Shoarmaquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet het zo nog kopen.....
Iemand suggesties
Die ga ik bij de burgerlijke stand gebruiken straksquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Pff, gaan ze nog ff allemaal bellen![]()
uitslagje hier, cathetertje daar... vraag ik, is het een jongen of een meisje, zegt ze ;
nee, het is een baby
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
vraag ik, is het een jongen of een meisje, zegt ze ;
nee, het is een baby
Misschien wel iets met shoarma, lasagna laatst nog gegeten, en mijn ovenschaal staat nog in de week van gisterenavond.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:40 schreef Bjoro het volgende:
Het moet niet gekker worden hier hoor.....
nu weer "I want to be a hippie" van Technohead ofzo ......
Chili con carnequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien wel iets met shoarma, lasagna laatst nog gegeten, en mijn ovenschaal staat nog in de week van gisterenavond.
Pizza is te weinig, en van frituren gaat het vrouwtje
Onweer?!? Het is hartstikke zonnig man!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
En het onweert! Voetballen!
Ik moet toch maar weer eens van die zooi gaan downloaden... echt stoer om weer eens te luisterenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]en die clip bleek later de basis te zijn gweweest voor de Party Animals
Hellevoet, 30km onder R'damquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onweer?!? Het is hartstikke zonnig man!
Waar zit jij?
Aha, ja, daar hangt een flinke bui zag ik netquote:
nog 5 min en dan gebakken aardappels, met kip en saladequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:57 schreef Vom het volgende:
He van al dat praten over eten krijg ik honger, alleen ik moet nog zo lang wachten![]()
ik moet ook nog dik een uurquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nog 5 min en dan gebakken aardappels, met kip en salade![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet toch maar weer eens van die zooi gaan downloaden... echt stoer om weer eens te luisteren
gisteravond even "de ongeboren vrucht laten erkennen" en meteen aangegeven dat het mijn achternaam krijgt !quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:56 schreef Againzender het volgende:
Die ga ik bij de burgerlijke stand gebruiken straks
Hebben jullie ook al voornamen bedacht?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteravond even "de ongeboren vrucht laten erkennen" en meteen aangegeven dat het mijn achternaam krijgt !
Mooi! Verder natuurlijk ook hup Turkije, Costa Rica, Slovenie en Oostenrijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Na 25 minuten is het in Andorra nog 0-0!
Is dat voetbal, of gaat het om de reuzenslalom?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Na 25 minuten is het in Andorra nog 0-0!
Voetbal, Andorra Tjechiëquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dat voetbal, of gaat het om de reuzenslalom?
1 voor een jongen, 1 voor een meisje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al voornamen bedacht ?
Met een bobslee, en dan er overheenquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voetbal, Andorra Tjechië
Kan je ook zien als reuzenslalom ik weet niet hoe ze om Koller heen willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |