Ik verwacht niets. Net als met elke andere relatie die ik hiervoor heb gehad, bekijk ik het van dag tot dag. Ik mag haar heel erg graag. Ik vind haar echt ontzettend lief. Ik neem het echter wel serieus. Dit is geen sexrelatie. We zijn ook ontzettend goede vrienden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat vind je zelf van de relatie?
En wat zijn je verwachtingen?
Ik denk ook nog niet per sé aan samenwonen. Ik wil voorlopig gewoon kijken hoe het verder gaat. We gaan regelmatig uit. We ondernemen leuke dingen. Maar dat doen we op neutrale plekken, waar we dus niet openlijk met elkaar zoenen. We houden het dus een beetje geheim. Mijn vrienden weten het inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef Fling het volgende:
Allereerst: de meeste moeders zijn imo "Annette Benings" uit American Beauty.
Twee: Wie weten het, behalve je ouders? Zij zijn er "achter gekomen" zeg je. En uit je tekst haal ik dat je vrienden het ook niet weten.
Als jij "niet voor de makkelijke weg" kiest, waarom hou je dit dan al maanden verborgen? En *hoe* heb je het al maanden verborgen gehouden? Komen jullie nergens, doe je niks leuks samen?
Volgens mij ben je er zelf nog he-le-maal niet uit of dit wel is wat je wil. Bedenk dat eerst eens voordat je aan samenwonen gaat denken...
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:13 schreef Ogrefish het volgende:
We houden het dus een beetje geheim. Mijn vrienden weten het inderdaad ook niet.
Ik zou om te beginnen maar eens schijt gaan hebben aan mensen die menen er 'iets' van te moeten vinden. Je moeder heeft zich nergens mee te bemoeien en je zus moet opgenomen worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:59 schreef Ogrefish het volgende:
Mijn moeder zeurt constant en verteld me dingen als: "Ga dit weekend maar mooi eens op zoek naar iemand van je eigen leeftijd!" / "Pas op dat ze niet achter je geld aan is!" en "Wat moeten de buren hier niet van denken als ze er achter komen?". Mijn zusje vergelijkt het zelfs met 'een soort van pedofilie'.
Lijkt me om te beginnen voldoende.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:13 schreef Ogrefish het volgende:
Ik mag haar heel erg graag. Ik vind haar echt ontzettend lief. Ik neem het echter wel serieus.
Ik trek mij behoorlijk veel aan van anderman's mening. Dat moet ik niet doen, daar weet ik, maar daar worstel ik nog steeds mee.quote:
Dat weet ik. Maar mijn familie is echt niet te harden op dit gebied. Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zou om te beginnen maar eens schijt gaan hebben aan mensen die menen er 'iets' van te moeten vinden.
Je moeder heeft zich nergens mee te bemoeien en je zus moet opgenomen worden.
Jij bent 23, zij 49, dus van pedofilie is geen sprake.
Jij denkt alleen aan materiële zaken bij het zoeken van een potentiële partner? Sommige dingen gebeuren gewoon. Ik had nooit gedacht dat ik in deze situatie terecht zou komen. Maar het gebeurde toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
Ze is 26 jaar ouder. De meningen van de anderen zijn het minste. Ze zal je nooit kinderen kunnen geven, nooit een normaal gezinsleven, en als jij vijftig bent kan je haar gaan bezoeken in het ziekenhuis en het bejaardentehuis.
Denk je echt dat je deze relatie heel je leven gaat volhouden? Neen! Dus je kan er maar evengoed onmiddellijk mee stoppen.
Ik wist niet dat er zulke debielen op deze wereld rondlopen.
zo, hey mr. nostradamus!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
Ze is 26 jaar ouder. De meningen van de anderen zijn het minste. Ze zal je nooit kinderen kunnen geven, nooit een normaal gezinsleven, en als jij vijftig bent kan je haar gaan bezoeken in het ziekenhuis en het bejaardentehuis.
Denk je echt dat je deze relatie heel je leven gaat volhouden? Neen! Dus je kan er maar evengoed onmiddellijk mee stoppen.
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
Al is het allemaal waar, iets subtieler mag wel, we hebben het hier over mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
En dat is dus onze instelling. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
[..]
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Ja, want vrouwen van die leeftijd scheren natuurlijk nooit hun doos.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Landhaai het volgende:
Ga je dan niet hevig over je nek als je haar gaat beffen enzo??? lijkt me toch niet meer de strakste onder de gordel....flinke bos schaamhaar erbij.....zie het al voor me....net mijn bouvier die rijstepap gevreten heeft....jeck
Prachtige quotequote:Mijn moeder is ongeveer te vergelijken met Annette Benning's rol in American Beauty. Alles moet schoon zijn, en de buren moeten vooral blijven geloven dat het in dit huis één grote happy family gebeurtenis is. Veel druk op mijn schouders dus omdat dit niet strookt met de familie 'policy'.
Er is een groot verschil tussen een relatie aangaan met de intentie dat het lang gaat duren, die door het lot van de omstandigheden misloopt dan een relatie waarvan je 100% zeker weet dat het nooit gaat lukken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
[..]
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Dat lijkt me helemaal geen fijne sitautie. Misschien moet je eens gaan denken aan op jezelf wonen? Dan heeft een eventuele relatie met die vrouw ook meer kans dan nu, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Hahaha, alsof een relatie 'gelukt' is wanneer je elkaar naar het graf kunt dragenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een relatie aangaan met de intentie dat het lang gaat duren, die door het lot van de omstandigheden misloopt dan een relatie waarvan je 100% zeker weet dat het nooit gaat lukken.
Bij zo'n stupiditeit kan ik echt niet subtiel blijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Al is het allemaal waar, iets subtieler mag wel, we hebben het hier over mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |