quote:
Oh, echt? Hmmm.... een oud-collega noemde haar dochter zo, vind het een hele mooie naam, jammer alleen dat het kind Topanga Kayleigh heet, dat vind ik niet zo'n leuke combi, maar verder prachtig!quote:
Weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 april 2005 09:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wou dat ik een euro kreeg voor iedereen in NL die zijn dochter Kayleigh noemt/heeft genoemd. Ik wou dat ik twee euro kreeg voor elke ouder die het vervolgens verkeerd heeft gespeldHad ik nu een leuk boerderijtje denk ik.
die serie is 'Boy meets world'quote:Op zondag 3 april 2005 04:50 schreef snakelady het volgende:
Mijn ex schoonzus wilde als ze ooit een dochter kreeg haar Topanga noemen, zo heet een meisje uit een of andere serie
quote:
iddquote:Op zondag 3 april 2005 09:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
Groot plaatje:
http://www.ozami.com/pict(...)ielle%20Fishel_3.jpg
![]()
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld. Zo ken ik er nog veel meer: Destiny is ineens Desteny geworden,Soraya is Soeraja.quote:Op zondag 3 april 2005 09:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wou dat ik een euro kreeg voor iedereen in NL die zijn dochter Kayleigh noemt/heeft genoemd. Ik wou dat ik twee euro kreeg voor elke ouder die het vervolgens verkeerd heeft gespeldHad ik nu een leuk boerderijtje denk ik.
Destenyquote:Op maandag 4 april 2005 08:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld. Zo ken ik er nog veel meer: Destiny is ineens Desteny geworden,Soraya is Soeraja.
Ik ken ook een Angela waarbij je de g dus ook uitspreekt als een g.An ge la
Mijn buurmeisje heet Kaylee, naar het liedje van René Frogerquote:Op maandag 4 april 2005 08:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld.
Britjeth onlangs ergens gesignaleerd.quote:Op maandag 4 april 2005 08:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld. Zo ken ik er nog veel meer: Destiny is ineens Desteny geworden,Soraya is Soeraja.
Ik ken ook een Angela waarbij je de g dus ook uitspreekt als een g.An ge la
quote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Britjeth onlangs ergens gesignaleerd.
quote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Britjeth onlangs ergens gesignaleerd.
Ja daar op de dag van de meeting heb ik natuurlijk even foto's gekeken en verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |