Laat je moreel niet chanteren omdat zij er leuk op willen staat bij buren, kennissen en familie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Dat weet ik. Maar mijn familie is echt niet te harden op dit gebied. Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Zij weet dat mijn ouders het er niet mee eens zijn. Nouja, mijn ouders. Mijn moeder in ieder geval. Mijn vader hangt er in principe een beetje bij aan. Hij vindt wat mijn moeder vindt. Hij durft zijn eigen mening niet zo goed door te drukken. Ik denk dat ik dat voorzichtige deels van hem heb meegekregen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Prachtige quote
Maar goed, dat je ouders er niet helemaal gelukkig mee zijn kan ik me voorstellen maar ze moeten wel de keus bij jou laten uiteindelijk. Vrienden en familie is er om jou voor fouten te behoeden maar als je er genoeg over na denkt moeten ze het accepteren en niet over door blijven zeuren. Als je het echt vervelend vindt zou ik er eens met hun over praten.
Wat vindt je vriendin er eigenlijk van? Het is wel belangrijjk dat je er ook met haar over praat.
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef petitlapin het volgende:
100% zeker
Hey sick fuck, we hebben het over 2 mensen die van elkaar houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:24 schreef petitlapin het volgende:
Bij zo'n stupiditeit kan ik echt niet subtiel blijven
Ik vind idd een beëindigde relatie, waarin serieuze intenties waren om het op lange termijn te laten lukken, een mislukte relatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:23 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Hahaha, alsof een relatie 'gelukt' is wanneer je elkaar naar het graf kunt dragen.
Doe gewoon waar je zin in hebt. Of het lang duurt of niet is niet van belang![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt. Er werden bij mij in de buurt vaak grappen gemaakt over homo's. Misschien is dat een typische dorpsmentaliteit, dat weet ik niet zeker. Maar toen een dorpsgenoot er openlijk voor uitkwam homo te zijn werd hij meteen geaccepteerd. Ik hoop dat het net zo vlekkeloos zal gaan, mocht ik het vroeg of laat vertellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef TopStyle het volgende:
Toevallig dat het bij een vriend van me precies zo liep.
Pas toen iedereen ervan wist en het duidelijk was dat zij beiden ondanks wat iedereen ervan zei gewoon voor elkaar kozen werd het geaccepteerd.
Het was plotsklaps 'normaal' geworden en werd er weer over andere dingen gesproken.
Kortom; wees open, doe je ding, en geniet ervan.
Ik ben er op dit moment mee bezig. Juist om die reden. Om echt voor mezelf te leven. Want dat gaat hier niet zo lekker. Ik heb een heel bezitterige moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef Fling het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal geen fijne sitautie. Misschien moet je eens gaan denken aan op jezelf wonen? Dan heeft een eventuele relatie met die vrouw ook meer kans dan nu, lijkt me.
Sorry dat je het vreselijk vond dit nieuws te moeten brengen. Ik lig er namelijk niet wakker van.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Ik vind het vreselijk je dit nieuws te moeten brengen, maar er zijn mannen die het met mannen doen, oudere mannen die het met jonge vrouwen doen etc. etc.
Ieder zijn ding. Zit de TS jou in de weg nu hij iemand lief heeft die veel ouder is dan hij?
Toch lijkt het me verstandig om de confrontatie juist niet uit de weg te gaan.quote:
Als alle vrouwen van mijn leeftijd zich zo puberaal gedragen als jou is het geen wonder dat ik het hogerop zoek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Sorry dat je het vreselijk vond dit nieuws te moeten brengen. Ik lig er namelijk niet wakker van.
de TS ligt blijkbaar wel wakker van zijn probleem, en terecht
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef petitlapin het volgende:
en terecht
Dus je mag je niet gaan binden aan een kankerpatient?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik vind idd een beëindigde relatie, waarin serieuze intenties waren om het op lange termijn te laten lukken, een mislukte relatie.
Overkomt praktisch iedereen, waaronder mij, maar er met je ogen open in een relatie rollen die je heel 'serieus' opvat, waarvan je weet dat ze nooit lang kan duren ...
dat is ronduit dom, en daar kloot je twee mensen mee
Dat laatste vrijwel nooit, eigenlijk. Hoe meer ik me aanpas, hoe ongelukkiger ik ben. Daar ben ik godzijdank al lang achter gekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef KingOfSnake het volgende:
Zoals ik het lees zit je met het dilemma van het nastreven van je eigen plezier of het voldoen aan maatschappelijke normen. Het eerste geeft je voldoening, dat laatste niet altijd...
Goed plan want de mening van je moeder ga je waarschijnlijk niet veranderen. Ik ken dat soort moeders en ik word er altijd erg opstandig van. Ze hebben namelijk altijd gelijk en zijn zo flexibel als een stoeptegel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef Ogrefish het volgende:
Ik ben er op dit moment mee bezig. Juist om die reden. Om echt voor mezelf te leven. Want dat gaat hier niet zo lekker. Ik heb een heel bezitterige moeder.
Ik heb mezelf al een tijd geleden ingeschreven en ben op zoek naar een baan. Ik ben bezig met een HBO studie, maar heb al een MBO studie achter de rug. Ik kan in principe aan het werk. Als ik op korte termijn redelijk wat geld kan verdienen ga ik er denk ik uit.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef TopStyle het volgende:
Dus je mag je niet gaan binden aan een kankerpatient?
En dan ben je AL 33.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Sjakie01 het volgende:
vraag me af hoe je er tegen aan kijkt als jullie beiden 10 jaar verder zijn, denk niet echt dat dit de ware kan zijn.
neen, omdat het bljikbaar zo op zijn maag ligt dat hij er een topic over opent.quote:
Dan beëindig je de relatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Sjakie01 het volgende:
vraag me af hoe je er tegen aan kijkt als jullie beiden 10 jaar verder zijn, denk niet echt dat dit de ware kan zijn.
Touchéquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef Ogrefish het volgende:
Als alle vrouwen van mijn leeftijd zich zo puberaal gedragen als jou is het geen wonder dat ik het hogerop zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |