quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dit was wel zo'n ongelooflijke godvergeten hufterige opmerking. Dat was wel wat anders dan kindernamen. Dat is goddomme iemand op de ziel trappen, vuile hufter dat je d'r bent.
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[Dat moesten we maar niet doen, dat soort opmerkingen!]
[..]
Ik ben een goede mod, ik heb me in de posts verdiept. Als ik me niet vergis wordt Anitra wel door meer dan alleen Spin aangevallen bij tijd en wijle.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:58 schreef buddyjoe het volgende:
Ach, en dat Anitra steeds door spindizzy word aangevallen vind je wel normaal BE?
Als je een goede mod zou zijn zou je je eens verdiepen in haar postings, ze laat geen kans voorbij gaan om Anitra persoonlijk aan te kunnen vallen.:r
Rotopmerking van de bovenste plank!quote:Als ze er een probleem mee heeft dat Anitra 2 prachtigekids heeft en zij niet dan moet ze hier gewoon niet meer komen.
Oh, is het die tijd van de maand weer? Ik zal de volgende keer wel mijn mond dicht wel houden. Zeg ik helemaal niks meer. Ga ik met mijn armen over elkaar zitten genieten van de discussies hier.quote:En BE, nog even voor jou persoonlijk; Stop eens met 2 maten te meten!
Tuurlijk kan ik dat.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:01 schreef buddyjoe het volgende:
Ach, miss D, je kan wel om alles gaan zitten janken.
Feit blijft dat spinddizzy een probleem heeft met Anitra en dat als ze gaat kaatsen zoals Five al zei, de bal snoeihard terug kan verwachten!
pardon, mag ik dit dan ff een klote opmerking vinden.....quote:Op woensdag 6 april 2005 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben een goede mod, ik heb me in de posts verdiept. Als ik me niet vergis wordt Anitra wel door meer dan alleen Spin aangevallen bij tijd en wijle.
Mss moet Anitra daar ook eens naar kijken en een hand in eigen boezem steken?
[..]
niets van. Dit topic gaat over kinderNAMEN. Het is de bedoeling dat mensen hun mening geven over namen. Dus als iemand een naam spuuglelijk vindt, mag die dat gerust zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:01 schreef buddyjoe het volgende:
Ach, miss D, je kan wel om alles gaan zitten janken.
Feit blijft dat spinddizzy een probleem heeft met Anitra en dat als ze gaat kaatsen zoals Five al zei, de bal snoeihard terug kan verwachten!
Hoezo? Anitra gaat zelf telkens de discussie aan. Zoals ik al zei, je kan je ook een keer op de vlakte houden, ik zie Githa en El Bee ook niet over de rooie gaan toen vanmiddag iemand zei dat ze de namen niet mooi vond.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef p_iglet het volgende:
[..]
pardon, mag ik dit dan ff een klote opmerking vinden.....
7 maanden lang.... iedere keer weer enkele pagina's ????quote:Op woensdag 6 april 2005 23:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niets van. Dit topic gaat over kinderNAMEN. Het is de bedoeling dat mensen hun mening geven over namen. Dus als iemand een naam spuuglelijk vindt, mag die dat gerust zeggen.
echter zware heel kwetsende steken aan iemand richten, dat is iets volledig anders.
Als je voor een controversiële naam en schrijfwijze kiest, mag je ook commentaar terug verwachten!
hier had loena nou eens helemaal gelijk meequote:Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
!Trouwens kinderen vinden altijd wel iets om je mee te zieken hoor. Dat zit gewoon in de mens, weet niet wat dat is, altijd maar iemand zoeken om af te zeiken. Misschien kun jij dat beter aan ons uitleggen ?
Ja, dat mag. En dat zal het ook best zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef p_iglet het volgende:
[..]
pardon, mag ik dit dan ff een klote opmerking vinden.....
Of je stopt een keer alles naar jezelf toe te trekken en zoekt buiten Fok! de dialoog als het je allemaal zo dwars zit.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
En ook BE trekt lekker de kant van spin want stel je voor dat spin een keer op jou poten trapt
Dan moet je beter opletten, want ook ik heb al een keer een veeg uit de pan gekregen van Spindizzy.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
En ook BE trekt lekker de kant van spin want stel je voor dat spin een keer op jou poten trapt
tja, er komen nieuwe mensen bij op fok ook hé, en die lezen die namen ook voor een eerste keer. En die reageren ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef p_iglet het volgende:
[..]
7 maanden lang.... iedere keer weer enkele pagina's ????
Dat er de eerste keer reacties op kwamen dat had anitra ongetwijfeld ook wel verwacht, maar dat iedereen erover bezig blijft is gewoon niet leuk meer en erg kwetsend.
En dat anitra het dan maar moet negeren, tsja bij sommige mensen ligt het negeren van dingen niet in hun aard, maar dat is bij het meerendeel van de mensen hier denk ik.
Omdat jij niet van kus en knuf en kroel bent.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, als we het dan toch over maandelange hetze's hebben... waarom ik altijd? Waarom nooit een van de andere 2 modjes uit dit OUD team?
*Alert*quote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef Anitra het volgende:
Weet je nu hoe het voelt BE?
Zoiets zei ik dus vanmiddag ook al: Kindernamen deel 6quote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tja, er komen nieuwe mensen bij op fok ook hé, en die lezen die namen ook voor een eerste keer. En die reageren ook.
Ik voorspel dat Anitra nog veel opmerkingen over de naam van haar kinderen zal krijgen, als ze er niet tegen kan, is ze vrij te vertrekken, of gewoon nooit meer dit topic te openen, zo simpel.
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
*Alert*
Druipend van zelfmedelijden post.
En dat komt van iemand die als een hijgend hondje aangerend komt om hier iemand te verdedigen?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef buddyjoe het volgende:
Aah gut, kan het vrouwtje met de oogkleppen op het weer niet alleen af?
*gokje*quote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
En daarom geef je hem een ban? Omdat hij mij helpt????
Heeft hij een ban dan? *in MED gaat kijken...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
Noem je dat helpen?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
Pardon?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef m@x het volgende:
Dapper hoor. Eerst iemand bannen en vervolgens nog even een trap na geven zonder dat iemand zich kan verdedigen![]()
waar blijven die koekjes nou?
jij gaat ook lekker trouwens...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
Noem je dat helpen?
OMG ik wil niet eens weten hoe jouw kinderen voor galg en rad op gaan groeien.
Als je zo iemand op zijn ziel durft te trappen en jij keurt dat ook nog goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |