fijne avond en veel plezier met voetbal kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:05 schreef Bjoro het volgende:
zooooo bjoro gaat er vandoor
iedereen heel veel plezier vanavond !!
Kijk dat is nog eens een instelling... ik moet ook maar eens beginnen mat hardlopen.... ooitquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:05 schreef Suijk het volgende:
Ik ben al zo moe.
Toch nog even hardlopen.
Ook goedenavond.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:31 schreef Timmeh_Teh_Turtle het volgende:
ik haat hans kraaij jr, wat een aap is dat. volgens mij heeft ook elke persoon die ooit geïnterviewd is door hem een hekel aan hem.
je had toch laatst een paar kilometer hard gelopenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een instelling... ik moet ook maar eens beginnen mat hardlopen.... ooit
Ik ken beterequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
Chees-Onion chips is zonder twijfel de meest zinvolle uitvinding na het internet.
en ham kaasquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
Chees-Onion chips is zonder twijfel de meest zinvolle uitvinding na het internet.
hehe drukte net te laat op F5quote:
Tosti's in de kantine.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik moet om 7 uur bardienst draaien, maar mn huisgenoot is nog niet klaar met koken![]()
En nee, ik ga het niet om half 12 vanavond opwarmen uit de magnetron, heb de hele dag nog niks gegeten, dus!
eeuh een watte ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een ballotagecommissie in Hools
Wie mot er uit dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een ballotagecommissie in Hools
quote:
bal·lo·ta·ge (de ~ (v.), ~s)quote:
die welquote:
minimaal 18 centimeterquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:07 schreef Suijk het volgende:
Wat zijn de criteria?
Check.quote:
Ze moet Janneke heten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |