Ik vond dat DMZ wel leuk, in combinatie met moddereten/zandhappen zeer toepasselijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:32 schreef Sidekick het volgende:
Dat was een beetje een wazige titel. Deze is duidelijker.
Is het tvp-kwartiertje voor jou? Ik zie overal tvp's van je langskomen nu.quote:
Ben lui en heb geen zin om van alles te lezen nu.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is het tvp-kwartiertje voor jou? Ik zie overal tvp's van je langskomen nu.
Kun je niet gewoon Sidekick ik hou van je zeggen?
De genoten vrijheid van meninguiting levert anders wel een behoorlijk beeld op over de ter zaker doende bijdragen die van deze en gene te verwachten zijn. Ik laat het aan de mods over om hieromtrent met een eigen kosten-baten rekening te komen en verwacht geenszins dat zij dit vertrouwen zullen beschamen.quote:Op zondag 3 april 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met de herinnering aan het deleten van vermeende offtopic-posts, zou ik met name Sidekick willen verzoeken de slowchat in dit topic te verwijderen: D66 stemt in met kabinet, kost dit zetels
Ik bespeur van Ryan3 wel meer topics die door zijn toedoen veranderen in geblaat over de Holocaust en andere geliefde stokpaardjes.
Laat de mods daar dan maar een eigen draadje voor maken, de discussie gaat totaal niet meer over D66.quote:Op zondag 3 april 2005 12:29 schreef sjun het volgende:
[..]
De genoten vrijheid van meninguiting levert anders wel een behoorlijk beeld op over de ter zaker doende bijdragen die van deze en gene te verwachten zijn. Ik laat het aan de mods over om hieromtrent met een eigen kosten-baten rekening te komen en verwacht geenszins dat zij dit vertrouwen zullen beschamen.
![]()
Ik zal even kijken.quote:Op zondag 3 april 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Met de herinnering aan het deleten van vermeende offtopic-posts, zou ik met name Sidekick willen verzoeken de slowchat in dit topic te verwijderen: D66 stemt in met kabinet, kost dit zetels
Ik bespeur van Ryan3 wel meer topics die door zijn toedoen veranderen in geblaat over de Holocaust en andere geliefde stokpaardjes.
Sidekick kent inderdaad rare inconsequenties. Misschien heeft hij zich wel even zitten te verkneukelen over zoveel getroll richting bepaalde users. Leedvermaak is ook vermaak zullen we maar zeggen, maar het blijft bedenkelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 12:29 schreef sjun het volgende:
[..]
De genoten vrijheid van meninguiting levert anders wel een behoorlijk beeld op over de ter zaker doende bijdragen die van deze en gene te verwachten zijn. Ik laat het aan de mods over om hieromtrent met een eigen kosten-baten rekening te komen en verwacht geenszins dat zij dit vertrouwen zullen beschamen.
![]()
En dan is er nog altijd Sidekick die met zijn onnavolgbare logica te pas en te onpas met slotjes strooit...quote:Ik denk dat jij nog wat ‘goede beurten’ tekort bent gekomen. Misschien is het geen slechte zaak om t.b.v. een diepere verbale penetratie, wat paai- aai- en naaicursusjes bij Ryan3 te volgen.
Gezien de bezopenheid van jouw schrijfseltjes, maakt alcohol meer kapot dan je lief is. Maar goed met je kater kun je dan weer prima terecht bij pleezuster bloedwijn Stali.
Ondanks al het lallende gezever van JAM&Ryan3, zit D66 weer stevig in het zadel, en glijden wat oppositionele schampscheuten en lauwe azijnzure pisstraaltjes ongemerkt langs Dittrich heen.
Moddervechten? Waar zie jij moddervechten??? Is dit weer zo'n sentimentaliserende toeschrijving waarover sjuuun het altijd heeft? Ik zie met de beste wil van de wereld geen haat en nijd in die topic. Misschien dat je het voortaan over een andere boeg kunt gooien met jouw optekening van de werkelijkheid, zodat ook jouw bijdrage een waardevolle meerwaarde vertegenwoordigt op dit forum.quote:Op zondag 3 april 2005 12:52 schreef Sater het volgende:
Spijtig dat serieus bedoelde topics, dankzij sommigen, ontaarden in moddervechten. Het lijkt de Hamburger Reperbahn wel.
Joh, kruip anders nog even lekker bij Stali onder de wol. De bijdragen van Sater zijn van een onnoemelijk veel hogere potentie, zelfs in jouw natste dromen kun jij daar niet aan tippen. Want jouw "gediaretiseer" staat inderdaad als een vlag op een modderschuit.quote:Op zondag 3 april 2005 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moddervechten? Waar zie jij moddervechten??? Is dit weer zo'n sentimentaliserende toeschrijving waarover sjuuun het altijd heeft? Ik zie met de beste wil van de wereld geen haat en nijd in die topic. Misschien dat je het voortaan over een andere boeg kunt gooien met jouw optekening van de werkelijkheid, zodat ook jouw bijdrage een waardevolle meerwaarde vertegenwoordigt op dit forum.
Misschien kan Sidekick ook even hier Kutdieven naar kijken (niet te verwarren met wegkijken)quote:
sidekick heeft nogal wat vetes lopen zegquote:Op zondag 3 april 2005 13:41 schreef lucida het volgende:
[..]
Misschien kan Sidekick ook even hier Kutdieven naar kijken (niet te verwarren met wegkijken)
Want was het niet Sidekick die zich ergerde dat onnodig op de slechte naam van de Marokkaanse Tasjesdief Ali B. werd gezinspeeld?![]()
Volgens mij zit je in het verkeerde Feedbacktopicquote:Op zondag 3 april 2005 13:41 schreef lucida het volgende:
[..]
Misschien kan Sidekick ook even hier Kutdieven naar kijken (niet te verwarren met wegkijken)
Want was het niet Sidekick die zich ergerde dat onnodig op de slechte naam van de Marokkaanse Tasjesdief Ali B. werd gezinspeeld?![]()
Sidekick heeft geen vetes, er zijn echter wel wat gefrustreerde mannetjes, voornamelijk ter rechterzijde van het politieke spectrum, die nogal wat moeite hebben met een goede moderator die er tenminste voor zorgt dat het forum geen Auswitz voor subversieve (lees: linkse, normale en correcte) meningen wordt.quote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef Landmass het volgende:
[..]
sidekick heeft nogal wat vetes lopen zeg
Mijn dank rijkt hemelhoog!quote:Op zondag 3 april 2005 13:32 schreef lucida het volgende:
[..]
Joh, kruip anders nog even lekker bij Stali onder de wol. De bijdragen van Sater zijn van een onnoemelijk veel hogere potentie, zelfs in jouw natste dromen kun jij daar niet aan tippen. Want jouw "gediaretiseer" staat inderdaad als een vlag op een modderschuit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |