Vetes die niet verzoend kunnen worden? Mits niet bedoeld als plagerig getroll heb ik een hekel aan ruziemaken.quote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef Landmass het volgende:
[..]
sidekick heeft nogal wat vetes lopen zeg
Hartelijk dank!quote:
Misschien dat je het beter in KLB kan aankaarten.quote:Op zondag 3 april 2005 13:41 schreef lucida het volgende:
[..]
Misschien kan Sidekick ook even hier Kutdieven naar kijken (niet te verwarren met wegkijken)
Nee, dat heb je mis. Je ging volledig offtopic over het vermeende einde van de sociaal-democratie, waar je zelfs teruggreep op iets dat over Ali el B ging. Mijn opmerking om weer ontopic te gaan was broodnodig aangezien je zelf niet doorhad wat uberhaupt het onderwerp was, getuige je opmerking: "Trouwens wat hebben we eraan - zoals jij kennelijk graag doet - te speculeren of D66 wel of niet instemt? Als je zoiets erg belangrijk vindt staat het jou toch vrij er een eigen topic over te openen".quote:Want was het niet Sidekick die zich ergerde dat onnodig op de slechte naam van de Marokkaanse Tasjesdief Ali B. werd gezinspeeld?![]()
Vandaar ook de term "opruimslotje", als een tijdelijk slotje om de rotzooi in het topic op te ruimen alvorens verder te gaan. Een permanent slotje zou alleen maar de TS en andere users die wel normaal willen discussieren benadelen dankzij het gerotzooi van anderen.quote:Op zondag 3 april 2005 15:09 schreef lucida het volgende:
Hij is in elk geval rechtlijniger geworden in de afweging of iets off topic is of niet. En inderdaad is het weghalen van niet terzake doende reacties, mogelijk een beter alternatief voor het zo 'gehate' slotje...
Laten we hopen dat sidekick genoeg eergevoel in zijn donder heetf om niet (vaker) tot zulke eigenmachtige handelingen zijn toevlucht te hoeven zoeken.quote:Op zondag 3 april 2005 16:25 schreef PJORourke het volgende:
Het modschap is ook handig om missers van de user Sidekick te ruimen, niet?
Jouw stelling dat Sidekick jou een ban heeft aangesmeerd enkel en alleen omdat jij vindt dat allochtone criminelen het land uit moeten worden gezet, mag uiteraard wel een beetje onderbouwd worden. Vooralsnog, zonder onderbouwing, lijkt het meer op de gebruikelijke demonisering van de moderators dan een serieuze constatering.quote:Op zondag 3 april 2005 21:08 schreef Landmass het volgende:
Sidekick jongen, wat ga jij hard op je bek
Denemarken zet Turkse moordenaars het land uit
Half jaartje geleden riep ik nog open en bloot dat dat in NL een goed plan zou zijn maar jij was blind en fixte een ban
MAT en de zoekfunctie doen het niet zo goed maar sidekick zal het zeker niet tegensprekenquote:Op zondag 3 april 2005 21:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jouw stelling dat Sidekick jou een ban heeft aangesmeerd enkel en alleen omdat jij vindt dat allochtone criminelen het land uit moeten worden gezet, mag uiteraard wel een beetje onderbouwd worden. Vooralsnog, zonder onderbouwing, lijkt het meer op de gebruikelijke demonisering van de moderators dan een serieuze constatering.
Ik durf wel aan te nemen dat Sidekick zal tegenspreken dat hij heeft aangedrongen bij degenen die daarover gaan om jou een ban te geven wegens het verkondigen dat allochtone criminelen het land uitgezet dienen te worden. Natuurlijk, ik kan het mis hebben, het is ook maar een gok van mij, maar we zullen het wel horen. Trouwens, ik kan alleen maar concluderen dat de FA's jouw kennelijke overtredingen zwaar genoeg vonden om je te bannen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:19 schreef Landmass het volgende:
[..]
MAT en de zoekfuncite doen het niet zo goed maar sidekick zal het zeker niet tegenspreken
dan gaan die ook hard op hun bek want de halve wereld denkt er wel over zoals ikquote:Op zondag 3 april 2005 21:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik durf wel aan te nemen dat Sidekick zal tegenspreken dat hij heeft aangedrongen bij degenen die daarover gaan om jou een ban te geven wegens het verkondigen dat allochtone criminelen het land uitgezet dienen te worden. Natuurlijk, ik kan het mis hebben, het is ook maar een gok van mij, maar we zullen het wel horen. Trouwens, ik kan alleen maar concluderen dat de FA's jouw kennelijke overtredingen zwaar genoeg vonden om je te bannen.
Denemarken is de halve wereld?quote:Op zondag 3 april 2005 21:08 schreef Landmass het volgende:
Half jaartje geleden riep ik nog open en bloot dat dat in NL een goed plan zou zijn maar jij was blind en fixte een ban
Blijkt nu dat de halve wereld er net zo over denkt als ik.
*zucht*quote:Op zondag 3 april 2005 21:08 schreef Landmass het volgende:
Blijkt nu dat de halve wereld er net zo over denkt als ik.
Even een aantal dingen die gezegd moeten worden: als de halve wereld denkt zoals jij, dan heb je nog niet per definitie gelijk, wat dat gelijk dan ook mag zijn. Ook heb je nog niet kunnen onderbouwen dat je gebanned bent vanwege het verkondigen van de reeds door mij duidelijk gemaakte mening. Dus zolang je geen onderbouwing hebt, kunnen we slechts uitgaan van de onberispelijkheid van de moderators, de kunde van de FA's, het bericht in MED (ging het daar over?) en jouw al dan niet correcte mening. Het is niet sterk, zoals ik het nu zie.quote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef Landmass het volgende:
[..]
dan gaan die ook hard op hun bek want de halve wereld denkt er wel over zoals ik
* * GODVERDOMME, DYSLEXIE-PATIENT DIE JE BENT, DAT HEB IK NOOIT GEZEGDquote:Op zondag 3 april 2005 21:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
*zucht*
Je weet zelf niet eens meer wat je hebt gezegd, en het was ook echt niet enkel die ene opmerking dat werkloze allochtonen in de gevangenis moesten waardoor je een ban kreeg.
Nu ben je wel erg overdreven sarcastisch.quote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef Monidique het volgende:
de onberispelijkheid van de moderators, de kunde van de FA's
Je spreekt wel heel graag voor anderen he!quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Landmass het volgende:
[..]
ik weet dondersgoed wat ik zei
crim en werkloze allochtonen het land uit
jouw belevingswereld sluit totaal niet aan bij de belevingswereld van de fokusers, dus waarom peer je hem niet?
Z'n mening is door een perfecte werking van de markt tot stand gekomenquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je spreekt wel heel graag voor anderen he!
Het blijft je bezighouden he?quote:
Het lijkt me niet handig om op een pariculier forum waaraan je omniet mag deelnemen doldriest in te gaan tegen genomen besluiten. Buiten dat je er weinig mee bewerkt levert dit je hooguit een stigma op. Ik zou in jouw geval een andere strategie overwegen om mijn zegje te kunnen blijven doen binnen door beheerders (of eigenaren) opgestelde regels van de digitale leefgemeenschap.quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Landmass het volgende:
[..]
* * GODVERDOMME, DYSLEXIE-PATIENT DIE JE BENT, DAT HEB IK NOOIT GEZEGD
ik ben op grond van foute gronden gebanned, en nog nooit enige vorm van excuses gezien
ik weet dondersgoed wat ik zei
crim en werkloze allochtonen het land uit, elke rechtse user denkt het en er zijn er zat die het ook zeggen
jouw belevingswereld sluit totaal niet aan bij de belevingswereld van de fokusers, dus waarom peer je hem niet?
Zo is het maar net. Hoor je het eens van een ander, Landmassquote:Op maandag 4 april 2005 12:17 schreef sjun het volgende:
[..]
Het lijkt me niet handig om op een pariculier forum waaraan je omniet mag deelnemen doldriest in te gaan tegen genomen besluiten. Buiten dat je er weinig mee bewerkt levert dit je hooguit een stigma op. Ik zou in jouw geval een andere strategie overwegen om mijn zegje te kunnen blijven doen binnen door beheerders (of eigenaren) opgestelde regels van de digitale leefgemeenschap.
Gezien het internet diverse digitale leefgemeenschappen kent kun je zeer dwarszittende eieren vast elders kwijt waar men iets meer compossie heeft met de zienswijze die je op dat moment wenst uit te dragen. Intussen zou je dit subforum dan kunnen gebruiken om je verder te bekwamen in omgangsvormen, sociale en politieke inzichten en wat geduldsbetrachting die je ook IRL geen windeieren zullen gaan leggen zoals ik al eens uit een berichtje van Aryan8 mocht vernemen.
Intussen doe ik je de tip om je niet al te absoluut uit te spreken namens anderen. Zo waardeer ik bijvoorbeeld de oprechte pogingen van zowel Sidekick als Sizzler om POL leef- en leesbaar te houden al zullen wij qua politieke ideeën mogelijk niet op één lijn komen.
Jouw bijdragen brengen hun eigen kleur in de dynamiek van het subforum POL. Waarom zou je het risico nemen ons de kans op kennismaking met en overdenking van die kleur gedurende bepaalde perioden te onthouden?
dat is dus het bullshit verhaaltje dat we altijd te horen krijgen. Mail maar!!! Dat helpt dus echt geen zak. Ik ben op onterechte gronden (ik zou gezegd hebben dat werkloze allochtonen in de gevangenis moesten maar dat heb ik nooit gezegd) geband en ik heb nooit enige vorm van excuus gehoord.quote:Op maandag 4 april 2005 10:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het blijft je bezighouden he?
Een ban hoeft niet zozeer om 1 post te gaan alswel om een trend die doorbroken wordt. Eerdere posts kunnen meespelen, zowel van een huidig account als van klonen. Als je het niet met een ban eens bent kan je het beste mailen tijdens je ban. Nu heeft het nog weinig zin imo. Je kan er een principekwestie van maken, maar sidekick heeft zijn antwoord al gegeven en ik denk niet dat er hier over doorgaan veel zin heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |