Niet? Ohw...ok....op 1 of andere manier gaf je weblogje me een andere indruk....Blijkt maar weer dat ik niet te veel op mijn eigen observaties af kan gaan.quote:Middag Ben k weer..
en ruimdenkend?
Mwah niet echt..
Had je maar eerder moeten zijn met het insturen van foto's.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:13 schreef Ryan_R het volgende:
Alleen nu wordt het wel lastig om te kiezen, niet een maar twee van het topic doen mee![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee mn omgeving was toen niet zo ruimdenkend
Ik wel hoor
Je mag niet op jezelf stemmen, weet je nogquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten zijn met het insturen van foto's.
Nee, maar dan had ik iig nog een keuze gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen, weet je nog![]()
Ach gerum. En dat zeg je trouwens zo maar hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar dan had ik iig nog een keuze gehad.
Ik mis daar een stemoptie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ach gerum. En dat zeg je trouwens zo maar hier.![]()
Zul je het maar bij mijn fotoboek moeten houden![]()
Welke foto moet er weg:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik mis daar een stemoptie.
Ik was nog net geen 13.. en sinds wanneer zit er een minimumleeftijd aanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:30 schreef ajuu het volgende:
12 is ook wel heel jong, CDP, dat kan dus echt niet![]()
nu je leven nog,..... dat is toch hinkstapsprong bij jou?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:31 schreef Waxxer het volgende:
Hahaiecht lekker dat ik niet meer hink-stapsprong door mijn kamer moet!
nee, kijken kijken, niet kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was nog net geen 13.. en sinds wanneer zit er een minimumleeftijd aan![]()
1,2 en 3?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Welke foto moet er weg:
Foto 1
Foto 2
Fo.......
![]()
Ja daaaag!, eindelijk wat foto's erin staanquote:
Gewoon K.U.T.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sssshhhh.......
*Earl Grey aangeef*
Vertel......
En die was ook al kut. Morgen beter denk je?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon K.U.T.
Vast een vervolg op gisteren
Nou ik vroeg alleen maar...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon K.U.T.
Vast een vervolg op gisteren
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die was ook al kut. Morgen beter denk je?
Probeer Uniting Nations eens. Wordt je vast wat vrolijker van dan Nightwishquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop het...
*wederom oren terg met Nightwish*
Out of Touch.. te vaak gehoordquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Probeer Uniting Nations eens. Wordt je vast wat vrolijker van dan Nightwish![]()
Geef maar toe..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja daaaag!, eindelijk wat foto's erin staan![]()
Waar zijn jou foto's eigenlijk?![]()
jouw foto's zijn kut te vinden...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef maar toe..
Jij hebt gewoon niet op lopen letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |