En dan toch een paar keer kort achter elkaar...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Puffen we allemaal mee?
In..................
UIt............................
In........................
Uit..........................
Altijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:45 schreef appelsientje het volgende:
goede avond... zo we zijn weer terug....
was niet echt bijzonder......
biertje?
Over AZ gesproken, vond ze wel tegen vallen de spelers van AZ....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd
Nu wordt het echt spannend AZ....
ahaquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef appelsientje het volgende:
AZ zit in de wagen naar een ziekenhuis
Echt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:10 schreef appelsientje het volgende:
AZ zit in de wagen naar een ziekenhuis
nee nee was een geintje, misschien een beetje flauw... maar hij post niet meer dus vandaar...quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee nee was een geintje, misschien een beetje flauw... maar hij post niet meer dus vandaar...
sorry
sorry... je krijgt wel een biertje tijden PSV - Lyon oke?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mij een beetje in het ootje nemen
Op het ministerie van LNV (Landbouw) vestiging in Eindhoven. Weliswaar via een uitzendbureau, maar ja werk is werk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
avond
goed nieuws bos, wat voor werk is het ?
ah klinkt wel leukquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op het ministerie van LNV (Landbouw) vestiging in Eindhoven. Weliswaar via een uitzendbureau, maar ja werk is werk.
Kort samengevat moet ik het volgende doen:
Ik kom te werken in het archief.
Ik moet lijsten opstellen (op de PC) van welke documenten waar te vinden zijn en dan de documenten opbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |