Is dat je zoontje?quote:Op zondag 3 april 2005 09:15 schreef Spindizzy het volgende:
Ja deze spelling klopt met het liedje.
[afbeelding]
Dat is het hoesje van de single.quote:
Stond ergens op een forum. Uiteraard heb ik ff teruggezocht en kwam erachter dat het niet eens de moeite waard was om verdere uitleg te vragenquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:23 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je ze gevraagd waarom? Wat voeg het toe om het zo te spellen?
quote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
Britjeth onlangs ergens gesignaleerd.
quote:
quote:haar naam spreek je gewoon uit als brit jet maar ik vond die H erachter wel mooi ik hou van 1 aparte naam en ja dit vondt ik wel heel mooi dus en heb heel veel mooie reacties al gekregen op haar naam omdat tie zo apart is .
Hihi, ja vast! Zullen wel erg veel reacties zijn geweest als: "wat een aparte naam!" Wat in feite precies hetzelfde is als: "Oh, dat is een heel lief kind".quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef snakelady het volgende:
en heb heel veel mooie reacties al gekregen op haar naam omdat tie zo apart is .
Ze heeft zich dus niet gerealiseerd dat je de naam nu eigenlijk uitspreekt als brit-jeduh (ongeveer)quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef snakelady het volgende:
Ik heb dit terug kunnen vinden als reden.
[..]
Er is een boek dat zo heet. De hoofdrolspeelster heet ook Ember. Vernoemd naar een bepaalde steensoort (oid)quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je wilt dat het op zijn Engels wordt uitgesproken:
Ember
Brrrr....
Ik heb net een keighleigh gevonden.quote:Op maandag 4 april 2005 08:05 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook echt erg!!, als Kayleigh als Kaylee wordt gespeld. Zo ken ik er nog veel meer: Destiny is ineens Desteny geworden,Soraya is Soeraja.
Ik ken ook een Angela waarbij je de g dus ook uitspreekt als een g.An ge la
dat spreek je dan toch uit als kie-lie ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb net een keighleigh gevonden.
In Oostenrijk ligt een dorpje dat heet Fucking. Oftewel: Nederzetting van Fuck. Het dorp schijnt nl ontstaan te zijn nadat ene boer Fuck zich daar vestigde. In het Duits is er ook niets vreemds aan de naam, maar toen kwamen er in WO 2 allemaal Amerikaanse soldaten die heel hard begonnen te lachenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:31 schreef ezzi het volgende:
Ik kreeg vandaag een duitse klant aan de balie die mevrouw Fuck heet, ook zoiets.
Zou dat niet dezelfde steensoort zijn als waar Amber vanaf is geleid?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Er is een boek dat zo heet. De hoofdrolspeelster heet ook Ember. Vernoemd naar een bepaalde steensoort (oid)
Ember zou in mijn opinie dus goed kunnen (niet dat ik 't zelf zou doen... )
Dat zou wel moeten jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat spreek je dan toch uit als kie-lie ?
Is Duitsquote:Op maandag 4 april 2005 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik 'ken' (weet van zeg maar) een meisje dat Angela heet en dat uit gesproken word met de 'ng' klank. Dus Ange-la... Dat klinkt dus ook naar niks...
De edelsteen heet gewoon amberquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef E.T. het volgende:
Er is een boek dat zo heet. De hoofdrolspeelster heet ook Ember. Vernoemd naar een bepaalde steensoort (oid)
Ember zou in mijn opinie dus goed kunnen (niet dat ik 't zelf zou doen... )
Kan wel kloppen. Betreffende persoon woont in 's-Heerenberg, zeg maar op de duitse grens.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is Duits
Bekende politicus heet Angela Merkel. Al ligt de nadruk wel op de gg-klank, die is wat anders dan de Nederlandse ng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |