Niet? Ohw...ok....op 1 of andere manier gaf je weblogje me een andere indruk....Blijkt maar weer dat ik niet te veel op mijn eigen observaties af kan gaan.quote:Middag Ben k weer..
en ruimdenkend?
Mwah niet echt..
Had je maar eerder moeten zijn met het insturen van foto's.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:13 schreef Ryan_R het volgende:
Alleen nu wordt het wel lastig om te kiezen, niet een maar twee van het topic doen mee![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee mn omgeving was toen niet zo ruimdenkend
Ik wel hoor
Je mag niet op jezelf stemmen, weet je nogquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten zijn met het insturen van foto's.
Nee, maar dan had ik iig nog een keuze gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen, weet je nog![]()
Ach gerum. En dat zeg je trouwens zo maar hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar dan had ik iig nog een keuze gehad.
Ik mis daar een stemoptie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ach gerum. En dat zeg je trouwens zo maar hier.![]()
Zul je het maar bij mijn fotoboek moeten houden![]()
Welke foto moet er weg:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mis daar een stemoptie.
Ik was nog net geen 13.. en sinds wanneer zit er een minimumleeftijd aanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:30 schreef ajuu het volgende:
12 is ook wel heel jong, CDP, dat kan dus echt niet![]()
nu je leven nog,..... dat is toch hinkstapsprong bij jou?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:31 schreef Waxxer het volgende:
Hahaiecht lekker dat ik niet meer hink-stapsprong door mijn kamer moet!
nee, kijken kijken, niet kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was nog net geen 13.. en sinds wanneer zit er een minimumleeftijd aan![]()
1,2 en 3?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Welke foto moet er weg:
Foto 1
Foto 2
Fo.......
![]()
Ja daaaag!, eindelijk wat foto's erin staanquote:
Gewoon K.U.T.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sssshhhh.......
*Earl Grey aangeef*
Vertel......
En die was ook al kut. Morgen beter denk je?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon K.U.T.
Vast een vervolg op gisteren
Nou ik vroeg alleen maar...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon K.U.T.
Vast een vervolg op gisteren
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die was ook al kut. Morgen beter denk je?
Probeer Uniting Nations eens. Wordt je vast wat vrolijker van dan Nightwishquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop het...
*wederom oren terg met Nightwish*
Out of Touch.. te vaak gehoordquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Probeer Uniting Nations eens. Wordt je vast wat vrolijker van dan Nightwish![]()
Geef maar toe..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja daaaag!, eindelijk wat foto's erin staan![]()
Waar zijn jou foto's eigenlijk?![]()
jouw foto's zijn kut te vinden...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef maar toe..
Jij hebt gewoon niet op lopen letten.
Op wat haarstatusfoto's na eigenlijk nergens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders zeggen, Waar dan?![]()
Hij is wel lekker ja, maar volgens mij waren de heren op de foto's een stuk gespierder, vooral die laatste van CDP. Dus deze kan er nog mee doorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het moet niet TE gespierd zijn (a la bodybuilding en zo) en niet TE behaard, maar een beetje vent schop ik niet de lakens uit... ook al ben ik een 1.83m/60kg meneertjeHet is juist lekker om in dit soort armen te liggen
Hij liep naaktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foute boxershort!
Gaat nog net.. maar geef mij maar een slank, lief, schattige jongetjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Succes weemz! O nee... breek een been!
Om ff terug te komen op Dennis Moore in het vorige topic en wat er nou aan is aan zo'n grote brede gespierde kerel. ... nou, daar kun je dus ECHT wel schattig mee stoeien en rollebollen hoor! Ik heb ooit onderstaande overleefd en ik ben nog niet doormidden gebroken
[afbeelding]
Het moet niet TE gespierd zijn (a la bodybuilding en zo) en niet TE behaard, maar een beetje vent schop ik niet de lakens uit... ook al ben ik een 1.83m/60kg meneertjeHet is juist lekker om in dit soort armen te liggen
Dat was zo'n lieve lange pyjama broekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foute boxershort!
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaat nog net.. maar geef mij maar een slank, lief, schattige jongetje
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breek
vermeld t dan ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was zo'n lieve lange pyjama broek
En who cares,... het gaat uit!(maar die foto post ik hier niet)
yeah!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Z'n huidige vriendje is d'r wel zo eentje die vrij slank is.... volgens mij kikt die jongen op de foto er gewoon op om te weten dat ie z'n bedpartners door midden kan brekenquote:
Idd. Hoef je ook niet bang te zijn dat ie jou doormidden breekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alsof jou dat ooit zou lukkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breek
Neuh, maar ik wil ook niet voorzichtig hoeven zijnquote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Best lekker, maar misschien iets te jong?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Jong, maar zeker smakelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Nah dat is tequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Hmmz... nee. Ik krijg een beetje een akelig schuldig gevoel als ik dit lekker ga vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Iets ouders dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Best lekker, maar misschien iets te jong?![]()
En bovenstaande foto's helpen niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mezelf motiveren voor fitness kost met de dag meer en meer moeite
Genoteerd in mijn favo's. En net nu ik weg moet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
De score van gisteren even verzameld: [FOTO'S only] Nóg meer mooie mannen!.
Dan sloeg je de plank flink misquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vorige was ook alleen bedoeld voor CDP.
Dat ben ik! Ryanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iets ouders dan?
[afbeelding]
hehe dat lukt toch alleen maar met een extreem dieet en shakes enzoquote:
Nog steeds te strafbaarquote:
Weet ik veel wat 17 jarige jongens tegenwoordig lekker vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan sloeg je de plank flink mis![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weet ik veel wat 17 jarige jongens tegenwoordig lekker vinden.
3.9/10 (2,899 votes)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die film was geweldig..mede dankzij de lekkere dansleraar die schijnbaar ook een ex-danser van Madonna was
Ja je moet ook geen hoog intelligent drama verwachten...quote:
Het is een kutfuilm (imho)... tenminste als je hem kijkt als film. Als je'm kijkt als dansles of MTV clip dan is ie wel leukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die film was geweldig..mede dankzij de lekkere dansleraar die schijnbaar ook een ex-danser van Madonna was
En fietsenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe dat lukt toch alleen maar met een extreem dieet en shakes enzo![]()
My point exactlyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een kutfuilm (imho)... tenminste als je hem kijkt als film. Als je'm kijkt als dansles of MTV clip dan is ie wel leuk
Och, de rating van IMDB is meestal niet hetgene waar ik het over het algemeen eens mee ben.(studio) 54 krijgt een 5.4, wat niet klopt, maar eigenlijk wel weer humor is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja je moet ook geen hoog intelligent drama verwachten...
quote:
Zeker weten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN nr 3 is de tuinman uit Desp. Housewives
Doe 's nr 2?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:39 schreef Ang3l het volgende:daar heb ik d'r nog wel meer van op mijn pc, van nr 1 sowieso. EN nr 3 is de tuinman uit Desp. Housewives
Check je hutmeelquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
En Vlarp gooit ze wel effe in dat topic he?.
Die film ken ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat doet Vlarp wel even.
[afbeelding]
hoe oud is die? 13?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat doet Vlarp wel even.
[afbeelding]
Name(s): Brent Everettquote:
Geen idee. Het enige wat ik weet is dat ie ooit begonnen is in de gewone filmwereld en dat dit blijkbaar een screenshot uit die film is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
En ten tijde van de foto was ie...?
*Google*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Name(s): Brent Everett
From: Alberta, Canada
Birthdate: February 1984
Sign: Aquarius
Height: 5 ft 7 inches
Weight: 135 lbs.
Je zit in de buurt.
We proberen je slechte smaak te evenaren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef ajuu het volgende:
jullie zeggen weleens wat van mijn smaak, maareh...........![]()
Japannertjes in schooluniformpjes toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef ajuu het volgende:
jullie zeggen weleens wat van mijn smaak, maareh...........![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Japannertjes in schooluniformpjes toch?.
Hmmz.. dat donkere haar staat hem zowaar nog beter zou ik zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ervan uitgaande dat dit 'nieuw'is, is ie op het oog niet erg ouder geworden.
[afbeelding]
Is dat een 'normale' film zegmaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:14 schreef ajuu het volgende:
vond "lord of the FLIES" spannender
ja heel normaal.quote:
Ach battle royale gaat ook alleen om het brutequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja heel normaal.
groep ENGELSE schoolkinderen lijdt schipbreuk enkomt op onbewoond eiland terecht, er ontwikkelt zich een spel van overleven, groepen worden gevormd, machtverhoudingen worden uitgespeeld, beroemd boek van william golding, 2 x verfilmd. minder sensatiebelust en leeg als battel royale.
Dat blonde evil mannetje uit de film had wel watquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef ajuu het volgende:
ja heel normaal.
groep ENGELSE schoolkinderen lijdt schipbreuk enkomt op onbewoond eiland terecht, er ontwikkelt zich een spel van overleven, groepen worden gevormd, machtverhoudingen worden uitgespeeld, de 'beschaafde"KOSTSCHOOLjongens veranderen langzaam in wilde beesten, naar beroemd boek van william golding, 2 x verfilmd. minder sensatiebelust en leeg als battel royale.
Met dat boek kon je iemands kop inrammen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat blonde evil mannetje uit de film had wel wat.
Goed boek inderdaad! Bijna standaard eindexamenlijst-materiaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |