Das helemaal sneuquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:13 schreef snoopy het volgende:
Nee, bruin haar! Je kan wel raden wat er gebeurde toen wij op de lagere school de betekenis van 'Albino' in het woordenboek vonden Het joch is altijd vreselijk gepest. Ik begrijp sommige ouders echt niet
Pffff, als je ziet wat voor bagger ze accepteren zou ik niet raar opkijken als ze "Vagina" ook rustig zouden laten gebeurenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik mag toch wel aannemen dat de ambtenaar daar iig een stokje voor zou steken. Kan me niet voorstellen dat ze dat accepteren...
Senielia bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Pffff, als je ziet wat voor bagger ze accepteren zou ik niet raar opkijken als ze "Vagina" ook rustig zouden laten gebeuren
Volgens mijn papa was het van sommige mensen toen men achternamen moest verzinnen een soort 'verzet' tegen die nieuwerwetse onzin. Vandaar namen als naaktgeboren en pik en zo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:03 schreef daniman het volgende:
sommige achternamen denk je ook van... hoe hebben ze dat ooit kunnen verzinnen/laten bestaan?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mijn papa was het van sommige mensen toen men achternamen moest verzinnen een soort 'verzet' tegen die nieuwerwetse onzin. Vandaar namen als naaktgeboren en pik en zo.
Nee, maar het kost geloof ik aardig wat om zoiets te veranderen, misschien had ie het geld niet?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:10 schreef daniman het volgende:
[..]
idd, maar zo'n achternaam zou je nu toch niet meer willen hebben?
daar zit ook wat inquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:14 schreef Spindizzy het volgende:
Je kunt beter een rare achternaam hebben dan een rare voornaam. Met een rare achternaam kun je er niks aan doen eigenlijk. Het enige dat je ervan kan zeggen is dat één van je voorouders een tikkie opstandig was. Als je een idiote voornaam hebt dan weet de hele wereld gelijk dat je twee heel erg domme randdebielen als ouders hebt
Ja...quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Das echt ingeschreven bij de burgerlijke stand??
Leuk!!quote:Op zondag 3 april 2005 04:50 schreef snakelady het volgende:
Mijn ex schoonzus wilde als ze ooit een dochter kreeg haar Topanga noemen, zo heet een meisje uit een of andere serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |