ja, vannacht was t laat en vanochtend beetje vroeg en mn lichaam heeft vannacht alleen maar alcohol liggen verwerken in mn slaap dus van uitrusten is weinig gekomenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Eend nu al naar bed? Welterusten!
mjah ik ook niet. Maar je kunt niet iets toevoegen in je mandje zonder dat hij meteen naar de winkelmand gaat. En dan moet ik de hele pagina weer opnieuw opzoeken. en bij meerdere dingen is dat heel irritant. Neem een voorbeeld aan de buitenlandse shops, dat werkt tenminste goed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik me niet druk over maken eigenlijk, verder nooit problemen met Bol gehad.
ik doe het best veel, bijna alles wel, behalve kleren, schoenen etc.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo'n online shopper dus veel kan ik er niet over zeggen.
9/10 keer is het ook goedkoper online dus dat scheeltquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat idee had ik al, vooral door je DVD passie koop je al veel online. Ik doe het pas als ik echt iets erg leuks zie voor weinig geld.
paasvakantie zeker ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, heb alleen deze week vrij. Studeer journalistiek in Zwolle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |