Das helemaal sneuquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:13 schreef snoopy het volgende:
Nee, bruin haar! Je kan wel raden wat er gebeurde toen wij op de lagere school de betekenis van 'Albino' in het woordenboek vonden Het joch is altijd vreselijk gepest. Ik begrijp sommige ouders echt niet
Pffff, als je ziet wat voor bagger ze accepteren zou ik niet raar opkijken als ze "Vagina" ook rustig zouden laten gebeurenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik mag toch wel aannemen dat de ambtenaar daar iig een stokje voor zou steken. Kan me niet voorstellen dat ze dat accepteren...
Senielia bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Pffff, als je ziet wat voor bagger ze accepteren zou ik niet raar opkijken als ze "Vagina" ook rustig zouden laten gebeuren
Volgens mijn papa was het van sommige mensen toen men achternamen moest verzinnen een soort 'verzet' tegen die nieuwerwetse onzin. Vandaar namen als naaktgeboren en pik en zo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:03 schreef daniman het volgende:
sommige achternamen denk je ook van... hoe hebben ze dat ooit kunnen verzinnen/laten bestaan?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mijn papa was het van sommige mensen toen men achternamen moest verzinnen een soort 'verzet' tegen die nieuwerwetse onzin. Vandaar namen als naaktgeboren en pik en zo.
Nee, maar het kost geloof ik aardig wat om zoiets te veranderen, misschien had ie het geld niet?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:10 schreef daniman het volgende:
[..]
idd, maar zo'n achternaam zou je nu toch niet meer willen hebben?
daar zit ook wat inquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:14 schreef Spindizzy het volgende:
Je kunt beter een rare achternaam hebben dan een rare voornaam. Met een rare achternaam kun je er niks aan doen eigenlijk. Het enige dat je ervan kan zeggen is dat één van je voorouders een tikkie opstandig was. Als je een idiote voornaam hebt dan weet de hele wereld gelijk dat je twee heel erg domme randdebielen als ouders hebt
Ja...quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Das echt ingeschreven bij de burgerlijke stand??
Leuk!!quote:Op zondag 3 april 2005 04:50 schreef snakelady het volgende:
Mijn ex schoonzus wilde als ze ooit een dochter kreeg haar Topanga noemen, zo heet een meisje uit een of andere serie
Zo, die ambtenaar moet toch echt eens wat minder zuipen als ie de volgende dag moet werken...quote:
quote:
Oh, echt? Hmmm.... een oud-collega noemde haar dochter zo, vind het een hele mooie naam, jammer alleen dat het kind Topanga Kayleigh heet, dat vind ik niet zo'n leuke combi, maar verder prachtig!quote:
Weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 april 2005 09:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wou dat ik een euro kreeg voor iedereen in NL die zijn dochter Kayleigh noemt/heeft genoemd. Ik wou dat ik twee euro kreeg voor elke ouder die het vervolgens verkeerd heeft gespeldHad ik nu een leuk boerderijtje denk ik.
die serie is 'Boy meets world'quote:Op zondag 3 april 2005 04:50 schreef snakelady het volgende:
Mijn ex schoonzus wilde als ze ooit een dochter kreeg haar Topanga noemen, zo heet een meisje uit een of andere serie
quote:
iddquote:Op zondag 3 april 2005 09:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Groot plaatje:
http://www.ozami.com/pict(...)ielle%20Fishel_3.jpg
![]()
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld. Zo ken ik er nog veel meer: Destiny is ineens Desteny geworden,Soraya is Soeraja.quote:Op zondag 3 april 2005 09:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wou dat ik een euro kreeg voor iedereen in NL die zijn dochter Kayleigh noemt/heeft genoemd. Ik wou dat ik twee euro kreeg voor elke ouder die het vervolgens verkeerd heeft gespeldHad ik nu een leuk boerderijtje denk ik.
Destenyquote:Op maandag 4 april 2005 08:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld. Zo ken ik er nog veel meer: Destiny is ineens Desteny geworden,Soraya is Soeraja.
Ik ken ook een Angela waarbij je de g dus ook uitspreekt als een g.An ge la
Mijn buurmeisje heet Kaylee, naar het liedje van René Frogerquote:Op maandag 4 april 2005 08:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld.
Britjeth onlangs ergens gesignaleerd.quote:Op maandag 4 april 2005 08:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld. Zo ken ik er nog veel meer: Destiny is ineens Desteny geworden,Soraya is Soeraja.
quote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Britjeth onlangs ergens gesignaleerd.
[..]
Ja daar op de dag van de meeting heb ik natuurlijk even foto's gekeken en verder.quote:
Is dat je zoontje?quote:Op zondag 3 april 2005 09:15 schreef Spindizzy het volgende:
Ja deze spelling klopt met het liedje.
[afbeelding]
Dat is het hoesje van de single.quote:
Stond ergens op een forum. Uiteraard heb ik ff teruggezocht en kwam erachter dat het niet eens de moeite waard was om verdere uitleg te vragenquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:23 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je ze gevraagd waarom? Wat voeg het toe om het zo te spellen?
quote:
quote:haar naam spreek je gewoon uit als brit jet maar ik vond die H erachter wel mooi ik hou van 1 aparte naam en ja dit vondt ik wel heel mooi dus en heb heel veel mooie reacties al gekregen op haar naam omdat tie zo apart is .
Hihi, ja vast! Zullen wel erg veel reacties zijn geweest als: "wat een aparte naam!" Wat in feite precies hetzelfde is als: "Oh, dat is een heel lief kind".quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef snakelady het volgende:
en heb heel veel mooie reacties al gekregen op haar naam omdat tie zo apart is .
Ze heeft zich dus niet gerealiseerd dat je de naam nu eigenlijk uitspreekt als brit-jeduh (ongeveer)quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef snakelady het volgende:
Ik heb dit terug kunnen vinden als reden.
[..]
Er is een boek dat zo heet. De hoofdrolspeelster heet ook Ember. Vernoemd naar een bepaalde steensoort (oid)quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je wilt dat het op zijn Engels wordt uitgesproken:
Ember
Brrrr....
Ik heb net een keighleigh gevonden.quote:Op maandag 4 april 2005 08:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
dat spreek je dan toch uit als kie-lie ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb net een keighleigh gevonden.
In Oostenrijk ligt een dorpje dat heet Fucking. Oftewel: Nederzetting van Fuck. Het dorp schijnt nl ontstaan te zijn nadat ene boer Fuck zich daar vestigde. In het Duits is er ook niets vreemds aan de naam, maar toen kwamen er in WO 2 allemaal Amerikaanse soldaten die heel hard begonnen te lachenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:31 schreef ezzi het volgende:
Ik kreeg vandaag een duitse klant aan de balie die mevrouw Fuck heet, ook zoiets.
Zou dat niet dezelfde steensoort zijn als waar Amber vanaf is geleid?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Er is een boek dat zo heet. De hoofdrolspeelster heet ook Ember. Vernoemd naar een bepaalde steensoort (oid)
Ember zou in mijn opinie dus goed kunnen (niet dat ik 't zelf zou doen... )
Dat zou wel moeten jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat spreek je dan toch uit als kie-lie ?
Is Duitsquote:Op maandag 4 april 2005 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik 'ken' (weet van zeg maar) een meisje dat Angela heet en dat uit gesproken word met de 'ng' klank. Dus Ange-la... Dat klinkt dus ook naar niks...
De edelsteen heet gewoon amberquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef E.T. het volgende:
Er is een boek dat zo heet. De hoofdrolspeelster heet ook Ember. Vernoemd naar een bepaalde steensoort (oid)
Ember zou in mijn opinie dus goed kunnen (niet dat ik 't zelf zou doen... )
Kan wel kloppen. Betreffende persoon woont in 's-Heerenberg, zeg maar op de duitse grens.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is Duits
Bekende politicus heet Angela Merkel. Al ligt de nadruk wel op de gg-klank, die is wat anders dan de Nederlandse ng.
Ja, een basisschoolvriendinnetje van mij heet Rachel, spreek uit Raagel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:58 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik me laatst afvroeg: Zouden er nog meisjes zijn waarbij je de naam 'Rachel' echt als Raagel uitspreekt? Zo is de Nederlandse uitspraak van de Bijbelse naam heb ik geleerd, maar volgens mij heet iedereen Reetsjul of Rassjell.
Mijn dochter heet Kayleighquote:Op zondag 3 april 2005 09:15 schreef Spindizzy het volgende:
Ja deze spelling klopt met het liedje.
[afbeelding]
Ik vermoed ook dat het een familietrekje is, moeders zelf heet namelijk Betina (idd, met 1 t!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef snakelady het volgende:
Ik heb dit terug kunnen vinden als reden.
[..]
Dat is ook weer zoiets wat ik supererg vind, die arme kinderen!! Bij mijn moeder zat een vrouw op zwangerschapsgym die een tweeling kreeg: Dennis en Denisequote:Op dinsdag 5 april 2005 11:56 schreef ChrisJX het volgende:
Ik kende trouwens een Angel en een Angelo (zus en broer)En een Conny en een Ronny (idem)
aiaiaiquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:51 schreef daniman het volgende:
In een namenlijst kwam ik laatst trouwens ergens ajai tegen
Hele goeie vraag...quote:
aahh! die Boris!quote:Op woensdag 6 april 2005 00:35 schreef Anitra het volgende:
Sinds Boris idols gewonnen heeft is Django een naam geworden die ineens veel voorkomt.
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:00 schreef Luckepuk het volgende:
Om er nog even op door te borduren, de bewuste Britjeth heet trouwens voluit Jacoba Huberdina Hendrica
quote:
Zet je dan maar schrap want hier kom je echt niet meer vanaf hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:14 schreef Anitra het volgende:
Ik snap wel dat Djulian de enige is met een Dj naam hier en dus daarom aan gehaald word. Maar na een maand of 8 word ik het wel zat.
Ja, dat vind ik ook altijd briljant...quote:Op woensdag 6 april 2005 01:00 schreef Luckepuk het volgende:
Om er nog even op door te borduren, de bewuste Britjeth heet trouwens voluit Jacoba Huberdina Hendrica
Dat denk ik ook niet, nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zet je dan maar schrap want hier kom je echt niet meer vanaf hoor.
Je went eraan, net als die kut opmerkingen van jou. Het ene oor in en het andere oor uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:58 schreef Spindizzy het volgende:
Was het feit dat je zelf je leven lang lollige bedoelde op en aanmerkingen over je eigen naam kreeg niet waarschuwing genoeg dat het met de namen van je kinderen ook zou gebeuren? Dat kun je toch zien aankomen?
En terechtquote:Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef Sugar het volgende:
Wij hebben Muis ook overwogen, maar we vonden het tóch te gek en te zielig.![]()
![]()
![]()
Ja, hehequote:Op woensdag 6 april 2005 09:15 schreef moussy het volgende:
Niks mis met muis ja, zo noemen ze mij al jaaaaaaaaaaaren![]()
ja juist!! En daar kom ik geen Djulian en Djen tegenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:13 schreef Anitra het volgende:
Ik ben het zat dat julie het steeds weer aanhalen. 1x bespreken is toch voldoende of kunnen jullie allemaal niet verder kijken dan Fok! ?
Ik dus ook niet. En ik ken behoorlijk wat mensenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja juist!! En daar kom ik geen Djulian en Djen tegen![]()
quote:zelfs google denkt dat ik ze zit te neppen
Te ergquote:Op woensdag 6 april 2005 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja juist!! En daar kom ik geen Djulian en Djen tegen
zelfs google denkt dat ik ze zit te neppen
[afbeelding]
Het gaat mij er hier niet om of ik ze wel of niet ken. Ik vind het ook geen gezicht, maar dat hoeft hier toch niet uit en ten treure herhaald te worden. En nee, niet iedereen doet dat op een rot manier, maar soms wordt er nog net niet aan Anitra gevraagd of ze wel aan haar voorhoofd heeft gevoeld toen ze die naam koos. Ik vind dat te ver gaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:47 schreef jessie het volgende:
BE Anitra geeft zelf aan dat ze het toch steeds weer knap vind dat er wel over Djulian gevallen word, maar niet over Djoelle, Django, Djen, Djem enz.... En daarna word er dan ook gesproken dat die namen toch niet echt voorkomen. Ken jij er toevallig 1?
Dat ben ik ook wel met je eens. Het is een naam die reacties uit zal blijven lokken. Maar degenen die hierboven aan het gesprek/de discussie deelnamen zijn nou niet bepaald nieuwe users...quote:Op woensdag 6 april 2005 11:06 schreef Luckepuk het volgende:
Ik denk dat dit een "probleem" is wat toch telkens blijft terugkomen. Djulian is natuurlijk wel een naam met een niet gangbare spelling en veel mensen zullen denken dat het is opgeschreven op een fonetische manier. Je(BE dus) kan nu zeggen dat het wel vaak genoeg is uitgekouwd, maar er blijven toch nieuwe lichtingen Fok!kers (of zelfs irl echte mensen!) komen die de bewuste naam voor het eerst zien en er toch wéér over gaan beginnen.
kutnamen vragen om kutopmerkingen, en op dit forum kunnen ze er ook wel wat van.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je went eraan, net als die kut opmerkingen van jou. Het ene oor in en het andere oor uit.
Ik vind het altijd zo raar dat de meeste Bianca's van die geblondeerde Anita's zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sommige namen 'horen' gewoon bij iemand.
Die ken ik dan weer in 2 types. Idd de hoogblonde versie, maar ik ken idd ook wel de getatoeerde Bianca's enzo. Was het niet in BB1?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat de meeste Bianca's van die geblondeerde Anita's zijnEen Bianca hoort net als ik te zijn. Een spijkerbroek en Rammstein t-shirt, anderhalve arm, neusringetje, nerdig brilletje en kistentiepje zeg maar
Nee tochquote:Op woensdag 6 april 2005 12:24 schreef Ladybos het volgende:
Een kennis van ons noemde haar tweeling Tom en Jerry..
Dat heb ik ook wel . Ik vind bijvoorbeeld mijn naam (Irene) dan juist weer bij 50+ vrouwen passenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:36 schreef Bass-Miss het volgende:
Soms vind ik het wel spijtig dat een naam niet altijd blijft passen. Janneke vind ik zo erg leuk voor een kleintje maar lijkt me niets als ze later een forse twintiger wordt.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
En ja hoor, zojuist een geboortekaartje in de bus....
Komt ie aan: Shaquille![]()
![]()
![]()
![]()
Eventjes dan.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:54 schreef Luckepuk het volgende:
Ik weet volgens mij geen eens hoe jij irl heet BE?Ben er nu wel niewusgierig naar eigenlijk?
Wat is er mis met die namen ?? Jordy heten zoveel jongetjes (no offence naar de ouders die hun kindje zo genoemt hebben hoor, blijft een mooie naam !) en Djullian, Djen en Jolie (spreek je dat uit als djooliej of gewoon joolie ?) is gewoon net wat aparterquote:Op woensdag 6 april 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Djulian, Djen, Jordy, Jolie ... en nog andere namen die ik uit respect nog niet aan mijn hamster zou willen geven. Als je ze thuis zo wil noemen, ok, maar met zo'n naam trek je toch niet naar de burgerlijke stand.
Een naam waarmee je niet gepest wordt?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
wat kan nou een mooier eerste kado zijn als een aparte naam die je niet vaak hoort![]()
Kinderen/mensen verzinnen toch wel altijd iets om mee te pesten, dus daarvoor hoef je je kind geen "standaard" (no offence) naam mee te geven.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Een naam waarmee je niet gepest wordt?![]()
Lieverd, Julian en Jamie zijn juist namen die je wél vaak hoort. En dan ben jij de enige met die rare spellingquote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
wat kan nou een mooier eerste kado zijn als een aparte naam die je niet vaak hoort![]()
Ja je hoord ze vaak, maar dan zijn het idd gewoon "Julian" of "Jamie" vind ik de "dj" versies toch leuker. Die "rare" spelling vind ik juist wel stoer, geeft het iets extra's ofzoquote:Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lieverd, Julian en Jamie zijn juist namen die je wél vaak hoort. En dan ben jij de enige met die rare spelling![]()
De taalcursus van Muzzi!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
Stoer? Iets extra's?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja je hoord ze vaak, maar dan zijn het idd gewoon "Julian" of "Jamie" vind ik de "dj" versies toch leuker. Die "rare" spelling vind ik juist wel stoer, geeft het iets extra's ofzo
iets "aparts" bedoel je zekerquote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Die "rare" spelling vind ik juist wel stoer, geeft het iets extra's ofzo
*Mooi*quote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zit je denken over FreauxDeaux voor een zoon
dát is pas zielig !quote:Op woensdag 6 april 2005 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je em iets extra's wil geven noem em dan Julian-Jan of zo
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:33 schreef Nonneke het volgende:
raar iets is dat hier trouwens, je zegt iets positiefs en wordt gelijk door de halve moeder-clan uitgekotst.
groetjes van Angie btwquote:Op woensdag 6 april 2005 14:35 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geloof dat ik even moet teruglezen....
dat heet hier kliekjequote:Op woensdag 6 april 2005 14:33 schreef Nonneke het volgende:
raar iets is dat hier trouwens, je zegt iets positiefs en wordt gelijk door de halve moeder-clan uitgekotst.
ik persoonlijk vind het zeer marginale namen.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat is er mis met die namen ?? Jordy heten zoveel jongetjes (no offence naar de ouders die hun kindje zo genoemt hebben hoor, blijft een mooie naam !) en Djullian, Djen en Jolie (spreek je dat uit als djooliej of gewoon joolie ?) is gewoon net wat aparter![]()
Een oud collegatje van me had een dochtertje die heette Djemie, ipv Jamie/Jaimy, ik vind zulke namen gewoon zwaar cratief, je geeft je kind iets aparts/speciaals mee voor de rest van zijn/haar leven, wat kan nou een mooier eerste kado zijn als een aparte naam die je niet vaak hoort![]()
Ik zat me al af te vragen of dit de nonneke was!!!!!!! Angie heeft mail op haar startpaginadinges!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
groetjes van Angie btwohw en een dikke soennnnnnnnnnn
heb het doorgegevenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen of dit de nonneke was!!!!!!! Angie heeft mail op haar startpaginadinges!![]()
Zjooliequote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jolie (spreek je dat uit als djooliej of gewoon joolie ?)
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:12 schreef Karin het volgende:
En hoe heet jij dan mallemeid? En je moeder?
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef petitlapin het volgende:
Ik vind dat moeders en vaders dus best wat harder zouden mogen nadenken als ze hun kinderen een naam geven. Je weet nooit waar je kind terechtkomt.
quote:
bij mij vallen ze allemaal in de categorie 'zo lelijk dat het me stoort', daarom vermeldde ik ze samen.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind Jolie nu niet echt in de categorie Djullian, Djemie, Djembé,... passen.
Ik ken alleen Django Reinhardt, een gitarist die bijna een eeuw geleden geboren is. Niet echt nieuwerwets dus...quote:Op woensdag 6 april 2005 09:47 schreef jessie het volgende:
BE Anitra geeft zelf aan dat ze het toch steeds weer knap vind dat er wel over Djulian gevallen word, maar niet over Djoelle, Django, Djen, Djem enz.... En daarna word er dan ook gesproken dat die namen toch niet echt voorkomen. Ken jij er toevallig 1?
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2005 18:55 schreef Igraine het volgende:
Ik ken verder Boris niet, maar grote kans dat hij zijn zoontje naar deze Django heeft genoemd.
Denk dat je tegenwoordig eerder gepest wordt met een in jouw ogen "gewone" naam. De "gewone" namen zijn bij Connor in de klas denk ik op 1 hand te tellen. Trouwens kinderen vinden altijd wel iets om je mee te zieken hoor. Dat zit gewoon in de mens, weet niet wat dat is, altijd maar iemand zoeken om af te zeiken. Misschien kun jij dat beter aan ons uitleggen ?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Een naam waarmee je niet gepest wordt?![]()
Schop maar Spin, nog een keer nog een keer, lllllekkerquote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef Spindizzy het volgende:
Is goed... Ik zal even mijn man vragen of hij straks tijd heeft een stukje te tikken want zelf durf ik dat niet
Oef, over steken onder water gesprokenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef Spindizzy het volgende:
Is goed... Ik zal even mijn man vragen of hij straks tijd heeft een stukje te tikken want zelf durf ik dat niet
Bij zo'n tiepje denk ik toch echt aan andere benamingen...quote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat de meeste Bianca's van die geblondeerde Anita's zijnEen Bianca hoort net als ik te zijn. Een spijkerbroek en Rammstein t-shirt, anderhalve arm, neusringetje, nerdig brilletje en kistentiepje zeg maar
Ik vind Django en Djem echt verschrikkelijke namenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:49 schreef Anitra het volgende:
vind het toch steeds weer knap dat er wel over Djulian gevallen word, maar niet over Djoelle, Django, Djen, Djem enz....
Ik voelde mijn oortjes kriebelenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef Spindizzy het volgende:
Er was dan ook afgesproken te zeggen wat er op je hart lag....quote:Op woensdag 6 april 2005 20:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oef, over steken onder water gesproken![]()
De dochter van Anniko van Santen heet Katquote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Vindt de naam Cat (op zijn amerikaans) ook erg mooi maar niet voor in NL zie me al bij de burgelijke stand ik kom mijn dochter kat aangeven
Een kennis van mij ook, nou ja, die schrijft Aimee. Kwam ik haar broertje tegen, zusje heeft een dochter, blablabla, ik: hoe heet ze? Hij: Em Ee. Ik:quote:Mijn vriendin heeft haar dochtertje Aymee genoemd maar daar moet ik ook erg aan wennen
ajjjjjmee
En ik dacht ook dat er een stilzwijgende afspraak was op Fok! dat wel fatsoenlijk met elkaar om gingen.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Er was dan ook afgesproken te zeggen wat er op je hart lag....
![]()
Wie kaatst.....quote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik dacht ook dat er een stilzwijgende afspraak was op Fok! dat wel fatsoenlijk met elkaar om gingen.
En dat geldt voor alle partijen!
Dat heb je al eerder gezegd en dat haal je ook niet wegquote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik dacht ook dat er een stilzwijgende afspraak was op Fok! dat wel fatsoenlijk met elkaar om gingen.
En dat geldt voor alle partijen!
Dit was wel zo'n ongelooflijke godvergeten hufterige opmerking. Dat was wel wat anders dan kindernamen. Dat is goddomme iemand op de ziel trappen, vuile hufter dat je d'r bent.quote:
Heb je gezien wat ik weggehaald heb?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat heb je al eerder gezegd en dat haal je ook niet weg
Dus wat ik vanmiddag in de mail schreef klopt wel!!!!
Spin is zielig, spin daar gaan we niet tegen in, maar spin mag wel alles, want spin is zielig.
En dat is psies wat spin al maanden bij mij doetquote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dit was wel zo'n ongelooflijke godvergeten hufterige opmerking. Dat was wel wat anders dan kindernamen. Dat is goddomme iemand op de ziel trappen, vuile hufter dat je d'r bent.
Je hebt het zeker niet gelezen? En als je het wel hebt gelezen, hoe durf je je dan in je hoofd te halen dat het ook maar 1 sikkepitje hetzelfde is?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat is psies wat spin al maanden bij mij doet
Inderdaad, Spin patst al maanden met het feit dat zij lekker wel drie kinderen kan krijgen en jij niet, nanananana...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat is psies wat spin al maanden bij mij doet
ik dus ook, zat hier echt te huilen achter de pc. Wilde er verder geen woorden aan vuil maken en heb een topic report geplaatst, maar om te merken dat er mensen zijn die dit normaal vinden en er nog ff lekker op door peuren, maakt me nog heel veel verdrietigerquote:Op woensdag 6 april 2005 22:50 schreef Luckepuk het volgende:
Nu dat het is verwijderd begrijp ik eerlijk gezegd pas wat er eigenlijk gezegd werd tegen Spin... het kwartje valt nu pas hiero... en ik wordt eerlijk gezegd erg verdrietig van zo´n uitspraak.....![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dit was wel zo'n ongelooflijke godvergeten hufterige opmerking. Dat was wel wat anders dan kindernamen. Dat is goddomme iemand op de ziel trappen, vuile hufter dat je d'r bent.
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[Dat moesten we maar niet doen, dat soort opmerkingen!]
[..]
Ik ben een goede mod, ik heb me in de posts verdiept. Als ik me niet vergis wordt Anitra wel door meer dan alleen Spin aangevallen bij tijd en wijle.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:58 schreef buddyjoe het volgende:
Ach, en dat Anitra steeds door spindizzy word aangevallen vind je wel normaal BE?
Als je een goede mod zou zijn zou je je eens verdiepen in haar postings, ze laat geen kans voorbij gaan om Anitra persoonlijk aan te kunnen vallen.:r
Rotopmerking van de bovenste plank!quote:Als ze er een probleem mee heeft dat Anitra 2 prachtigekids heeft en zij niet dan moet ze hier gewoon niet meer komen.
Oh, is het die tijd van de maand weer? Ik zal de volgende keer wel mijn mond dicht wel houden. Zeg ik helemaal niks meer. Ga ik met mijn armen over elkaar zitten genieten van de discussies hier.quote:En BE, nog even voor jou persoonlijk; Stop eens met 2 maten te meten!
Tuurlijk kan ik dat.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:01 schreef buddyjoe het volgende:
Ach, miss D, je kan wel om alles gaan zitten janken.
Feit blijft dat spinddizzy een probleem heeft met Anitra en dat als ze gaat kaatsen zoals Five al zei, de bal snoeihard terug kan verwachten!
pardon, mag ik dit dan ff een klote opmerking vinden.....quote:Op woensdag 6 april 2005 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben een goede mod, ik heb me in de posts verdiept. Als ik me niet vergis wordt Anitra wel door meer dan alleen Spin aangevallen bij tijd en wijle.
Mss moet Anitra daar ook eens naar kijken en een hand in eigen boezem steken?
[..]
niets van. Dit topic gaat over kinderNAMEN. Het is de bedoeling dat mensen hun mening geven over namen. Dus als iemand een naam spuuglelijk vindt, mag die dat gerust zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:01 schreef buddyjoe het volgende:
Ach, miss D, je kan wel om alles gaan zitten janken.
Feit blijft dat spinddizzy een probleem heeft met Anitra en dat als ze gaat kaatsen zoals Five al zei, de bal snoeihard terug kan verwachten!
Hoezo? Anitra gaat zelf telkens de discussie aan. Zoals ik al zei, je kan je ook een keer op de vlakte houden, ik zie Githa en El Bee ook niet over de rooie gaan toen vanmiddag iemand zei dat ze de namen niet mooi vond.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef p_iglet het volgende:
[..]
pardon, mag ik dit dan ff een klote opmerking vinden.....
7 maanden lang.... iedere keer weer enkele pagina's ????quote:Op woensdag 6 april 2005 23:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niets van. Dit topic gaat over kinderNAMEN. Het is de bedoeling dat mensen hun mening geven over namen. Dus als iemand een naam spuuglelijk vindt, mag die dat gerust zeggen.
echter zware heel kwetsende steken aan iemand richten, dat is iets volledig anders.
Als je voor een controversiële naam en schrijfwijze kiest, mag je ook commentaar terug verwachten!
hier had loena nou eens helemaal gelijk meequote:Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
!Trouwens kinderen vinden altijd wel iets om je mee te zieken hoor. Dat zit gewoon in de mens, weet niet wat dat is, altijd maar iemand zoeken om af te zeiken. Misschien kun jij dat beter aan ons uitleggen ?
Ja, dat mag. En dat zal het ook best zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef p_iglet het volgende:
[..]
pardon, mag ik dit dan ff een klote opmerking vinden.....
Of je stopt een keer alles naar jezelf toe te trekken en zoekt buiten Fok! de dialoog als het je allemaal zo dwars zit.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
En ook BE trekt lekker de kant van spin want stel je voor dat spin een keer op jou poten trapt
Dan moet je beter opletten, want ook ik heb al een keer een veeg uit de pan gekregen van Spindizzy.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
En ook BE trekt lekker de kant van spin want stel je voor dat spin een keer op jou poten trapt
tja, er komen nieuwe mensen bij op fok ook hé, en die lezen die namen ook voor een eerste keer. En die reageren ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef p_iglet het volgende:
[..]
7 maanden lang.... iedere keer weer enkele pagina's ????
Dat er de eerste keer reacties op kwamen dat had anitra ongetwijfeld ook wel verwacht, maar dat iedereen erover bezig blijft is gewoon niet leuk meer en erg kwetsend.
En dat anitra het dan maar moet negeren, tsja bij sommige mensen ligt het negeren van dingen niet in hun aard, maar dat is bij het meerendeel van de mensen hier denk ik.
Omdat jij niet van kus en knuf en kroel bent.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, als we het dan toch over maandelange hetze's hebben... waarom ik altijd? Waarom nooit een van de andere 2 modjes uit dit OUD team?
*Alert*quote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef Anitra het volgende:
Weet je nu hoe het voelt BE?
Zoiets zei ik dus vanmiddag ook al: Kindernamen deel 6quote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tja, er komen nieuwe mensen bij op fok ook hé, en die lezen die namen ook voor een eerste keer. En die reageren ook.
Ik voorspel dat Anitra nog veel opmerkingen over de naam van haar kinderen zal krijgen, als ze er niet tegen kan, is ze vrij te vertrekken, of gewoon nooit meer dit topic te openen, zo simpel.
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
*Alert*
Druipend van zelfmedelijden post.
En dat komt van iemand die als een hijgend hondje aangerend komt om hier iemand te verdedigen?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef buddyjoe het volgende:
Aah gut, kan het vrouwtje met de oogkleppen op het weer niet alleen af?
*gokje*quote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
En daarom geef je hem een ban? Omdat hij mij helpt????
Heeft hij een ban dan? *in MED gaat kijken...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
Noem je dat helpen?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
Pardon?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef m@x het volgende:
Dapper hoor. Eerst iemand bannen en vervolgens nog even een trap na geven zonder dat iemand zich kan verdedigen![]()
waar blijven die koekjes nou?
jij gaat ook lekker trouwens...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
Noem je dat helpen?
OMG ik wil niet eens weten hoe jouw kinderen voor galg en rad op gaan groeien.
Als je zo iemand op zijn ziel durft te trappen en jij keurt dat ook nog goed.
Leuke reclamequote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef Rottdog het volgende:
Tis hier zo gezellig
geur van Douwe Egbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |