!
pi_26109343
Wedstrijd net was naadje pet, btje kou lijen, maar lekker efficiënt, dus mij hoor je niet klagen

Schitterend trap van Fredje 'skietûh Willy' Bouma, en lekker snelle combinatie bij de derde goal

Op naar woensdag, nu gaak me eerst ff klemzuipen
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:11:18 #283
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26109440
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:03 schreef lookinforyou het volgende:
PSV boft wel, dat ze niet echt moeilijke wedstrijden hebben, voordat ze tegen Lyon spelen.
Lekker relaxed lijkt me.

Oh, wat zal het spannend worden woensdagavond, maar ik vertrouw op alle Fokkers die de wedstrijd live gaan zien, dat ze PSV naar de overwinning schreeuwen. Succes guys!!!
En Pascal en ik, tja wij moeten thuis de tijd door zien te komen. Het zal een zwaar avondje worden....
Wat is dat precies tussen jou en pascal?
Verder heb ik er wel vertrouwen in Met mij nog velen anderen, aangezien er al volop geboekt is naar Milaan
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26109545
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef Djekko het volgende:
Wedstrijd was inderdaad naatje.. maar de drie punten tellen. En VD Schaaf heeft zelfs meegedaan, en begon met galleryplay
pi_26109677
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:11 schreef Djekko het volgende:

[..]

Wat is dat precies tussen jou en pascal?
Eh eh, naar mijn weten niets. Ik had voorgesteld om samen te kijken, maar hij had een waardeloze smoes. Appelsientje had een erg galante oplossing (weet ik nog).
Dus...... we zitten ieder in ons eigen huisje naar PSV te kijken.
Wat ik wel positief vind aan Pascal, is dat het een tukker is (of bedenk ik dat nu zelf?)
Anyway...... PSV MOET winnen woensdag. Hoe maakt niet uit.
Keep the faith!!
pi_26110441
Wedstrijd was eigenlijk gewoon niet om aan te zien, en dan ook nog eens zitten vernikkelen van de kou, ik was bijna voor het fluitsignaal al naar huis gegaan. Maar je bent een echte of je bent het niet .

Maar ik erger me wel steeds meer, dit is verdomme al wedstrijd nummer zoveel die te saai voor woorden is dit seizoen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26111276
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:18 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Eh eh, naar mijn weten niets. Ik had voorgesteld om samen te kijken, maar hij had een waardeloze smoes. Appelsientje had een erg galante oplossing (weet ik nog).
Dus...... we zitten ieder in ons eigen huisje naar PSV te kijken.
Wat ik wel positief vind aan Pascal, is dat het een tukker is (of bedenk ik dat nu zelf?)
Anyway...... PSV MOET winnen woensdag. Hoe maakt niet uit.
Tukker
Dat wordt woensdag idd een zware avond voor je, veel goed te maken
oja ik ben een rasechte Achterhoeker
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:18:02 #288
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_26111529
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik erger me wel steeds meer, dit is verdomme al wedstrijd nummer zoveel die te saai voor woorden is dit seizoen...
Dat komt toch vooral door de tegenstanders, die bieden geen partij...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_26113121
Nee dat komt door PSV.

Welke thuiswedstrijd was naast AZ thuis de moeite waard?
quote:
Met mij nog velen anderen, aangezien er al volop geboekt is naar Milaan
Hoe weet jij dat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26114057
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat komt toch vooral door de tegenstanders, die bieden geen partij...
Klopt en de prioriteiten liggen elders. Als je naar het stadion gaat kun je dit verwachten. Het is niet anders.
That's all folks!
  zondag 10 april 2005 @ 01:08:37 #291
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26114348
Zo he, enorme gaap-wedstrijd was het vanavond, maar ach... Canal+ hebben is niet altijd leuk

Vd Schaaf mocht invallen en deed dat geweldig haha!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_26114424
Gelukkig was ik niet in het stadion want om nummer 13 te zien zou heel mijn avond verpest hebben
  zondag 10 april 2005 @ 01:20:05 #293
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26114516
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig was ik niet in het stadion want om nummer 13 te zien zou heel mijn avond verpest hebben
Blij dat te weten
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_26114568
Nummer 13 moet na Gakho en Van der Schaaf gewoon verboden worden

Probleem opgelost
pi_26114596
Ben je zo bijgelovig Diego?
That's all folks!
pi_26114666
Nee maar het zou PSV van een probleem verlossen dat begint met Remco en eindigt op Van der Schaaf
pi_26114683
daarvoor had Crisje van der Weerden nummer 13. Die is dan wel weer cool
pi_26114686
Hij genoot in ieder geval wel van z'n invalbeurt, maar volgend seizoen zal hij wel ergens anders spelen. Wees maar niet bang.
That's all folks!
pi_26114747
Schaaf is een goede speler voor Siena of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26115385
Heeft iemand een lijst met alle rugnummers van PSV sinds de vaste rugnummers verplicht gesteld zijn?

1: Ten Rouwlaar, Lodewijks, Gomes
2: Ooyer, Vampeta, Bogelund
3: Lee, Dirkx
4: Alex, Faber
5: Bouma, Heintze, Numan, Oyen
6: Jonk, Van Bommel
7: Ramzi, Park
8: Cocu, Khocklov, VoH
9: Kezman, Van Nistelrooy, VoH
10: Nilis, Bruggink, Leandro
11: Beasley, Kolkka
12: Bruggink
13: Van den Weerden, Gakho, Van der Schaaf
14: Vogel
15: Von Lanthen
16: Theo, Van der Weerden
17: Farfan
18: Addo
19: Rommedahl, Lamey
20: Colin
21: Zoetebier
22: Bouma
23: Reus
28: De Jong
29: Kevin, Rommedahl
30: Bogelund
35: Sibon

Dit is zo uit het hoofd en heeft iemand nog opmerkingen/aanmerkingen/fouten?

Ik mis bijvoorbeeld nog

Jorginho, Claudio(12?), Marcelo(9?), Marcos, Xavier, De Bilde, DeGryse, Kooiman(1?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')