Als je niet serieus genomen wordt door je eigen familie, is dat voornamelijk aan je eigen houding te danken, je behandelt namelijk zelf al de relatie precies als iets 'slechts' en bevestigd daarmee juist het negatieve oordeel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:59 schreef Ogrefish het volgende:
Het probleem is echter dat er nogal een maatschappelijk taboe op ligt. Niet alleen dat, maar mijn familie is op de hoogte van de relatie gekomen (lang verhaal)
[...]
Maar als we dit nog veel langer gaan volhouden
[...]
Dat zal lastig worden, mijn vrienden zullen het zeer waarschijnlijk vreemd vinden. En ja, de buren zullen misschien ook niet zo begripvol zijn.
Internet. Geen datingsite. Op een forum. Heen en weer private messages sturen. Uiteindelijk een afspraak gemaakt, gewoon om elkaar eens beter te leren kennen, het klikte gewoon goed. Dat is dus steeds serieuzer geworden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:42 schreef TGT het volgende:
Hoe heb je dr ontmoet?
Dit is min of meer waar. Ik ben juist ondermeer in therapie gegaan om van deze instelling af te komen. Maar geloof me, als 3 mensen tegelijkertijd tegen je tekeer gaan aan tafel bij bijna elke beslissing die je maakt is dat niet gemakkelijk. Het voelt hier meer als een regime dan als een familie. Daarom wil ik dus graag weg. Ik denk dat het hele proces van op eigen benen staan een stuk zal worden versnelt hierdoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als je niet serieus genomen wordt door je eigen familie, is dat voornamelijk aan je eigen houding te danken, je behandelt namelijk zelf al de relatie precies als iets 'slechts' en bevestigd daarmee juist het negatieve oordeel.
Als je niet eens aandurft om je vrienden en familie er iets van te vertellen, en ze er zelf achter moeten komen dat jij dat voor hen verstopt houdt, dan is het niet vreemd dat ze je niet serieus nemen..
Overigens, als je zus die relatie 'pedofilie' vind, dan noemt ze jou indirekt een klein kind, vind jij dat goed? of buig je dan berouwvol je hoofdje ... dan ben je ook nog een onvolwassen kind.
Zolang jij jouw houdige houding omtrend je relatie zo aanhoudt, jezelf dusdanig zwak voordoet, wordt je niet serieus genomen en belachelijk gemaakt, domweg omdat je dat met jouw houding ook over je afroept.
Waarom wordt jou humor toch zo verkeerd begrepen..quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:45 schreef Moonah het volgende:
In een relatie is het vooral belangijk dat je elkaars gevoel voor humor snapt.![]()
Jouw gevoel voor humor is de norm?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom wordt jou humor toch zo verkeerd begrepen..
Als een man jou treft, moet ie meteeen in therapie.
Ik weet niet of iedere man daar zin in heeft.
Mij ook niet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:08 schreef Moonah het volgende:
Verder lijkt het me niet nodig om mij hier te gaan afzeiken.
Zonder verder afbreuk te willen doen aan je post...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Robinsonne het volgende:
Hij houdt van mij, ik hou van hem. We hebben het heerlijk samen. Rennen hand in hand over het strand, rollebollen door de duinen, wijntjes drinken bij de open haard en wat daar verder allemaal van komt. Onbekommerd verliefd zijn.
[...] en toch ben ook ik wat terughoudend om hem overal mee naar toe te nemen. En waarom? Tja, toch De Publieke Opinie denk ik. MEN vindt het misschien wel gek, of aanstootgevend. Als we anoniem zijn, in een vreemde stad, in een hotelletje of weet ik waar, is het net wat ontspannener en leuker.
Wis 'm dan, heb je anders ook geen moeite mee.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef Copycat het volgende:
Dus kappen Xenomaniac, lachend pi-tje of niet.
Ja, gelukkig heb ik een privé beschermvrouwe, anders zou ik het leven niet meer aankunnen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:37 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah, het gaat om Moonah.. Okay, dan begrijp ik het.
Ik lach me de tering Moonah!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef Moonah het volgende:
Grapje, maar dat vind jij toch niet leuk.![]()
Nou, da's mooi dan.quote:
Ach, de kus-knuf-kroel-mentaliteit in R&P zal me er wel bovenop helpen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:52 schreef Moonah het volgende:
Zorg dat je de tering niet kríjgt.
Ik weet niet van wie je een kloon bent, ik weet ook niet waarom je mij associeert met dat kusknuffelkroelgedoe, ik weet ook niet waarom je zo nodig op de vrouw wil spelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ach, de kus-knuf-kroel-mentaliteit in R&P zal me er wel bovenop helpen.
Dit was een grapje, lachen hè?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:58 schreef Moonah het volgende:
kloon
Ha! Krea is aan boord, eindelijk een normaal figuur op R&P.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:25 schreef Kreator het volgende:
Tja.
Laatst nog zeker 7 minuten. Toen trok ik door en was het gevoel weer weg.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Krea, heb je weleens overwogen mod te worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |