Ik verwacht niets. Net als met elke andere relatie die ik hiervoor heb gehad, bekijk ik het van dag tot dag. Ik mag haar heel erg graag. Ik vind haar echt ontzettend lief. Ik neem het echter wel serieus. Dit is geen sexrelatie. We zijn ook ontzettend goede vrienden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat vind je zelf van de relatie?
En wat zijn je verwachtingen?
Ik denk ook nog niet per sé aan samenwonen. Ik wil voorlopig gewoon kijken hoe het verder gaat. We gaan regelmatig uit. We ondernemen leuke dingen. Maar dat doen we op neutrale plekken, waar we dus niet openlijk met elkaar zoenen. We houden het dus een beetje geheim. Mijn vrienden weten het inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef Fling het volgende:
Allereerst: de meeste moeders zijn imo "Annette Benings" uit American Beauty.
Twee: Wie weten het, behalve je ouders? Zij zijn er "achter gekomen" zeg je. En uit je tekst haal ik dat je vrienden het ook niet weten.
Als jij "niet voor de makkelijke weg" kiest, waarom hou je dit dan al maanden verborgen? En *hoe* heb je het al maanden verborgen gehouden? Komen jullie nergens, doe je niks leuks samen?
Volgens mij ben je er zelf nog he-le-maal niet uit of dit wel is wat je wil. Bedenk dat eerst eens voordat je aan samenwonen gaat denken...
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:13 schreef Ogrefish het volgende:
We houden het dus een beetje geheim. Mijn vrienden weten het inderdaad ook niet.
Ik zou om te beginnen maar eens schijt gaan hebben aan mensen die menen er 'iets' van te moeten vinden. Je moeder heeft zich nergens mee te bemoeien en je zus moet opgenomen worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:59 schreef Ogrefish het volgende:
Mijn moeder zeurt constant en verteld me dingen als: "Ga dit weekend maar mooi eens op zoek naar iemand van je eigen leeftijd!" / "Pas op dat ze niet achter je geld aan is!" en "Wat moeten de buren hier niet van denken als ze er achter komen?". Mijn zusje vergelijkt het zelfs met 'een soort van pedofilie'.
Lijkt me om te beginnen voldoende.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:13 schreef Ogrefish het volgende:
Ik mag haar heel erg graag. Ik vind haar echt ontzettend lief. Ik neem het echter wel serieus.
Ik trek mij behoorlijk veel aan van anderman's mening. Dat moet ik niet doen, daar weet ik, maar daar worstel ik nog steeds mee.quote:
Dat weet ik. Maar mijn familie is echt niet te harden op dit gebied. Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zou om te beginnen maar eens schijt gaan hebben aan mensen die menen er 'iets' van te moeten vinden.
Je moeder heeft zich nergens mee te bemoeien en je zus moet opgenomen worden.
Jij bent 23, zij 49, dus van pedofilie is geen sprake.
Jij denkt alleen aan materiële zaken bij het zoeken van een potentiële partner? Sommige dingen gebeuren gewoon. Ik had nooit gedacht dat ik in deze situatie terecht zou komen. Maar het gebeurde toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
Ze is 26 jaar ouder. De meningen van de anderen zijn het minste. Ze zal je nooit kinderen kunnen geven, nooit een normaal gezinsleven, en als jij vijftig bent kan je haar gaan bezoeken in het ziekenhuis en het bejaardentehuis.
Denk je echt dat je deze relatie heel je leven gaat volhouden? Neen! Dus je kan er maar evengoed onmiddellijk mee stoppen.
Ik wist niet dat er zulke debielen op deze wereld rondlopen.
zo, hey mr. nostradamus!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
Ze is 26 jaar ouder. De meningen van de anderen zijn het minste. Ze zal je nooit kinderen kunnen geven, nooit een normaal gezinsleven, en als jij vijftig bent kan je haar gaan bezoeken in het ziekenhuis en het bejaardentehuis.
Denk je echt dat je deze relatie heel je leven gaat volhouden? Neen! Dus je kan er maar evengoed onmiddellijk mee stoppen.
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
Al is het allemaal waar, iets subtieler mag wel, we hebben het hier over mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:15 schreef petitlapin het volgende:
jij bent écht oliedom.
En dat is dus onze instelling. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
[..]
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Ja, want vrouwen van die leeftijd scheren natuurlijk nooit hun doos.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Landhaai het volgende:
Ga je dan niet hevig over je nek als je haar gaat beffen enzo??? lijkt me toch niet meer de strakste onder de gordel....flinke bos schaamhaar erbij.....zie het al voor me....net mijn bouvier die rijstepap gevreten heeft....jeck
Prachtige quotequote:Mijn moeder is ongeveer te vergelijken met Annette Benning's rol in American Beauty. Alles moet schoon zijn, en de buren moeten vooral blijven geloven dat het in dit huis één grote happy family gebeurtenis is. Veel druk op mijn schouders dus omdat dit niet strookt met de familie 'policy'.
Er is een groot verschil tussen een relatie aangaan met de intentie dat het lang gaat duren, die door het lot van de omstandigheden misloopt dan een relatie waarvan je 100% zeker weet dat het nooit gaat lukken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:18 schreef Fling het volgende:
[..]
Wat een onzinredenering. Hoeveel relaties duren tegenwoordig nog een leven lang? Je kan nú toch van elkaar genieten en gewoon zien waar het schip strandt.
Dat lijkt me helemaal geen fijne sitautie. Misschien moet je eens gaan denken aan op jezelf wonen? Dan heeft een eventuele relatie met die vrouw ook meer kans dan nu, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Hahaha, alsof een relatie 'gelukt' is wanneer je elkaar naar het graf kunt dragenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een relatie aangaan met de intentie dat het lang gaat duren, die door het lot van de omstandigheden misloopt dan een relatie waarvan je 100% zeker weet dat het nooit gaat lukken.
Bij zo'n stupiditeit kan ik echt niet subtiel blijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Al is het allemaal waar, iets subtieler mag wel, we hebben het hier over mensen.
Laat je moreel niet chanteren omdat zij er leuk op willen staat bij buren, kennissen en familie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Dat weet ik. Maar mijn familie is echt niet te harden op dit gebied. Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Zij weet dat mijn ouders het er niet mee eens zijn. Nouja, mijn ouders. Mijn moeder in ieder geval. Mijn vader hangt er in principe een beetje bij aan. Hij vindt wat mijn moeder vindt. Hij durft zijn eigen mening niet zo goed door te drukken. Ik denk dat ik dat voorzichtige deels van hem heb meegekregen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:21 schreef splendor het volgende:
[..]
Prachtige quote
Maar goed, dat je ouders er niet helemaal gelukkig mee zijn kan ik me voorstellen maar ze moeten wel de keus bij jou laten uiteindelijk. Vrienden en familie is er om jou voor fouten te behoeden maar als je er genoeg over na denkt moeten ze het accepteren en niet over door blijven zeuren. Als je het echt vervelend vindt zou ik er eens met hun over praten.
Wat vindt je vriendin er eigenlijk van? Het is wel belangrijjk dat je er ook met haar over praat.
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef petitlapin het volgende:
100% zeker
Hey sick fuck, we hebben het over 2 mensen die van elkaar houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:24 schreef petitlapin het volgende:
Bij zo'n stupiditeit kan ik echt niet subtiel blijven
Ik vind idd een beëindigde relatie, waarin serieuze intenties waren om het op lange termijn te laten lukken, een mislukte relatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:23 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Hahaha, alsof een relatie 'gelukt' is wanneer je elkaar naar het graf kunt dragen.
Doe gewoon waar je zin in hebt. Of het lang duurt of niet is niet van belang![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt. Er werden bij mij in de buurt vaak grappen gemaakt over homo's. Misschien is dat een typische dorpsmentaliteit, dat weet ik niet zeker. Maar toen een dorpsgenoot er openlijk voor uitkwam homo te zijn werd hij meteen geaccepteerd. Ik hoop dat het net zo vlekkeloos zal gaan, mocht ik het vroeg of laat vertellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef TopStyle het volgende:
Toevallig dat het bij een vriend van me precies zo liep.
Pas toen iedereen ervan wist en het duidelijk was dat zij beiden ondanks wat iedereen ervan zei gewoon voor elkaar kozen werd het geaccepteerd.
Het was plotsklaps 'normaal' geworden en werd er weer over andere dingen gesproken.
Kortom; wees open, doe je ding, en geniet ervan.
Ik ben er op dit moment mee bezig. Juist om die reden. Om echt voor mezelf te leven. Want dat gaat hier niet zo lekker. Ik heb een heel bezitterige moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:22 schreef Fling het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal geen fijne sitautie. Misschien moet je eens gaan denken aan op jezelf wonen? Dan heeft een eventuele relatie met die vrouw ook meer kans dan nu, lijkt me.
Sorry dat je het vreselijk vond dit nieuws te moeten brengen. Ik lig er namelijk niet wakker van.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Ik vind het vreselijk je dit nieuws te moeten brengen, maar er zijn mannen die het met mannen doen, oudere mannen die het met jonge vrouwen doen etc. etc.
Ieder zijn ding. Zit de TS jou in de weg nu hij iemand lief heeft die veel ouder is dan hij?
Toch lijkt het me verstandig om de confrontatie juist niet uit de weg te gaan.quote:
Als alle vrouwen van mijn leeftijd zich zo puberaal gedragen als jou is het geen wonder dat ik het hogerop zoek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Sorry dat je het vreselijk vond dit nieuws te moeten brengen. Ik lig er namelijk niet wakker van.
de TS ligt blijkbaar wel wakker van zijn probleem, en terecht
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef petitlapin het volgende:
en terecht
Dus je mag je niet gaan binden aan een kankerpatient?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik vind idd een beëindigde relatie, waarin serieuze intenties waren om het op lange termijn te laten lukken, een mislukte relatie.
Overkomt praktisch iedereen, waaronder mij, maar er met je ogen open in een relatie rollen die je heel 'serieus' opvat, waarvan je weet dat ze nooit lang kan duren ...
dat is ronduit dom, en daar kloot je twee mensen mee
Dat laatste vrijwel nooit, eigenlijk. Hoe meer ik me aanpas, hoe ongelukkiger ik ben. Daar ben ik godzijdank al lang achter gekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef KingOfSnake het volgende:
Zoals ik het lees zit je met het dilemma van het nastreven van je eigen plezier of het voldoen aan maatschappelijke normen. Het eerste geeft je voldoening, dat laatste niet altijd...
Goed plan want de mening van je moeder ga je waarschijnlijk niet veranderen. Ik ken dat soort moeders en ik word er altijd erg opstandig van. Ze hebben namelijk altijd gelijk en zijn zo flexibel als een stoeptegel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:31 schreef Ogrefish het volgende:
Ik ben er op dit moment mee bezig. Juist om die reden. Om echt voor mezelf te leven. Want dat gaat hier niet zo lekker. Ik heb een heel bezitterige moeder.
Ik heb mezelf al een tijd geleden ingeschreven en ben op zoek naar een baan. Ik ben bezig met een HBO studie, maar heb al een MBO studie achter de rug. Ik kan in principe aan het werk. Als ik op korte termijn redelijk wat geld kan verdienen ga ik er denk ik uit.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef TopStyle het volgende:
Dus je mag je niet gaan binden aan een kankerpatient?
En dan ben je AL 33.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Sjakie01 het volgende:
vraag me af hoe je er tegen aan kijkt als jullie beiden 10 jaar verder zijn, denk niet echt dat dit de ware kan zijn.
neen, omdat het bljikbaar zo op zijn maag ligt dat hij er een topic over opent.quote:
Dan beëindig je de relatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Sjakie01 het volgende:
vraag me af hoe je er tegen aan kijkt als jullie beiden 10 jaar verder zijn, denk niet echt dat dit de ware kan zijn.
Touchéquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef Ogrefish het volgende:
Als alle vrouwen van mijn leeftijd zich zo puberaal gedragen als jou is het geen wonder dat ik het hogerop zoek.
misschien heeft ze nog een leuke dochterquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:37 schreef Sjakie01 het volgende:
heb ik ooit gezegd dat iets niet mag ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Dus je mag je niet gaan binden aan een kankerpatient?
De enigen die uitmaken of het de moeite waard is zijn ze zelf. Daar heeft niemand verder wat mee te maken.
Dat is toch übertriest?quote:
als 23jarige willen samenhokken met een 49 jarige is hogerop gaan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:34 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Als alle vrouwen van mijn leeftijd zich zo puberaal gedragen als jou is het geen wonder dat ik het hogerop zoek.
Ja en zij 59, en geloof mij, dan begin je echt al wel een reptielenhuidje te krijgen.quote:
TS heeft het nergens over 'samenhokken'.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:44 schreef petitlapin het volgende:
samenhokken
Ja, er is een naam voor deze specifieke voorkeur: Necrofilie!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:59 schreef Ogrefish het volgende:
IMaar waar het eigenlijk om draait is dat ik eigenlijk nieuwsgierig ben naar mensen die in een soortgelijke situatie zitten of hebben gezeten. Is er misschien een naam voor mijn voorkeur?
Je zal maar op 'reptielenhuidjes' vallen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Sjakie01 het volgende:
een reptielenhuidje
ah nee ? ik dacht in de openingspost te lezen dat hij zich zorgen maakte over het feit dat toekomstige buren er misschien iets op zouden tegen hebben als ze zouden gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
TS heeft het nergens over 'samenhokken'.
hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:50 schreef Blue_Eyed het volgende:
[..]
Ja, er is een naam voor deze specifieke voorkeur: Necrofilie!![]()
Ik val op oudere vrouwen, dus ik vind het geen probleem. De huid van een jonge vrouw is nog strakker en minder gerimpeld, tuurlijk. Maar ik vind het juist iets hebben. Het is een voorkeur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je zal maar op 'reptielenhuidjes' vallen...
Misschien heeft TS daar geen last van?
Heftig valt wel mee hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef petitlapin het volgende:
en Xenomaniac, omdat je zo heftig reageert, flieft op een 65-jarige of zo![]()
Kom, om me eens naar de TS te richten, want met al die moraalridders hier valt niet te discussiëren ...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:53 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Ik val op oudere vrouwen, dus ik vind het geen probleem. De huid van een jonge vrouw is nog strakker en minder gerimpeld, tuurlijk. Maar ik vind het juist iets hebben. Het is een voorkeur.
Al heb ik er erg veel moeite mee. Ik zal uiteindelijk voor mezelf kiezen. Als dat betekent dat ik daardoor mensen ga verliezen, dan neem ik dat voor lief.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Kom, om me eens naar de TS te richten, want met al die moraalridders hier valt niet te discussiëren ...
is je houding echt : ik zie van dag tot dag en het kan me niet schelen hoe het eindigt ?
wil je ooit kinderen of niet?
ben je bereid afstand te doen van je familie en vrienden voor haarmoesten ze er écht geen respect voor kunnen opbrengen?
Eerste keer dat iemand me een moraalridder noemtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Kom, om me eens naar de TS te richten, want met al die moraalridders hier valt niet te discussiëren ...
is je houding echt : ik zie van dag tot dag en het kan me niet schelen hoe het eindigt ?
ben je bereid afstand te doen van je familie en vrienden voor haarmoesten ze er écht geen respect voor kunnen opbrengen?
Jij vindt het gewoon züm kotzen. Andere mensen niet. Wat is nou in godsnaam je probleem?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:56 schreef petitlapin het volgende:
is een partner van 26 jaar ouder de nieuwste mode of zoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heftig valt wel mee hoor..
Maar goed, ik ben 38 en mijn (verse) ex is 48.
(en een stuk hipper dan jij i might add..)
k vind het niet züm kotzen, een 49-jarige vrouw kan er nog heel goed uitzien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij vindt het gewoon züm kotzen. Andere mensen niet. Wat is nou in godsnaam je probleem?
Mjah, en TS en zijn partner niet.quote:
Bovendien is er niet alleen het leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, en TS en zijn partner niet.
Het is zo simpel hè..
Dat doen we wel, als we op neutrale plekken zijn. We lopen wel eens hand in hand, wat wel eens rare blikken en gefluister oplevert. Daar kan ik wel tegen. Maar voor het echt serieus gaat worden (we zijn in feite nog maar net begonnen) kijken we het allebei een beetje aan en zien we wel waar het schip strand.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Bovendien is er niet alleen het leeftijdsverschil.
Het feit dat zijn familie niet achter de relatie staat, het feit dat hij angst heeft om het aan vrienden te vertellen. het feit dat ze blijkbaar in het openbaar geen uiterlijke tekenen van affectie willen tonen.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:10 schreef petitlapin het volgende:
Xenomaniac, met je 38 jaar zou je toch wel wat inzicht mogen hebben in de problemen die de van TS te wachten staan.
kijk eens bij de bingo, of het kerkkoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Dat doen we wel, als we op neutrale plekken zijn. We lopen wel eens hand in hand, wat wel eens rare blikken en gefluister oplevert. Daar kan ik wel tegen. Maar voor het echt serieus gaat worden (we zijn in feite nog maar net begonnen) kijken we het allebei een beetje aan en zien we wel waar het schip strand.
Maar als ik dan vrienden kwijt raak vanwege mijn keuze, zou ik dan niet beter op zoek kunnen gaan naar echte vrienden?
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Dat doen we wel, als we op neutrale plekken zijn. We lopen wel eens hand in hand, wat wel eens rare blikken en gefluister oplevert. Daar kan ik wel tegen. Maar voor het echt serieus gaat worden (we zijn in feite nog maar net begonnen) kijken we het allebei een beetje aan en zien we wel waar het schip strand.
Maar als ik dan vrienden kwijt raak vanwege mijn keuze, zou ik dan niet beter op zoek kunnen gaan naar echte vrienden?
Daar heb je gelijk in. Ik ben altijd al een beetje het buitenbeetje geweest. Ik ben wat anders dan de meeste mensen in dit dorp. Ik ben meer betrokken bij het stadsleven, hou niet van geroddel en het plaatselijke café. Ik heb andere dingen nodig om gelukkig te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.
er is gewoon het risico dat de raakvlakken met je vrienden gaan verdwijnen. Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Allemaal waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.
er is gewoon het risico dat de raakvlakken met je vrienden gaan verdwijnen. Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Dit is geen uithaal naar het dorpsleven hier, maar zo zie ik het. Ik kan hier niet gelukkig worden in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:18 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik ben altijd al een beetje het buitenbeetje geweest. Ik ben wat anders dan de meeste mensen in dit dorp. Ik ben meer betrokken bij het stadsleven, hou niet van geroddel en het plaatselijke café. Ik heb andere dingen nodig om gelukkig te zijn.
Helemaal waar!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Ik heb een relatie met een jongen waar ik als een blok voor ben gevallen, ik weet maar al te goed wat liefde is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb ik ook.
In tegenstelling tot jouw mening, die zich beperkt tot je (arme) gevoelsleven.
Dat viel wel mee trouwens. Ik denk dat ze dat wel vaker had gezien. We hebben al meerdere keren in een hotelkamer geslapen. Erg leuk trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef faithlesz het volgende:
[..]
De openvallende mond van de receptioniste als jullie een tweepersoons kamer boeken..
Er zijn, behalve de buitenwereld, geen problemen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef petitlapin het volgende:
de problemen
Je laatste posts zijn gewoon rationeel, in je eerste reacties reageerde je overdreven furieus. Formuleren waar het probleem volgens jou zit is behulpzaam, dat gescheld van de eerste post alleen maar beledigend voor twee mensen die van elkaar houden en voor de rest geen mens kwaad doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een jongen waar ik als een blok voor ben gevallen, ik weet maar al te goed wat liefde is.
En ik heb van dichtbij ervaring met een relatie die niet door de omgeving gerespecteerd wordt, ik heb er ooit een topic over geopend. ( en het is ook niet vergelijkbaar met dit geval, maar ok).
je hebt één van mijn zinnen verbeterd, ik weet niet of ik een taalfout heb gemaakt, ik ben half franstalig en ik het meer in frankrijk gewoond dan in belgïe. Al vind ik van mezelf dat mijn vlaams heel goed is![]()
Ik vind juist jouw reactie pover, omdat je de problemen, en de druk die op de relatie gaat komen volledig negeert en gewoon roept 'ervoor gaan'.
Ik gooi er maar even wat psychologie van de koude grond tegenaan.... :quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom. Het klikt gewoon niet met jongere vrouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik gooi er maar even wat psychologie van de koude grond tegenaan.... :
Houdt bovenstaande wellicht verband met het feit dat je op een zo veel oudere vrouw valt?
Ik wil het wel uitleggen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:58 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom. Het klikt gewoon niet met jongere vrouwen.
Mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen hoor.
Je geliefde heeft ongeveer de leeftijd van je moeder.
Jij kunt niet loskomen van je moeder.
Dus, zou het kunnen dat er een verband is?
Vervult je geliefde de rol van (surrogaat) moeder?
Bedoel ik niet badinerend hoor. Bij meisjes/vrouwen komt het iig voor dat zij op oudere mannen vallen omdat ze een vaderfiguur zoeken.
Heb jij dat Cc?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weten we onderhand wel dat oudere vrouwen uitgelebberde volbemoste vagina's hebben.
Dank jequote:
eerlijk gezegd kreeg ik het idee dat jouw moeder ervandoor is gegaan met een leeftijdgenoot van jou, want als er 1 opvallend fel reageert.......quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah nee ? ik dacht in de openingspost te lezen dat hij zich zorgen maakte over het feit dat toekomstige buren er misschien iets op zouden tegen hebben als ze zouden gaan samenwonen.
TS overweegt het dus.
In het vlaams is samenhokken een synoniem voor samenwonen, niet pejoratief.
en Xenomaniac, omdat je zo heftig reageert, flieft op een 65-jarige of zo![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |