ga je nu je broek laten zakkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je suis giel pour vous, madame Bluezz
Patatje denk ik, straks onder het voetbal..quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten we vanavond?
Dat komt door die muziek van Bjoroquote:
De stemming komt er al aardig inquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:50 schreef VoreG het volgende:
Laat Bluezz maar in haar hempie staan hup bluezzie hup
Geen idee, ik moet het zo nog kopen.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten we vanavond?
*herkenning*herkenning*herkenning*herkenning*herkenning*quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een bedlezer, iedere nacht voor de luikjes dicht gaan lees ik mezelf inslaap
Shoarmaquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet het zo nog kopen.....
Iemand suggesties
Die ga ik bij de burgerlijke stand gebruiken straksquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Pff, gaan ze nog ff allemaal bellen![]()
uitslagje hier, cathetertje daar... vraag ik, is het een jongen of een meisje, zegt ze ;
nee, het is een baby
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
vraag ik, is het een jongen of een meisje, zegt ze ;
nee, het is een baby
Misschien wel iets met shoarma, lasagna laatst nog gegeten, en mijn ovenschaal staat nog in de week van gisterenavond.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:40 schreef Bjoro het volgende:
Het moet niet gekker worden hier hoor.....
nu weer "I want to be a hippie" van Technohead ofzo ......
Chili con carnequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien wel iets met shoarma, lasagna laatst nog gegeten, en mijn ovenschaal staat nog in de week van gisterenavond.
Pizza is te weinig, en van frituren gaat het vrouwtje
Onweer?!? Het is hartstikke zonnig man!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
En het onweert! Voetballen!
Ik moet toch maar weer eens van die zooi gaan downloaden... echt stoer om weer eens te luisterenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]en die clip bleek later de basis te zijn gweweest voor de Party Animals
Hellevoet, 30km onder R'damquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onweer?!? Het is hartstikke zonnig man!
Waar zit jij?
Aha, ja, daar hangt een flinke bui zag ik netquote:
nog 5 min en dan gebakken aardappels, met kip en saladequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:57 schreef Vom het volgende:
He van al dat praten over eten krijg ik honger, alleen ik moet nog zo lang wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |