abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25876993
* Oesie bibbert bij de gedachte.

Ik kan me de reactie van je ouders goed voorstellen, maar ze moeten je keuze respecteren. Als een van mijn maten hiermee aan zou komen zou ik met hem een goed gesprek voeren. Uiteindelijk kan je alleen mensen je eigen advies/inzicht vertellen. Zelf zou ik er toch nog is drie keer over nadenken.

Succes.
pi_26054671
Normaal zou ik zeggen: ga ervoor, trek je niks van een ander aan. Als jullie gelukkig zijn met elkaar dan is dat het belangrijkste wat er is. Ja, normaal gesproken dan he. Want sinds een paar weken ben ik zelf verliefd op een gozer die 15 jaar jonger is. Hij is 20, ik 35. En afgelopen dinsdag hebben we voor het eerst gezoend. En aan de ene kant heb ik er spijt van, ik had de slimste moeten zijn en het niet uit de hand moeten laten lopen. En aan de andere kant vond ik het heerlijk, zou ik het zo weer doen.

Maar ik weet dat ik geen relatie met hem kan beginnen. Nu is het voor hem misschien nog leuk, maar over 15 jaar niet meer, als ik 50 ben en hij 35. Dan gaat ie natuurlijk naar de jongere vrouwen kijken en ik geef hem dan geen ongelijk. En als ik hem niet zie of spreek dan denk ik er weer zo over, maar zodra ik hem weer zie (we zijn collega's) dan wil ik hem het liefst weer zoenen en aanraken.

Nu zijn wij natuurlijk nog minder ver als de TS, wij hebben net 1 keer gezoend en is dus echt nog niks serieus. Maar ik kan je helaas geen advies geven. Alleen dat je moet doen wat jij wilt en niet wat anderen willen. Daar heb je niks aan! Succes ermee!
  donderdag 7 april 2005 @ 22:26:26 #153
63732 Ogrefish
King of fish
pi_26058908
Zo zijn wij dus ook begonnen. Ik wil je niet bang maken, maar dat gevoel van 'willen zoenen' gaat niet snel over. Bij mij niet althans. Ik heb haar trouwens vandaag weer gezien en het was heel leuk. Ik ben echt ontzettend verliefd.
Live from planet Earth. The ocean. Dark water.
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:13:08 #154
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26065411
quote:
Op donderdag 7 april 2005 19:32 schreef Bailey98 het volgende:
Nu is het voor hem misschien nog leuk, maar over 15 jaar niet meer, als ik 50 ben en hij 35. Dan gaat ie natuurlijk naar de jongere vrouwen kijken en ik geef hem dan geen ongelijk.
En met een man van je eigen leeftijd loop je dat risico natuurlijk helemaal niet...

Zekerheid in de liefde bestaat niet, daar heeft leeftijdsverschil weinig mee te maken.
Gewoon van genieten dus!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_26065688
quote:
Is er misschien een naam voor mijn voorkeur?
GEK! kies gewoon een meid van je eigen leeftijd kan je alleen gelijk geven als de seks echt geweldig is
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:35:54 #156
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26065824
leeftijdsverschillen ok maar ze is 26 jaar ouder!
als jij 30 bent is zij bijna met pensioen!
en als jij 40 bent zit zij in het bejaardentehuis.
en kinderen krijgen..dan zal je er nu al flink voor moeten gaan maar ik ben bang dat dat nu al niet meer lukt

ik zeg niet dat je het niet moet doen maar denk wel na over de consequenties!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 8 april 2005 @ 17:50:39 #157
63732 Ogrefish
King of fish
pi_26076999
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 09:27 schreef hafc het volgende:

[..]

GEK! kies gewoon een meid van je eigen leeftijd kan je alleen gelijk geven als de seks echt geweldig is
Ja, alles draait natuurlijk om de seks, stom dat ik daar niet aan gedacht heb.
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:12:12 #158
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_26077476
---> ONZ
pi_26101688
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 09:13 schreef Hik het volgende:

[..]

En met een man van je eigen leeftijd loop je dat risico natuurlijk helemaal niet...

Zekerheid in de liefde bestaat niet, daar heeft leeftijdsverschil weinig mee te maken.
Gewoon van genieten dus!
Ja natuurlijk loop je dan ook dat risico, maar met iemand die 15 jaar jonger is helemaal natuurlijk.
Ik probeer er nu ook van te genieten. Vrijdag waren we het laatste half uur helemaal alleen op de afdeling, nou ja...dan weet je wel wat er gebeurt. Hmmm....hij is zo lief!!! Tis gek, maar ik wil gewoon weer dat het maandag is, heb helemaal geen zin in het weekend
pi_26101914
Tsss...als ik dat zo lees 'hij is zo lief!!!'..........ik lijk wel een puber! Maar ben eigenlijk een oud mens die verliefd is op een puber. Ben ik na al die jaren weer eens verliefd, is het op een jongen van 20. Hoe kan ik nou zo stom zijn?
pi_26141708
Nou ik ben dus echt stom geweest, want dit weekend heeft ie een meisje van zijn eigen leeftijd opgedoken. Baal als een stekker, maar misschien maar beter ook. Dit zou toch ooit gebeurt zijn, dan maar beter nu dan over 15 jaar. Misschien moet ik maar voor de oudere mannen gaan. Mannen van mijn eigen leeftijd willen mij niet, jongere ook niet. Dus misschien moet ik maar voor de bejaarden gaan.
  maandag 11 april 2005 @ 10:51:15 #162
63732 Ogrefish
King of fish
pi_26142393
Misschien doet hij het juist om over je heen te komen. Ik heb het in het begin ook nog overwogen om er mee te stoppen, of wat voor manier dan ook. Je haalt mogelijk veel problemen aan. Maar daar ben ik nu over heen.

Jammer dat het niet met jou en hem is gelukt.
  maandag 11 april 2005 @ 11:00:18 #163
33189 RM-rf
1/998001
pi_26142565
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:17 schreef Bailey98 het volgende:
Nou ik ben dus echt stom geweest, want dit weekend heeft ie een meisje van zijn eigen leeftijd opgedoken. Baal als een stekker, maar misschien maar beter ook. Dit zou toch ooit gebeurt zijn, dan maar beter nu dan over 15 jaar. Misschien moet ik maar voor de oudere mannen gaan. Mannen van mijn eigen leeftijd willen mij niet, jongere ook niet. Dus misschien moet ik maar voor de bejaarden gaan.
Als ik je posts zo lees, ben je heel erg bezig met de lange termijn, terwijl je eigenlijk ook gewoon lekker consequentieloos verliefd wil zijn ...
Iemand van jouw leeftijd _moet_ helemaal niks, en al helemaal je niet voorbestemd op een bepaalde leeftijdsgroep richten ...

Afhankelijk van de persoon, is het best mogelijk om een relatie met een jongere man te krijgen (ik was 26 toen ik mn toen 35-jarige vrouw leerde kennen, heb een toen redelijk succesvol freelance praktijkje opgegeven en ben 350 kilometer verhuisd: we zijn nog steeds samen, hebben een dochter en best een gelukkig leven, natuurlijk er bestaat leeftijdsverschil, maar dat is enkel het probleem dat je er zelf, of anderen toestaat dat ervan te maken) ..

Overigens, in het verhaal van die collega komt het een beetje over alsof je vooraf heel bewust was van de onmogelijkheid, dus is het een risico dat je zelf aanging, misschien vanuit het idee van 'wegvluchten' voor verantwoordelijkheid, gewoon je gevoel volgen ... dat is ook een prima keuze, zolang je achteraf dan niet toch meer wensen had...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26142640
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:17 schreef Bailey98 het volgende:
Zo, dat is snel opgelost
Dinsdag voor het eerst gezoend, zaterdag valt zijn oog op een ander

En oh, doe is niet zo quasi dramatisch over mannen die jou niet zouden moeten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26142736
Tuurlijk zou ik gewoon lekker verliefd willen zijn en niet nadenken over hoe het over 15 jaar is. Maar als die persoon 15 jaar jonger is en ook nog een collega is, dan ga je niet zomaar een relatie beginnen. Als er dan iets misgaat dan is het lastig om je elkaar 4 dagen in de week ziet. Dus probeer je er wel over na te denken. Ik ben alleen zo stom geweest om toch met hem te gaan zoenen. Daarom heb ik hem ook net maar een mailtje gestuurd dat het het verstandigste is om de dingen van vorige week niet te herhalen. Dan kan ik langzaam stoppen met het verliefd zijn en hoef ik ook niet jaloers te zijn op het feit dat hij nu weer een ander meisje heeft leren kennen. Voor hem ook beter joh...een meisje van zijn eigen leeftijd. Dus voor allebei is dit beter.
pi_26142788
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Zo, dat is snel opgelost
Dinsdag voor het eerst gezoend, zaterdag valt zijn oog op een ander

En oh, doe is niet zo quasi dramatisch over mannen die jou niet zouden moeten
Ja, zo zijn mannen nu eenmaal he?!?
En quasi dramatisch omdat mannen mij niet zouden moeten?? Nou als je al 6 jaar vrijgezel bent, dan weet je wel dat mannen je niet moeten. Maar goed, jij zal wel een lekker ding zijn he, dan heb je die problemen niet.
pi_26142888
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:10 schreef Bailey98 het volgende:

[..]

En quasi dramatisch omdat mannen mij niet zouden moeten?? Nou als je al 6 jaar vrijgezel bent, dan weet je wel dat mannen je niet moeten. Maar goed, jij zal wel een lekker ding zijn he, dan heb je die problemen niet.
ik ben fantastisch gezelschap, grappig, lief, intelligent en buitengewoon aantrekkelijk, ja

zo zijn mannen nu eenmaal
wees blij dat hij zo snel duidelijkheid schept, jij zat zelf met allerlei twijfels immers, dus opgelost staat netjes
pi_26142987
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:14 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ben fantastisch gezelschap, grappig, lief, intelligent en buitengewoon aantrekkelijk, ja
Ja...en ik geloof dat je een bitch bent ook.
pi_26143006
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:51 schreef Ogrefish het volgende:
Misschien doet hij het juist om over je heen te komen. Ik heb het in het begin ook nog overwogen om er mee te stoppen, of wat voor manier dan ook. Je haalt mogelijk veel problemen aan. Maar daar ben ik nu over heen.

Jammer dat het niet met jou en hem is gelukt.
Ik hoop voor jullie dat het wel lukt. Kies lekker voor elkaar en trek je niks aan van anderen!!
pi_26143273
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:10 schreef Bailey98 het volgende:

En jij bent vreselijk lelijk???
T lijkt me stug dat 'de mannen' je niet moeten, maar dat je dan wel met een 20-jarige op je afdeling staat te zoenen. Tenzij hij dan ook vreselijk lelijk zou zijn, maar dat zal wel meevallen gezien dit weekend nog een meisje aan de haak heeft geslagen...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 11 april 2005 @ 11:32:06 #171
33189 RM-rf
1/998001
pi_26143282
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:07 schreef Bailey98 het volgende:
Tuurlijk zou ik gewoon lekker verliefd willen zijn en niet nadenken over hoe het over 15 jaar is. Maar als die persoon 15 jaar jonger is en ook nog een collega is, dan ga je niet zomaar een relatie beginnen. Als er dan iets misgaat dan is het lastig om je elkaar 4 dagen in de week ziet. Dus probeer je er wel over na te denken. Ik ben alleen zo stom geweest om toch met hem te gaan zoenen. Daarom heb ik hem ook net maar een mailtje gestuurd dat het het verstandigste is om de dingen van vorige week niet te herhalen. Dan kan ik langzaam stoppen met het verliefd zijn en hoef ik ook niet jaloers te zijn op het feit dat hij nu weer een ander meisje heeft leren kennen. Voor hem ook beter joh...een meisje van zijn eigen leeftijd. Dus voor allebei is dit beter.
Sorry, maar dit komt juist door die ontkenning heel erg over alsof je je naar hem heel erg 'hondjes' gedraagt.
Je hebt je Toendertijd (één week terug) per direkt gevoegd naar zijn voorwaarden, kennelijk de losheid van een 20-jarige was voor jouw genoeg ... dus heb je op dat moment gedachteloos met een collega gezoend...

Opeens achteraf heel erg verantwoordelijk daarover gaan doen, met je 'grootmoedige' mailtje, komt niet overtuigend over, omdat je daden het tegengestelde beweren, je was even verantwoordelijk als die 20-jarige ..
Alsof je nu opeens achteraf bezig bent je gedrag te 'verantwoorden', nu opeens je het clichematige gedrag 'dat bij je leeftijd zou horen' gaat aanhouden, terwijl een week terug je het hardstikke leuk vond om verliefd te zijn net als een 20-jarige ...

Ik vermoed eerder dat het voor hem volledig betekenisloos was, en hij helemaal niet bezig is met 'consequenties' (daarom was het geen punt het volgende weekend al met een ander meisje te zoenen), enkel jij begint daar nu over, en herinnert hem opeens daaraan (misschien was hij allang vergeten dat jullie gezoend hebben) ...

Die uitvluchten van: 'Voor hem ook beter joh...een meisje van zijn eigen leeftijd' zijn erg dom: in de liefde gaat het helemaal niet over wat het beste voor de ander zou zijn, het gaat in eerste instantie over jezelf, over welke eisen jij stelt aan een relatie en wie dat vervult ... iemand die dat eenmaal erkend en daarmee vrede heeft, wordt ook een stuk minder snel gekwetst door anderen.
(om te vergelijken,de verliefde persoon die zegt: 'ik doe alles voor hem/haar', moet niet vreemd opkijken als de ander dan vreemdgaat, dat is namelijk een prima kans juist de ultieme liefdesdaad te bewijzen, namelijk 'vergeving-van-zonden' ... vaak blijkt die liefde dan uiteindelijk helemaal niet _zo_ groot)

Liefde is meestal voornamelijk geprojecteerde eigen wensen in de ander. (sorry voor mijn onromantische houding, maar wel een realistische)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26143432
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:18 schreef Bailey98 het volgende:

[..]

Ja...en ik geloof dat je een bitch bent ook.
je weet dat smilies een ondertoon aangeven, hè, ms even op letten voor je zo gepikeerd reageert voortaan

ik bedoelde slechts te zeggen dat de leeftijd in deze totaal niet terzake doet, iemand vind je leuk of iemand vind je niet leuk en deze knul vond jou gewoon niet leuk genoeg, shit happens.

zat andere kerels , jonger of ouder, of van gelijke leeftijd die jou wél zien zitten.

als je echt helemaal hoteldebotel bent van iemand en hij of zij van jou, als je echt het idee hebt van elkaar dat je hem/haar gevonden hebt, dan spelen al die bezwaren niet mee, wat er over 10 jaar eventueel zou kunnen gebeuren, wat de omgeving er van vindt, etc etc.
ik denk, dat zodra je dat wél doet, je gewoon niet zeker van de persoon zélf bent, en die leeftijd slechts als excuus gebruikt, bewust of onbewust.

maar goed, ik ben een kutwijf, dus dit is natuurlijk ook een kut post met een kut advies , bedoeld om jou de grond in te boren of te kwesten, zo zit ik in elkaar tenslotte
pi_26143566
Als je al een paar weken aan het flirten bent enzo, dan is dat niet zomaar iets van dat moment. Ik dacht dat ik er wel gewoon van kon genieten, zonder na te denken over de rest. Maar dat kan ik dus niet, zo ben ik ook helemaal niet. Ik zoen niet iemand zomaar. En ik beweer ook niet dat het alleen maar van hem komt, ik heb net zo hard meegedaan. Ik wil mijn gedrag niet verantwoorden, ik weet alleen maar dat ik stom ben geweest om het zover te laten komen. Ik had gewoon de verstandigste moeten zijn, ben tenslotte de oudste.

En heb ik gezegd dat hij met een ander meisje heeft staan zoenen? Hij heeft alleen maar een ander meisje leren kennen, dat kan altijd gebeuren toch? En hij is echt niet vergeten dat wij gezoend hebben, neem dat maar van mij aan. Maar het zal niet meer gebeuren, neem dat ook maar van mij aan!!
pi_26143649
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:38 schreef milagro het volgende:

[..]

je weet dat smilies een ondertoon aangeven, hè, ms even op letten voor je zo gepikeerd reageert voortaan

ik bedoelde slechts te zeggen dat de leeftijd in deze totaal niet terzake doet, iemand vind je leuk of iemand vind je niet leuk en deze knul vond jou gewoon niet leuk genoeg, shit happens.

zat andere kerels , jonger of ouder, of van gelijke leeftijd die jou wél zien zitten.

als je echt helemaal hoteldebotel bent van iemand en hij of zij van jou, als je echt het idee hebt van elkaar dat je hem/haar gevonden hebt, dan spelen al die bezwaren niet mee, wat er over 10 jaar eventueel zou kunnen gebeuren, wat de omgeving er van vindt, etc etc.
ik denk, dat zodra je dat wél doet, je gewoon niet zeker van de persoon zélf bent, en die leeftijd slechts als excuus gebruikt, bewust of onbewust.

maar goed, ik ben een kutwijf, dus dit is natuurlijk ook een kut post met een kut advies , bedoeld om jou de grond in te boren of te kwesten, zo zit ik in elkaar tenslotte
Sorry dat ik zo bot reageerde, dat was niet mijn bedoeling.
  maandag 11 april 2005 @ 11:49:44 #175
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_26143704
zeer entertaining thread. Petitlapin is de meest kortzichtige en intellectueel gehandicapte die ik ooit ben tegen gekomen op een forum. ik lig dubbel als ik de posts van dat mens lees.

ff ontopic weer:
op zich is er niks mis mee om met een ouder iemand samen te zijn. maar er zijn natuurlijk wel aantal zaken die je moet accepteren en eventueel op moet geven. als jij en haar die dingen kunnen accepteren/opgeven, en je weet dat dit geen kalver liefde is, ga er dan voor.

er zijn genoeg mannen die met een vrouw van de helft van hun leeftijd trouwen en daar hoor je niemand over. nu is het omgekeerd en is het opeens erg. hypocritie zullen we maar zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enyalius op 11-04-2005 12:00:47 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  maandag 11 april 2005 @ 11:56:55 #176
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_26143871
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:44 schreef Bailey98 het volgende:
Tsss...als ik dat zo lees 'hij is zo lief!!!'..........ik lijk wel een puber! Maar ben eigenlijk een oud mens die verliefd is op een puber. Ben ik na al die jaren weer eens verliefd, is het op een jongen van 20. Hoe kan ik nou zo stom zijn?
20 jaar...puber...volgens mij is die de puber tijd al voorbij

ik ben zelf 21 nu en ik kan hier ook het 1 en ander over vertellen. een lange tijd viel ik ook op oudere vrouwen, zolang ze nog rond of onder de 35 zitten. dat was sexueel geweldig aangezien dat soort vrouwen toch meer ervaring hebben, en heb het 1 en ander opgepikt die nu bij vrouwen van mijn eigen leeftijd van pas komen.

daarnaast is het ook gewoon lekker om met een wat oudere vrouw te praten. ze hebben heel wat meer diepgang en wijsheid dan die huppel kutjes/breezah sloeries die in de clubs rondhangen tegenwoordig.

neem petitlapin als voorbeeld, komt ook niks zinnigs uit, maar is wel goed om even om te lachen. maar mist diepgang
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_26143977
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:49 schreef Enyalius het volgende:
zeer entertaining thread. Petitlapin is de meest kortzichtige en intellectueel gehandicapte die ik ooit ben tegen gekomen op een forum. ik lig dubbel als ik de posts van dat mens te lees.

ff ontopic weer:
op zich is er niks mis mee om met een ouder iemand samen te zijn. maar er zijn natuurlijk wel aantal zaken die je moet accepteren en eventueel op moet geven. als jij en haar die dingen kunnen accepteren/opgeven, en je weet dat dit geen kalver liefde is, ga er dan voor.

er zijn genoeg mannen die met een vrouw van de helft van hun leeftijd trouwen en daar hoor je niemand over. nu is het omgekeerd en is het opeens erg. hypocritie zullen we maar zeggen.
ja als de vrouw aanzienlijk ouder is, kunnen eventuele kinderen een "probleem" vormen, kinderen die er al zijn uit een vorige relatie en meestal bij moeders wonen, en kinderen die de nieuwe vlam ms zal gaan willen en jij hem niet kan of wilt geven meer.

bij een man als de aanzienlijk oudere ligt dat vaak toch net even anders, de kinderen uit een vorige relatie wonen ws bij hun moeder dus je nieuwe partner heeft er niet dagekijs, wekelijks mee te maken, en de biologische klok tikt anders, minder, niet.
opnieuw moeder worden op je 40e is toch wel even fysiek een grotere aanslag dan opnieuw vader worden.

dat zou bij mij iig een punt kunnen zijn, een jonge vent kan mij , in al zijn verliefdheid (ik ben namelijk fantastisch leuk, weet je wel) bezweren niet aan kinderen te denken en zo, maar ik vraag me dan af of dat wel zo zal blijven..of er niet op een gegeven moment toch dat gemis komt, wat hij nu nog niet voelt, omdat hij nog jong is en sowieso kinderen een ver van zijn bed show zijn

maar goed, het is voor mij niet aan de orde allemaal gelukkig
  maandag 11 april 2005 @ 12:04:20 #178
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26144042
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:38 schreef milagro het volgende:

zo zit ik in elkaar tenslotte
Ik wíst het! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_26144079
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik wíst het! .
  maandag 11 april 2005 @ 12:07:16 #180
33189 RM-rf
1/998001
pi_26144096
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:43 schreef Bailey98 het volgende:

ik weet alleen maar dat ik stom ben geweest om het zover te laten komen. Ik had gewoon de verstandigste moeten zijn, ben tenslotte de oudste.
Vraag is natuurlijk _waarin_ je stom bent geweest ...
Persoonlijk is het mijn mening dat het zeker niet noodzakelijk 'stom' zou hoeven te zijn om iets te beginnen met iemand die duidelijk jonger (of ouder) is... evenmin dat het stom zou zijn om als 235-jarige gewoon een keertje te gaan voor een 'snelle fling' zonder veel te denken over de lange termijn ...

Wat hooguit stom te noemen is, is als je het toestaat gekwetst te worden, als je moet erkennen dat je toch meer bent gaan zoeken in hem, zonder dat hij daar ooit echte redenen toe bood ...
In de liefde spreken ook de daden, niet je uitleg over die daden.

E zulke stomheid heeft niks te maken met leeftijd, evenmin is het onzin dat 'de oudste altijd de slimste' moet zijn, soms is dat niet zo ...
Ik denk dat jouw cliche-gedachtes over 'hoe je je op deze leeftijd _hoort_ te gedragen' je eerder meer kwetsbar maken voor zo'n ongelukkige en onmogelijke liefde..

Je maakt er zelf iets heel erg ingewikkelds van, sterker nog, als je vorge week meerdere keren tegen die 20-jarige jongen hebt verteld dat jullie 'verliefdheid' onmogelijk zou zijn, kan ik me zelfs voorstellen dat je zelf eran hebt bijgedragen dat hij een makkelijk op zoek is gegaan naar een ander, dan heb je hem dat zelf verteld...
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:01 schreef milagro het volgende:

dat zou bij mij iig een punt kunnen zijn, een jonge vent kan mij , in al zijn verliefdheid (ik ben namelijk fantastisch leuk, weet je wel) bezweren niet aan kinderen te denken en zo, maar ik vraag me dan af of dat wel zo zal blijven..of er niet op een gegeven moment toch dat gemis komt, wat hij nu nog niet voelt, omdat hij nog jong is en sowieso kinderen een ver van zijn bed show zijn
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, maar niet omdat dat voor mannen nu werkelijk heel veel uitmaakt, maar als een typische 'hoe-kun-je-het-jezelf-moeilijk-maken'-gedachte die bij vrouwen in die leeftij heel sterk meespeelt....
dat gezeik over die eeuwige biologische klok die zou tikken ...

Als een jongere man een relatie met een oudere vrouw aangaat weet hij ook dat het moment om kinderen te krijgen mogelijk over enkele jaren bekeken is bij die vrouw en dat hij achteraf niet moet gaan zeuren als hij ze toch zou willen ... dan is dat op biologische wijze gewoonweg onmogelijk..

Waarom moeten vrouwen dan denken dat zij vooral voor die mogelijk partner alsnog een eigen beslissing moeten gaan nemen, die meestal erop neerkomt dt ze vooral niet zo'n man eigen verantwoordelijkheidsgevoel toedichten, maar meestal uitgaan dat ze vooral de ander niet vertrouwen eerlijk te zijn...?

Enerzijds blijven klagen dat een goede relatie moeilijk te vinden is, maar als ze dan eentje vinden waar alles 'ok' mee is, dan vooral de problemen zelf op gaan zoeken en zelf de beslissing nemen 'dat het voor die partner beter zou zijn als hun relatie weer uitgaat'...
Volgens mij is dat weer zo'n typische vrouwen-denkwijze waar iedere logica an ontbreekt en ze vooral zelf de grootste slachtoffers zijn ...

[ Bericht 38% gewijzigd door RM-rf op 11-04-2005 12:20:20 ]
pi_26144242
Het stomme van alles is dat hij een collega is. Was hij zomaar iemand dan had het me nog niet zo heel veel uitgemaakt, maar met een collega vind ik dat toch anders. Ik heb een goede verstandhouding met nagenoeg al mijn collega's en wil dat graag zo houden. En ik wil dat zeker niet verpesten door met iemand te zoenen.
  maandag 11 april 2005 @ 12:22:14 #182
33189 RM-rf
1/998001
pi_26144427
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:13 schreef Bailey98 het volgende:

Ik heb een goede verstandhouding met nagenoeg al mijn collega's en wil dat graag zo houden. En ik wil dat zeker niet verpesten door met iemand te zoenen.
Hij was vorige week geen collega?
Als hij dat toen ook al was, had je die bewering vorige week kunnen onderschrijven door je daden, dan had je toen niet met hem moeten zoenen...

nu gaan mekkeren over je eigen keuze een week terug is gewoon een grote leugen: gesteld voor de keuze met een leuke collega te kunnen zoenen, doe jij dat wel, punt.
pi_26144548
Ja vertel mij wat zeg!!!! Daarom schrijf ik toch ook dat ik de slimste had moeten zijn?? Om dat en om het feit dat hij 15 jaar jonger is. Pfff laat maar allemaal zeg, ik zoek het zelf wel uit.
  maandag 11 april 2005 @ 12:32:19 #184
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26144631
Ik had toen ik 15 was ook een relatie met een meneer van boven de 30.

Heeft bijna 5 jr. geduurd toch nog..Het is dan wel niet zo extreem qua verschil als bij jou, maar in mijn geval was het zelfs strafbaar
Ik geloof serieus dat leeftijd ondergeschikt is , en je van relaties , liefde en zelfs een fling moet mogen genieten.
Het is jouw leven, jouw feestje

kinderen, trouwen en het hele maatschappelijke verhaal komt bij mij op de aller, aller laatste plaats.

Je hoeft dus helemaal niets te doen; geniet ervan, vertel het iedereen die het wel of niet wil horen en leef vooral in harmonie met jezelf en je eigen keuzes.

enneh, respect voor die vrouw...,Bijna 50 en nog een gozer van 23 scoren
* schwwingggggggg*
  maandag 11 april 2005 @ 12:32:57 #185
33189 RM-rf
1/998001
pi_26144646
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:28 schreef Bailey98 het volgende:
Ja vertel mij wat zeg!!!! Daarom schrijf ik toch ook dat ik de slimste had moeten zijn?? Duh!!
'ik had de slimste moeten zijn' is achteraf gelul.. waarom had je dat moeten zijn? vanwege je leeftijd? of omdat je een vrouw bent? Ben je misschien ook nog zijn chef?

Ik denk dat het nuttiger zou zijn als je jezelf verteld dat je niet al te lang moet blijven lullen over dingen die gebeurt zijn en waarmee je toen in volste bewustzijn kon instemmen, en waarvan je (hopelijk) genoten hebt ...

Je wilde toen zelf kennelijk liever 'romantisch en impulsief verliefd zijn' en 'niet nadenken over wat laten komt', blijf dan ook achteraf bij die keuze en val die nu niet af omdat je toch jezelf anders wilt voordoen dan je in werkelijkheid bent ...
pi_26144782
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:07 schreef RM-rf het volgende:

Ik denk dat je daar gelijk in hebt, maar niet omdat dat voor mannen nu werkelijk heel veel uitmaakt, maar als een typische 'hoe-kun-je-het-jezelf-moeilijk-maken'-gedachte die bij vrouwen in die leeftij heel sterk meespeelt....
dat gezeik over die eeuwige biologische klok die zou tikken ...

Als een jongere man een relatie met een oudere vrouw aangaat weet hij ook dat het moment om kinderen te krijgen mogelijk over enkele jaren bekeken is bij die vrouw en dat hij achteraf niet moet gaan zeuren als hij ze toch zou willen ... dan is dat op biologische wijze gewoonweg onmogelijk..

Waarom moeten vrouwen dan denken dat zij vooral voor die mogelijk partner alsnog een eigen beslissing moeten gaan nemen, die meestal erop neerkomt dt ze vooral niet zo'n man eigen verantwoordelijkheidsgevoel toedichten, maar meestal uitgaan dat ze vooral de ander niet vertrouwen eerlijk te zijn...?

Enerzijds blijven klagen dat een goede relatie moeilijk te vinden is, maar als ze dan eentje vinden waar alles 'ok' mee is, dan vooral de problemen zelf op gaan zoeken en zelf de beslissing nemen 'dat het voor die partner beter zou zijn als hun relatie weer uitgaat'...
Volgens mij is dat weer zo'n typische vrouwen-denkwijze waar iedere logica an ontbreekt en ze vooral zelf de grootste slachtoffers zijn ...
Ja, hallo, zeg als je mij op mijn 22e had gevraagd of ik het een probleem zou vinden dat er geen kinderwens is bij de ander, de man op wie ik toen helemaal stapel was, had ik ook ws NEE gezegd, geen probleem, omdat het op die leeftijd sowieso NIET speelde, moest er niet aan denken nog en kon me ook niet voorstellen dat het tien jaar later bijvoorbeeld WEL eens zou kunnen gaan spelen, en ten tweede omdat ik zooooooo gek was op die man en een JA ws had betekent dat hij er toen een punt achter zou zetten, om mij "vrij te laten" of zo

ik kan me dus heel goed voorstellen dat een knul van amper 23 of 24 denkt zeker te weten, omdat hij op dat moment er sowieso gewoon totaal niet aan toe is, dat er geen kinderwens is en hij ook niet kan en wil voorstellen dat het over een poosje toch wel eens zou kunnen gaan spelen of hij ms denkt dat de vrouw tzt ms toch nog van gedachte verandert, als ze merkt dat hij echt serieus is en zijn leven wilt delen met haar.

Hetzelfde kan gebeuren, het zich verkijken op, met kids die er al zijn
En dat heeft niets met doemdenken en problemen zoeken te maken, maar is gewoon realistisch.

Ik heb ook een relatie gehad waarbij de ander bij hoog en bij laag beweerde over weg te kunnen met het feit dat ik dus al kids heb, mij bezworen heeft nav getwijfel ("realiseer je wel dat mijn kids vooralsnog vóór gaan, hun geluk, hun welzijn" ) dat dat geen probleem zou vormen ("natuurlijk besef ik dat, is toch ook logisch! dat hun geluk en welzijn op nr 1 komt voor jou?!!") en het dus een paar maanden later HET probleem vormde, bij hem ("altijd gaan zij voor, nooit kan er eens iets spontaan, altijd moet alles geregeld worden, oppas, afzeggen omdat je kind ziek is, ik weet dat je er niets aan kan doen, maar ik trek dat niet meer, al mijn vrienden met een vriendin kunnen doen en laten wat ze willen, en ik moet altijd rekening houden met jouw kids")

dus...
pi_26144857
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

'ik had de slimste moeten zijn' is achteraf gelul.. waarom had je dat moeten zijn? vanwege je leeftijd? of omdat je een vrouw bent? Ben je misschien ook nog zijn chef?

Ik denk dat het nuttiger zou zijn als je jezelf verteld dat je niet al te lang moet blijven lullen over dingen die gebeurt zijn en waarmee je toen in volste bewustzijn kon instemmen, en waarvan je (hopelijk) genoten hebt ...

Je wilde toen zelf kennelijk liever 'romantisch en impulsief verliefd zijn' en 'niet nadenken over wat laten komt', blijf dan ook achteraf bij die keuze en val die nu niet af omdat je toch jezelf anders wilt voordoen dan je in werkelijkheid bent ...
Nee, gelukkig ben ik niet zijn chef. Jij zegt dat ik niet door moet lullen, maar je stelt wel vragen die allang in mijn berichten staan!! Waarom? 1. Omdat ik te oud ben voor hem 2. Omdat we collega's zijn. Daarom dus.
  maandag 11 april 2005 @ 12:47:30 #188
63732 Ogrefish
King of fish
pi_26144952
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:39 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb ook een relatie gehad waarbij de ander bij hoog en bij laag beweerde over weg te kunnen met het feit dat ik dus al kids heb, mij bezworen heeft nav getwijfel ("realiseer je wel dat mijn kids vooralsnog vóór gaan, hun geluk, hun welzijn" ) dat dat geen probleem zou vormen ("natuurlijk besef ik dat, is toch ook logisch! dat hun geluk en welzijn op nr 1 komt voor jou?!!") en het dus een paar maanden later HET probleem vormde, bij hem ("altijd gaan zij voor, nooit kan er eens iets spontaan, altijd moet alles geregeld worden, oppas, afzeggen omdat je kind ziek is, ik weet dat je er niets aan kan doen, maar ik trek dat niet meer, al mijn vrienden met een vriendin kunnen doen en laten wat ze willen, en ik moet altijd rekening houden met jouw kids")

dus...
Mijn vriendin heeft 2 kinderen van 16 en 19. Die kunnen dus al goed voor zichzelf zorgen. Dus de fase van oppas problemen heeft ze al gehad. Niet dat het geen verantwoordelijkheden met zich meebrengt, maar een avondje weg is voor haar niet zo'n heel groot probleem. Al wil ze er ook voor haar kinderen zijn, en dat respecteer ik.
  maandag 11 april 2005 @ 12:48:22 #189
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26144966
Dat dat collega's zijn een probleem kan vormen kan ik me voorstellen. Maar tenzij hij 12 is in plaats van 20 snap ik niet dat jij vóór hem kunt bepalen dat je te oud voor hem bent. Je kunt hooguit zeggen dat hij te jong is voor jou... maar gezien je eerdere posts is dat niet zozeer het probleem.

Verder vind ik het altijd intens jammer dat iemand spijt gaat zitten hebben van iets waar-ie 1. toch niets meer aan kan veranderen; 2. niemand (hooguit zichzelf een beetje) pijn mee heeft gedaan; 3. gewoon lekker van moet genieten (ook achteraf) want daar is het tenslotte voor bedoeld!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_26145038
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef Ogrefish het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft 2 kinderen van 16 en 19. Die kunnen dus al goed voor zichzelf zorgen. Dus de fase van oppas problemen heeft ze al gehad. Niet dat het geen verantwoordelijkheden met zich meebrengt, maar een avondje weg is voor haar niet zo'n heel groot probleem. Al wil ze er ook voor haar kinderen zijn, en dat respecteer ik.
Nou, dat is mooi

Ik sprak over de periode dat mijn kids nog klein waren en dan werd iets wat eerst geen issue was, niet zelden en toch vrij snel al wel een issue, dat lag dan niet persé aan de jongere leeftijd, maar aan het feit dat de ander zelf geen kids had en zich er dus op verkeek .
En de kans dat de ander geen kids heeft, wordt natuurlijk groter als de ander aanzienlijk jonger is dan jij
pi_26145197
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:48 schreef Hik het volgende:
Dat dat collega's zijn een probleem kan vormen kan ik me voorstellen. Maar tenzij hij 12 is in plaats van 20 snap ik niet dat jij vóór hem kunt bepalen dat je te oud voor hem bent. Je kunt hooguit zeggen dat hij te jong is voor jou... maar gezien je eerdere posts is dat niet zozeer het probleem.

Verder vind ik het altijd intens jammer dat iemand spijt gaat zitten hebben van iets waar-ie 1. toch niets meer aan kan veranderen; 2. niemand (hooguit zichzelf een beetje) pijn mee heeft gedaan; 3. gewoon lekker van moet genieten (ook achteraf) want daar is het tenslotte voor bedoeld!
Ik bepaal ook niet voor hem dat ik te oud ben, ik bepaal voor mezelf dat ik te oud ben voor hem
  maandag 11 april 2005 @ 13:09:22 #192
33189 RM-rf
1/998001
pi_26145372
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:43 schreef Bailey98 het volgende:

[..]

Nee, gelukkig ben ik niet zijn chef. Jij zegt dat ik niet door moet lullen, maar je stelt wel vragen die allang in mijn berichten staan!! Waarom? 1. Omdat ik te oud ben voor hem 2. Omdat we collega's zijn. Daarom dus.
Ik heb je posts allemaal gelezen; Ik stel je die vragen in de hoop je duidelijk te maken dat beide voorwaarden vorige week evenzeer aanwezig waren, en toen voor jou geen afwegingsgrond waren om hem niet te gaan zoenen...

Het moment om die 'morele afweging' te maken lag vorige week, nu gaan beweren te weten wat de beste keuze is, is gewoonweg te laat ... (en dat weet je heus zelf ook wel, nu loop je het enkel voor jezelf te ontkennen, omdat je niet wil inzien dat dat een heel bewuste keuze was om 'lekker impulsief verliefd te worden')

en doe nu niet alsof je, de volgende keer op een kantoorfeestje, als jullie allebei een beetje aangeschoten zijn en hij je meetrekt het kopieerhok in, je dan wel 'nee' gaat zeggen ... ik leg dr direkt al een tientje op dat je dan doodleuk weer met hem 'mee gaat zoenen' ..., simpelweg omdat de 'foute keuze' altijd veel spannender is, lekker impulsief, maar besef ook dat je daarmee zelf wel degelijk het recht verspeelt je 'ongeluk' te beklagen, je bent er zelf bij en achteraf klagen is het domste wat je kan doen ...: don't be sorry, be carefull.

En nu vanaaf je verzameling 'Sex and the City'-DVDs opzetten, lekker een literpak chocolade-ijs leeglepelen en jezelf heel hard voornemen om alles beter te gaan doen ...
pi_26145395
Helaas moet ik werken vandaag, dus dat zit er niet in. En wat dat feestje betreft: a.s. vrijdag hebben we er al eentje. Maar gelukkig is dat niet op de zaak, dus het kopieerhok is er niet
  maandag 11 april 2005 @ 13:12:30 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26145424
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:11 schreef Bailey98 het volgende:
Maar gelukkig is dat niet op de zaak, dus het kopieerhok is er niet
Wees dan ook extra voorzichtig in garderobe en toiletten...
Het zoengevaar loert overal .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26145540
Hahaha...nee, hoogstwaarschijnlijk ga ik geeneens, dus dan zal er niks gebeuren.
  maandag 11 april 2005 @ 13:56:55 #196
33189 RM-rf
1/998001
pi_26146320
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:

Wees dan ook extra voorzichtig in garderobe en toiletten...
Het zoengevaar loert overal .
In de IT-branche, serverhokken ... fuck co-locatie, vanaf dat moment is wmb de hele klad in die branche gekomen, een beetje succesvol IT-bedrijf dient gewoon een eigen serverhok te hebben (een tweede vereiste is dan tevens dat er niet enkel bebrilde twiekurt-nerds werken, die lopen anders na een beetje calorierijk facial-cumshot gelijk overal tegenaan, en dan krijg je dan weer downtime van ...)
pi_26146425
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

In de IT-branche, serverhokken ... fuck co-locatie, vanaf dat moment is wmb de hele klad in die branche gekomen, een beetje succesvol IT-bedrijf dient gewoon een eigen serverhok te hebben (een tweede vereiste is dan tevens dat er niet enkel bebrilde twiekurt-nerds werken, die lopen anders na een beetje calorierijk facial-cumshot gelijk overal tegenaan, en dan krijg je dan weer downtime van ...)
LoL
  maandag 11 april 2005 @ 14:24:33 #198
46727 masterdave
Topic Killer
pi_26146985
ongelooflijk dit, ik kom ontiegelijk zeikerig over, en weet wat liefde met je hoofd kan doen, maar ik sta echt achter je moeder hoor, dit loopt nooit goed, je komt meteen in een leven wat je zelf zou moeten ontdekken, kinderen krijgen, trouwen, samenwonen, dat soort dingen, maar dat is voor haar allemaal niet zo spannend als voor jou, kinderen krijgen gaat je zowieso nooit meer lukken en om eerlijk te zijn, dat wil je je kinderen toch niet aandoen of wel. Haar kinderen zijn maar een paar jaar jonger als jou, dat gaat ook parten spelen en zullen jou never nooit niet als een papa figuur gaan zien of zo, is niet nodig op zich, maar toch...

En dan niet te spreken over haar kant, nu zijn jullie verliefd, maar straks gaat dat eraf, en dan dumpt ze je echt genadeloos, om de reden dat je te jong bent, want zij weet net zo goed als jou dat het leeftijdsverschil te groot is. Een aantal jaar ok, maar 26 jaar, terwijl jij pas 23 bent, dat kan gewoon niet, en hou er rekening mee dat ze over 15 jaar al bijna niks meer kan onderhand , ze zal je niet meer je lul onder je reet vandaan neuken, want der zit gewoon geen pit meer in.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_26165178
ge·ron·to·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met een seksuele voorkeur voor bejaarden

ge·ron·to·fiel2 (bn.)
1 voorkeur hebbend voor geslachtelijke liefde met bejaarden

Kakkienakkie, snatz & pep
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:07:02 #200
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26167655
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 10:01 schreef _Droplul het volgende:
ge·ron·to·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met een seksuele voorkeur voor bejaarden

ge·ron·to·fiel2 (bn.)
1 voorkeur hebbend voor geslachtelijke liefde met bejaarden

Nee, dan is thuis eenzaam rukken echt een stuk beter, hè droplul?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')