quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lord of the flies is een film die erg populair is bij pedo's.
nofi Ajuu
past goed bij thema van het boek: beschaving versus natuurquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met dat boek kon je iemands kop inrammen.
Nee toch? Volgens mij een standaard boekje, was onderdeel van The Blackbirds...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met dat boek kon je iemands kop inrammen.
Jij hebt natuurlijk weer uittreksels gelezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij een standaard boekje, was onderdeel van The Blackbirds...
Meeste boeken had ik wel écht gelezen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt natuurlijk weer uittreksels gelezen.
Pinkeltje is dan ook een heel erg moeilijk boek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een boek gekregen maar kom er echt niet in verder..
terug in de kast!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een boek gekregen maar kom er echt niet in verder..
Met het uittreksel van het gouden ei kom je er niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meeste boeken had ik wel écht gelezen!
Maar net natuurlijk niet die boeken waar ie naar vroeg....
Chaim Potok - The Chosen, had ik alleen de film gezien.
Van Oliver Twist had ik alleen de Nederlandse kinderversie gelezen.
Ik lulde mij er wel uit natuurlijk..
voor mij kan je niks meer fout doen vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
Maak daar 10 van.
quote:
Leedvermaakquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
What 'bout it?
Jah opzouten, werd meteen overspoeld met zielie berichtjes.quote:
Pinkeltje en de Autoraket!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Pinkeltje is dan ook een heel erg moeilijk boek.
Ben je niet tegengekomenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jah opzouten, werd meteen overspoeld met zielie berichtjes.
En met de film al helemaal niet!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Met het uittreksel van het gouden ei kom je er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |