Oud en kansloos. Dat lijkt me pas kut.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar bovenal te raar voor mij
Enne....... ik ben oud he...kans-loos.... káns-loos.....
hallo meneer-die-ik-alleen-van-foto's-op-fok-ken-en-dus-nog-niet-irl-heb-gezienquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo meneer-die-wel-weet-wie-ik-ben-maar-van-wie-ik-niet-weet-wie-hij-is
Puh, eh, kansloos in de zin van....?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oud en kansloos. Dat lijkt me pas kut..
.
Hoe gaat het dan met de-kerel-die-mij-nu-gerustgesteld-heeft-zodat-mijn-sraakwaterval-oneindig-door-kan-bijven-gaan-althans-als-ik-even-niet-denk-aan-het-feit-dat-er-méér-mensen-mee-kunnen-lezen?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:55 schreef mr_mime het volgende:
[..]
hallo meneer-die-ik-alleen-van-foto's-op-fok-ken-en-dus-nog-niet-irl-heb-gezien
kans·loos (bn.)quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Puh, eh, kansloos in de zin van....?
Hij verbouwt het topic even. Moet kunnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje, m'n lay out wat doe je?!
Klussen met Waxje? Eigen Wax en Tuin?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hij verbouwt het topic even. Moet kunnen.
Btw: vinden jullie ook dat Lousewies van der Laan sterk op Mabel Wisse Smit lijkt of ligt dat aan mij?
Ik ook niet. Vind het wel knap dat ze er in Londen een Liana kan uitgooien en tegelijkertijd hier D66-plannetjes voor de publieke omroep kan bedenken. Of is dat nou weer een andere Van der Laan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Klussen met Waxje? Eigen Wax en Tuin?
Volgens mij zijn Bloesewies en Mabel dezelfde persoon. Zie je ze ooit samen in één ruimte? Dat bedoel ik..
Extra lange paasvakantie ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:05 schreef mr_mime het volgende:
verveel me..![]()
en de komende twee weken ook niks te doen.. geen studie.. geen werk... pffff.. saai hoor
Het heet toch Luauaualauala ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind het wel knap dat ze er in Londen een Liana kan uitgooien en tegelijkertijd hier D66-plannetjes voor de publieke omroep kan bedenken. Of is dat nou weer een andere Van der Laan?![]()
haha.. is wel een optie.. maar ik doe liever iets nuttigsquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Extra lange paasvakantie ofzo?
Misschien eindelijk dat moment om nou eens dat goeie boek te gaan lezen wat je al zo lang wilde doen, maar waar je steeds geen tijd voor kon vinden.![]()
Ze was dus niet te beroerd om een handje uit te steken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het heet toch Luauaualauala ofzo?
En Mabel/Bloesewies is een ambitieus meisje. Dat was ze vroeger al toen ik haar ontmoette aan boord van de Nee.... niks, laat maar.
.
hehe.. ja, ik weet wie je bent!quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:42 schreef ronduit84 het volgende:
goede morgen allemaal... VLARP !!! .. ken je muh .... kben feest
wheheheh .... ben je hier ook altijd joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |