abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:05:51 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25928810
klachten, problemen of opmerkingen met betrekking tot topics en postings kunt u hier melden.
De FOK! helpdesk staat u zo spoedig mogelijk te woord..... *ding dong (sambal bij ?!)*

Zoals altijd zijn goede resultaten behaald in het verleden geen garantie voor de toekomst.
  zaterdag 2 april 2005 @ 13:40:19 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25929457
* Sticky/open
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 14:09:28 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25930024
Er stond eerst een andere titel, waarom is die veranderd?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:32:59 #4
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25930511
Dat was een beetje een wazige titel. Deze is duidelijker.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 14:34:01 #5
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25930526
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:32 schreef Sidekick het volgende:
Dat was een beetje een wazige titel. Deze is duidelijker.
Ik vond dat DMZ wel leuk, in combinatie met moddereten/zandhappen zeer toepasselijk.
pi_25934350
modder gooien en modder eten
respect voor de modjes, ik zou die taak niet graag doen in POL
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_25942894
tvp .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 23:18:24 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25942935
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
tvp .
Is het tvp-kwartiertje voor jou? Ik zie overal tvp's van je langskomen nu.
Kun je niet gewoon Sidekick ik hou van je zeggen?
pi_25942974
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Is het tvp-kwartiertje voor jou? Ik zie overal tvp's van je langskomen nu.
Kun je niet gewoon Sidekick ik hou van je zeggen?
Ben lui en heb geen zin om van alles te lezen nu.
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 11:46:01 #10
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25949367
Met de herinnering aan het deleten van vermeende offtopic-posts, zou ik met name Sidekick willen verzoeken de slowchat in dit topic te verwijderen: D66 stemt in met kabinet, kost dit zetels
Ik bespeur van Ryan3 wel meer topics die door zijn toedoen veranderen in geblaat over de Holocaust en andere geliefde stokpaardjes.
  zondag 3 april 2005 @ 12:29:37 #11
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25950110
quote:
Op zondag 3 april 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met de herinnering aan het deleten van vermeende offtopic-posts, zou ik met name Sidekick willen verzoeken de slowchat in dit topic te verwijderen: D66 stemt in met kabinet, kost dit zetels
Ik bespeur van Ryan3 wel meer topics die door zijn toedoen veranderen in geblaat over de Holocaust en andere geliefde stokpaardjes.
De genoten vrijheid van meninguiting levert anders wel een behoorlijk beeld op over de ter zaker doende bijdragen die van deze en gene te verwachten zijn. Ik laat het aan de mods over om hieromtrent met een eigen kosten-baten rekening te komen en verwacht geenszins dat zij dit vertrouwen zullen beschamen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 12:36:12 #12
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25950236
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:29 schreef sjun het volgende:

[..]

De genoten vrijheid van meninguiting levert anders wel een behoorlijk beeld op over de ter zaker doende bijdragen die van deze en gene te verwachten zijn. Ik laat het aan de mods over om hieromtrent met een eigen kosten-baten rekening te komen en verwacht geenszins dat zij dit vertrouwen zullen beschamen.
Laat de mods daar dan maar een eigen draadje voor maken, de discussie gaat totaal niet meer over D66.
  zondag 3 april 2005 @ 12:37:12 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25950262
quote:
Op zondag 3 april 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zal even kijken.
pi_25950325
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zal even kijken.
Ach, het wachten is nu op witte rook???
I´m back.
  zondag 3 april 2005 @ 12:52:05 #15
90365 Sater
hoipoloi
pi_25950599
Spijtig dat serieus bedoelde topics, dankzij sommigen, ontaarden in moddervechten. Het lijkt de Hamburger Reperbahn wel.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  zondag 3 april 2005 @ 12:55:59 #16
85889 lucida
équilibre
pi_25950699
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:29 schreef sjun het volgende:

[..]

Sidekick kent inderdaad rare inconsequenties. Misschien heeft hij zich wel even zitten te verkneukelen over zoveel getroll richting bepaalde users. Leedvermaak is ook vermaak zullen we maar zeggen, maar het blijft bedenkelijk.

Aan JAM:
quote:
Ik denk dat jij nog wat ‘goede beurten’ tekort bent gekomen. Misschien is het geen slechte zaak om t.b.v. een diepere verbale penetratie, wat paai- aai- en naaicursusjes bij Ryan3 te volgen.

Gezien de bezopenheid van jouw schrijfseltjes, maakt alcohol meer kapot dan je lief is. Maar goed met je kater kun je dan weer prima terecht bij pleezuster bloedwijn Stali.

Ondanks al het lallende gezever van JAM&Ryan3, zit D66 weer stevig in het zadel, en glijden wat oppositionele schampscheuten en lauwe azijnzure pisstraaltjes ongemerkt langs Dittrich heen.
En dan is er nog altijd Sidekick die met zijn onnavolgbare logica te pas en te onpas met slotjes strooit...

[ Bericht 2% gewijzigd door lucida op 03-04-2005 20:10:42 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_25950926
quote:
Op zondag 3 april 2005 12:52 schreef Sater het volgende:
Spijtig dat serieus bedoelde topics, dankzij sommigen, ontaarden in moddervechten. Het lijkt de Hamburger Reperbahn wel.
Moddervechten? Waar zie jij moddervechten??? Is dit weer zo'n sentimentaliserende toeschrijving waarover sjuuun het altijd heeft? Ik zie met de beste wil van de wereld geen haat en nijd in die topic. Misschien dat je het voortaan over een andere boeg kunt gooien met jouw optekening van de werkelijkheid, zodat ook jouw bijdrage een waardevolle meerwaarde vertegenwoordigt op dit forum.
I´m back.
  zondag 3 april 2005 @ 13:15:55 #18
90365 Sater
hoipoloi
pi_25951118
@ Ryan3 gij verricht waarlijk godswonderen. Modderstank verkeert uwswille in geuren van heiligheid. Ik buig nederig en beschaamd het [bemodderde] hoofd.
  zondag 3 april 2005 @ 13:32:06 #19
85889 lucida
équilibre
pi_25951423
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moddervechten? Waar zie jij moddervechten??? Is dit weer zo'n sentimentaliserende toeschrijving waarover sjuuun het altijd heeft? Ik zie met de beste wil van de wereld geen haat en nijd in die topic. Misschien dat je het voortaan over een andere boeg kunt gooien met jouw optekening van de werkelijkheid, zodat ook jouw bijdrage een waardevolle meerwaarde vertegenwoordigt op dit forum.
Joh, kruip anders nog even lekker bij Stali onder de wol. De bijdragen van Sater zijn van een onnoemelijk veel hogere potentie, zelfs in jouw natste dromen kun jij daar niet aan tippen. Want jouw "gediaretiseer" staat inderdaad als een vlag op een modderschuit.
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 3 april 2005 @ 13:41:54 #20
85889 lucida
équilibre
pi_25951593
quote:

[..]

Ik zal even kijken.
Misschien kan Sidekick ook even hier Kutdieven naar kijken (niet te verwarren met wegkijken)

Want was het niet Sidekick die zich ergerde dat onnodig op de slechte naam van de Marokkaanse Tasjesdief Ali B. werd gezinspeeld?
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 3 april 2005 @ 13:48:03 #21
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25951700
gaat hard met de feedback
tijd voor een eigen subforum lijkt me
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zondag 3 april 2005 @ 13:48:24 #22
106056 Landmass
pi_25951703
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:41 schreef lucida het volgende:

[..]

Misschien kan Sidekick ook even hier Kutdieven naar kijken (niet te verwarren met wegkijken)

Want was het niet Sidekick die zich ergerde dat onnodig op de slechte naam van de Marokkaanse Tasjesdief Ali B. werd gezinspeeld?
sidekick heeft nogal wat vetes lopen zeg
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25951730
quote:

[..]

Volgens mij zit je in het verkeerde Feedbacktopic
Probeer het eens in KLB ?
  zondag 3 april 2005 @ 13:52:28 #24
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_25951779
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef Landmass het volgende:

[..]

Sidekick heeft geen vetes, er zijn echter wel wat gefrustreerde mannetjes, voornamelijk ter rechterzijde van het politieke spectrum, die nogal wat moeite hebben met een goede moderator die er tenminste voor zorgt dat het forum geen Auswitz voor subversieve (lees: linkse, normale en correcte) meningen wordt.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 3 april 2005 @ 14:09:36 #25
90365 Sater
hoipoloi
pi_25952068
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:32 schreef lucida het volgende:

[..]

Joh, kruip anders nog even lekker bij Stali onder de wol. De bijdragen van Sater zijn van een onnoemelijk veel hogere potentie, zelfs in jouw natste dromen kun jij daar niet aan tippen. Want jouw "gediaretiseer" staat inderdaad als een vlag op een modderschuit.
Mijn dank rijkt hemelhoog!
  zondag 3 april 2005 @ 14:15:30 #26
90365 Sater
hoipoloi
pi_25952176
quote:
Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef Landmass het volgende:

[..]

Vetes die niet verzoend kunnen worden? Mits niet bedoeld als plagerig getroll heb ik een hekel aan ruziemaken.
  zondag 3 april 2005 @ 14:45:04 #27
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25952809
Toch jammer dat het minder verhullende beeld dat uitging van geëtaleerde drijfveren tijdens de korte periode van volledige vrijheid van meningsuiting van vannacht te niet gedaan is. De correcterende inspanning des mods teneinde het subforum POL te behoeden voor getroll vanuit de politieke overtuiging die dit weekend bakzeil haalde lijkt een oplossing te bieden. Gelukkig heb ik tijdig wat linguïstisch vermaak kunnen wegsparen op hdd.
  zondag 3 april 2005 @ 15:09:44 #28
85889 lucida
équilibre
pi_25953291
Hij is in elk geval rechtlijniger geworden in de afweging of iets off topic is of niet. En inderdaad is het weghalen van niet terzake doende reacties, mogelijk een beter alternatief voor het zo 'gehate' slotje...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 15:15:43 #29
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25953426
quote:

[..]

Ik zal even kijken.
Hartelijk dank!
  zondag 3 april 2005 @ 15:19:57 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25953538
quote:

[..]

Misschien dat je het beter in KLB kan aankaarten.
quote:
Nee, dat heb je mis. Je ging volledig offtopic over het vermeende einde van de sociaal-democratie, waar je zelfs teruggreep op iets dat over Ali el B ging. Mijn opmerking om weer ontopic te gaan was broodnodig aangezien je zelf niet doorhad wat uberhaupt het onderwerp was, getuige je opmerking: "Trouwens wat hebben we eraan - zoals jij kennelijk graag doet - te speculeren of D66 wel of niet instemt? Als je zoiets erg belangrijk vindt staat het jou toch vrij er een eigen topic over te openen".

Een volgende keer zou je dus eventueel om opheldering kunnen vragen als je het niet begrijpt. Dat maakt je wat geloofwaardiger in plaats van dergelijke onterechte aannames.
  zondag 3 april 2005 @ 15:22:37 #31
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25953622
quote:
Op zondag 3 april 2005 15:09 schreef lucida het volgende:
Hij is in elk geval rechtlijniger geworden in de afweging of iets off topic is of niet. En inderdaad is het weghalen van niet terzake doende reacties, mogelijk een beter alternatief voor het zo 'gehate' slotje...
Vandaar ook de term "opruimslotje", als een tijdelijk slotje om de rotzooi in het topic op te ruimen alvorens verder te gaan. Een permanent slotje zou alleen maar de TS en andere users die wel normaal willen discussieren benadelen dankzij het gerotzooi van anderen.
  zondag 3 april 2005 @ 16:25:24 #32
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25955223
Het modschap is ook handig om missers van de user Sidekick te ruimen, niet?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 3 april 2005 @ 20:08:18 #33
85889 lucida
équilibre
pi_25960993
quote:
Op zondag 3 april 2005 16:25 schreef PJORourke het volgende:
Het modschap is ook handig om missers van de user Sidekick te ruimen, niet?
Laten we hopen dat sidekick genoeg eergevoel in zijn donder heetf om niet (vaker) tot zulke eigenmachtige handelingen zijn toevlucht te hoeven zoeken.
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 3 april 2005 @ 21:08:34 #34
106056 Landmass
pi_25962534
Sidekick jongen, wat ga jij hard op je bek

Denemarken zet Turkse moordenaars het land uit

Half jaartje geleden riep ik nog open en bloot dat dat in NL een goed plan zou zijn maar jij was blind en fixte een ban

Blijkt nu dat de halve wereld er net zo over denkt als ik.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25962627
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:08 schreef Landmass het volgende:

Half jaartje geleden riep ik nog open en bloot dat dat in NL een goed plan zou zijn maar jij was blind en fixte een ban
Jouw stelling dat Sidekick jou een ban heeft aangesmeerd enkel en alleen omdat jij vindt dat allochtone criminelen het land uit moeten worden gezet, mag uiteraard wel een beetje onderbouwd worden. Vooralsnog, zonder onderbouwing, lijkt het meer op de gebruikelijke demonisering van de moderators dan een serieuze constatering.
  zondag 3 april 2005 @ 21:19:42 #36
106056 Landmass
pi_25962832
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jouw stelling dat Sidekick jou een ban heeft aangesmeerd enkel en alleen omdat jij vindt dat allochtone criminelen het land uit moeten worden gezet, mag uiteraard wel een beetje onderbouwd worden. Vooralsnog, zonder onderbouwing, lijkt het meer op de gebruikelijke demonisering van de moderators dan een serieuze constatering.
MAT en de zoekfunctie doen het niet zo goed maar sidekick zal het zeker niet tegenspreken
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25962921
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:19 schreef Landmass het volgende:

[..]

MAT en de zoekfuncite doen het niet zo goed maar sidekick zal het zeker niet tegenspreken
Ik durf wel aan te nemen dat Sidekick zal tegenspreken dat hij heeft aangedrongen bij degenen die daarover gaan om jou een ban te geven wegens het verkondigen dat allochtone criminelen het land uitgezet dienen te worden. Natuurlijk, ik kan het mis hebben, het is ook maar een gok van mij, maar we zullen het wel horen. Trouwens, ik kan alleen maar concluderen dat de FA's jouw kennelijke overtredingen zwaar genoeg vonden om je te bannen.
  zondag 3 april 2005 @ 21:36:01 #38
106056 Landmass
pi_25963299
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik durf wel aan te nemen dat Sidekick zal tegenspreken dat hij heeft aangedrongen bij degenen die daarover gaan om jou een ban te geven wegens het verkondigen dat allochtone criminelen het land uitgezet dienen te worden. Natuurlijk, ik kan het mis hebben, het is ook maar een gok van mij, maar we zullen het wel horen. Trouwens, ik kan alleen maar concluderen dat de FA's jouw kennelijke overtredingen zwaar genoeg vonden om je te bannen.
dan gaan die ook hard op hun bek want de halve wereld denkt er wel over zoals ik
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25963379
quote:

Denemarken is de halve wereld?
  zondag 3 april 2005 @ 21:38:40 #40
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25963384
quote:

*zucht*
Je weet zelf niet eens meer wat je hebt gezegd, en het was ook echt niet enkel die ene opmerking dat werkloze allochtonen in de gevangenis moesten waardoor je een ban kreeg.
pi_25963489
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef Landmass het volgende:

[..]

dan gaan die ook hard op hun bek want de halve wereld denkt er wel over zoals ik
Even een aantal dingen die gezegd moeten worden: als de halve wereld denkt zoals jij, dan heb je nog niet per definitie gelijk, wat dat gelijk dan ook mag zijn. Ook heb je nog niet kunnen onderbouwen dat je gebanned bent vanwege het verkondigen van de reeds door mij duidelijk gemaakte mening. Dus zolang je geen onderbouwing hebt, kunnen we slechts uitgaan van de onberispelijkheid van de moderators, de kunde van de FA's, het bericht in MED (ging het daar over?) en jouw al dan niet correcte mening. Het is niet sterk, zoals ik het nu zie.
  zondag 3 april 2005 @ 21:43:47 #42
106056 Landmass
pi_25963536
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:38 schreef Sidekick het volgende:

[..]

*zucht*
Je weet zelf niet eens meer wat je hebt gezegd, en het was ook echt niet enkel die ene opmerking dat werkloze allochtonen in de gevangenis moesten waardoor je een ban kreeg.
* * GODVERDOMME, DYSLEXIE-PATIENT DIE JE BENT, DAT HEB IK NOOIT GEZEGD
ik ben op grond van foute gronden gebanned, en nog nooit enige vorm van excuses gezien

ik weet dondersgoed wat ik zei
crim en werkloze allochtonen het land uit, elke rechtse user denkt het en er zijn er zat die het ook zeggen

jouw belevingswereld sluit totaal niet aan bij de belevingswereld van de fokusers, dus waarom peer je hem niet?

[ Bericht 8% gewijzigd door Landmass op 03-04-2005 23:51:09 ]
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 21:48:39 #43
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25963682
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef Monidique het volgende:
de onberispelijkheid van de moderators, de kunde van de FA's
Nu ben je wel erg overdreven sarcastisch.
pi_25963978
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Landmass het volgende:

[..]

crim en werkloze allochtonen het land uit

jouw belevingswereld sluit totaal niet aan bij de belevingswereld van de fokusers, dus waarom peer je hem niet?
Je spreekt wel heel graag voor anderen he!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25964439
quote:
Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je spreekt wel heel graag voor anderen he!
Z'n mening is door een perfecte werking van de markt tot stand gekomen .
pi_25971405
quote:

[..]
Het blijft je bezighouden he?

Een ban hoeft niet zozeer om 1 post te gaan alswel om een trend die doorbroken wordt. Eerdere posts kunnen meespelen, zowel van een huidig account als van klonen. Als je het niet met een ban eens bent kan je het beste mailen tijdens je ban. Nu heeft het nog weinig zin imo. Je kan er een principekwestie van maken, maar sidekick heeft zijn antwoord al gegeven en ik denk niet dat er hier over doorgaan veel zin heeft.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 4 april 2005 @ 10:35:12 #47
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25971889
Nee, maar het is wel vermakelijk.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  maandag 4 april 2005 @ 12:17:43 #48
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25974030
quote:

[..]

* * GODVERDOMME, DYSLEXIE-PATIENT DIE JE BENT, DAT HEB IK NOOIT GEZEGD
ik ben op grond van foute gronden gebanned, en nog nooit enige vorm van excuses gezien

crim en werkloze allochtonen het land uit, elke rechtse user denkt het en er zijn er zat die het ook zeggen

Het lijkt me niet handig om op een pariculier forum waaraan je omniet mag deelnemen doldriest in te gaan tegen genomen besluiten. Buiten dat je er weinig mee bewerkt levert dit je hooguit een stigma op. Ik zou in jouw geval een andere strategie overwegen om mijn zegje te kunnen blijven doen binnen door beheerders (of eigenaren) opgestelde regels van de digitale leefgemeenschap.

Gezien het internet diverse digitale leefgemeenschappen kent kun je zeer dwarszittende eieren vast elders kwijt waar men iets meer compossie heeft met de zienswijze die je op dat moment wenst uit te dragen. Intussen zou je dit subforum dan kunnen gebruiken om je verder te bekwamen in omgangsvormen, sociale en politieke inzichten en wat geduldsbetrachting die je ook IRL geen windeieren zullen gaan leggen zoals ik al eens uit een berichtje van Aryan8 mocht vernemen.

Intussen doe ik je de tip om je niet al te absoluut uit te spreken namens anderen. Zo waardeer ik bijvoorbeeld de oprechte pogingen van zowel Sidekick als Sizzler om POL leef- en leesbaar te houden al zullen wij qua politieke ideeën mogelijk niet op één lijn komen.

Jouw bijdragen brengen hun eigen kleur in de dynamiek van het subforum POL. Waarom zou je het risico nemen ons de kans op kennismaking met en overdenking van die kleur gedurende bepaalde perioden te onthouden?
  maandag 4 april 2005 @ 14:46:40 #49
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25977274
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:17 schreef sjun het volgende:

[..]

Het lijkt me niet handig om op een pariculier forum waaraan je omniet mag deelnemen doldriest in te gaan tegen genomen besluiten. Buiten dat je er weinig mee bewerkt levert dit je hooguit een stigma op. Ik zou in jouw geval een andere strategie overwegen om mijn zegje te kunnen blijven doen binnen door beheerders (of eigenaren) opgestelde regels van de digitale leefgemeenschap.

Gezien het internet diverse digitale leefgemeenschappen kent kun je zeer dwarszittende eieren vast elders kwijt waar men iets meer compossie heeft met de zienswijze die je op dat moment wenst uit te dragen. Intussen zou je dit subforum dan kunnen gebruiken om je verder te bekwamen in omgangsvormen, sociale en politieke inzichten en wat geduldsbetrachting die je ook IRL geen windeieren zullen gaan leggen zoals ik al eens uit een berichtje van Aryan8 mocht vernemen.

Intussen doe ik je de tip om je niet al te absoluut uit te spreken namens anderen. Zo waardeer ik bijvoorbeeld de oprechte pogingen van zowel Sidekick als Sizzler om POL leef- en leesbaar te houden al zullen wij qua politieke ideeën mogelijk niet op één lijn komen.

Jouw bijdragen brengen hun eigen kleur in de dynamiek van het subforum POL. Waarom zou je het risico nemen ons de kans op kennismaking met en overdenking van die kleur gedurende bepaalde perioden te onthouden?
Zo is het maar net. Hoor je het eens van een ander, Landmass
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 4 april 2005 @ 18:30:23 #50
106056 Landmass
pi_25982149
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Het blijft je bezighouden he?

Een ban hoeft niet zozeer om 1 post te gaan alswel om een trend die doorbroken wordt. Eerdere posts kunnen meespelen, zowel van een huidig account als van klonen. Als je het niet met een ban eens bent kan je het beste mailen tijdens je ban. Nu heeft het nog weinig zin imo. Je kan er een principekwestie van maken, maar sidekick heeft zijn antwoord al gegeven en ik denk niet dat er hier over doorgaan veel zin heeft.
dat is dus het bullshit verhaaltje dat we altijd te horen krijgen. Mail maar!!! Dat helpt dus echt geen zak. Ik ben op onterechte gronden (ik zou gezegd hebben dat werkloze allochtonen in de gevangenis moesten maar dat heb ik nooit gezegd) geband en ik heb nooit enige vorm van excuus gehoord.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  maandag 4 april 2005 @ 18:34:40 #51
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25982240
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:30 schreef Landmass het volgende:

[..]

dat is dus het bullshit verhaaltje dat we altijd te horen krijgen. Mail maar!!! Dat helpt dus echt geen zak. Ik ben op onterechte gronden (ik zou gezegd hebben dat werkloze allochtonen in de gevangenis moesten maar dat heb ik nooit gezegd) geband en ik heb nooit enige vorm van excuus gehoord.
Die slachtofferrol staat je niet, Landmass.
pi_25982543
quote:

[..]

Verder ben je best zielig hoor .
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 18:49:06 #53
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25982599
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Verder ben je best zielig hoor .
Jij toch ook? Je komt nooit verder dan één zin. Alleen maar een beetje lurken en meelopen.
  maandag 4 april 2005 @ 19:04:04 #54
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25983002
quote:

[..]

dat is dus het bullshit verhaaltje dat we altijd te horen krijgen. Mail maar!!! Dat helpt dus echt geen zak.
Na je mailtje van 11 augustus van vorig jaar ben je binnen 2 uur keurig unbanned. Mailen kan zeker wel helpen.
quote:
Ik ben op onterechte gronden (ik zou gezegd hebben dat werkloze allochtonen in de gevangenis moesten maar dat heb ik nooit gezegd) geband en ik heb nooit enige vorm van excuus gehoord.
Het was een soortgelijke quote.

Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feiten
"Mijn stelling is om de allochtonen die aan de uitkering zijn OF in de bak zitten het land uit te zetten."

Maar, zoals ik al eerder zei, ben je niet alleen vanwege die uitspraak geband. Ook je dubieuze uitspraken over Joden, het uitschelden van een mede-user en het blijven irriteren na een modbeslissing zijn meegewogen bij je ban.

Maar als je werkelijk wilt om een volledige herevaluatie van je ban, houd er rekening mee dat je tijdens 2 banperioden met een kloon verder bent gaan posten, waarmee je dankzij de proeftijd nog "recht" hebt op een ban van 1 maand.

Dus zeg het maar, wil je er nog over doorgaan?
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 19:06:16 #55
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25983063
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:04 schreef Sidekick het volgende:

Maar als je werkelijk wilt om een volledige herevaluatie van je ban, houd er rekening mee dat je tijdens 2 banperioden met een kloon verder bent gaan posten, waarmee je dankzij de proeftijd nog "recht" hebt op een ban van 1 maand.

Dus zeg het maar, wil je er nog over doorgaan?
Oeh, hoe voelt dat nu, die "macht"?
  maandag 4 april 2005 @ 19:33:12 #56
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25983700
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Noem je dit nu al machtsmisbruik? Jij komt zeker nooit in ONZ.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 19:35:52 #57
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25983759
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:33 schreef Pool het volgende:

[..]

Noem je dit nu al machtsmisbruik? Jij komt zeker nooit in ONZ.
Daar heb ik inderdaad niets te zoeken.
pi_25983894
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Sidekick heeft goed duidelijk gemaakt, met het bekend behoud van de discretie, waarom Landmass gebanned is. Hij deed dat nadat Landmass verklaarde dat Sidekick op z'n bek was gegaan door hem een ban aan te smeren, waarbij hij er aan voorbij ging dat de FA's het eens moeten zijn met de ban logischerwijs. Volkomen terecht geeft Sidekick nu antwoord en volkomen onterecht impliceer je nu dat Sidekick een machtsgeile potentaat (wannabe?) is, althans dat is wat ik er uit opmaak. Je bent kennelijk van mening dat elk antwoord dat gegeven wordt op een kennelijk, zo te horen uit de monden van beide moderators, belachelijke suggestie van een op het oog rancuneuze gebruiker, misbruik maken van macht is.

En dat, dat hoef ik toch niet uit te leggen, is niet waar.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 19:51:23 #59
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25984152
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sidekick heeft goed duidelijk gemaakt, met het bekend behoud van de discretie, waarom Landmass gebanned is. Hij deed dat nadat Landmass verklaarde dat Sidekick op z'n bek was gegaan door hem een ban aan te smeren, waarbij hij er aan voorbij ging dat de FA's het eens moeten zijn met de ban logischerwijs. Volkomen terecht geeft Sidekick nu antwoord en volkomen onterecht impliceer je nu dat Sidekick een machtsgeile potentaat (wannabe?) is, althans dat is wat ik er uit opmaak. Je bent kennelijk van mening dat elk antwoord dat gegeven wordt op een kennelijk, zo te horen uit de monden van beide moderators, belachelijke suggestie van een op het oog rancuneuze gebruiker, misbruik maken van macht is.

En dat, dat hoef ik toch niet uit te leggen, is niet waar.
Bans worden niet besproken, dat is de policy van fok. Sidekick geeft zeer vaak geen antwoord op vragen in normale discussies, maar wel in deze zuigende kwestie. Dan vindt hij blijkbaar wel dat die moet reageren en zijn zogenaamde "machtswoord" moet uitspreken. Ja, dat is wel degelijk een vorm van machtsgeilerij en tevens een zwaktebod. Blijft mijn eerste zin het belangrijkst, hij negeert de policy en dat is voor een mod natuurlijk een doodzonde. Verder lach ik mij een biet om deze idioterie, een stel mensen die hun forumpje afschermen met mensen die politie-agent denken te zijn.
Ik moet aan zo'n stadswacht denken, die aan een fietsende ouwe vrouw vraagt of ze wil afstappen in de verder verlaten binnenstad. Pathetic.
pi_25984303
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Bans worden niet besproken, dat is de policy van fok. Sidekick geeft zeer vaak geen antwoord op vragen in normale discussies, maar wel in deze zuigende kwestie. Dan vindt hij blijkbaar wel dat die moet reageren en zijn zogenaamde "machtswoord" moet uitspreken. Ja, dat is wel degelijk een vorm van machtsgeilerij en tevens een zwaktebod. Blijft mijn eerste zin het belangrijkst, hij negeert de policy en dat is voor een mod natuurlijk een doodzonde.
Goed, hier zit een heel solide kern van waarheid in. De policy is inderdaad dat bans niet besproken worden en je kunt het korte verhaaltje van Sidekick beschouwen als een uitleg. Echter, zoals ik al opmerkte, het blijft redelijk discreet en abstract. Mogelijk een schending van de policy? Waarom niet. Een doodzonde? Zeker niet!
quote:
Verder lach ik mij een biet om deze idioterie, een stel mensen die hun forumpje afschermen met mensen die politie-agent denken te zijn.
Zeer onterecht, tenzij je IED het succesvolste subforum aller tijden vindt.
quote:
Ik moet aan zo'n stadswacht denken, die aan een fietsende ouwe vrouw vraagt of ze wil afstappen in de verder verlaten binnenstad. Pathetic.
Je vergelijking gaat mank. Het bannen van Landmass zou je hiermee moeten vergelijken en dan nog zou het, concluderend uit de informatie die ik nu net lees, een verkeerde vergelijking zijn, maar met het antwoorden van Sidekick heeft het niets te maken en van machtsmisbruik is al helemaal geen sprake.
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:17:06 #61
106056 Landmass
pi_25997127
Sidekick jongen die bans boeien me niet meer, maar ik vind het wel ongelooflijk dat jij aan een vorm van logica dyslexie leidt:

Plandmass = Mijn stelling is om de allochtonen die aan de uitkering zijn OF in de bak zitten het land uit te zetten.

heb jij geinterpreteerd als

Psidekick = die ene opmerking dat werkloze allochtonen in de gevangenis moesten

Wat vind je hier nu zelf van?

P staat voor bewering, dat weet je he.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25997330
Ik dacht dat P stond voor probability?
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:32:19 #63
106056 Landmass
pi_25997506
propositie
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25997569
Dan hadden ze er beter S van kunnen maken, de S van stelling.
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:37:46 #65
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:40:54 #66
106056 Landmass
pi_25997722
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
Dan hadden ze er beter S van kunnen maken, de S van stelling.
een stelling is een bewezen propositie, dat is het verschil
Proposities mogen dus best onwaar zijn. Een propositie is bijvoorbeeld "varkens zijn blauw gestippelt"

Maar Monidique, jouw held heeft dat wel fout geinterpreteerd vind je niet.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25997757
"Varkens zijn blauw gestippeld" is anders een doodnormale stelling.
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:44:14 #68
106056 Landmass
pi_25997801
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:42 schreef Monidique het volgende:
"Varkens zijn blauw gestippeld" is anders een doodnormale stelling.
Ik vind van niet, een stelling is waar, een propositie hoeft dat niet te zijn

anyway, wat vind je van sidekicks uitgleider? Dom he!
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25997844
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:44 schreef Landmass het volgende:

[..]

Stelling: Een stelling is altijd waar.
quote:
anyway, wat vind je van sidekicks uitgleider? Dom he!
Over dom ga ik het nu maar niet hebben.
pi_25998159
quote:

[..]
wat vind je van sidekicks uitgleider?
Heeft iemand hem uitgeleide gedaan? Uitstekend!
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:12:02 #71
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25998396
quote:

[..]

...uitgleider? Dom he!
Rrriiight
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
pi_26000266
quote:

[..]

Een stelling hoeft zeker niet waar te zijn! En dan is uiteraard nog weer de vraag, wat is waarheid? Valt behoorlijk diep op in te gaan maar dat is meer wat voor de filosofen onder ons .
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:10:26 #73
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_26002158
Het ligt er gewoon aan in welke context je het woord "stelling" gebruikt. De wiskundige stelling van Pythagoras is een waarheid. De stellingen bij standpunt.nl zijn per definitie niet waar, omdat ze bedoeld zijn om over te discussiëren. Kwestie van (vak)jargon dus.
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:47:20 #74
106056 Landmass
pi_26004504
weg met al die anti-discriminatie/racisme bureaus
wat doen we met dat soort reacties?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26004515
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:47 schreef Landmass het volgende:
Huilie

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2005 18:48:10 ]
pi_26004557
quote:
"Anti-discriminatie bureaus snoeren mij de mond"

Nu wel censuur. Huilebalk.
pi_26004618
Wat denk je in hemelsnaam te bereiken met je topic landmass?
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 19:04:23 #78
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26004917
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:52 schreef du_ke het volgende:
Wat denk je in hemelsnaam te bereiken met je topic landmass?
Subsidievreters aanpakken.
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:16:21 #79
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26005179
quote:
Toejuichen?
- www.islamendialoog.nl
pi_26006639
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:16 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

Toejuichen?
In KLB is er een regel in de feedback opgenomen dat " huillie" posts gewist worden. Zo ver wil ik vooralsnog niet gaan maar het is natuurlijk wel storend. Zoals elke post die niet serieus op de discussie ingaat.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:17:10 #81
106056 Landmass
pi_26006760
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:12 schreef sizzler het volgende:

[..]

In KLB is er een regel in de feedback opgenomen dat " huillie" posts gewist worden. Zo ver wil ik vooralsnog niet gaan maar het is natuurlijk wel storend. Zoals elke post die niet serieus op de discussie ingaat.
daar hinte ik ook een beetje op
Wissen gaat misschien wat ver maar huilie roepen is zo 2004. Topic wordt er echt niet leuker op.
Als SCH mij nou gewoon eens de huid vol scheld konden we nog lachen .
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:17:14 #82
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26006763
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:12 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is mooi. Vertel het de betreffende personen dan maar. Vooralsnog namelijk nog geen "huilie" posts gezien. On with the game dus.
- www.islamendialoog.nl
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:18:30 #83
106056 Landmass
pi_26006799
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:17 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

Dat is mooi. Vertel het de betreffende personen dan maar. Vooralsnog namelijk nog geen "huilie" posts gezien. On with the game dus.
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Huilie
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26006828
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:17 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

Vooralsnog namelijk nog geen "huilie" posts gezien. On with the game dus.
Klik maar op de link van het topic waar landmass aan refereerde.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:28:34 #85
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26007040
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Klik maar op de link van het topic waar landmass aan refereerde.
Dat zijn de nadelen van het bij voorbaat negeren van bepaalde users. Maar dit mag wel een uitzondering zijn. Ik ben het hier wel met SCH eens dat deze uzzzer zich in een dermate grote slachtofferrol plaats, dat je niet anders kunt dan concluderen dat hij best huillie overkomt. Helemaal hilarisch is dat hij op deze manier exact datgene doet, wat hij anderen wil verbieden. Namelijk klagen dat je onrecht wordt aangedaan, zoals gelly goed opmerkte.

Over Moderaties, wanneer wordt deze uzzzer eens geband voor zijn racistische uitingen? Uitingen als:
quote:
Nu het blanke zijn vind jij het opeens niet meer zo erg.
Check ook gelijk de spelfout, zoals we die ook wel tegenkomen bij veel VMBO'ers. En nee, hiermee zeg ik niet dat hij ook VMBO'er of Lonsdaler is, enkel dat die gelijkenis er is.
- www.islamendialoog.nl
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 20:34:21 #86
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26007167
JanDoedel, ...

HUILLIE!

iemand blanke noemen is ook al racisme?
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:40:04 #87
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26007322
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
JanDoedel, ...

HUILLIE!

iemand blanke noemen is ook al racisme?
Wel in deze context. Huilen dat je als blanke anders wordt behandeld dan niet-blanken is een vorm van onderscheid op ras. Hij had ook gewoon kunnen zeggen "autochtone nederlander".

Waarom zijn het altijd dezelfde users die het opnemen voor xenofoben? Is er een link?
- www.islamendialoog.nl
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2005 @ 20:42:36 #88
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26007395
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:40 schreef JanPoedel het volgende:
Huilen dat je als blanke anders wordt behandeld dan niet-blanken is een vorm van onderscheid op ras.
Dat is racisme?

Waarom zijn het altijd dezelfde users die racisme roepen?
pi_26015653
Hemelse moddereten, tongstrelend. Zie internet voor recept.
pi_26018161
Verdonk niet zo rechtlijnig als gedacht

sjun is weer op vermoeiende rituele wijze zijn stokpaardjes aan het berijden wat tot ernstige topicvervuiling leidt.
  woensdag 6 april 2005 @ 10:39:01 #91
52589 sjun
uit solidariteit
pi_26018241
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef SCH het volgende:

sjun is weer op vermoeiende rituele wijze zijn stokpaardjes aan het berijden wat tot ernstige topicvervuiling leidt.
Er gaat een beeld uit van de rechtlijnigheid die aan Verdonk wordt toegeschreven. Tevens wordt met een vleugje humor, plaatjes en links verhelderd op welke wijze toeschrijving en werkelijkheidsbelevingsbeïnvloeding plaatsvindt. Wat is precies jouw probleem bij deze bewustwording SCH?
  woensdag 6 april 2005 @ 18:16:06 #92
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26029326
Even een nobrainer voor de mods en vooral voor de admins:

Als we de reacties van deze user voor de grap naast de onderstaande quote leggen, waarin enkel 2 woorden zijn vervangen, tot welke conclusies kunnen wij dan komen?

Hoe lang zou het duren voordat de user van de link geband wordt en voor hoe lang en hoe lang
zou het duren voordat iemand die iets in de trant van de onderste quote neerzet, geband wordt en uiteraard voor hoe lang?

Als we een straks een meerderheid van Moslims in NL hebben
quote:
Op dit moment is het jodendom de onderliggende bron voor verreweg de meeste problemen en brengt het jodendom het voortbestaan van onze beschaving (niet voor het eerst) in gevaar. We kunnen natuurlijk alle joden verbannen uit Europa en de grenzen hermetisch afsluiten, een methode die Ferdinand II in Spanje met succes toegepast heeft. Dit vereist grove schending van de burgerrechten en bovendien gaan de terroristen undercover. Hier schiet je dus op zich wel iets mee op, maarhet is geen structurele, lange-termijn oplosing.

Eliminatie van het jodendom is dus een bittere noodzaak. het is of zij, of wij.
Die scherpe randjes kunnen niet verwijderd worden want dan zondigen joden vinden ze.
Dus er rest maar één alternatief. Eliminatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanPoedel op 06-04-2005 18:34:49 (tja, search/replace werkt niet bij spelfouten) ]
- www.islamendialoog.nl
  woensdag 6 april 2005 @ 18:30:20 #93
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26029699
Ik zal even kijken. Topic is trouwens naar GC geschopt nu.
  woensdag 6 april 2005 @ 18:52:57 #94
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26030175
Reacties zijn weg. Bedankt voor het melden.
  woensdag 6 april 2005 @ 21:32:57 #95
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26033700
tvpeeeeee in de plee
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 6 april 2005 @ 23:08:06 #96
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26035895
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef SCH het volgende:

Post en de reacties erop zijn weg na nader overleg achter de schermen.

Sjun, dit is geen PvdA-forum waar je elke discussie op een offtopic (pro/anti) PvdA-manier hoeft te benaderen. Die trend bespeuren we de laatste tijd een beetje bij je, dus vandaar deze beslissing en opmerking.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:12:46 #97
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26036001
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Sjun, dit is geen PvdA-forum waar je elke discussie op een offtopic (pro/anti) PvdA-manier hoeft te benaderen. Die trend bespeuren we de laatste tijd een beetje bij je, dus vandaar deze beslissing en opmerking.
Sluit dan dat topic, want Verdonk-bashen mag wel?
  woensdag 6 april 2005 @ 23:34:15 #98
85889 lucida
équilibre
pi_26036523
quote:

[..]

Neem me niet kwalijk sidekick maar dit raakt aan de grenzen van vrije meningsuiting. Jouw (jullie) argumenten op grond waarvan sjuns posts zijn verwijderd zijn
a. zwaar overtrokken
b. bijzonder arbitrair en
c. lijken ingegeven door de aanhoudende, zwaar zuigende klaagzang van SCH

Het is volstrekt ongeloofwaardig waar jij (jullie) thans mee bezig zijn. Zeker als je ook eens kijkt naar de manier waarop SCH zelf elke discussie "vertrollt'. Ondanks de kruistocht die sjun tegen de linkse kerk en in het bijzonder tegen de oudere garde PvdA regenten voert, beschikken zijn vele lezenswaardige bijdragen een constante kwaliteit. Daar kan de holle vaak nietszeggende kwantiteit van SCH toch niet tegen op lijkt me? En toch wordt door jou (jullie) achter de schermen besloten dat niet de bijdragen van SCH dienen te verdwijnen maar van sjun.

SCH die op een gemaakte manier zijn verontwaarding uitblaat wordt desondanks fatsoenlijk door sjun te woord gestaan. En als dank hiervoor krijgt sjun een onvervalste scheldkanonnade over zich heen. Welnu, i.p.v. van de policy te hanteren laten jullie SCH hier mee weg komen, terwijl de user sjun als een blaag word weggezuiverd. Ik vind het een ongehoorde schande dat sommigen uwer zich zo diep hebben verlaagd.

Hier is m.i. het laatse woord nog niet over gesproken. En ik ben bang dat de beslissing bovendien niet op inhoudelijke noch op rationele gronden te rechtvaardigen valt. Ik voorzie dat door deze zeer bedenkelijke policy de mods bezig zijn zelf een bom onder de policy van het POL-forum te leggen.

Nog is het lontje daartoe niet aangestoken, maar de vonken van censuur springen er reeds vanaf en komen vervaarlijk dicht in de buurt van de definitieve ontsteking,, en dan ook is een mogelijke explosieve leegloop niet meer terug te draaien. Nogmaals ik vind dit zo'n beetje het meest onbegrijpelijke besluit dat ik jou (jullie) toe nu toe heb zien nemen. Ik reageer niet om te trollen of om cynisch te zijn. Maar ik zeg ronduit wat ik er als user van vind. Drie maal niets.

Voor de mod(s) geldt kennelijk het parool: SCH locuta res finitia!...

het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:39:29 #99
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26036637
Nou, die leegloop is allang in gang gezet en dat komt niet alleen door de zuigende traagheid.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:49:43 #100
52589 sjun
uit solidariteit
pi_26036813
quote:

[..]

Jammer dat deze mening hier niet in beeld kan worden gebracht. Ik vind het een opmerkelijke beslissing dat een wat humoristisch gebrachte belichting van belichters van Verdonk en haar niet een beeld konden blijven staan. Jammer van het uitzoek en linkwerk maar ik kan me echter wèl voorstellen dat toenemende klaagzangen van deze kleingelovigen de druk hebben opgevoerd om de hen onwelgevallige belichting van hun ankerpunten en ikonen te verwijderen.

Lichtpuntje van deze zaak is dat ik weer eens ben bepaald bij het stellen van prioriteiten in tijdsinvestering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')