Geen idee. Het enige wat ik weet is dat ie ooit begonnen is in de gewone filmwereld en dat dit blijkbaar een screenshot uit die film is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
En ten tijde van de foto was ie...?
*Google*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Name(s): Brent Everett
From: Alberta, Canada
Birthdate: February 1984
Sign: Aquarius
Height: 5 ft 7 inches
Weight: 135 lbs.
Je zit in de buurt.
We proberen je slechte smaak te evenaren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef ajuu het volgende:
jullie zeggen weleens wat van mijn smaak, maareh...........![]()
Japannertjes in schooluniformpjes toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef ajuu het volgende:
jullie zeggen weleens wat van mijn smaak, maareh...........![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Japannertjes in schooluniformpjes toch?.
Hmmz.. dat donkere haar staat hem zowaar nog beter zou ik zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ervan uitgaande dat dit 'nieuw'is, is ie op het oog niet erg ouder geworden.
[afbeelding]
Is dat een 'normale' film zegmaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:14 schreef ajuu het volgende:
vond "lord of the FLIES" spannender
ja heel normaal.quote:
Ach battle royale gaat ook alleen om het brutequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja heel normaal.
groep ENGELSE schoolkinderen lijdt schipbreuk enkomt op onbewoond eiland terecht, er ontwikkelt zich een spel van overleven, groepen worden gevormd, machtverhoudingen worden uitgespeeld, beroemd boek van william golding, 2 x verfilmd. minder sensatiebelust en leeg als battel royale.
Dat blonde evil mannetje uit de film had wel watquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef ajuu het volgende:
ja heel normaal.
groep ENGELSE schoolkinderen lijdt schipbreuk enkomt op onbewoond eiland terecht, er ontwikkelt zich een spel van overleven, groepen worden gevormd, machtverhoudingen worden uitgespeeld, de 'beschaafde"KOSTSCHOOLjongens veranderen langzaam in wilde beesten, naar beroemd boek van william golding, 2 x verfilmd. minder sensatiebelust en leeg als battel royale.
Met dat boek kon je iemands kop inrammen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat blonde evil mannetje uit de film had wel wat.
Goed boek inderdaad! Bijna standaard eindexamenlijst-materiaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |