Ik verwacht niets. Net als met elke andere relatie die ik hiervoor heb gehad, bekijk ik het van dag tot dag. Ik mag haar heel erg graag. Ik vind haar echt ontzettend lief. Ik neem het echter wel serieus. Dit is geen sexrelatie. We zijn ook ontzettend goede vrienden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat vind je zelf van de relatie?
En wat zijn je verwachtingen?
Ik denk ook nog niet per sé aan samenwonen. Ik wil voorlopig gewoon kijken hoe het verder gaat. We gaan regelmatig uit. We ondernemen leuke dingen. Maar dat doen we op neutrale plekken, waar we dus niet openlijk met elkaar zoenen. We houden het dus een beetje geheim. Mijn vrienden weten het inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef Fling het volgende:
Allereerst: de meeste moeders zijn imo "Annette Benings" uit American Beauty.
Twee: Wie weten het, behalve je ouders? Zij zijn er "achter gekomen" zeg je. En uit je tekst haal ik dat je vrienden het ook niet weten.
Als jij "niet voor de makkelijke weg" kiest, waarom hou je dit dan al maanden verborgen? En *hoe* heb je het al maanden verborgen gehouden? Komen jullie nergens, doe je niks leuks samen?
Volgens mij ben je er zelf nog he-le-maal niet uit of dit wel is wat je wil. Bedenk dat eerst eens voordat je aan samenwonen gaat denken...
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:13 schreef Ogrefish het volgende:
We houden het dus een beetje geheim. Mijn vrienden weten het inderdaad ook niet.
Ik zou om te beginnen maar eens schijt gaan hebben aan mensen die menen er 'iets' van te moeten vinden. Je moeder heeft zich nergens mee te bemoeien en je zus moet opgenomen worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:59 schreef Ogrefish het volgende:
Mijn moeder zeurt constant en verteld me dingen als: "Ga dit weekend maar mooi eens op zoek naar iemand van je eigen leeftijd!" / "Pas op dat ze niet achter je geld aan is!" en "Wat moeten de buren hier niet van denken als ze er achter komen?". Mijn zusje vergelijkt het zelfs met 'een soort van pedofilie'.
Lijkt me om te beginnen voldoende.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:13 schreef Ogrefish het volgende:
Ik mag haar heel erg graag. Ik vind haar echt ontzettend lief. Ik neem het echter wel serieus.
Ik trek mij behoorlijk veel aan van anderman's mening. Dat moet ik niet doen, daar weet ik, maar daar worstel ik nog steeds mee.quote:
Dat weet ik. Maar mijn familie is echt niet te harden op dit gebied. Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zou om te beginnen maar eens schijt gaan hebben aan mensen die menen er 'iets' van te moeten vinden.
Je moeder heeft zich nergens mee te bemoeien en je zus moet opgenomen worden.
Jij bent 23, zij 49, dus van pedofilie is geen sprake.
Jij denkt alleen aan materiële zaken bij het zoeken van een potentiële partner? Sommige dingen gebeuren gewoon. Ik had nooit gedacht dat ik in deze situatie terecht zou komen. Maar het gebeurde toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
Ze is 26 jaar ouder. De meningen van de anderen zijn het minste. Ze zal je nooit kinderen kunnen geven, nooit een normaal gezinsleven, en als jij vijftig bent kan je haar gaan bezoeken in het ziekenhuis en het bejaardentehuis.
Denk je echt dat je deze relatie heel je leven gaat volhouden? Neen! Dus je kan er maar evengoed onmiddellijk mee stoppen.
Ik wist niet dat er zulke debielen op deze wereld rondlopen.
zo, hey mr. nostradamus!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
Ze is 26 jaar ouder. De meningen van de anderen zijn het minste. Ze zal je nooit kinderen kunnen geven, nooit een normaal gezinsleven, en als jij vijftig bent kan je haar gaan bezoeken in het ziekenhuis en het bejaardentehuis.
Denk je echt dat je deze relatie heel je leven gaat volhouden? Neen! Dus je kan er maar evengoed onmiddellijk mee stoppen.
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
Al is het allemaal waar, iets subtieler mag wel, we hebben het hier over mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
En dat is dus onze instelling. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
[..]
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Ja, want vrouwen van die leeftijd scheren natuurlijk nooit hun doos.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Landhaai het volgende:
Ga je dan niet hevig over je nek als je haar gaat beffen enzo??? lijkt me toch niet meer de strakste onder de gordel....flinke bos schaamhaar erbij.....zie het al voor me....net mijn bouvier die rijstepap gevreten heeft....jeck
Prachtige quotequote:Mijn moeder is ongeveer te vergelijken met Annette Benning's rol in American Beauty. Alles moet schoon zijn, en de buren moeten vooral blijven geloven dat het in dit huis één grote happy family gebeurtenis is. Veel druk op mijn schouders dus omdat dit niet strookt met de familie 'policy'.
Er is een groot verschil tussen een relatie aangaan met de intentie dat het lang gaat duren, die door het lot van de omstandigheden misloopt dan een relatie waarvan je 100% zeker weet dat het nooit gaat lukken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
[..]
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Dat lijkt me helemaal geen fijne sitautie. Misschien moet je eens gaan denken aan op jezelf wonen? Dan heeft een eventuele relatie met die vrouw ook meer kans dan nu, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Hahaha, alsof een relatie 'gelukt' is wanneer je elkaar naar het graf kunt dragenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een relatie aangaan met de intentie dat het lang gaat duren, die door het lot van de omstandigheden misloopt dan een relatie waarvan je 100% zeker weet dat het nooit gaat lukken.
Bij zo'n stupiditeit kan ik echt niet subtiel blijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Al is het allemaal waar, iets subtieler mag wel, we hebben het hier over mensen.
Laat je moreel niet chanteren omdat zij er leuk op willen staat bij buren, kennissen en familie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Dat weet ik. Maar mijn familie is echt niet te harden op dit gebied. Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Zij weet dat mijn ouders het er niet mee eens zijn. Nouja, mijn ouders. Mijn moeder in ieder geval. Mijn vader hangt er in principe een beetje bij aan. Hij vindt wat mijn moeder vindt. Hij durft zijn eigen mening niet zo goed door te drukken. Ik denk dat ik dat voorzichtige deels van hem heb meegekregen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Prachtige quote
Maar goed, dat je ouders er niet helemaal gelukkig mee zijn kan ik me voorstellen maar ze moeten wel de keus bij jou laten uiteindelijk. Vrienden en familie is er om jou voor fouten te behoeden maar als je er genoeg over na denkt moeten ze het accepteren en niet over door blijven zeuren. Als je het echt vervelend vindt zou ik er eens met hun over praten.
Wat vindt je vriendin er eigenlijk van? Het is wel belangrijjk dat je er ook met haar over praat.
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef petitlapin het volgende:
100% zeker
Hey sick fuck, we hebben het over 2 mensen die van elkaar houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:24 schreef petitlapin het volgende:
Bij zo'n stupiditeit kan ik echt niet subtiel blijven
Ik vind idd een beëindigde relatie, waarin serieuze intenties waren om het op lange termijn te laten lukken, een mislukte relatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:23 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Hahaha, alsof een relatie 'gelukt' is wanneer je elkaar naar het graf kunt dragen.
Doe gewoon waar je zin in hebt. Of het lang duurt of niet is niet van belang![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt. Er werden bij mij in de buurt vaak grappen gemaakt over homo's. Misschien is dat een typische dorpsmentaliteit, dat weet ik niet zeker. Maar toen een dorpsgenoot er openlijk voor uitkwam homo te zijn werd hij meteen geaccepteerd. Ik hoop dat het net zo vlekkeloos zal gaan, mocht ik het vroeg of laat vertellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef TopStyle het volgende:
Toevallig dat het bij een vriend van me precies zo liep.
Pas toen iedereen ervan wist en het duidelijk was dat zij beiden ondanks wat iedereen ervan zei gewoon voor elkaar kozen werd het geaccepteerd.
Het was plotsklaps 'normaal' geworden en werd er weer over andere dingen gesproken.
Kortom; wees open, doe je ding, en geniet ervan.
Ik ben er op dit moment mee bezig. Juist om die reden. Om echt voor mezelf te leven. Want dat gaat hier niet zo lekker. Ik heb een heel bezitterige moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef Fling het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal geen fijne sitautie. Misschien moet je eens gaan denken aan op jezelf wonen? Dan heeft een eventuele relatie met die vrouw ook meer kans dan nu, lijkt me.
Sorry dat je het vreselijk vond dit nieuws te moeten brengen. Ik lig er namelijk niet wakker van.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Ik vind het vreselijk je dit nieuws te moeten brengen, maar er zijn mannen die het met mannen doen, oudere mannen die het met jonge vrouwen doen etc. etc.
Ieder zijn ding. Zit de TS jou in de weg nu hij iemand lief heeft die veel ouder is dan hij?
Toch lijkt het me verstandig om de confrontatie juist niet uit de weg te gaan.quote:
Als alle vrouwen van mijn leeftijd zich zo puberaal gedragen als jou is het geen wonder dat ik het hogerop zoek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Sorry dat je het vreselijk vond dit nieuws te moeten brengen. Ik lig er namelijk niet wakker van.
de TS ligt blijkbaar wel wakker van zijn probleem, en terecht
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef petitlapin het volgende:
en terecht
Dus je mag je niet gaan binden aan een kankerpatient?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik vind idd een beëindigde relatie, waarin serieuze intenties waren om het op lange termijn te laten lukken, een mislukte relatie.
Overkomt praktisch iedereen, waaronder mij, maar er met je ogen open in een relatie rollen die je heel 'serieus' opvat, waarvan je weet dat ze nooit lang kan duren ...
dat is ronduit dom, en daar kloot je twee mensen mee
Dat laatste vrijwel nooit, eigenlijk. Hoe meer ik me aanpas, hoe ongelukkiger ik ben. Daar ben ik godzijdank al lang achter gekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef KingOfSnake het volgende:
Zoals ik het lees zit je met het dilemma van het nastreven van je eigen plezier of het voldoen aan maatschappelijke normen. Het eerste geeft je voldoening, dat laatste niet altijd...
Goed plan want de mening van je moeder ga je waarschijnlijk niet veranderen. Ik ken dat soort moeders en ik word er altijd erg opstandig van. Ze hebben namelijk altijd gelijk en zijn zo flexibel als een stoeptegel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef Ogrefish het volgende:
Ik ben er op dit moment mee bezig. Juist om die reden. Om echt voor mezelf te leven. Want dat gaat hier niet zo lekker. Ik heb een heel bezitterige moeder.
Ik heb mezelf al een tijd geleden ingeschreven en ben op zoek naar een baan. Ik ben bezig met een HBO studie, maar heb al een MBO studie achter de rug. Ik kan in principe aan het werk. Als ik op korte termijn redelijk wat geld kan verdienen ga ik er denk ik uit.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef TopStyle het volgende:
Dus je mag je niet gaan binden aan een kankerpatient?
En dan ben je AL 33.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Sjakie01 het volgende:
vraag me af hoe je er tegen aan kijkt als jullie beiden 10 jaar verder zijn, denk niet echt dat dit de ware kan zijn.
neen, omdat het bljikbaar zo op zijn maag ligt dat hij er een topic over opent.quote:
Dan beëindig je de relatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Sjakie01 het volgende:
vraag me af hoe je er tegen aan kijkt als jullie beiden 10 jaar verder zijn, denk niet echt dat dit de ware kan zijn.
Touchéquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef Ogrefish het volgende:
Als alle vrouwen van mijn leeftijd zich zo puberaal gedragen als jou is het geen wonder dat ik het hogerop zoek.
misschien heeft ze nog een leuke dochterquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Sjakie01 het volgende:
heb ik ooit gezegd dat iets niet mag ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Dus je mag je niet gaan binden aan een kankerpatient?
De enigen die uitmaken of het de moeite waard is zijn ze zelf. Daar heeft niemand verder wat mee te maken.
Dat is toch übertriest?quote:
als 23jarige willen samenhokken met een 49 jarige is hogerop gaan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Als alle vrouwen van mijn leeftijd zich zo puberaal gedragen als jou is het geen wonder dat ik het hogerop zoek.
Ja en zij 59, en geloof mij, dan begin je echt al wel een reptielenhuidje te krijgen.quote:
TS heeft het nergens over 'samenhokken'.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:44 schreef petitlapin het volgende:
samenhokken
Ja, er is een naam voor deze specifieke voorkeur: Necrofilie!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:59 schreef Ogrefish het volgende:
IMaar waar het eigenlijk om draait is dat ik eigenlijk nieuwsgierig ben naar mensen die in een soortgelijke situatie zitten of hebben gezeten. Is er misschien een naam voor mijn voorkeur?
Je zal maar op 'reptielenhuidjes' vallen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Sjakie01 het volgende:
een reptielenhuidje
ah nee ? ik dacht in de openingspost te lezen dat hij zich zorgen maakte over het feit dat toekomstige buren er misschien iets op zouden tegen hebben als ze zouden gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
TS heeft het nergens over 'samenhokken'.
hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:50 schreef Blue_Eyed het volgende:
[..]
Ja, er is een naam voor deze specifieke voorkeur: Necrofilie!![]()
Ik val op oudere vrouwen, dus ik vind het geen probleem. De huid van een jonge vrouw is nog strakker en minder gerimpeld, tuurlijk. Maar ik vind het juist iets hebben. Het is een voorkeur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je zal maar op 'reptielenhuidjes' vallen...
Misschien heeft TS daar geen last van?
Heftig valt wel mee hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef petitlapin het volgende:
en Xenomaniac, omdat je zo heftig reageert, flieft op een 65-jarige of zo![]()
Kom, om me eens naar de TS te richten, want met al die moraalridders hier valt niet te discussiëren ...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:53 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Ik val op oudere vrouwen, dus ik vind het geen probleem. De huid van een jonge vrouw is nog strakker en minder gerimpeld, tuurlijk. Maar ik vind het juist iets hebben. Het is een voorkeur.
Al heb ik er erg veel moeite mee. Ik zal uiteindelijk voor mezelf kiezen. Als dat betekent dat ik daardoor mensen ga verliezen, dan neem ik dat voor lief.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Kom, om me eens naar de TS te richten, want met al die moraalridders hier valt niet te discussiëren ...
is je houding echt : ik zie van dag tot dag en het kan me niet schelen hoe het eindigt ?
wil je ooit kinderen of niet?
ben je bereid afstand te doen van je familie en vrienden voor haarmoesten ze er écht geen respect voor kunnen opbrengen?
Eerste keer dat iemand me een moraalridder noemtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Kom, om me eens naar de TS te richten, want met al die moraalridders hier valt niet te discussiëren ...
is je houding echt : ik zie van dag tot dag en het kan me niet schelen hoe het eindigt ?
ben je bereid afstand te doen van je familie en vrienden voor haarmoesten ze er écht geen respect voor kunnen opbrengen?
Jij vindt het gewoon züm kotzen. Andere mensen niet. Wat is nou in godsnaam je probleem?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:56 schreef petitlapin het volgende:
is een partner van 26 jaar ouder de nieuwste mode of zoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heftig valt wel mee hoor..
Maar goed, ik ben 38 en mijn (verse) ex is 48.
(en een stuk hipper dan jij i might add..)
k vind het niet züm kotzen, een 49-jarige vrouw kan er nog heel goed uitzien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij vindt het gewoon züm kotzen. Andere mensen niet. Wat is nou in godsnaam je probleem?
Mjah, en TS en zijn partner niet.quote:
Bovendien is er niet alleen het leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, en TS en zijn partner niet.
Het is zo simpel hè..
Dat doen we wel, als we op neutrale plekken zijn. We lopen wel eens hand in hand, wat wel eens rare blikken en gefluister oplevert. Daar kan ik wel tegen. Maar voor het echt serieus gaat worden (we zijn in feite nog maar net begonnen) kijken we het allebei een beetje aan en zien we wel waar het schip strand.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Bovendien is er niet alleen het leeftijdsverschil.
Het feit dat zijn familie niet achter de relatie staat, het feit dat hij angst heeft om het aan vrienden te vertellen. het feit dat ze blijkbaar in het openbaar geen uiterlijke tekenen van affectie willen tonen.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:10 schreef petitlapin het volgende:
Xenomaniac, met je 38 jaar zou je toch wel wat inzicht mogen hebben in de problemen die de van TS te wachten staan.
kijk eens bij de bingo, of het kerkkoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Dat doen we wel, als we op neutrale plekken zijn. We lopen wel eens hand in hand, wat wel eens rare blikken en gefluister oplevert. Daar kan ik wel tegen. Maar voor het echt serieus gaat worden (we zijn in feite nog maar net begonnen) kijken we het allebei een beetje aan en zien we wel waar het schip strand.
Maar als ik dan vrienden kwijt raak vanwege mijn keuze, zou ik dan niet beter op zoek kunnen gaan naar echte vrienden?
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Dat doen we wel, als we op neutrale plekken zijn. We lopen wel eens hand in hand, wat wel eens rare blikken en gefluister oplevert. Daar kan ik wel tegen. Maar voor het echt serieus gaat worden (we zijn in feite nog maar net begonnen) kijken we het allebei een beetje aan en zien we wel waar het schip strand.
Maar als ik dan vrienden kwijt raak vanwege mijn keuze, zou ik dan niet beter op zoek kunnen gaan naar echte vrienden?
Daar heb je gelijk in. Ik ben altijd al een beetje het buitenbeetje geweest. Ik ben wat anders dan de meeste mensen in dit dorp. Ik ben meer betrokken bij het stadsleven, hou niet van geroddel en het plaatselijke café. Ik heb andere dingen nodig om gelukkig te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.
er is gewoon het risico dat de raakvlakken met je vrienden gaan verdwijnen. Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Allemaal waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.
er is gewoon het risico dat de raakvlakken met je vrienden gaan verdwijnen. Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Dit is geen uithaal naar het dorpsleven hier, maar zo zie ik het. Ik kan hier niet gelukkig worden in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:18 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik ben altijd al een beetje het buitenbeetje geweest. Ik ben wat anders dan de meeste mensen in dit dorp. Ik ben meer betrokken bij het stadsleven, hou niet van geroddel en het plaatselijke café. Ik heb andere dingen nodig om gelukkig te zijn.
Helemaal waar!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Ik heb een relatie met een jongen waar ik als een blok voor ben gevallen, ik weet maar al te goed wat liefde is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb ik ook.
In tegenstelling tot jouw mening, die zich beperkt tot je (arme) gevoelsleven.
Dat viel wel mee trouwens. Ik denk dat ze dat wel vaker had gezien. We hebben al meerdere keren in een hotelkamer geslapen. Erg leuk trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef faithlesz het volgende:
[..]
De openvallende mond van de receptioniste als jullie een tweepersoons kamer boeken..
Er zijn, behalve de buitenwereld, geen problemen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef petitlapin het volgende:
de problemen
Je laatste posts zijn gewoon rationeel, in je eerste reacties reageerde je overdreven furieus. Formuleren waar het probleem volgens jou zit is behulpzaam, dat gescheld van de eerste post alleen maar beledigend voor twee mensen die van elkaar houden en voor de rest geen mens kwaad doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een jongen waar ik als een blok voor ben gevallen, ik weet maar al te goed wat liefde is.
En ik heb van dichtbij ervaring met een relatie die niet door de omgeving gerespecteerd wordt, ik heb er ooit een topic over geopend. ( en het is ook niet vergelijkbaar met dit geval, maar ok).
je hebt één van mijn zinnen verbeterd, ik weet niet of ik een taalfout heb gemaakt, ik ben half franstalig en ik het meer in frankrijk gewoond dan in belgïe. Al vind ik van mezelf dat mijn vlaams heel goed is![]()
Ik vind juist jouw reactie pover, omdat je de problemen, en de druk die op de relatie gaat komen volledig negeert en gewoon roept 'ervoor gaan'.
Ik gooi er maar even wat psychologie van de koude grond tegenaan.... :quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom. Het klikt gewoon niet met jongere vrouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik gooi er maar even wat psychologie van de koude grond tegenaan.... :
Houdt bovenstaande wellicht verband met het feit dat je op een zo veel oudere vrouw valt?
Ik wil het wel uitleggen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:58 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom. Het klikt gewoon niet met jongere vrouwen.
Mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen hoor.
Je geliefde heeft ongeveer de leeftijd van je moeder.
Jij kunt niet loskomen van je moeder.
Dus, zou het kunnen dat er een verband is?
Vervult je geliefde de rol van (surrogaat) moeder?
Bedoel ik niet badinerend hoor. Bij meisjes/vrouwen komt het iig voor dat zij op oudere mannen vallen omdat ze een vaderfiguur zoeken.
Heb jij dat Cc?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weten we onderhand wel dat oudere vrouwen uitgelebberde volbemoste vagina's hebben.
Dank jequote:
eerlijk gezegd kreeg ik het idee dat jouw moeder ervandoor is gegaan met een leeftijdgenoot van jou, want als er 1 opvallend fel reageert.......quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah nee ? ik dacht in de openingspost te lezen dat hij zich zorgen maakte over het feit dat toekomstige buren er misschien iets op zouden tegen hebben als ze zouden gaan samenwonen.
TS overweegt het dus.
In het vlaams is samenhokken een synoniem voor samenwonen, niet pejoratief.
en Xenomaniac, omdat je zo heftig reageert, flieft op een 65-jarige of zo![]()
quote:
of ze vallen gewoon op de persoon , de man, de vrouw, zijn of haar karakter, manier van doen, zijn/haar uiterlijk (al schijnt dat onvoorstelbaar te zijn), de stem, de lach, delen dezelfde interesses, hebben gewoon ontzettend veel lol met elkaar, dat kan natuurlijk ook...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Bedoel ik niet badinerend hoor. Bij meisjes/vrouwen komt het iig voor dat zij op oudere mannen vallen omdat ze een vaderfiguur zoeken.
Ik weet wat je bedoelt. Ik meen dat Freud er wel eens wat over heeft geschreven. Het zou kunnen. Maar ik heb niet zo'n behoefte om dit te analyseren, ik geniet er liever vanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:01 schreef petitlapin het volgende:
quote:Heftig valt wel mee hoor..
Maar goed, ik ben 38 en mijn (verse) ex is 48.
(en een stuk hipper dan jij i might add..)
Ja, want 26 jaar ouder dan 38 is 48...quote:is een partner van 26 jaar ouder de nieuwste mode of zo![]()
ik zie mijn moeder niet direct met een 23-jarige beginnen, ze is ook toch al een pak ouder dan 49quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kreeg ik het idee dat jouw moeder ervandoor is gegaan met een leeftijdgenoot van jou, want als er 1 opvallend fel reageert.......
Dan snap ik niet dat je zo moeilijk doet!quote:
lees eens de openinspost voor je reageert in een topicquote:
Wat reageer je nu weer kinderachtig..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zie mijn moeder niet direct met een 23-jarige beginnen, ze is ook toch al een pak ouder dan 49.
En ik kan er niet aan doen, toen ik die openingspost las, kwam ik maar tot één conclusie: naïeve zielepoot, het was sterker dan mezelf. en als er dan nog een paar mensen deze relatie verdedigen en hem nog dichter naar de afgrond leiden, ja dan kan ik wel explosief uit de hoek komen
.
En het feit dat men mij beschuldigt dat ik de relatie züm kotzen vind, dat is gewoon mislezen en mijn woorden verdraaien, daar word ik pas echt pissed van. Ik vind er niets degoutants aan, gewoon de gedachte dat als zij haar pensioen trekt, hij op het hoogteunt van zijn carriëre is ...![]()
Mais bon, ik heb blijkbaar een afwijkende mening, dus ok, ik zal me dan maar neerleggen bij de algemene opinie: ik vind dat de TS heel zijn hart, ziel en leven in deze schitterende relatie moet stekenen dat voor de rest de wereld mag oprotten.
Hm, nog even over nagedacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Ik meen dat Freud er wel eens wat over heeft geschreven. Het zou kunnen. Maar ik heb niet zo'n behoefte om dit te analyseren, ik geniet er liever van
Voor verschillende problemen eigenlijk. Verlegenheid, omgaan met druk, depressie (al lang voorbij inmiddels). Het gaat behoorlijk goed met me, maar ik maak me nog steeds veel te druk over de mening van een ander. Een mooi punt voor de volgende sessie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, nog even over nagedacht.
Je zegt dat het zou kunnen, maar geen zin hebt in een analyse.
Waarom ga je dan in therapie? Om je weer aan een 'nieuwe moeder' te binden?
zo heb ik nooit gereageerd, die twee misdoen mij niets. De anderen hebben van míjn reactie een misdaad tegen de mensheid gemaakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat reageer je nu weer kinderachtig..
Je mag die mening hebben, en ms deel ik hem zelfs wel, in die zin dat ik zo'n relatie als zo'n oudere vrouw zijnde niet zou ambiëren, maar je reageert alsof er een misdaad tegen de mensheid begaan wordt bijna, zo fel
Je woordkeuze was wel wat fel hier en daarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zo heb ik nooit gereageerd, die twee misdoen mij niets. De anderen hebben van míjn reactie een misdaad tegen de mensheid gemaakt.
Soit, ik zal het altijd dom blijven vinden om een relatie te starten en toekomstplannen te maken als je gewoon weet dat ze geen kans maakt.
Ik ben gewoon niet het type van " we zien wel wat morgen brengt", punt. Sommigen redeneren zo, ik niet.
Had ik gedaan, hij is 23 zij 49, is idd 26 jaar verschil.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
lees eens de openinspost voor je reageert in een topic![]()
Copycat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:42 schreef Copycat het volgende:
Je reactie kwijt?
Kan kloppen... lees even een paar van mijn posts in dit topic terug.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:57 schreef Copycat het volgende:![]()
Omdat ie zo creatief is...
Maar de dsicussie zoals ik al eerder heb gelezen... heb ik al gelezen....
sorry dat ik het zeg, maar juist dat is dus de kern van het probleem; je relatie met die vrouw is, mede n.a.v. wat ik allemaal lees in dit topic, duidelijk een manier om los te komen van huis, maar wel met de vertrouwdheid ervan en dus wel degelijk een manier onbewust om je af te zetten tegen de druk die je voelt op je schouders. misschien voelt zij wel een bepaalde manier van medelijden voor je, mogelijk kampt zij eveneens met problemen waardoor jullie als twee instabiele mensen naar elkaar toegetrokken worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Zeurmutsen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:07 schreef Moonah het volgende:
Of vallen wij nog in de categorie..
In een relatie is het vooral belangijk dat je elkaars gevoel voor humor snapt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 07:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeurmutsen...
Inderdaad.
Het zou voor TS pas echt vervelend worden als hij Moonah als 'oudere' vriendin zou treffen.
Als je niet serieus genomen wordt door je eigen familie, is dat voornamelijk aan je eigen houding te danken, je behandelt namelijk zelf al de relatie precies als iets 'slechts' en bevestigd daarmee juist het negatieve oordeel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:59 schreef Ogrefish het volgende:
Het probleem is echter dat er nogal een maatschappelijk taboe op ligt. Niet alleen dat, maar mijn familie is op de hoogte van de relatie gekomen (lang verhaal)
[...]
Maar als we dit nog veel langer gaan volhouden
[...]
Dat zal lastig worden, mijn vrienden zullen het zeer waarschijnlijk vreemd vinden. En ja, de buren zullen misschien ook niet zo begripvol zijn.
Internet. Geen datingsite. Op een forum. Heen en weer private messages sturen. Uiteindelijk een afspraak gemaakt, gewoon om elkaar eens beter te leren kennen, het klikte gewoon goed. Dat is dus steeds serieuzer geworden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:42 schreef TGT het volgende:
Hoe heb je dr ontmoet?
Dit is min of meer waar. Ik ben juist ondermeer in therapie gegaan om van deze instelling af te komen. Maar geloof me, als 3 mensen tegelijkertijd tegen je tekeer gaan aan tafel bij bijna elke beslissing die je maakt is dat niet gemakkelijk. Het voelt hier meer als een regime dan als een familie. Daarom wil ik dus graag weg. Ik denk dat het hele proces van op eigen benen staan een stuk zal worden versnelt hierdoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als je niet serieus genomen wordt door je eigen familie, is dat voornamelijk aan je eigen houding te danken, je behandelt namelijk zelf al de relatie precies als iets 'slechts' en bevestigd daarmee juist het negatieve oordeel.
Als je niet eens aandurft om je vrienden en familie er iets van te vertellen, en ze er zelf achter moeten komen dat jij dat voor hen verstopt houdt, dan is het niet vreemd dat ze je niet serieus nemen..
Overigens, als je zus die relatie 'pedofilie' vind, dan noemt ze jou indirekt een klein kind, vind jij dat goed? of buig je dan berouwvol je hoofdje ... dan ben je ook nog een onvolwassen kind.
Zolang jij jouw houdige houding omtrend je relatie zo aanhoudt, jezelf dusdanig zwak voordoet, wordt je niet serieus genomen en belachelijk gemaakt, domweg omdat je dat met jouw houding ook over je afroept.
Waarom wordt jou humor toch zo verkeerd begrepen..quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:45 schreef Moonah het volgende:
In een relatie is het vooral belangijk dat je elkaars gevoel voor humor snapt.![]()
Jouw gevoel voor humor is de norm?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom wordt jou humor toch zo verkeerd begrepen..
Als een man jou treft, moet ie meteeen in therapie.
Ik weet niet of iedere man daar zin in heeft.
Mij ook niet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:08 schreef Moonah het volgende:
Verder lijkt het me niet nodig om mij hier te gaan afzeiken.
Zonder verder afbreuk te willen doen aan je post...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Robinsonne het volgende:
Hij houdt van mij, ik hou van hem. We hebben het heerlijk samen. Rennen hand in hand over het strand, rollebollen door de duinen, wijntjes drinken bij de open haard en wat daar verder allemaal van komt. Onbekommerd verliefd zijn.
[...] en toch ben ook ik wat terughoudend om hem overal mee naar toe te nemen. En waarom? Tja, toch De Publieke Opinie denk ik. MEN vindt het misschien wel gek, of aanstootgevend. Als we anoniem zijn, in een vreemde stad, in een hotelletje of weet ik waar, is het net wat ontspannener en leuker.
Wis 'm dan, heb je anders ook geen moeite mee.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef Copycat het volgende:
Dus kappen Xenomaniac, lachend pi-tje of niet.
Ja, gelukkig heb ik een privé beschermvrouwe, anders zou ik het leven niet meer aankunnen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah, het gaat om Moonah.. Okay, dan begrijp ik het.
Ik lach me de tering Moonah!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef Moonah het volgende:
Grapje, maar dat vind jij toch niet leuk.![]()
Nou, da's mooi dan.quote:
Ach, de kus-knuf-kroel-mentaliteit in R&P zal me er wel bovenop helpen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:52 schreef Moonah het volgende:
Zorg dat je de tering niet kríjgt.
Ik weet niet van wie je een kloon bent, ik weet ook niet waarom je mij associeert met dat kusknuffelkroelgedoe, ik weet ook niet waarom je zo nodig op de vrouw wil spelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ach, de kus-knuf-kroel-mentaliteit in R&P zal me er wel bovenop helpen.
Dit was een grapje, lachen hè?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:58 schreef Moonah het volgende:
kloon
Ha! Krea is aan boord, eindelijk een normaal figuur op R&P.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:25 schreef Kreator het volgende:
Tja.
Laatst nog zeker 7 minuten. Toen trok ik door en was het gevoel weer weg.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Krea, heb je weleens overwogen mod te worden?
En met een man van je eigen leeftijd loop je dat risico natuurlijk helemaal niet...quote:Op donderdag 7 april 2005 19:32 schreef Bailey98 het volgende:
Nu is het voor hem misschien nog leuk, maar over 15 jaar niet meer, als ik 50 ben en hij 35. Dan gaat ie natuurlijk naar de jongere vrouwen kijken en ik geef hem dan geen ongelijk.
GEK! kies gewoon een meid van je eigen leeftijd kan je alleen gelijk geven als de seks echt geweldig isquote:Is er misschien een naam voor mijn voorkeur?
Ja, alles draait natuurlijk om de seks, stom dat ik daar niet aan gedacht heb.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:27 schreef hafc het volgende:
[..]
GEK! kies gewoon een meid van je eigen leeftijd kan je alleen gelijk geven als de seks echt geweldig is
Ja natuurlijk loop je dan ook dat risico, maar met iemand die 15 jaar jonger is helemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:13 schreef Hik het volgende:
[..]
En met een man van je eigen leeftijd loop je dat risico natuurlijk helemaal niet...
Zekerheid in de liefde bestaat niet, daar heeft leeftijdsverschil weinig mee te maken.
Gewoon van genieten dus!![]()
Als ik je posts zo lees, ben je heel erg bezig met de lange termijn, terwijl je eigenlijk ook gewoon lekker consequentieloos verliefd wil zijn ...quote:Op maandag 11 april 2005 10:17 schreef Bailey98 het volgende:
Nou ik ben dus echt stom geweest, want dit weekend heeft ie een meisje van zijn eigen leeftijd opgedoken. Baal als een stekker, maar misschien maar beter ook. Dit zou toch ooit gebeurt zijn, dan maar beter nu dan over 15 jaar. Misschien moet ik maar voor de oudere mannen gaan. Mannen van mijn eigen leeftijd willen mij niet, jongere ook niet. Dus misschien moet ik maar voor de bejaarden gaan.![]()
Zo, dat is snel opgelostquote:Op maandag 11 april 2005 10:17 schreef Bailey98 het volgende:
Nou ik ben dus echt stom geweest, want dit weekend heeft ie een meisje van zijn eigen leeftijd opgedoken. Baal als een stekker, maar misschien maar beter ook. Dit zou toch ooit gebeurt zijn, dan maar beter nu dan over 15 jaar. Misschien moet ik maar voor de oudere mannen gaan. Mannen van mijn eigen leeftijd willen mij niet, jongere ook niet. Dus misschien moet ik maar voor de bejaarden gaan.![]()
Ja, zo zijn mannen nu eenmaal he?!?quote:Op maandag 11 april 2005 11:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo, dat is snel opgelost
Dinsdag voor het eerst gezoend, zaterdag valt zijn oog op een ander
En oh, doe is niet zo quasi dramatisch over mannen die jou niet zouden moeten![]()
ik ben fantastisch gezelschap, grappig, lief, intelligent en buitengewoon aantrekkelijk, jaquote:Op maandag 11 april 2005 11:10 schreef Bailey98 het volgende:
[..]
Ja, zo zijn mannen nu eenmaal he?!?
En quasi dramatisch omdat mannen mij niet zouden moeten?? Nou als je al 6 jaar vrijgezel bent, dan weet je wel dat mannen je niet moeten. Maar goed, jij zal wel een lekker ding zijn he, dan heb je die problemen niet.![]()
Ja...en ik geloof dat je een bitch bent ook.quote:Op maandag 11 april 2005 11:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben fantastisch gezelschap, grappig, lief, intelligent en buitengewoon aantrekkelijk, ja
Ik hoop voor jullie dat het wel lukt. Kies lekker voor elkaar en trek je niks aan van anderen!!quote:Op maandag 11 april 2005 10:51 schreef Ogrefish het volgende:
Misschien doet hij het juist om over je heen te komen. Ik heb het in het begin ook nog overwogen om er mee te stoppen, of wat voor manier dan ook. Je haalt mogelijk veel problemen aan. Maar daar ben ik nu over heen.
Jammer dat het niet met jou en hem is gelukt.
En jij bent vreselijk lelijk???quote:Op maandag 11 april 2005 11:10 schreef Bailey98 het volgende:
Ja, zo zijn mannen nu eenmaal he?!?
En quasi dramatisch omdat mannen mij niet zouden moeten?? Nou als je al 6 jaar vrijgezel bent, dan weet je wel dat mannen je niet moeten. Maar goed, jij zal wel een lekker ding zijn he, dan heb je die problemen niet.![]()
Sorry, maar dit komt juist door die ontkenning heel erg over alsof je je naar hem heel erg 'hondjes' gedraagt.quote:Op maandag 11 april 2005 11:07 schreef Bailey98 het volgende:
Tuurlijk zou ik gewoon lekker verliefd willen zijn en niet nadenken over hoe het over 15 jaar is. Maar als die persoon 15 jaar jonger is en ook nog een collega is, dan ga je niet zomaar een relatie beginnen. Als er dan iets misgaat dan is het lastig om je elkaar 4 dagen in de week ziet. Dus probeer je er wel over na te denken. Ik ben alleen zo stom geweest om toch met hem te gaan zoenen. Daarom heb ik hem ook net maar een mailtje gestuurd dat het het verstandigste is om de dingen van vorige week niet te herhalen. Dan kan ik langzaam stoppen met het verliefd zijn en hoef ik ook niet jaloers te zijn op het feit dat hij nu weer een ander meisje heeft leren kennen. Voor hem ook beter joh...een meisje van zijn eigen leeftijd. Dus voor allebei is dit beter.
je weet dat smilies een ondertoon aangeven, hè, ms even op letten voor je zo gepikeerd reageert voortaanquote:Op maandag 11 april 2005 11:18 schreef Bailey98 het volgende:
[..]
Ja...en ik geloof dat je een bitch bent ook.
Sorry dat ik zo bot reageerde, dat was niet mijn bedoeling.quote:Op maandag 11 april 2005 11:38 schreef milagro het volgende:
[..]
je weet dat smilies een ondertoon aangeven, hè, ms even op letten voor je zo gepikeerd reageert voortaan
ik bedoelde slechts te zeggen dat de leeftijd in deze totaal niet terzake doet, iemand vind je leuk of iemand vind je niet leuk en deze knul vond jou gewoon niet leuk genoeg, shit happens.
zat andere kerels , jonger of ouder, of van gelijke leeftijd die jou wél zien zitten.
als je echt helemaal hoteldebotel bent van iemand en hij of zij van jou, als je echt het idee hebt van elkaar dat je hem/haar gevonden hebt, dan spelen al die bezwaren niet mee, wat er over 10 jaar eventueel zou kunnen gebeuren, wat de omgeving er van vindt, etc etc.
ik denk, dat zodra je dat wél doet, je gewoon niet zeker van de persoon zélf bent, en die leeftijd slechts als excuus gebruikt, bewust of onbewust.
maar goed, ik ben een kutwijf, dus dit is natuurlijk ook een kut post met een kut advies , bedoeld om jou de grond in te boren of te kwesten, zo zit ik in elkaar tenslotte
20 jaar...puber...volgens mij is die de puber tijd al voorbijquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:44 schreef Bailey98 het volgende:
Tsss...als ik dat zo lees 'hij is zo lief!!!'..........ik lijk wel een puber! Maar ben eigenlijk een oud mens die verliefd is op een puber. Ben ik na al die jaren weer eens verliefd, is het op een jongen van 20. Hoe kan ik nou zo stom zijn?![]()
ja als de vrouw aanzienlijk ouder is, kunnen eventuele kinderen een "probleem" vormen, kinderen die er al zijn uit een vorige relatie en meestal bij moeders wonen, en kinderen die de nieuwe vlam ms zal gaan willen en jij hem niet kan of wilt geven meer.quote:Op maandag 11 april 2005 11:49 schreef Enyalius het volgende:
zeer entertaining thread. Petitlapin is de meest kortzichtige en intellectueel gehandicapte die ik ooit ben tegen gekomen op een forum. ik lig dubbel als ik de posts van dat mens te lees.
ff ontopic weer:
op zich is er niks mis mee om met een ouder iemand samen te zijn. maar er zijn natuurlijk wel aantal zaken die je moet accepteren en eventueel op moet geven. als jij en haar die dingen kunnen accepteren/opgeven, en je weet dat dit geen kalver liefde is, ga er dan voor.
er zijn genoeg mannen die met een vrouw van de helft van hun leeftijd trouwen en daar hoor je niemand over. nu is het omgekeerd en is het opeens erg. hypocritie zullen we maar zeggen.
Vraag is natuurlijk _waarin_ je stom bent geweest ...quote:Op maandag 11 april 2005 11:43 schreef Bailey98 het volgende:
ik weet alleen maar dat ik stom ben geweest om het zover te laten komen. Ik had gewoon de verstandigste moeten zijn, ben tenslotte de oudste.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, maar niet omdat dat voor mannen nu werkelijk heel veel uitmaakt, maar als een typische 'hoe-kun-je-het-jezelf-moeilijk-maken'-gedachte die bij vrouwen in die leeftij heel sterk meespeelt....quote:Op maandag 11 april 2005 12:01 schreef milagro het volgende:
dat zou bij mij iig een punt kunnen zijn, een jonge vent kan mij , in al zijn verliefdheid (ik ben namelijk fantastisch leuk, weet je wel) bezweren niet aan kinderen te denken en zo, maar ik vraag me dan af of dat wel zo zal blijven..of er niet op een gegeven moment toch dat gemis komt, wat hij nu nog niet voelt, omdat hij nog jong is en sowieso kinderen een ver van zijn bed show zijn
Hij was vorige week geen collega?quote:Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef Bailey98 het volgende:
Ik heb een goede verstandhouding met nagenoeg al mijn collega's en wil dat graag zo houden. En ik wil dat zeker niet verpesten door met iemand te zoenen.
'ik had de slimste moeten zijn' is achteraf gelul.. waarom had je dat moeten zijn? vanwege je leeftijd? of omdat je een vrouw bent? Ben je misschien ook nog zijn chef?quote:Op maandag 11 april 2005 12:28 schreef Bailey98 het volgende:
Ja vertel mij wat zeg!!!! Daarom schrijf ik toch ook dat ik de slimste had moeten zijn?? Duh!!
Ja, hallo, zeg als je mij op mijn 22e had gevraagd of ik het een probleem zou vinden dat er geen kinderwens is bij de ander, de man op wie ik toen helemaal stapel was, had ik ook ws NEE gezegd, geen probleem, omdat het op die leeftijd sowieso NIET speelde, moest er niet aan denken nog en kon me ook niet voorstellen dat het tien jaar later bijvoorbeeld WEL eens zou kunnen gaan spelen, en ten tweede omdat ik zooooooo gek was op die man en een JA ws had betekent dat hij er toen een punt achter zou zetten, om mij "vrij te laten" of zoquote:Op maandag 11 april 2005 12:07 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, maar niet omdat dat voor mannen nu werkelijk heel veel uitmaakt, maar als een typische 'hoe-kun-je-het-jezelf-moeilijk-maken'-gedachte die bij vrouwen in die leeftij heel sterk meespeelt....
dat gezeik over die eeuwige biologische klok die zou tikken ...
Als een jongere man een relatie met een oudere vrouw aangaat weet hij ook dat het moment om kinderen te krijgen mogelijk over enkele jaren bekeken is bij die vrouw en dat hij achteraf niet moet gaan zeuren als hij ze toch zou willen ... dan is dat op biologische wijze gewoonweg onmogelijk..
Waarom moeten vrouwen dan denken dat zij vooral voor die mogelijk partner alsnog een eigen beslissing moeten gaan nemen, die meestal erop neerkomt dt ze vooral niet zo'n man eigen verantwoordelijkheidsgevoel toedichten, maar meestal uitgaan dat ze vooral de ander niet vertrouwen eerlijk te zijn...?
Enerzijds blijven klagen dat een goede relatie moeilijk te vinden is, maar als ze dan eentje vinden waar alles 'ok' mee is, dan vooral de problemen zelf op gaan zoeken en zelf de beslissing nemen 'dat het voor die partner beter zou zijn als hun relatie weer uitgaat'...
Volgens mij is dat weer zo'n typische vrouwen-denkwijze waar iedere logica an ontbreekt en ze vooral zelf de grootste slachtoffers zijn ...
Nee, gelukkig ben ik niet zijn chef. Jij zegt dat ik niet door moet lullen, maar je stelt wel vragen die allang in mijn berichten staan!! Waarom? 1. Omdat ik te oud ben voor hem 2. Omdat we collega's zijn. Daarom dus.quote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'ik had de slimste moeten zijn' is achteraf gelul.. waarom had je dat moeten zijn? vanwege je leeftijd? of omdat je een vrouw bent? Ben je misschien ook nog zijn chef?
Ik denk dat het nuttiger zou zijn als je jezelf verteld dat je niet al te lang moet blijven lullen over dingen die gebeurt zijn en waarmee je toen in volste bewustzijn kon instemmen, en waarvan je (hopelijk) genoten hebt ...
Je wilde toen zelf kennelijk liever 'romantisch en impulsief verliefd zijn' en 'niet nadenken over wat laten komt', blijf dan ook achteraf bij die keuze en val die nu niet af omdat je toch jezelf anders wilt voordoen dan je in werkelijkheid bent ...
Mijn vriendin heeft 2 kinderen van 16 en 19. Die kunnen dus al goed voor zichzelf zorgen. Dus de fase van oppas problemen heeft ze al gehad. Niet dat het geen verantwoordelijkheden met zich meebrengt, maar een avondje weg is voor haar niet zo'n heel groot probleem. Al wil ze er ook voor haar kinderen zijn, en dat respecteer ik.quote:Op maandag 11 april 2005 12:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb ook een relatie gehad waarbij de ander bij hoog en bij laag beweerde over weg te kunnen met het feit dat ik dus al kids heb, mij bezworen heeft nav getwijfel ("realiseer je wel dat mijn kids vooralsnog vóór gaan, hun geluk, hun welzijn" ) dat dat geen probleem zou vormen ("natuurlijk besef ik dat, is toch ook logisch! dat hun geluk en welzijn op nr 1 komt voor jou?!!") en het dus een paar maanden later HET probleem vormde, bij hem ("altijd gaan zij voor, nooit kan er eens iets spontaan, altijd moet alles geregeld worden, oppas, afzeggen omdat je kind ziek is, ik weet dat je er niets aan kan doen, maar ik trek dat niet meer, al mijn vrienden met een vriendin kunnen doen en laten wat ze willen, en ik moet altijd rekening houden met jouw kids")
dus...
Nou, dat is mooiquote:Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft 2 kinderen van 16 en 19. Die kunnen dus al goed voor zichzelf zorgen. Dus de fase van oppas problemen heeft ze al gehad. Niet dat het geen verantwoordelijkheden met zich meebrengt, maar een avondje weg is voor haar niet zo'n heel groot probleem. Al wil ze er ook voor haar kinderen zijn, en dat respecteer ik.
Ik bepaal ook niet voor hem dat ik te oud ben, ik bepaal voor mezelf dat ik te oud ben voor hemquote:Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef Hik het volgende:
Dat dat collega's zijn een probleem kan vormen kan ik me voorstellen. Maar tenzij hij 12 is in plaats van 20 snap ik niet dat jij vóór hem kunt bepalen dat je te oud voor hem bent. Je kunt hooguit zeggen dat hij te jong is voor jou... maar gezien je eerdere posts is dat niet zozeer het probleem.
Verder vind ik het altijd intens jammer dat iemand spijt gaat zitten hebben van iets waar-ie 1. toch niets meer aan kan veranderen; 2. niemand (hooguit zichzelf een beetje) pijn mee heeft gedaan; 3. gewoon lekker van moet genieten (ook achteraf) want daar is het tenslotte voor bedoeld!![]()
Ik heb je posts allemaal gelezen; Ik stel je die vragen in de hoop je duidelijk te maken dat beide voorwaarden vorige week evenzeer aanwezig waren, en toen voor jou geen afwegingsgrond waren om hem niet te gaan zoenen...quote:Op maandag 11 april 2005 12:43 schreef Bailey98 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ben ik niet zijn chef. Jij zegt dat ik niet door moet lullen, maar je stelt wel vragen die allang in mijn berichten staan!! Waarom? 1. Omdat ik te oud ben voor hem 2. Omdat we collega's zijn. Daarom dus.
Wees dan ook extra voorzichtig in garderobe en toiletten...quote:Op maandag 11 april 2005 13:11 schreef Bailey98 het volgende:
Maar gelukkig is dat niet op de zaak, dus het kopieerhok is er niet![]()
In de IT-branche, serverhokken ... fuck co-locatie, vanaf dat moment is wmb de hele klad in die branche gekomen, een beetje succesvol IT-bedrijf dient gewoon een eigen serverhok te hebben (een tweede vereiste is dan tevens dat er niet enkel bebrilde twiekurt-nerds werken, die lopen anders na een beetje calorierijk facial-cumshot gelijk overal tegenaan, en dan krijg je dan weer downtime van ...)quote:Op maandag 11 april 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:
Wees dan ook extra voorzichtig in garderobe en toiletten...
Het zoengevaar loert overal.
LoLquote:Op maandag 11 april 2005 13:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In de IT-branche, serverhokken ... fuck co-locatie, vanaf dat moment is wmb de hele klad in die branche gekomen, een beetje succesvol IT-bedrijf dient gewoon een eigen serverhok te hebben (een tweede vereiste is dan tevens dat er niet enkel bebrilde twiekurt-nerds werken, die lopen anders na een beetje calorierijk facial-cumshot gelijk overal tegenaan, en dan krijg je dan weer downtime van ...)
Nee, dan is thuis eenzaam rukken echt een stuk beter, hè droplul?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:01 schreef _Droplul het volgende:
ge·ron·to·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met een seksuele voorkeur voor bejaarden
ge·ron·to·fiel2 (bn.)
1 voorkeur hebbend voor geslachtelijke liefde met bejaarden
![]()
Hacken en trekken, dat is mijn levenquote:Nee, dan is thuis eenzaam rukken echt een stuk beter, hè droplul?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:16 schreef _Droplul het volgende:
[..]
Hacken en trekken, dat is mijn leven![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
Je spreekt jezelf nogal tegen.quote:Op zondag 17 april 2005 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil sowieso geen relatie met iemand van onder de 30 (ben nu zelf 21). Ik denk niet over het leeftijdsverschil na.
toch nietquote:
Ik zou het graag zien. Heb je enig idee hoe de uitzending heet? Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 17 april 2005 00:32 schreef poemojn het volgende:
Was donderdag ofzo ook bij drPhil, een man van 25 die getrouwd was met een vrouw van 53 (de exacte leeftijden van mijn man en schoonmoeder). Ze werden dan ook vaak voor moeder en zoon aangezien, waardoor de man zich schaamde voor hun relatie. Misschien kun je 't nog terugvinden op de site van DrPhil als je meer wilt lezen.
Nee, sorry, dat weet ik niet. Ik kan het ook niet zo snel terugvinden op de website http://www.drphil.com, zal binnenkort nog eens zoeken.quote:Op zondag 17 april 2005 20:34 schreef Ogrefish het volgende:
Ik zou het graag zien. Heb je enig idee hoe de uitzending heet? Bedankt voor de tip.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:24 schreef Larissa het volgende:
tvp
Jij bent de oude vrouw in dit verhaal?quote:Op zondag 1 april 2007 15:24 schreef Larissa het volgende:
tvp
Ik was ook al bijna aan het einde van de thread toen ik zag dat het topic al 2 jaar oud was!quote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
de laatset reactie is van 2005, gek mens
Lekker on-topic...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Landhaai het volgende:
Ga je dan niet hevig over je nek als je haar gaat beffen enzo??? lijkt me toch niet meer de strakste onder de gordel....flinke bos schaamhaar erbij.....zie het al voor me....net mijn bouvier die rijstepap gevreten heeft....jeck
Neee stiekeme tvp van mijquote:Op maandag 2 april 2007 12:46 schreef Larissa het volgende:
Niks stiekem. Gewoon open en bloot. En mijn oog viel erop in een ander topic. Ik vond het een bizar groot leeftijdsverschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |