abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26035567
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Dit was wel zo'n ongelooflijke godvergeten hufterige opmerking. Dat was wel wat anders dan kindernamen. Dat is goddomme iemand op de ziel trappen, vuile hufter dat je d'r bent.

-= en doorgaan dus al helemaal niet! =-

[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 06-04-2005 22:59:17 ]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_26035573
Het verschil tussen wat er gezegd wordt over de namen van Djen en Djulian versus de uitspraak van Five tegen Spin, is dat het wat de namen betreft een discussie gebaseerd op een kwestie van smaak is. Over smaak valt niet te twisten, de een vind het mooi, de ander spuuglelijk. Wat er gezegd is tegen Spin is gewoon laag, is iemand pakken op iets wat hij/zij met alle liefde van de wereld zou willen veranderen, maar niet de macht heeft om het te doen.

Dat Anitra gekwetst wordt kan ik me heel goed voorstellen, maar de opmerking naar spin toe is niet alleen kwetsend, die is voornamelijk vernietigend...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_26035597
Het is wl normaal om maanden achter elkaar de grond in getrapt te worden door iemsand die gefrustreerd is en dat op anderen af reageert. Nooit zegt iemand er wat van want Spin is heilig en dat komt mijn strot uit en blijkbaar ben ik niet de enige
pi_26035622
Anitra:
pi_26035627
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:

[Dat moesten we maar niet doen, dat soort opmerkingen! ]
[..]

Maak ervan wat je ervan wilt maken, de "persoon" zelf weet wel wat ik bedoel.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 22:57:21 #256
43556 miss_dynastie
pi_26035648
Het spijt me hoor, Anitra, maar je zou er ook een keer voor kunnen kiezen om niet telkens de discussie aan te gaan over de namen van je kinderen. Je helpt zelf ook wel mee om het een hot item te houden. Misschien een handige tip.
Daarnaast blijf ik de opmerking van een compleet ander kaliber vinden.
pi_26035672
Ach, en dat Anitra steeds door spindizzy word aangevallen vind je wel normaal BE?
Als je een goede mod zou zijn zou je je eens verdiepen in haar postings, ze laat geen kans voorbij gaan om Anitra persoonlijk aan te kunnen vallen.:r
Als ze er een probleem mee heeft dat Anitra 2 prachtigekids heeft en zij niet dan moet ze hier gewoon niet meer komen.
En BE, nog even voor jou persoonlijk; Stop eens met 2 maten te meten!
Trotse pappa van Djen en Djulian
pi_26035674
Ik ben niet degene die begint hoor. Ik haal de namen van mijn kids er niet bij!!!!
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:00:35 #259
43556 miss_dynastie
pi_26035724
Nee, maar je zou het ook een keer voorbij kunnen laten gaan, Anitra. De opmerking van moussy was echt niet vervelend bedoeld, je had het ook een keer kunnen laten gaan. Ik denk dat de discussie dan gauw over is. Ook als je je kind Julian had genoemd, had je weleens gehoord dat mensen het niet leuk vonden. Je hoeft echt niet elke keer te gaan steigeren.
pi_26035740
Ach, miss D, je kan wel om alles gaan zitten janken.
Feit blijft dat spinddizzy een probleem heeft met Anitra en dat als ze gaat kaatsen zoals Five al zei, de bal snoeihard terug kan verwachten!
  woensdag 6 april 2005 @ 23:03:24 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26035780
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:58 schreef buddyjoe het volgende:
Ach, en dat Anitra steeds door spindizzy word aangevallen vind je wel normaal BE?
Als je een goede mod zou zijn zou je je eens verdiepen in haar postings, ze laat geen kans voorbij gaan om Anitra persoonlijk aan te kunnen vallen.:r
Ik ben een goede mod, ik heb me in de posts verdiept. Als ik me niet vergis wordt Anitra wel door meer dan alleen Spin aangevallen bij tijd en wijle.
Mss moet Anitra daar ook eens naar kijken en een hand in eigen boezem steken?
quote:
Als ze er een probleem mee heeft dat Anitra 2 prachtigekids heeft en zij niet dan moet ze hier gewoon niet meer komen.
Rotopmerking van de bovenste plank!
quote:
En BE, nog even voor jou persoonlijk; Stop eens met 2 maten te meten!
Oh, is het die tijd van de maand weer? Ik zal de volgende keer wel mijn mond dicht wel houden. Zeg ik helemaal niks meer. Ga ik met mijn armen over elkaar zitten genieten van de discussies hier.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:04:11 #262
43556 miss_dynastie
pi_26035795
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:01 schreef buddyjoe het volgende:
Feit blijft dat spinddizzy een probleem heeft met Anitra en dat als ze gaat kaatsen zoals Five al zei, de bal snoeihard terug kan verwachten!
Tuurlijk kan ik dat.
Maar dit is geen bal terugkaatsen, dit is iemand een dolk in zn rug steken.
En daar pas ik voor.
pi_26035799
***zucht*** en spindizzy komt weer overal mee weg he

waarmee ik niet wil zeggen dat die opmerking te ver ging
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_26035814
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben een goede mod, ik heb me in de posts verdiept. Als ik me niet vergis wordt Anitra wel door meer dan alleen Spin aangevallen bij tijd en wijle.
Mss moet Anitra daar ook eens naar kijken en een hand in eigen boezem steken?
[..]
pardon, mag ik dit dan ff een klote opmerking vinden.....
pi_26035822
zoals je al altijd al doet bedoel je ?
pi_26035823
En ook BE trekt lekker de kant van spin want stel je voor dat spin een keer op jou poten trapt
  woensdag 6 april 2005 @ 23:05:37 #267
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26035830
Five heeft een OUD-ban van een week
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_26035841
Ehhh Anitra volgens mij begon Moussy, maar die legde al uit wat ze bedoelde. Direct erna haal je zelf aan dat je het zo gek vind dat er over de naam Djulian gevalen word en over een paar andere (voor mij rare, nooit gehoorde namen) namen niet. En daar word dan verder op gereageerd. Dat is toch niet gek? En tuurlijk is t niet leuk als jij t de mooiste naam van de wereld vind. Maar als iedereen nu over Janneke of Bo zou vallen he. Dan zou ik daar dus zeker niet steeds zelf weer over beginnen.

En over steken gesproken. Loena jij begon zelf met een steek richting Spindizzy hoor.Deze!!Trouwens kinderen vinden altijd wel iets om je mee te zieken hoor. Dat zit gewoon in de mens, weet niet wat dat is, altijd maar iemand zoeken om af te zeiken. Misschien kun jij dat beter aan ons uitleggen ?
En Spin gaf een geweldige terug. Dat vind ik persoonlijk zo leuk aan Spin, als ze ze plaatst zijn ze ook fantastisch!

Gelukkig heb ik de opmerking van Five gemist, maar aan de reakties te lezen is dat niet het nivo van Spin.
Spin En niet omdat je zielig bent want dat ben je helemaal niet!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26035854
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:01 schreef buddyjoe het volgende:
niets van. Dit topic gaat over kinderNAMEN. Het is de bedoeling dat mensen hun mening geven over namen. Dus als iemand een naam spuuglelijk vindt, mag die dat gerust zeggen.

echter zware heel kwetsende steken aan iemand richten, dat is iets volledig anders.

Als je voor een controversiële naam en schrijfwijze kiest, mag je ook commentaar terug verwachten!
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:08:17 #270
43556 miss_dynastie
pi_26035901
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Hoezo? Anitra gaat zelf telkens de discussie aan. Zoals ik al zei, je kan je ook een keer op de vlakte houden, ik zie Githa en El Bee ook niet over de rooie gaan toen vanmiddag iemand zei dat ze de namen niet mooi vond.
pi_26035924
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:06 schreef petitlapin het volgende:

[..]

niets van. Dit topic gaat over kinderNAMEN. Het is de bedoeling dat mensen hun mening geven over namen. Dus als iemand een naam spuuglelijk vindt, mag die dat gerust zeggen.

echter zware heel kwetsende steken aan iemand richten, dat is iets volledig anders.

Als je voor een controversiële naam en schrijfwijze kiest, mag je ook commentaar terug verwachten!
7 maanden lang.... iedere keer weer enkele pagina's ????
Dat er de eerste keer reacties op kwamen dat had anitra ongetwijfeld ook wel verwacht, maar dat iedereen erover bezig blijft is gewoon niet leuk meer en erg kwetsend.
En dat anitra het dan maar moet negeren, tsja bij sommige mensen ligt het negeren van dingen niet in hun aard, maar dat is bij het meerendeel van de mensen hier denk ik.
pi_26035929
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
!Trouwens kinderen vinden altijd wel iets om je mee te zieken hoor. Dat zit gewoon in de mens, weet niet wat dat is, altijd maar iemand zoeken om af te zeiken. Misschien kun jij dat beter aan ons uitleggen ?
hier had loena nou eens helemaal gelijk mee
pi_26035945
Ik ben niet de discussie begonnen, ik ben er niet op door gegaan 6 pagina's lang!!!!
Ik ben er niet op door gegaan na vragen om te stoppen.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:10:15 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26035946
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ja, dat mag. En dat zal het ook best zijn.
Spin gaat soms te ver, anderen gaan soms te ver. We zijn hier geen knuffel-kroel-eo forum. Je kan dingen ook negeren.
Er constant op terug komen, en dan in mijn ogen ook nog eens met de verkeerde argumenten... Het heeft geen ene moer met Anitra's 2 kinderen te maken dat Spin opmerkingen richting haar maakt. Als dat wel zo is, dan wil ik daar graag even het bewijs van zien.
Ik vind het echt triest dat andere mensen zo snel naar dat argument grijpen! Zelfmedelijden en dingen naar je toe trekken noem ik dat.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:11:02 #275
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26035961
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
En ook BE trekt lekker de kant van spin want stel je voor dat spin een keer op jou poten trapt
Of je stopt een keer alles naar jezelf toe te trekken en zoekt buiten Fok! de dialoog als het je allemaal zo dwars zit.
I'm getting too old for this....
  woensdag 6 april 2005 @ 23:12:39 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26035996
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:05 schreef Anitra het volgende:
Dan moet je beter opletten, want ook ik heb al een keer een veeg uit de pan gekregen van Spindizzy.
Enneh, als we het dan toch over maandelange hetze's hebben... waarom ik altijd? Waarom nooit een van de andere 2 modjes uit dit OUD team?
pi_26035999
Aah gut, kan het vrouwtje met de oogkleppen op het weer niet alleen af?
  woensdag 6 april 2005 @ 23:13:07 #278
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26036008
My two cents over dit gezeik:

Ik wil de opmerking van Five niet goedpraten. Die was laag en ongepast maar dat gebeurt hier wel vaker en dan wordt er ook niet direct een ban uitgedeeld. Spin is zelf een meester in het uitdelen van steken onder de gordel. Dat doet ze regelmatig en dan reageert er niemand op omdat ze volgens mij bang zijn om op Spin's zwarte lijst geplaatst te worden. Spin wordt nu door jan en alleman verdedigd terwijl ze volgens mij prima in staat is om dit zelf te doen. Wanneer je continu allerlei mensen op de ziel trapt kan je verwachten dat dat andersom ook een keer gebeurt.

Ik vind trouwens de sig en ondertitel van Jessie ook behoorlijk flauw. Over uitlokken gesproken....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26036027
(wil er echt niemand een koekje? )
pi_26036054
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef Luckepuk het volgende:
ja, lekker luck, en dan lekker slapen
pi_26036059
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef p_iglet het volgende:

[..]

7 maanden lang.... iedere keer weer enkele pagina's ????
Dat er de eerste keer reacties op kwamen dat had anitra ongetwijfeld ook wel verwacht, maar dat iedereen erover bezig blijft is gewoon niet leuk meer en erg kwetsend.
En dat anitra het dan maar moet negeren, tsja bij sommige mensen ligt het negeren van dingen niet in hun aard, maar dat is bij het meerendeel van de mensen hier denk ik.
tja, er komen nieuwe mensen bij op fok ook hé, en die lezen die namen ook voor een eerste keer. En die reageren ook.

Ik voorspel dat Anitra nog veel opmerkingen over de naam van haar kinderen zal krijgen, als ze er niet tegen kan, is ze vrij te vertrekken, of gewoon nooit meer dit topic te openen, zo simpel.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:15:13 #282
43556 miss_dynastie
pi_26036060
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, als we het dan toch over maandelange hetze's hebben... waarom ik altijd? Waarom nooit een van de andere 2 modjes uit dit OUD team?
Omdat jij niet van kus en knuf en kroel bent.
En daarmee wil ik niet af doen aan Lois en Karin, maar die zijn wel minder 'hard' dan jij en zullen een discussie minder lang door laten gaan (naar mijn idee hoor) En ook dat stuitte op weerstand, dusseh tja, ik weet het ook niet meer
  woensdag 6 april 2005 @ 23:15:47 #283
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26036074
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef Luckepuk het volgende:
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_26036077
Weet je nu hoe het voelt BE?
  woensdag 6 april 2005 @ 23:16:56 #285
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26036102
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef Anitra het volgende:
Weet je nu hoe het voelt BE?
*Alert*
Druipend van zelfmedelijden post.
pi_26036115
luckepuck
pi_26036119
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:

[..]

tja, er komen nieuwe mensen bij op fok ook hé, en die lezen die namen ook voor een eerste keer. En die reageren ook.

Ik voorspel dat Anitra nog veel opmerkingen over de naam van haar kinderen zal krijgen, als ze er niet tegen kan, is ze vrij te vertrekken, of gewoon nooit meer dit topic te openen, zo simpel.
Zoiets zei ik dus vanmiddag ook al: Kindernamen deel 6
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:19:11 #288
43556 miss_dynastie
pi_26036163
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef Havoc het volgende:

[..]

*Alert*
Druipend van zelfmedelijden post.
Nou, inderdaad.
Gelukkig laat BE zich over het algemeen niet zo makkelijk uit het veld slaan, dus ik neem aan nu ook niet
  woensdag 6 april 2005 @ 23:19:59 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26036187
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef buddyjoe het volgende:
Aah gut, kan het vrouwtje met de oogkleppen op het weer niet alleen af?
En dat komt van iemand die als een hijgend hondje aangerend komt om hier iemand te verdedigen?
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:20:27 #290
43556 miss_dynastie
pi_26036201
Dat zeg ik
pi_26036220
En daarom geef je hem een ban? Omdat hij mij helpt????
  woensdag 6 april 2005 @ 23:21:36 #292
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26036229
alleen als je er ook wat te drinken bij hebt

Tis hier zo gezellig
geur van Douwe Egbert
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 23:23:10 #293
43556 miss_dynastie
pi_26036261
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
*gokje*
Het zou misschien wel een héél klein beetje te maken kunnen hebben met de manier waarop hij dat doet.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:23:41 #294
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26036270
Dapper hoor. Eerst iemand bannen en vervolgens nog even een trap na geven zonder dat iemand zich kan verdedigen

waar blijven die koekjes nou?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 6 april 2005 @ 23:23:50 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26036273
quote:
Heeft hij een ban dan? *in MED gaat kijken...
  woensdag 6 april 2005 @ 23:24:24 #296
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26036290
quote:
Noem je dat helpen?
OMG ik wil niet eens weten hoe jouw kinderen voor galg en rad op gaan groeien.
Als je zo iemand op zijn ziel durft te trappen en jij keurt dat ook nog goed.
pi_26036304
*zich er weer in stort voor ie vol is*

Technisch gesproken kwam Five ook alleen maar Loena helpen.. en die kreeg toch ook een ban?
  woensdag 6 april 2005 @ 23:25:01 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26036305
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:23 schreef m@x het volgende:
Dapper hoor. Eerst iemand bannen en vervolgens nog even een trap na geven zonder dat iemand zich kan verdedigen

waar blijven die koekjes nou?
Pardon?
Ik héb Buddyjoe helemaal niet geband, zelfs niet eens aangevraagd. Dit is eigen initiatief geweest van de FA's die hier meelezen.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:25:34 #299
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26036327
Ik kan ook niet een avondje weg hier .
Mijn kinderen hebben oer hollandse namen , leek me ook makkelijk dat ze die al voor de 4e groep basisschool zouden kunnen schrijven .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 6 april 2005 @ 23:25:47 #300
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26036335
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:24 schreef Havoc het volgende:

[..]

Noem je dat helpen?
OMG ik wil niet eens weten hoe jouw kinderen voor galg en rad op gaan groeien.
Als je zo iemand op zijn ziel durft te trappen en jij keurt dat ook nog goed.
jij gaat ook lekker trouwens...
En ze leefden nog lang en gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')