Op wat haarstatusfoto's na eigenlijk nergens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders zeggen, Waar dan?![]()
Hij is wel lekker ja, maar volgens mij waren de heren op de foto's een stuk gespierder, vooral die laatste van CDP. Dus deze kan er nog mee doorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Het moet niet TE gespierd zijn (a la bodybuilding en zo) en niet TE behaard, maar een beetje vent schop ik niet de lakens uit... ook al ben ik een 1.83m/60kg meneertjeHet is juist lekker om in dit soort armen te liggen
Hij liep naaktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foute boxershort!
Gaat nog net.. maar geef mij maar een slank, lief, schattige jongetjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Succes weemz! O nee... breek een been!
Om ff terug te komen op Dennis Moore in het vorige topic en wat er nou aan is aan zo'n grote brede gespierde kerel. ... nou, daar kun je dus ECHT wel schattig mee stoeien en rollebollen hoor! Ik heb ooit onderstaande overleefd en ik ben nog niet doormidden gebroken
[afbeelding]
Het moet niet TE gespierd zijn (a la bodybuilding en zo) en niet TE behaard, maar een beetje vent schop ik niet de lakens uit... ook al ben ik een 1.83m/60kg meneertjeHet is juist lekker om in dit soort armen te liggen
Dat was zo'n lieve lange pyjama broekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foute boxershort!
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaat nog net.. maar geef mij maar een slank, lief, schattige jongetje
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breek
vermeld t dan ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was zo'n lieve lange pyjama broek
En who cares,... het gaat uit!(maar die foto post ik hier niet)
yeah!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Z'n huidige vriendje is d'r wel zo eentje die vrij slank is.... volgens mij kikt die jongen op de foto er gewoon op om te weten dat ie z'n bedpartners door midden kan brekenquote:
Idd. Hoef je ook niet bang te zijn dat ie jou doormidden breekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alsof jou dat ooit zou lukkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er eentje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik 'm doormidden breek
Neuh, maar ik wil ook niet voorzichtig hoeven zijnquote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Best lekker, maar misschien iets te jong?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Jong, maar zeker smakelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Nah dat is tequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Hmmz... nee. Ik krijg een beetje een akelig schuldig gevoel als ik dit lekker ga vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Iets ouders dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Best lekker, maar misschien iets te jong?![]()
En bovenstaande foto's helpen niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mezelf motiveren voor fitness kost met de dag meer en meer moeite
Genoteerd in mijn favo's. En net nu ik weg moet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
De score van gisteren even verzameld: [FOTO'S only] Nóg meer mooie mannen!.
Dan sloeg je de plank flink misquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De vorige was ook alleen bedoeld voor CDP.
Dat ben ik! Ryanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iets ouders dan?
[afbeelding]
hehe dat lukt toch alleen maar met een extreem dieet en shakes enzoquote:
Nog steeds te strafbaarquote:
Weet ik veel wat 17 jarige jongens tegenwoordig lekker vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan sloeg je de plank flink mis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |