zal wel weer Philip Kquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Wie geeft het verslag vanavond?
Nee SBS6quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Is het wel op de NOS dan?
Owjaquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, op SBS6.
et pour le viewer a leur hommes, un peu langzaam oui?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Zou Hans Kraaij Jr. ook Casoni gaan interviewen?
Monsieur Casoni, votre opstelling s'il vous plait!
Zo diepzinnig als het toen was bij Ruud Gullit zal het nooit weer wordenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Owja
Maar zal wel niet veel beter zijn....
En krijgen we na de wedstrijd weer van die diepzinnige interviews van Hans Kraaij Jr.
Oe jakquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
De waargebeurde, op RTL.
Et pour moi aussi. (gniffelend in de camera: ik heb helemaal geen Aussie)quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
et pour le viewer a leur hommes, un peu langzaam oui?
Ik ben een bedlezer, iedere nacht voor de luikjes dicht gaan lees ik mezelf inslaapquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
tong, wanneer ga je die lezen man?
oe, wat klink je giel boezzjequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
et pour le viewer a leur hommes, un peu langzaam oui?
wat moet jij nou met een zomerjas....dat is toch alleen voor mensen die wel eens buiten komen ??quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
Zo Tong is weer thuis, de bedrijfsarts was lief voor me.
Daarna den bosch in gegaan om een zomerjas te kopen.
Ik heb een zomerjas nodig voor als ik een winterjas wil gaan kopen als de zomer bijna voorbij is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat moet jij nou met een zomerjas....dat is toch alleen voor mensen die wel eens buiten komen ??
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je suis giel pour vous, madame Bluezz
Bruine bonensoep van moedersquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten we vanavond?
ooohhh...ik snap hem...en die winterjas is dan weer voor als ze iets aan je huis moeten doen en je moet weer buiten schijten !quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een zomerjas nodig voor als ik een winterjas wil gaan kopen als de zomer bijna voorbij is.
Chili Con Carne.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten we vanavond?
volgens mij wil hij zeggen dat hij Giel heet, ofzoquote:
ga je nu je broek laten zakkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je suis giel pour vous, madame Bluezz
Patatje denk ik, straks onder het voetbal..quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten we vanavond?
Dat komt door die muziek van Bjoroquote:
De stemming komt er al aardig inquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:50 schreef VoreG het volgende:
Laat Bluezz maar in haar hempie staan hup bluezzie hup
Geen idee, ik moet het zo nog kopen.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten we vanavond?
*herkenning*herkenning*herkenning*herkenning*herkenning*quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een bedlezer, iedere nacht voor de luikjes dicht gaan lees ik mezelf inslaap
Shoarmaquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet het zo nog kopen.....
Iemand suggesties
Die ga ik bij de burgerlijke stand gebruiken straksquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Pff, gaan ze nog ff allemaal bellen![]()
uitslagje hier, cathetertje daar... vraag ik, is het een jongen of een meisje, zegt ze ;
nee, het is een baby
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
vraag ik, is het een jongen of een meisje, zegt ze ;
nee, het is een baby
Misschien wel iets met shoarma, lasagna laatst nog gegeten, en mijn ovenschaal staat nog in de week van gisterenavond.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:40 schreef Bjoro het volgende:
Het moet niet gekker worden hier hoor.....
nu weer "I want to be a hippie" van Technohead ofzo ......
Chili con carnequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien wel iets met shoarma, lasagna laatst nog gegeten, en mijn ovenschaal staat nog in de week van gisterenavond.
Pizza is te weinig, en van frituren gaat het vrouwtje
Onweer?!? Het is hartstikke zonnig man!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
En het onweert! Voetballen!
Ik moet toch maar weer eens van die zooi gaan downloaden... echt stoer om weer eens te luisterenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]en die clip bleek later de basis te zijn gweweest voor de Party Animals
Hellevoet, 30km onder R'damquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onweer?!? Het is hartstikke zonnig man!
Waar zit jij?
Aha, ja, daar hangt een flinke bui zag ik netquote:
nog 5 min en dan gebakken aardappels, met kip en saladequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:57 schreef Vom het volgende:
He van al dat praten over eten krijg ik honger, alleen ik moet nog zo lang wachten![]()
ik moet ook nog dik een uurquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nog 5 min en dan gebakken aardappels, met kip en salade![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet toch maar weer eens van die zooi gaan downloaden... echt stoer om weer eens te luisteren
gisteravond even "de ongeboren vrucht laten erkennen" en meteen aangegeven dat het mijn achternaam krijgt !quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:56 schreef Againzender het volgende:
Die ga ik bij de burgerlijke stand gebruiken straks
Hebben jullie ook al voornamen bedacht?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteravond even "de ongeboren vrucht laten erkennen" en meteen aangegeven dat het mijn achternaam krijgt !
Mooi! Verder natuurlijk ook hup Turkije, Costa Rica, Slovenie en Oostenrijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Na 25 minuten is het in Andorra nog 0-0!
Is dat voetbal, of gaat het om de reuzenslalom?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Na 25 minuten is het in Andorra nog 0-0!
Voetbal, Andorra Tjechiëquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat voetbal, of gaat het om de reuzenslalom?
1 voor een jongen, 1 voor een meisje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al voornamen bedacht ?
Met een bobslee, en dan er overheenquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voetbal, Andorra Tjechië
Kan je ook zien als reuzenslalom ik weet niet hoe ze om Koller heen willen
hoe stevig is jou upload ??quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb zelf een paar jaar geleden voor mezelf de leeukste nummers uit de jaren 90 gedownd, het werden er uiteindelijk iets van 450.
damm hoeveel pech kan je hebben op 1 dag?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
Ik win.
Verslapen, bus gemist, trein vertraging, te laat op tentamen, kuttentamen, tas vergeten in bus, vanavond verjaardag en cadeautje vergeten.
Misschien schuift Paul Haenen wel aan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:56 schreef golfer het volgende:
Straks even andijvie-stampot met spekkies en rookworst maken voor Bluezz en mij.
fijne avond en veel plezier met voetbal kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:05 schreef Bjoro het volgende:
zooooo bjoro gaat er vandoor
iedereen heel veel plezier vanavond !!
Kijk dat is nog eens een instelling... ik moet ook maar eens beginnen mat hardlopen.... ooitquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:05 schreef Suijk het volgende:
Ik ben al zo moe.
Toch nog even hardlopen.
Ook goedenavond.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:31 schreef Timmeh_Teh_Turtle het volgende:
ik haat hans kraaij jr, wat een aap is dat. volgens mij heeft ook elke persoon die ooit geïnterviewd is door hem een hekel aan hem.
je had toch laatst een paar kilometer hard gelopenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een instelling... ik moet ook maar eens beginnen mat hardlopen.... ooit
Ik ken beterequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
Chees-Onion chips is zonder twijfel de meest zinvolle uitvinding na het internet.
en ham kaasquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
Chees-Onion chips is zonder twijfel de meest zinvolle uitvinding na het internet.
hehe drukte net te laat op F5quote:
Tosti's in de kantine.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet om 7 uur bardienst draaien, maar mn huisgenoot is nog niet klaar met koken![]()
En nee, ik ga het niet om half 12 vanavond opwarmen uit de magnetron, heb de hele dag nog niks gegeten, dus!
eeuh een watte ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een ballotagecommissie in Hools
Wie mot er uit dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een ballotagecommissie in Hools
quote:
bal·lo·ta·ge (de ~ (v.), ~s)quote:
die welquote:
minimaal 18 centimeterquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:07 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn de criteria?
Check.quote:
Ze moet Janneke heten.quote:
Of Portugal is heel slecht... of Slowakije is heel goedquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Portugal staat achter in Slowakije, zal m'n schoonvader balen zeg..
Ja ga effe of topicquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of Portugal is heel slecht... of Slowakije is heel goed
En dat is onderwijzer.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Wie is Janneke dan weer?
Dus Janneke doet het niet alleen met een zwarte en een witte pik, maar ook met een hond?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ja, die Janneke ken ik wel, maar die heeft een hondje.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Tong, vast weer niet serieus bedoeld?
Ik heb haar naar ons bedje gestuurd. Daar ligt ze nu verder in te bibberen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
Bluezz beterzchap
ahah mooi goed voor mijn totoquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn Rus op MSN is het gekkenhuis in Kyiv, het staat 1-0 voor Oekraïne tegen de Denen.
Inderdaad bizar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
Die Terry Schiavo die in coma ligt heeft een eigen weblog - heel bizar, echt even klikken
http://durrrrr.blogspot.com/
en nog 3 minuten te spelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn Rus op MSN is het gekkenhuis in Kyiv, het staat 1-0 voor Oekraïne tegen de Denen.
En ik bel jou na de wedstrijd wel even terug.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
tong80 komt vrijdag bij Popquiz à Go Go op TV.
Nee die vieze portugesen zullen het na 1-1 wel goed vindenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Dat kutte portugal gaat me geld kosten heb ik het idee.
Ze deugen vanavond duidelijk niet.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ik bel jou na de wedstrijd wel even terug.
Hoi Hools.
Hebben ze nooit gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Dat kutte portugal gaat me geld kosten heb ik het idee.
Ze deugen vanavond duidelijk niet.
Je kunt Tong gerust tijdens de wedstrijd even bellen hoor, vind ie helemaal niet erg.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:15 schreef shmoopy het volgende:
En ik bel jou na de wedstrijd wel even terug.
Hoi Hools.
Portugal is een leuk land hoor. Op vakantie is het daar zeer goed uit te houden.quote:
JAAAAAAquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Oh, het is 1-1 in Bratislava. Benieuwd of zo de telefoon gaat.
iemand die ik ken loopt er nou stage en zegt dat het er wel goed vertoeven is daarquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Portugal is een leuk land hoor. Op vakantie is het daar zeer goed uit te houden.
Precies ik heb hele wedstrijden gemist door een telefoontje van shmoops. En da was nie errugquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt Tong gerust tijdens de wedstrijd even bellen hoor, vind ie helemaal niet erg.
Hoi, Shmoopbeeb.
Psies, en wat tong zegt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt Tong gerust tijdens de wedstrijd even bellen hoor, vind ie helemaal niet erg.
Hoi, Shmoopbeeb.
ik pas alweer opquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:25 schreef Suijk het volgende:
Oei, gedragen nu. Een FA in Hools.
Dan heb je bij deze tijd om all nabeschouwingen en analyses te bekijken, want ik val zowat om van de slaap.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies ik heb hele wedstrijden gemist door een telefoontje van shmoops. En da was nie errug
Je had beter kunnen bellen, dat was vast boeiender geweest dan deze wedstrijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze tijd om all nabeschouwingen en analyses te bekijken, want ik val zowat om van de slaap.
Mag ik je morgen uit je nest bellen?
ik vind het tegenvallen of ligt het aan mijquote:
Oh jee, het begint daar onderin te rommelen?quote:
Gaat het beginnen Againzenderquote:
En dan toch een paar keer kort achter elkaar...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Puffen we allemaal mee?
In..................
UIt............................
In........................
Uit..........................
Altijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
goede avond... zo we zijn weer terug....
was niet echt bijzonder......
biertje?
Over AZ gesproken, vond ze wel tegen vallen de spelers van AZ....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd
Nu wordt het echt spannend AZ....
ahaquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef appelsientje het volgende:
AZ zit in de wagen naar een ziekenhuis
Echt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef appelsientje het volgende:
AZ zit in de wagen naar een ziekenhuis
nee nee was een geintje, misschien een beetje flauw... maar hij post niet meer dus vandaar...quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee nee was een geintje, misschien een beetje flauw... maar hij post niet meer dus vandaar...
sorry
sorry... je krijgt wel een biertje tijden PSV - Lyon oke?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mij een beetje in het ootje nemen
Op het ministerie van LNV (Landbouw) vestiging in Eindhoven. Weliswaar via een uitzendbureau, maar ja werk is werk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
avond
goed nieuws bos, wat voor werk is het ?
ah klinkt wel leukquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op het ministerie van LNV (Landbouw) vestiging in Eindhoven. Weliswaar via een uitzendbureau, maar ja werk is werk.
Kort samengevat moet ik het volgende doen:
Ik kom te werken in het archief.
Ik moet lijsten opstellen (op de PC) van welke documenten waar te vinden zijn en dan de documenten opbergen.
volgens mij is er dan geen bier in het stadionquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sorry... je krijgt wel een biertje tijden PSV - Lyon oke?
quote:
quote:Jongen 29 maart 2850gr...
Naam: Bjoro
Meisje 27 maart 2330 gr
Naam: mm
Meisje 30 maart 3000 gram ...
Naam: Bos
Meisje 2 april 6 pond
Naam: Bloes
Jongen 29 Maart 3250 gram...
Naam: BliksemSchigt
Jongen 27 maart 2950 gram...
Naam: Vom
Meisje 6 april 2975 gram...
Naam: Tha_Dark
Meisje 5 April 3940 gram...
Naam: PyTh
Jongen 1 april 2915 gram...
Naam: -Vaduz-
Jongen 2 april 3200 gram...
Naam: Dos37
Meisje 3 april 3117 gram....
Naam: Suijk
2 jongens. 1 april samen 6000 gram....
Naam: tong80
jongen geboortedatum 28 maart geboortegewicht 3019 gram...
Naam: VoreG
Meisje 1 april 2850 gram...
Naam: BoeZ
Meisje 7 April 4040 Gram...
Naam: DIGGER
Meisje 6 april 3128 gram...
Naam: golfer
Jongen 1 april 8674 gram...
Naam: Spidey
Meisje 5 april 3350 gram...
Naam: Clauwheee
Jongen 4 april 4012 gram...
Naam: Noca
meisje 3 april 3287,8 gram...
Naam: rubbereend
Meisje 31 maart 2357 gram ...
Naam: Da_Sandman
Een gesellig kereltje Noah, ik gokt em de derde april om kwart foor vier in de nacht Tog al gau 3...
Naam: Harry-de-Beuker
Meisje 3145 gram 05 april 2005, 17:28...
Naam: Dylan Dog
Jongen met de naam Fred 2 April 2899 gram ...
Naam: DutchGooner
Jongen, Mark 1 April om 22:10 2525 gram ...
Naam: appelsientje
jongen 3585 gram 5 april...
Naam: Pascal
ja, vannacht was t laat en vanochtend beetje vroeg en mn lichaam heeft vannacht alleen maar alcohol liggen verwerken in mn slaap dus van uitrusten is weinig gekomenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend nu al naar bed? Welterusten!
mjah ik ook niet. Maar je kunt niet iets toevoegen in je mandje zonder dat hij meteen naar de winkelmand gaat. En dan moet ik de hele pagina weer opnieuw opzoeken. en bij meerdere dingen is dat heel irritant. Neem een voorbeeld aan de buitenlandse shops, dat werkt tenminste goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik me niet druk over maken eigenlijk, verder nooit problemen met Bol gehad.
ik doe het best veel, bijna alles wel, behalve kleren, schoenen etc.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo'n online shopper dus veel kan ik er niet over zeggen.
9/10 keer is het ook goedkoper online dus dat scheeltquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat idee had ik al, vooral door je DVD passie koop je al veel online. Ik doe het pas als ik echt iets erg leuks zie voor weinig geld.
paasvakantie zeker ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, heb alleen deze week vrij. Studeer journalistiek in Zwolle.
ah Rijssenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, niet eens paasvakantie, er is een tentamenweek. Maar ik heb dit blok geen tentamens.Ik ben geboren en getogen in Rijssen, een uurtje met de trein van Zwolle.
Zo ik heb net even gefiets maar regen hier niet gezienquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:15 schreef tha_dark het volgende:
Morgen iedereen!
Dadelijk met de fiets door de regen naar school
Om wakker te worden, lekker.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:58 schreef Lionheaad het volgende:
Iemand kofffie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |