Hacken en trekken, dat is mijn levenquote:Nee, dan is thuis eenzaam rukken echt een stuk beter, hč droplul?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:16 schreef _Droplul het volgende:
[..]
Hacken en trekken, dat is mijn leven![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
Ik wist niet dat er zulke debielen op deze wereld rondlopen.
Je spreekt jezelf nogal tegen.quote:Op zondag 17 april 2005 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil sowieso geen relatie met iemand van onder de 30 (ben nu zelf 21). Ik denk niet over het leeftijdsverschil na.
toch nietquote:
Ik zou het graag zien. Heb je enig idee hoe de uitzending heet? Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 17 april 2005 00:32 schreef poemojn het volgende:
Was donderdag ofzo ook bij drPhil, een man van 25 die getrouwd was met een vrouw van 53 (de exacte leeftijden van mijn man en schoonmoeder). Ze werden dan ook vaak voor moeder en zoon aangezien, waardoor de man zich schaamde voor hun relatie. Misschien kun je 't nog terugvinden op de site van DrPhil als je meer wilt lezen.
Nee, sorry, dat weet ik niet. Ik kan het ook niet zo snel terugvinden op de website http://www.drphil.com, zal binnenkort nog eens zoeken.quote:Op zondag 17 april 2005 20:34 schreef Ogrefish het volgende:
Ik zou het graag zien. Heb je enig idee hoe de uitzending heet? Bedankt voor de tip.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:24 schreef Larissa het volgende:
tvp
Jij bent de oude vrouw in dit verhaal?quote:Op zondag 1 april 2007 15:24 schreef Larissa het volgende:
tvp
Ik was ook al bijna aan het einde van de thread toen ik zag dat het topic al 2 jaar oud was!quote:Op zondag 1 april 2007 15:25 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
de laatset reactie is van 2005, gek mens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |