Niet? Ohw...ok....op 1 of andere manier gaf je weblogje me een andere indruk....Blijkt maar weer dat ik niet te veel op mijn eigen observaties af kan gaan.quote:Middag Ben k weer..
en ruimdenkend?
Mwah niet echt..
Had je maar eerder moeten zijn met het insturen van foto's.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:13 schreef Ryan_R het volgende:
Alleen nu wordt het wel lastig om te kiezen, niet een maar twee van het topic doen mee![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee mn omgeving was toen niet zo ruimdenkend
Ik wel hoor
Je mag niet op jezelf stemmen, weet je nogquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten zijn met het insturen van foto's.
Nee, maar dan had ik iig nog een keuze gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen, weet je nog![]()
Ach gerum. En dat zeg je trouwens zo maar hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar dan had ik iig nog een keuze gehad.
Ik mis daar een stemoptie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ach gerum. En dat zeg je trouwens zo maar hier.![]()
Zul je het maar bij mijn fotoboek moeten houden![]()
Welke foto moet er weg:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mis daar een stemoptie.
Ik was nog net geen 13.. en sinds wanneer zit er een minimumleeftijd aanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:30 schreef ajuu het volgende:
12 is ook wel heel jong, CDP, dat kan dus echt niet![]()
nu je leven nog,..... dat is toch hinkstapsprong bij jou?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:31 schreef Waxxer het volgende:
Hahaiecht lekker dat ik niet meer hink-stapsprong door mijn kamer moet!
nee, kijken kijken, niet kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was nog net geen 13.. en sinds wanneer zit er een minimumleeftijd aan![]()
1,2 en 3?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Welke foto moet er weg:
Foto 1
Foto 2
Fo.......
![]()
Ja daaaag!, eindelijk wat foto's erin staanquote:
Gewoon K.U.T.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sssshhhh.......
*Earl Grey aangeef*
Vertel......
En die was ook al kut. Morgen beter denk je?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon K.U.T.
Vast een vervolg op gisteren
Nou ik vroeg alleen maar...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon K.U.T.
Vast een vervolg op gisteren
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die was ook al kut. Morgen beter denk je?
Probeer Uniting Nations eens. Wordt je vast wat vrolijker van dan Nightwishquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop het...
*wederom oren terg met Nightwish*
Out of Touch.. te vaak gehoordquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Probeer Uniting Nations eens. Wordt je vast wat vrolijker van dan Nightwish![]()
Geef maar toe..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja daaaag!, eindelijk wat foto's erin staan![]()
Waar zijn jou foto's eigenlijk?![]()
jouw foto's zijn kut te vinden...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef maar toe..
Jij hebt gewoon niet op lopen letten.
Op wat haarstatusfoto's na eigenlijk nergens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders zeggen, Waar dan?![]()
Hij is wel lekker ja, maar volgens mij waren de heren op de foto's een stuk gespierder, vooral die laatste van CDP. Dus deze kan er nog mee doorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het moet niet TE gespierd zijn (a la bodybuilding en zo) en niet TE behaard, maar een beetje vent schop ik niet de lakens uit... ook al ben ik een 1.83m/60kg meneertjeHet is juist lekker om in dit soort armen te liggen
Hij liep naaktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foute boxershort!
Gaat nog net.. maar geef mij maar een slank, lief, schattige jongetjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Succes weemz! O nee... breek een been!
Om ff terug te komen op Dennis Moore in het vorige topic en wat er nou aan is aan zo'n grote brede gespierde kerel. ... nou, daar kun je dus ECHT wel schattig mee stoeien en rollebollen hoor! Ik heb ooit onderstaande overleefd en ik ben nog niet doormidden gebroken
[afbeelding]
Het moet niet TE gespierd zijn (a la bodybuilding en zo) en niet TE behaard, maar een beetje vent schop ik niet de lakens uit... ook al ben ik een 1.83m/60kg meneertjeHet is juist lekker om in dit soort armen te liggen
Dat was zo'n lieve lange pyjama broekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foute boxershort!
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaat nog net.. maar geef mij maar een slank, lief, schattige jongetje
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breek
vermeld t dan ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was zo'n lieve lange pyjama broek
En who cares,... het gaat uit!(maar die foto post ik hier niet)
yeah!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Z'n huidige vriendje is d'r wel zo eentje die vrij slank is.... volgens mij kikt die jongen op de foto er gewoon op om te weten dat ie z'n bedpartners door midden kan brekenquote:
Idd. Hoef je ook niet bang te zijn dat ie jou doormidden breekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alsof jou dat ooit zou lukkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breek
Neuh, maar ik wil ook niet voorzichtig hoeven zijnquote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Best lekker, maar misschien iets te jong?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Jong, maar zeker smakelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Nah dat is tequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Hmmz... nee. Ik krijg een beetje een akelig schuldig gevoel als ik dit lekker ga vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Iets ouders dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Best lekker, maar misschien iets te jong?![]()
En bovenstaande foto's helpen niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mezelf motiveren voor fitness kost met de dag meer en meer moeite
Genoteerd in mijn favo's. En net nu ik weg moet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
De score van gisteren even verzameld: [FOTO'S only] Nóg meer mooie mannen!.
Dan sloeg je de plank flink misquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vorige was ook alleen bedoeld voor CDP.
Dat ben ik! Ryanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iets ouders dan?
[afbeelding]
hehe dat lukt toch alleen maar met een extreem dieet en shakes enzoquote:
Nog steeds te strafbaarquote:
Weet ik veel wat 17 jarige jongens tegenwoordig lekker vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan sloeg je de plank flink mis![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet ik veel wat 17 jarige jongens tegenwoordig lekker vinden.
3.9/10 (2,899 votes)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die film was geweldig..mede dankzij de lekkere dansleraar die schijnbaar ook een ex-danser van Madonna was
Ja je moet ook geen hoog intelligent drama verwachten...quote:
Het is een kutfuilm (imho)... tenminste als je hem kijkt als film. Als je'm kijkt als dansles of MTV clip dan is ie wel leukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die film was geweldig..mede dankzij de lekkere dansleraar die schijnbaar ook een ex-danser van Madonna was
En fietsenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe dat lukt toch alleen maar met een extreem dieet en shakes enzo![]()
My point exactlyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een kutfuilm (imho)... tenminste als je hem kijkt als film. Als je'm kijkt als dansles of MTV clip dan is ie wel leuk
Och, de rating van IMDB is meestal niet hetgene waar ik het over het algemeen eens mee ben.(studio) 54 krijgt een 5.4, wat niet klopt, maar eigenlijk wel weer humor is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja je moet ook geen hoog intelligent drama verwachten...
quote:
Zeker weten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN nr 3 is de tuinman uit Desp. Housewives
Doe 's nr 2?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:39 schreef Ang3l het volgende:daar heb ik d'r nog wel meer van op mijn pc, van nr 1 sowieso. EN nr 3 is de tuinman uit Desp. Housewives
Check je hutmeelquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
En Vlarp gooit ze wel effe in dat topic he?.
Die film ken ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat doet Vlarp wel even.
[afbeelding]
hoe oud is die? 13?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat doet Vlarp wel even.
[afbeelding]
Name(s): Brent Everettquote:
Geen idee. Het enige wat ik weet is dat ie ooit begonnen is in de gewone filmwereld en dat dit blijkbaar een screenshot uit die film is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
En ten tijde van de foto was ie...?
*Google*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Name(s): Brent Everett
From: Alberta, Canada
Birthdate: February 1984
Sign: Aquarius
Height: 5 ft 7 inches
Weight: 135 lbs.
Je zit in de buurt.
We proberen je slechte smaak te evenaren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef ajuu het volgende:
jullie zeggen weleens wat van mijn smaak, maareh...........![]()
Japannertjes in schooluniformpjes toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef ajuu het volgende:
jullie zeggen weleens wat van mijn smaak, maareh...........![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Japannertjes in schooluniformpjes toch?.
Hmmz.. dat donkere haar staat hem zowaar nog beter zou ik zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ervan uitgaande dat dit 'nieuw'is, is ie op het oog niet erg ouder geworden.
[afbeelding]
Is dat een 'normale' film zegmaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:14 schreef ajuu het volgende:
vond "lord of the FLIES" spannender
ja heel normaal.quote:
Ach battle royale gaat ook alleen om het brutequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja heel normaal.
groep ENGELSE schoolkinderen lijdt schipbreuk enkomt op onbewoond eiland terecht, er ontwikkelt zich een spel van overleven, groepen worden gevormd, machtverhoudingen worden uitgespeeld, beroemd boek van william golding, 2 x verfilmd. minder sensatiebelust en leeg als battel royale.
Dat blonde evil mannetje uit de film had wel watquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef ajuu het volgende:
ja heel normaal.
groep ENGELSE schoolkinderen lijdt schipbreuk enkomt op onbewoond eiland terecht, er ontwikkelt zich een spel van overleven, groepen worden gevormd, machtverhoudingen worden uitgespeeld, de 'beschaafde"KOSTSCHOOLjongens veranderen langzaam in wilde beesten, naar beroemd boek van william golding, 2 x verfilmd. minder sensatiebelust en leeg als battel royale.
Met dat boek kon je iemands kop inrammen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat blonde evil mannetje uit de film had wel wat.
Goed boek inderdaad! Bijna standaard eindexamenlijst-materiaal..
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lord of the flies is een film die erg populair is bij pedo's.
nofi Ajuu
past goed bij thema van het boek: beschaving versus natuurquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dat boek kon je iemands kop inrammen.
Nee toch? Volgens mij een standaard boekje, was onderdeel van The Blackbirds...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met dat boek kon je iemands kop inrammen.
Jij hebt natuurlijk weer uittreksels gelezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij een standaard boekje, was onderdeel van The Blackbirds...
Meeste boeken had ik wel écht gelezen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt natuurlijk weer uittreksels gelezen.
Pinkeltje is dan ook een heel erg moeilijk boek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een boek gekregen maar kom er echt niet in verder..
terug in de kast!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een boek gekregen maar kom er echt niet in verder..
Met het uittreksel van het gouden ei kom je er niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meeste boeken had ik wel écht gelezen!
Maar net natuurlijk niet die boeken waar ie naar vroeg....
Chaim Potok - The Chosen, had ik alleen de film gezien.
Van Oliver Twist had ik alleen de Nederlandse kinderversie gelezen.
Ik lulde mij er wel uit natuurlijk..
voor mij kan je niks meer fout doen vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
Maak daar 10 van.
quote:
Leedvermaakquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
What 'bout it?
Jah opzouten, werd meteen overspoeld met zielie berichtjes.quote:
Pinkeltje en de Autoraket!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Pinkeltje is dan ook een heel erg moeilijk boek.
Ben je niet tegengekomenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jah opzouten, werd meteen overspoeld met zielie berichtjes.
En met de film al helemaal niet!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met het uittreksel van het gouden ei kom je er niet.
Eej Bartquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:42 schreef Cybart het volgende:
avond
nee hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pinkeltje is dan ook een heel erg moeilijk boek.
kom net thuis van de avondwake en het mortuarium...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Bart
Alles alweer een beetje beter daar?
Nou, sterkte daar dan mee in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
kom net thuis van de avondwake en het mortuarium...
morgen nog de begrafenis en dan hopen voorlopig een hele tijd van al dat gezeik af te zijn
en bij jou?
ik heb nu nog 1,5 krat... 36 flesjes ... nouja... min 1 nuquote:
Speciaal voor jouw blubber, speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
vanwaar ineens die plaatjesregen? mij hoor je niet klagen hoor![]()
Nu nog bier... toch de koelkast eens checken..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb nu nog 1,5 krat... 36 flesjes ... nouja... min 1 nu
maar je bent weer vrolijk nu... nouja, alhoewel...vanmiddag dan
dat zal toch wel voor je geregeld worden...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu nog bier... toch de koelkast eens checken..
NIet in de koelkast, wel in de kelder...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zal toch wel voor je geregeld worden...
dat gaat er om spannen danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
NIet in de koelkast, wel in de kelder...
En de laatste 2 flesjes van het krat liggen koud nu...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw blubber, speciaal voor jou.
en je personeel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wordt toch pas vrijdagavond dat ik 'm kan halen..
over op de sterkere drank?quote:
ik vanmiddag wel TWEEEquote:
trustenquote:
*oordoppen indoetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
*Herrie maak*
*geeft pot en pan aan G_E* hup, drummen!quote:
*jump op en neer*quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:07 schreef Nuvole het volgende:
Hee! Stelletje lawaaimakers!![]()
Er zijn ook mensen die proberen te slapen hier.
Mijn G_L is net geeuwend en in z'n oogjes wrijvend naar boven gestommeld.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:07 schreef Nuvole het volgende:
Smoesjes!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:07 schreef Nuvole het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is net geeuwend en in z'n oogjes wrijvend naar boven gestommeld..
Goeie Pasen gehad samen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is net geeuwend en in z'n oogjes wrijvend naar boven gestommeld..
*stil*quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Smoesjes!
Lawaai maken jij! Hup!.
.
Hallo Dinxperdinges?quote:
Mooi,quote:
Dan ga je Desperate Housewives kijken.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
H41, d1t i5 d3 t44l d13 1k v4n G_3 h3b g3133rd!
Ik begrijp het ook nog!quote:Hai, dit is de taal die ik van G_E heb geleerd!![]()
G_E is een Breezah-sletje?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:21 schreef Waxxer het volgende:
H41, d1t i5 d3 t44l d13 1k v4n G_3 h3b g3133rd!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp het ook nog!
Past wel goed bij het lawaaimaken. Mooi lawaai dan wel. Omdat ik geen zin heb om te zoeken, vraag ik waar het concert wordt gegeven in juli (?), Gelre-dome ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
*klik* voor de allerallerallergeilste foto van vandaag!Hopelijk mag het van de policy
![]()
Hoor wie het zegt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Nu heeft die Nuvole eindelijk een feauteaubouque staan er geen entertainende plaatjes in..
Oi. Ik heb tenminste nog plaatjes erin staan. Dat het niet de plaatjes zijn die jij wil zien..quote:
Weer niet goed?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Nu heeft die Nuvole eindelijk een feauteaubouque staan er geen entertainende plaatjes in..
Fotoboek = plaatjes van jezelf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oi. Ik heb tenminste nog plaatjes erin staan. Dat het niet de plaatjes zijn die jij wil zien..
Ho ho ho ho he..... in de 4m5t3rd4m 4r3n4quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Past wel goed bij het lawaaimaken. Mooi lawaai dan wel. Omdat ik geen zin heb om te zoeken, vraag ik waar het concert wordt gegeven in juli (?), Gelre-dome ?
En G_3![]()
Jouw plaatjes zijn een en al entertainment.quote:
Het blote-meneer-gedeelte was me nog niet opgevallen. Even teruggekeken en warempel: het is een meneer en hij is deels bloot.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel ontopic blijven! Ik post tenminste nog een blote meneer die aan het trommelen is!.
Ja? En? Klopt toch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Fotoboek = plaatjes van jezelf.
Toch?.
Die afgekeurde tutu trek je zelf maar aan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Weer niet goed?
Ook altijd wat aan te merken, he...
*afkeurend tutututu-geluid erbij denken*
Heel toevallig ben ik daar ook een keer bij een concert geweest. Mijn eerste gedachte toen ik binnenkwam was wat is het hier bloedheet zeg en meteen daarna tjeezes wat een LAWAAI.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho ho ho ho he..... in de 4m5t3rd4m 4r3n4![]()
Maarja.... geen idee of dat een goed stadion is.... zolang ík er maar ben!13, 15 en 16 juli
ik ga de 15e
Ik ben het vriendje van Billy Elliott niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die afgekeurde tutu trek je zelf maar aan.
G_7.. is dat verre familie van B2?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben het vriendje van Billy Elliott niet.
@ G_3: Trusten! en veel plezier met G_7!
Nee, van U2quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_7.. is dat verre familie van B2?
ach, natuurlijkquote:
Spraakzaam typje.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Ja dat dak gaat voor de veiligheid dicht, want anders spelen ze de sterren van de hemel...
Niet wat jong voor jou?quote:
Oud en kansloos. Dat lijkt me pas kut.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar bovenal te raar voor mij
Enne....... ik ben oud he...kans-loos.... káns-loos.....
hallo meneer-die-ik-alleen-van-foto's-op-fok-ken-en-dus-nog-niet-irl-heb-gezienquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo meneer-die-wel-weet-wie-ik-ben-maar-van-wie-ik-niet-weet-wie-hij-is
Puh, eh, kansloos in de zin van....?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oud en kansloos. Dat lijkt me pas kut..
.
Hoe gaat het dan met de-kerel-die-mij-nu-gerustgesteld-heeft-zodat-mijn-sraakwaterval-oneindig-door-kan-bijven-gaan-althans-als-ik-even-niet-denk-aan-het-feit-dat-er-méér-mensen-mee-kunnen-lezen?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:55 schreef mr_mime het volgende:
[..]
hallo meneer-die-ik-alleen-van-foto's-op-fok-ken-en-dus-nog-niet-irl-heb-gezien
kans·loos (bn.)quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Puh, eh, kansloos in de zin van....?
Hij verbouwt het topic even. Moet kunnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje, m'n lay out wat doe je?!
Klussen met Waxje? Eigen Wax en Tuin?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hij verbouwt het topic even. Moet kunnen.
Btw: vinden jullie ook dat Lousewies van der Laan sterk op Mabel Wisse Smit lijkt of ligt dat aan mij?
Ik ook niet. Vind het wel knap dat ze er in Londen een Liana kan uitgooien en tegelijkertijd hier D66-plannetjes voor de publieke omroep kan bedenken. Of is dat nou weer een andere Van der Laan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Klussen met Waxje? Eigen Wax en Tuin?
Volgens mij zijn Bloesewies en Mabel dezelfde persoon. Zie je ze ooit samen in één ruimte? Dat bedoel ik..
Extra lange paasvakantie ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef mr_mime het volgende:
verveel me..![]()
en de komende twee weken ook niks te doen.. geen studie.. geen werk... pffff.. saai hoor
Het heet toch Luauaualauala ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het wel knap dat ze er in Londen een Liana kan uitgooien en tegelijkertijd hier D66-plannetjes voor de publieke omroep kan bedenken. Of is dat nou weer een andere Van der Laan?![]()
haha.. is wel een optie.. maar ik doe liever iets nuttigsquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Extra lange paasvakantie ofzo?
Misschien eindelijk dat moment om nou eens dat goeie boek te gaan lezen wat je al zo lang wilde doen, maar waar je steeds geen tijd voor kon vinden.![]()
Ze was dus niet te beroerd om een handje uit te steken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het heet toch Luauaualauala ofzo?
En Mabel/Bloesewies is een ambitieus meisje. Dat was ze vroeger al toen ik haar ontmoette aan boord van de Nee.... niks, laat maar.
.
hehe.. ja, ik weet wie je bent!quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:42 schreef ronduit84 het volgende:
goede morgen allemaal... VLARP !!! .. ken je muh .... kben feest
wheheheh .... ben je hier ook altijd joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |