zal wel weer Philip Kquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Wie geeft het verslag vanavond?
Nee SBS6quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Is het wel op de NOS dan?
Owjaquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, op SBS6.
et pour le viewer a leur hommes, un peu langzaam oui?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Zou Hans Kraaij Jr. ook Casoni gaan interviewen?
Monsieur Casoni, votre opstelling s'il vous plait!
Zo diepzinnig als het toen was bij Ruud Gullit zal het nooit weer wordenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Owja
Maar zal wel niet veel beter zijn....
En krijgen we na de wedstrijd weer van die diepzinnige interviews van Hans Kraaij Jr.
Oe jakquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
De waargebeurde, op RTL.
Et pour moi aussi. (gniffelend in de camera: ik heb helemaal geen Aussie)quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
et pour le viewer a leur hommes, un peu langzaam oui?
Ik ben een bedlezer, iedere nacht voor de luikjes dicht gaan lees ik mezelf inslaapquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
tong, wanneer ga je die lezen man?
oe, wat klink je giel boezzjequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
et pour le viewer a leur hommes, un peu langzaam oui?
wat moet jij nou met een zomerjas....dat is toch alleen voor mensen die wel eens buiten komen ??quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:37 schreef tong80 het volgende:
Zo Tong is weer thuis, de bedrijfsarts was lief voor me.
Daarna den bosch in gegaan om een zomerjas te kopen.
Ik heb een zomerjas nodig voor als ik een winterjas wil gaan kopen als de zomer bijna voorbij is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat moet jij nou met een zomerjas....dat is toch alleen voor mensen die wel eens buiten komen ??
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je suis giel pour vous, madame Bluezz
Bruine bonensoep van moedersquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten we vanavond?
ooohhh...ik snap hem...en die winterjas is dan weer voor als ze iets aan je huis moeten doen en je moet weer buiten schijten !quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een zomerjas nodig voor als ik een winterjas wil gaan kopen als de zomer bijna voorbij is.
Chili Con Carne.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Wat eten we vanavond?
volgens mij wil hij zeggen dat hij Giel heet, ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |