Hoor wie het zegt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Nu heeft die Nuvole eindelijk een feauteaubouque staan er geen entertainende plaatjes in..
Oi. Ik heb tenminste nog plaatjes erin staan. Dat het niet de plaatjes zijn die jij wil zien..quote:
Weer niet goed?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Nu heeft die Nuvole eindelijk een feauteaubouque staan er geen entertainende plaatjes in..
Fotoboek = plaatjes van jezelf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oi. Ik heb tenminste nog plaatjes erin staan. Dat het niet de plaatjes zijn die jij wil zien..
Ho ho ho ho he..... in de 4m5t3rd4m 4r3n4quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Past wel goed bij het lawaaimaken. Mooi lawaai dan wel. Omdat ik geen zin heb om te zoeken, vraag ik waar het concert wordt gegeven in juli (?), Gelre-dome ?
En G_3![]()
Jouw plaatjes zijn een en al entertainment.quote:
Het blote-meneer-gedeelte was me nog niet opgevallen. Even teruggekeken en warempel: het is een meneer en hij is deels bloot.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel ontopic blijven! Ik post tenminste nog een blote meneer die aan het trommelen is!.
Ja? En? Klopt toch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Fotoboek = plaatjes van jezelf.
Toch?.
Die afgekeurde tutu trek je zelf maar aan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Weer niet goed?
Ook altijd wat aan te merken, he...
*afkeurend tutututu-geluid erbij denken*
Heel toevallig ben ik daar ook een keer bij een concert geweest. Mijn eerste gedachte toen ik binnenkwam was wat is het hier bloedheet zeg en meteen daarna tjeezes wat een LAWAAI.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho ho ho ho he..... in de 4m5t3rd4m 4r3n4![]()
Maarja.... geen idee of dat een goed stadion is.... zolang ík er maar ben!13, 15 en 16 juli
ik ga de 15e
Ik ben het vriendje van Billy Elliott niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die afgekeurde tutu trek je zelf maar aan.
G_7.. is dat verre familie van B2?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben het vriendje van Billy Elliott niet.
@ G_3: Trusten! en veel plezier met G_7!
Nee, van U2quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_7.. is dat verre familie van B2?
ach, natuurlijkquote:
Spraakzaam typje.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Ja dat dak gaat voor de veiligheid dicht, want anders spelen ze de sterren van de hemel...
Niet wat jong voor jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |