Heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:10 schreef petitlapin het volgende:
Xenomaniac, met je 38 jaar zou je toch wel wat inzicht mogen hebben in de problemen die de van TS te wachten staan.
kijk eens bij de bingo, of het kerkkoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Dat doen we wel, als we op neutrale plekken zijn. We lopen wel eens hand in hand, wat wel eens rare blikken en gefluister oplevert. Daar kan ik wel tegen. Maar voor het echt serieus gaat worden (we zijn in feite nog maar net begonnen) kijken we het allebei een beetje aan en zien we wel waar het schip strand.
Maar als ik dan vrienden kwijt raak vanwege mijn keuze, zou ik dan niet beter op zoek kunnen gaan naar echte vrienden?
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Dat doen we wel, als we op neutrale plekken zijn. We lopen wel eens hand in hand, wat wel eens rare blikken en gefluister oplevert. Daar kan ik wel tegen. Maar voor het echt serieus gaat worden (we zijn in feite nog maar net begonnen) kijken we het allebei een beetje aan en zien we wel waar het schip strand.
Maar als ik dan vrienden kwijt raak vanwege mijn keuze, zou ik dan niet beter op zoek kunnen gaan naar echte vrienden?
Daar heb je gelijk in. Ik ben altijd al een beetje het buitenbeetje geweest. Ik ben wat anders dan de meeste mensen in dit dorp. Ik ben meer betrokken bij het stadsleven, hou niet van geroddel en het plaatselijke café. Ik heb andere dingen nodig om gelukkig te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.
er is gewoon het risico dat de raakvlakken met je vrienden gaan verdwijnen. Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Allemaal waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat je vrienden je gaan verlaten omdat je een relatie hebt met een oudere vrouw.
er is gewoon het risico dat de raakvlakken met je vrienden gaan verdwijnen. Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Dit is geen uithaal naar het dorpsleven hier, maar zo zie ik het. Ik kan hier niet gelukkig worden in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:18 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik ben altijd al een beetje het buitenbeetje geweest. Ik ben wat anders dan de meeste mensen in dit dorp. Ik ben meer betrokken bij het stadsleven, hou niet van geroddel en het plaatselijke café. Ik heb andere dingen nodig om gelukkig te zijn.
Helemaal waar!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef petitlapin het volgende:
Omdat dat waarschijnlijk jeugdige mensen zijn met andere interesses en een ander leven dan je vriendin.
Ik heb een relatie met een jongen waar ik als een blok voor ben gevallen, ik weet maar al te goed wat liefde is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb ik ook.
In tegenstelling tot jouw mening, die zich beperkt tot je (arme) gevoelsleven.
Dat viel wel mee trouwens. Ik denk dat ze dat wel vaker had gezien. We hebben al meerdere keren in een hotelkamer geslapen. Erg leuk trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef faithlesz het volgende:
[..]
De openvallende mond van de receptioniste als jullie een tweepersoons kamer boeken..
Er zijn, behalve de buitenwereld, geen problemen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef petitlapin het volgende:
de problemen
Je laatste posts zijn gewoon rationeel, in je eerste reacties reageerde je overdreven furieus. Formuleren waar het probleem volgens jou zit is behulpzaam, dat gescheld van de eerste post alleen maar beledigend voor twee mensen die van elkaar houden en voor de rest geen mens kwaad doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een jongen waar ik als een blok voor ben gevallen, ik weet maar al te goed wat liefde is.
En ik heb van dichtbij ervaring met een relatie die niet door de omgeving gerespecteerd wordt, ik heb er ooit een topic over geopend. ( en het is ook niet vergelijkbaar met dit geval, maar ok).
je hebt één van mijn zinnen verbeterd, ik weet niet of ik een taalfout heb gemaakt, ik ben half franstalig en ik het meer in frankrijk gewoond dan in belgïe. Al vind ik van mezelf dat mijn vlaams heel goed is![]()
Ik vind juist jouw reactie pover, omdat je de problemen, en de druk die op de relatie gaat komen volledig negeert en gewoon roept 'ervoor gaan'.
Ik gooi er maar even wat psychologie van de koude grond tegenaan.... :quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:17 schreef Ogrefish het volgende:
Ik heb me al veel te veel laten bepalen hoe ik moet leven door mijn ouders. Ik zit al redelijk lang in therapie o.a. voor dit probleem. Ik doe echt mijn best 'los te komen'.
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom. Het klikt gewoon niet met jongere vrouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik gooi er maar even wat psychologie van de koude grond tegenaan.... :
Houdt bovenstaande wellicht verband met het feit dat je op een zo veel oudere vrouw valt?
Ik wil het wel uitleggen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:58 schreef Ogrefish het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom. Het klikt gewoon niet met jongere vrouwen.
Mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen hoor.
Je geliefde heeft ongeveer de leeftijd van je moeder.
Jij kunt niet loskomen van je moeder.
Dus, zou het kunnen dat er een verband is?
Vervult je geliefde de rol van (surrogaat) moeder?
Bedoel ik niet badinerend hoor. Bij meisjes/vrouwen komt het iig voor dat zij op oudere mannen vallen omdat ze een vaderfiguur zoeken.
Heb jij dat Cc?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:05 schreef Copycat het volgende:
Nu weten we onderhand wel dat oudere vrouwen uitgelebberde volbemoste vagina's hebben.
Dank jequote:
eerlijk gezegd kreeg ik het idee dat jouw moeder ervandoor is gegaan met een leeftijdgenoot van jou, want als er 1 opvallend fel reageert.......quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah nee ? ik dacht in de openingspost te lezen dat hij zich zorgen maakte over het feit dat toekomstige buren er misschien iets op zouden tegen hebben als ze zouden gaan samenwonen.
TS overweegt het dus.
In het vlaams is samenhokken een synoniem voor samenwonen, niet pejoratief.
en Xenomaniac, omdat je zo heftig reageert, flieft op een 65-jarige of zo![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |