"Anti-discriminatie bureaus snoeren mij de mond"quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:47 schreef Landmass het volgende:
weg met al die anti-discriminatie/racisme bureaus
wat doen we met dat soort reacties?
Subsidievreters aanpakken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:52 schreef du_ke het volgende:
Wat denk je in hemelsnaam te bereiken met je topic landmass?
Toejuichen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:47 schreef Landmass het volgende:
weg met al die anti-discriminatie/racisme bureaus
wat doen we met dat soort reacties?
In KLB is er een regel in de feedback opgenomen dat " huillie" posts gewist worden. Zo ver wil ik vooralsnog niet gaan maar het is natuurlijk wel storend. Zoals elke post die niet serieus op de discussie ingaat.quote:
daar hinte ik ook een beetje opquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
In KLB is er een regel in de feedback opgenomen dat " huillie" posts gewist worden. Zo ver wil ik vooralsnog niet gaan maar het is natuurlijk wel storend. Zoals elke post die niet serieus op de discussie ingaat.
Dat is mooi. Vertel het de betreffende personen dan maar. Vooralsnog namelijk nog geen "huilie" posts gezien. On with the game dus.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
In KLB is er een regel in de feedback opgenomen dat " huillie" posts gewist worden. Zo ver wil ik vooralsnog niet gaan maar het is natuurlijk wel storend. Zoals elke post die niet serieus op de discussie ingaat.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:17 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Dat is mooi. Vertel het de betreffende personen dan maar. Vooralsnog namelijk nog geen "huilie" posts gezien. On with the game dus.
quote:
Klik maar op de link van het topic waar landmass aan refereerde.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:17 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Vooralsnog namelijk nog geen "huilie" posts gezien. On with the game dus.
Dat zijn de nadelen van het bij voorbaat negeren van bepaalde users. Maar dit mag wel een uitzondering zijn. Ik ben het hier wel met SCH eens dat deze uzzzer zich in een dermate grote slachtofferrol plaats, dat je niet anders kunt dan concluderen dat hij best huillie overkomt. Helemaal hilarisch is dat hij op deze manier exact datgene doet, wat hij anderen wil verbieden. Namelijk klagen dat je onrecht wordt aangedaan, zoals gelly goed opmerkte.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Klik maar op de link van het topic waar landmass aan refereerde.
Check ook gelijk de spelfout, zoals we die ook wel tegenkomen bij veel VMBO'ers. En nee, hiermee zeg ik niet dat hij ook VMBO'er of Lonsdaler is, enkel dat die gelijkenis er is.quote:Nu het blanke zijn vind jij het opeens niet meer zo erg.
Wel in deze context. Huilen dat je als blanke anders wordt behandeld dan niet-blanken is een vorm van onderscheid op ras. Hij had ook gewoon kunnen zeggen "autochtone nederlander".quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
JanDoedel, ...
HUILLIE!
iemand blanke noemen is ook al racisme?
Dat is racisme?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:40 schreef JanPoedel het volgende:
Huilen dat je als blanke anders wordt behandeld dan niet-blanken is een vorm van onderscheid op ras.
Er gaat een beeld uit van de rechtlijnigheid die aan Verdonk wordt toegeschreven. Tevens wordt met een vleugje humor, plaatjes en links verhelderd op welke wijze toeschrijving en werkelijkheidsbelevingsbeïnvloeding plaatsvindt. Wat is precies jouw probleem bij deze bewustwording SCH?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
Verdonk niet zo rechtlijnig als gedacht
sjun is weer op vermoeiende rituele wijze zijn stokpaardjes aan het berijden wat tot ernstige topicvervuiling leidt.
quote:Op dit moment is het jodendom de onderliggende bron voor verreweg de meeste problemen en brengt het jodendom het voortbestaan van onze beschaving (niet voor het eerst) in gevaar. We kunnen natuurlijk alle joden verbannen uit Europa en de grenzen hermetisch afsluiten, een methode die Ferdinand II in Spanje met succes toegepast heeft. Dit vereist grove schending van de burgerrechten en bovendien gaan de terroristen undercover. Hier schiet je dus op zich wel iets mee op, maarhet is geen structurele, lange-termijn oplosing.
Eliminatie van het jodendom is dus een bittere noodzaak. het is of zij, of wij.
Die scherpe randjes kunnen niet verwijderd worden want dan zondigen joden vinden ze.
Dus er rest maar één alternatief. Eliminatie.
Post en de reacties erop zijn weg na nader overleg achter de schermen.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef SCH het volgende:
Verdonk niet zo rechtlijnig als gedacht
sjun is weer op vermoeiende rituele wijze zijn stokpaardjes aan het berijden wat tot ernstige topicvervuiling leidt.
Sluit dan dat topic, want Verdonk-bashen mag wel?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Post en de reacties erop zijn weg na nader overleg achter de schermen.
Sjun, dit is geen PvdA-forum waar je elke discussie op een offtopic (pro/anti) PvdA-manier hoeft te benaderen. Die trend bespeuren we de laatste tijd een beetje bij je, dus vandaar deze beslissing en opmerking.
Neem me niet kwalijk sidekick maar dit raakt aan de grenzen van vrije meningsuiting. Jouw (jullie) argumenten op grond waarvan sjuns posts zijn verwijderd zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 23:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sjun, dit is geen PvdA-forum waar je elke discussie op een offtopic (pro/anti) PvdA-manier hoeft te benaderen. Die trend bespeuren we de laatste tijd een beetje bij je, dus vandaar deze beslissing en opmerking.
Jammer dat deze mening hier niet in beeld kan worden gebracht. Ik vind het een opmerkelijke beslissing dat een wat humoristisch gebrachte belichting van belichters van Verdonk en haar niet een beeld konden blijven staan. Jammer van het uitzoek en linkwerk maar ik kan me echter wèl voorstellen dat toenemende klaagzangen van deze kleingelovigen de druk hebben opgevoerd om de hen onwelgevallige belichting van hun ankerpunten en ikonen te verwijderen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |