quote:Zaterdagochtend zijn in korte tijd enkele duizenden kaarten verkocht voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon (woensdag 13 april, 20.45 uur). Aan het einde van de dag waren er nog slechts 250 kaarten beschikbaar via Ticketbox.
Op de volgende vakken zijn nog losse plaatsen beschikbaar, dus GEEN twee of meer plaatsen naast elkaar:
M ¤ 38,50
H,J,K,LL,GG,HH,JJ,KK,LL,ZZ ¤ 41,-
UU ¤ 41,-
A,N,AA,FF,NN,TT ¤ 46,-
B,E,O,S,BB,EE,OO,SS ¤ 53,50
CC,DD,PP,RR ¤ 66,-
PR ¤ 71,-
C,D,P,R ¤ 78,50
Ere Noord ¤ 83.50
Alle overige vakken zijn volledig uitverkocht!
Tja ik had het plaatje al klaarquote:Op zondag 27 maart 2005 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Je bent er wel vroeg bij, maar ja nu wordt hij teminste geopend door een PSV-er
Ik heb echt geen idee wat het gaat worden. Het kan alle kanten op, denk ik
Diego zit ver wegquote:Op zondag 27 maart 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
Leuk, jullie kunnen zwaaien!
Waar zitten Cultheld en Diego?
Nog wel jaquote:Op zondag 27 maart 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
In de Achterhoek. Waar woont die Diego dan?
sssssst.....quote:Op zondag 27 maart 2005 16:11 schreef F1Bas het volgende:
Aha, Wooz is dus zo'n aapje die in de hekken hangt bij een doelpunt
Als het een vak in de Arena was geweest had ik het dubieuzer gevonden...quote:Op zondag 27 maart 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Vak SS is overigens een dubieuze naam.
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:59 schreef WooZ het volgende:
[..]
sssssst.....
Die gasten waarmee ik altijd ga wilde dat een keer proberen, vliegen ze derop af, grijpen ze met hun handen te hoog allebei vol in het soort van prikkeldraad wat de bovenste paar gespannen draadjes zijn
In je profiel staat dat je student Rechten bent.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:19 schreef R4V3 het volgende:
gelukkig gisterochtend ook nog een kaartje weten te bemachtigen. Zit op ZZ.
Goed bezig Sien!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:33 schreef appelsientje het volgende:
okeik zet jullie er zo ff bij
Crtl + F5
jullie staan erbij
Je hebt gelijk dat je daar normaal maar tot 16 mag zitten, maar voor de CL wedstrijden kun je op ZZ gewoon zitten als je ouder dan 16 bent. Zat er tegen Arsenal en Monaco ook. Maar wel erg scherp van jequote:Op zondag 27 maart 2005 18:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je student Rechten bent.
Nu mag je op ZZ maar zitten tot 16 jaar (is de jongerenrang).
Óf je bent hoogbegaafd gezien het feit dat je al op erg jonge leeftijd op HBO/Uni bivakkeerd, óf je bent oerdom dat je daar een kaartje gekocht hebt, en mag hopen dat ze je niet gaan weigeren daar
Dus als we Lyon verslaan, dan kunnen we zelfs de CL winnenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja Olympique...
Misschien wel de moeilijkste die ze hadden kunnen loten...
Heb je dat vantevoren geďnformeerd? Want toen ik extra kaarten ging halen waren er in de goedkoopste klasse alleen nog in ZZ en de family corner. Vervolgens naar PSV op laten bellen en die deelden toch echt mee dat we dan niet binne kwamenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je daar normaal maar tot 16 mag zitten, maar voor de CL wedstrijden kun je op ZZ gewoon zitten als je ouder dan 16 bent.
Dat lijkt me een beetje al te optimistisch. Eerlijk gezegd denk ik dat dit de zwaarste wedstrijden van het seizoen tot nu toe gaan worden.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:01 schreef RijstNatie het volgende:
Zoals ik al eerder zei; PSV walst over Lyon heen...
Trust me
Hmm. Vorige keren kwam ik er ook gewoon in dus neem aan dat het deze keer niet anders zal zijn. Daarnaast zijn die kaarten ons gewoon verkocht bij een ticketbox verkooppunt. Op de PSV site staat:quote:Op maandag 28 maart 2005 01:12 schreef WooZ het volgende:
[..]
Heb je dat vantevoren geďnformeerd? Want toen ik extra kaarten ging halen waren er in de goedkoopste klasse alleen nog in ZZ en de family corner. Vervolgens naar PSV op laten bellen en die deelden toch echt mee dat we dan niet binne kwamen
Tevens staat er: Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 25,00quote:Toegangskaarten voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders zijn echter uitsluitend verkrijgbaar bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion.
We moeten eerst uitquote:Op maandag 28 maart 2005 11:56 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk word het geen nadeel om eerst thuis te voetballen maarja met alex achterin zal dat wel goed komen. ik hoop op 2-0
jullie komen er bijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
VV pour moi appelsientjeen na de rust onder ergens
![]()
nou ik wachtquote:
JIj bent toch de enige van jullie groep van de zuipsite met een kaartje?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:44 schreef Bobu het volgende:
Vaste plaatsje op X. Zal de woensdag al vroeg in de Tipsy zijn. Eerst naar Lyon
Fokkers zijn niet zo rijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:geen Fok! users op de hoofdtibrune dus
Of ze hebben geld over en gaan voor de verandering op PR zitten, he Asspirinequote:Op donderdag 31 maart 2005 13:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Fokkers zijn niet zo rijkof vinden Oost gezellig
en de rest zet ik er zo ff op
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of ze hebben geld over en gaan voor de verandering op PR zitten, he Asspirine![]()
Iedereen heeft echt van alles ingeschakeld. Vrienden die niet gaan en inderdaad kaart afgeven bij goede Ticketbox. Het zal inderdaad binnen de minuut uitverkocht zijn. We gaan iig met z'n zessen. Kaartje of niet. O.a. via bijv. http://ol.francebillet.com/recherche_avancee.jsp?searchcodins=OL/ valt evt. nog een kaartje voor het Lyon-vak te regelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
JIj bent toch de enige van jullie groep van de zuipsite met een kaartje?
Wordt vannacht in de rij liggen voor je maten en kijken of je wat kan regelen met een sigarenboer die Ticketbox heeft.
Morgenochtend gaan de laatste 200 kaarten voor eigen vervoer eruit.
Die zullen wel binnen 2 minuten weg zijn.
Het zal inderdaad binnen de minuut uitverkocht zijn, dus je moet slim zijn en iets regelen wil je echt kaarten hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:14 schreef Bobu het volgende:
[..]
Iedereen heeft echt van alles ingeschakeld. Vrienden die niet gaan en inderdaad kaart afgeven bij goede Ticketbox. Het zal inderdaad binnen de minuut uitverkocht zijn. We gaan iig met z'n zessen. Kaartje of niet. O.a. via bijv. http://ol.francebillet.com/recherche_avancee.jsp?searchcodins=OL/ valt evt. nog een kaartje voor het Lyon-vak te regelen.
Idem Psv moet van het thuis voordeel profiteren en zien dat ze 2 keer scoren.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Je bent er wel vroeg bij, maar ja nu wordt hij teminste geopend door een PSV-er
Ik heb echt geen idee wat het gaat worden. Het kan alle kanten op, denk ik
ehh..quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:33 schreef edje34 het volgende:
[..]
Idem Psv moet van het thuis voordeel profiteren en zien dat ze 2 keer scoren.
Dan komt het wel goed,tijdens de return.(hoop ik)
Sien is zeg maar goed bezigquote:
Dat gaat gezellig worden!quote:Ook de 300 extra kaarten die vanochtend bij TicketBox in de verkoop zijn gegaan, zijn inmiddels uitverkocht. Aanstaande zaterdag start een SMS & WIN-actie waarbij de allerlaatste 20 kaarten worden weggegeven.
Mocht je dus nog geen kaarten hebben kunnen bemachtigen, houd dan deze website in de gaten. Morgen (vrijdag) gaan er nog extra kaarten in de verkoop voor de uitwedstrijd in Lyon. De verwachting is dat ook deze kaarten snel uitverkocht zullen zijn.
Die mogen op het dak gaan zitten denk ik....quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
300 extra kaarten? hebben we een nieuwe tribune erbij?
Dat waren kaarten die eigenlijk voor de sponsors van de CL waren, maar die hebben ze teruggestuurd vandaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
300 extra kaarten? hebben we een nieuwe tribune erbij?
Dus het zit vol met echte PSV supportersquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat waren kaarten die eigenlijk voor de sponsors van de CL waren, maar die hebben ze teruggestuurd vandaar
Nou ja echte. Een groot deel zal succes-supporter zijn. Maar het zullen wel mensen zijn die voor PSV naar het stadion komen en niet vanuit hun bedrijf.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus het zit vol met echte PSV supporters
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
PR: daar heb ik mijn seizoenkaart!
zegt hijquote:
ja ja het begint 1xquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das nog geen ere
en het is noord waar ik zit
En voor mij is dat eenmalig
Ik zou ze nog niet onderschattenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
leuke score, thuis moet het wel lukken toch?
Ja idd... ik denk dat ik volgende week woensdag niet te genieten ben....quote:Op woensdag 6 april 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
wordt nu al nerveus als k aan deze wedstrijd denk
Het gaat echt geen eitje worden, hoe Lyon de laatste 35 minuten van de 1e helft speelde gisteren was echt verdomd goed voetbal, zo goed heb ik PSV al jaren niet meer zien ballen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
leuke score, thuis moet het wel lukken toch?
idd, scoort Lyon de 0-1 dan kun je opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik zou ze nog niet onderschatten. Maar er is wel een hele grote stap gezet ja.
Ik zit als ik los eens kom kijken altijd daar (BB/CC/keertje CD)quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:geen Fok! users op de hoofdtibrune dus
hmmm dat is nog wel te doen.. maar dan moeten we wel op tijd zijn voor de kaartjes... als het zo snel gaat als de vorige keer...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef PyTh het volgende:
Ik heb (en had ook al voor de wedstrijd van gisteren) er ook een enorm goed gevoel over.
Ondanks dat PSV gisteren op sommige momenten werd overlopen door Lyon denk ik dat we het gaan redden.
Mijn voorspelling voor de thuiswedstrijd: een billenknijpende 0-0
Heb net al gekeken naar vluchten Eindhoven - Milaan, voor ¤ 148,- vlieg ik retour
tsss dat zou niet netjes zijn... gewoon gaan... je ploeg trouw blijven vind ikquote:Op woensdag 6 april 2005 13:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben allang blij dat het in Lyon geen 4 of 5-0 werd, dan was ik niet eens heengegaan volgende week volgens mij...
Ik moet dik 3 uur rijden om in Eindhoven te komen, dit kost me een hoop geld en ik moet college's skippen om de wedstrijd te zien...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tsss dat zou niet netjes zijn... gewoon gaan... je ploeg trouw blijven vind ik
Ik snap ook niet waarom mensen voor tijd eerder weg gaan....
me 2quote:Op woensdag 6 april 2005 13:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik moet dik 3 uur rijden om in Eindhoven te komen, dit kost me een hoop geld en ik moet college's skippen om de wedstrijd te zien...
Wel lullig, verliezen ze met 5-0, denk je ik ga niet heen... En winnen ze in een legandarisch duel nog met 7-1...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
me 2nou ja ik heb dan wel geen college's... maar toch 5 - 0 had nog best gekund
Dat zal jij jezelf nooit vergeven denk ikquote:Op woensdag 6 april 2005 13:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel lullig, verliezen ze met 5-0, denk je ik ga niet heen... En winnen ze in een legandarisch duel nog met 7-1...
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Waar komen al die users eigenlijk opeens vandaan?
Dat vraag ik me bij jou ook nog steeds afquote:Op woensdag 6 april 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Waar komen al die users eigenlijk opeens vandaan?
Ik doel niet op appelsientje etc. maar allemaal namen die ik voor 't eerst lees.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]de meeste posten wel vaker in PSV topics
Ach, jij was er toch ook zomaar opeens Cultyquote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doel niet op appelsientje etc. maar allemaal namen die ik voor 't eerst lees.
Wie dan allemaal? Volgens mij zijn de meeste wel vaker te vinden in VBL en PSV-topics.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doel niet op appelsientje etc. maar allemaal namen die ik voor 't eerst lees.
geweldige wedstrijd was datquote:Op woensdag 6 april 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zal jij jezelf nooit vergeven denk ik
Net zoals Man united tegen Bayern.... hele tijd stond het 0 - 1 de laatste minuut 2 - 1
duh, dat snap ik ook weld at je dat bedoeld, maar vrijwel alle namen heb k eerder zien postenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een frustratie, wat een frustratiequote:Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, 1-2 dan maar. In de 88e minuut liefst.
dan ga ik echt huilen...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, 1-2 dan maar. In de 88e minuut liefst.
Wij Ajaxjes weten hoe het voelt...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:14 schreef appelsientje het volgende:
dan ga ik echt huilen...
hehequote:Op woensdag 6 april 2005 16:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wij Ajaxjes weten hoe het voelt...![]()
Wat was er in hemelsnaam onrechtvaardig aan de 1-1 van gisteren?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, gewoon een gevoel voor rechtvaardigheid, PyThje.
Het voetbal van PSV was niet om over naar huis te schrijven, maar was het voor de neutrale toeschouwer echt een kutwedstrijd om te zien dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Goed resultaat gisteren!
Wedstrijd kut, maar het resultaat telt.
Volgende week kan psv het thuis afmaken....
Men vond het best wel om aan te zien. Alhoewel zowel Lyon als PSV niet de beste wedstrijd speeldequote:Op woensdag 6 april 2005 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het voetbal van PSV was niet om over naar huis te schrijven, maar was het voor de neutrale toeschouwer echt een kutwedstrijd om te zien dan?![]()
Bron: vi.nlquote:Lyon is PSV-kater nog niet te boven
9/4/2005 19:43
Olympique Lyon lijkt de kater die het in de Champions League opliep tegen PSV nog niet te boven: bij Nantes kwam de Franse koploper niet verder dan 2-2.
Lyon, met legio invallers met het oog op het treffen met PSV, mocht daar niet eens over mopperen, want zeven minuten voor het einde keek de ploeg nog tegen een achterstand van 2-1 aan. Pierre-Alain Frau zorgde toen echter toch nog voor een puntje.
Diezelfde Frau had zijn ploeg na 36 minuten voetballen overigens ook al aan leiding gebracht. Mauro Cetto en Mamadou Bagayoko hadden de balans echter doen omslaan.
quote:11/4/2005 - Deen fluit PSV-Lyon
(Gepost door BvT)
De Deen Kim Milton Nielsen is door de UEFA aangewezen om de Champions League kwartfinalewedstrijd PSV-Olympique Lyon te fluiten. Het is voor het eerst dat PSV deze arbiter tegenkomt. Lyon kent de Deen al wel: het won al een keer onder hem (tegen Barcelona), speelde een keer gelijk (Inter Milan) en verloor een keer (Manchester United).
Met de 44-jarige Nielsen krijgt PSV in elk geval weer een topscheidsrechter. Vorig jaar floot hij de finale van de Champions League.
quote:
wij moeten nog steeds telefoonrs uitwisselenquote:
Mag natuurlijk ook wel op dit niveauquote:
Tja ik hik een beetje op 2 gedachten...quote:
k ben vanavond denk k wel onlinequote:Op maandag 11 april 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wij moeten nog steeds telefoonrs uitwisselen
quote:
Ik denk ik ook wel.... vanavond toch niks op tv.....quote:
vi.nlquote:Dat PSV er vorige week in Stade Gerland met een gelijkspel vandoor ging, en belangrijker nog met een o zo waardevol uitdoelpunt, zit alles wat Olympique Lyon aanhangt nog steeds niet lekker. In een interview met de Franse sportkrant L'Équipe kijken de betrokkenen vooral zuur terug op de heenwedstrijd in de kwartfinale van de Champions League.
'Eindhoven speelt om het spel van de tegenstander te vernietigen', meent voorzitter Jean-Michel Aulas. 'Hun doelpunt was zeer fortuinlijk, ze hebben niet veel laten zien.' Aulas is dan ook niet bang dat het in de return opnieuw misgaat met zijn ploeg. 'Onze spelers hebben gezien dat ze beter waren dan PSV. Ze troffen mensen tegenover zich die ze voetbaltechnisch niet konden verontrusten, maar alleen op fysiek en tactisch gebied problemen bezorgden. Dat zijn dingen die controleerbaar zijn in de return woensdag.'
Florent Malouda, de aanvaller die voor Lyon scoorde tegen PSV, is eveneens overtuigd maar iets minder stellig dan zijn voorzitter. 'Een uur lang kon PSV maar moeilijk volgen. Ze hebben het zelden zo lastig gehad. Achterin hadden we alles goed voor elkaar, zelfs bij hun doelpunt. Ze hebben geen indruk gemaakt met hun spel. Maar hun efficiëntie en heldere aanpak is opmerkelijk.'
Lyon denkt met dezelfde aanpak alsnog een plek bij de laatste vier te bemachtigen. Een aangepast plan de campagne is niet nodig. 'We veranderen niets aan hoe we gewend zijn te spelen. Tegen hen moeten we het spel maken. Het tegendoelpunt doet daar niet veel aan af', legde aanvoerder Caçapa uit. 'We moeten voorkomen dat we in hun trage tempo meegaan en niet nonchalant worden', voegde spelmaker Juninho Pernambuco nog toe.
De Franse kampioen hoopt verder dat Kim Milton Nielsen het beter doet dan collega Pierluigi Collina in het eerste duel. 'Ik hoop dat we wat beter worden beschermd. Zij bedienen zich van antivoetbal om hun tegenstander uit te schakelen. De scheidsrechter is een beetje sociaal geweest en wilde niet te veel kaarten uitdelen. Daar hebben de Nederlanders van geprofiteerd. Maar goed, het is niet zo verstandig om arbiters te bekritiseren dus daar hou ik maar mee op', aldus Malouda.
L'OL put hoop uit het feit dat het uit makkelijk scoort en goede resultaten heeft behaald. Zo won de ploeg van coach Paul Le Guen bij Werder Bremen (3-0), Fenerbahçe (3-1) en Sparta Praag (2-1). 'Wij scoren overal. Ik zie geen reden waarom we dat in Eindhoven niet zouden doen', meent Caçapa. 'Met een 1-0 overwinning of een 2-2 zijn we door, dat moeten we niet vergeten', sprak Malouda vol vertrouwen.
Ik denk dat ze een makkie krijgen vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef Chadi het volgende:
PSV zal alles uit de kast moeten halen vanavond om OL tegen te houden.
want?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef Chadi het volgende:
De wedstrijd is morgen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef Chadi het volgende:
moeten we ze vanavond al bij de grens tegenhouden ofzo dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef Chadi het volgende:
Ik mag hopen voor psv dat ze vanavond de kast dicht latenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef Chadi het volgende:
Misschien dat Chadi even wil bevestigen dat hij het doorheeft?quote:
Zou je ook nog even willen vermelden dat de wedstrijd morgen is, en niet vanavond?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:09 schreef Elgigante het volgende:
Moddergooien is niemand vreemd in dit staium van het toernooi met deze belangen
Volgens mij verwar je mij met iemand anders, ik weet als PSV-er natuurlijk wel wanneer ze moeten voetballen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou je ook nog even willen vermelden dat de wedstrijd morgen is, en niet vanavond?
![]()
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
Lyon had waarschijnlijk verwacht dat ze PSV eventjes aan de kant kon zetten en dat viel tegen,zelfs tegen een PSV dat waarschijnlijk 1 van d'r slechtste wedstrijden van het seizoen heeft gespeeld.
Pure frustratie
Laat maar...quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met iemand anders, ik weet als PSV-er natuurlijk wel wanneer ze moeten voetballen.
In frankrijk is over het algemeen redelijk positief gesproken over PSV, de krantenkop die we hier hebben lat alleen de voorzitter spreken en die is terecht niet gerust op een goede afloop van de vooraf 'moet te doen zijn' horde PSV.quote:
inderdaad, ze kunnen volgens mij niet bijster goed tegen tegenslag. Dat zag je ook wel na het doelpunt van PSV Lyon kreeg toen echt helemaal niets meer voor elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
Lyon had waarschijnlijk verwacht dat ze PSV eventjes aan de kant kon zetten en dat viel tegen,zelfs tegen een PSV dat waarschijnlijk 1 van d'r slechtste wedstrijden van het seizoen heeft gespeeld.
Pure frustratie
Meteen volwassen beginnen aan de wedstrijd en 200% geven moet genoeg zijn (en een portie geluk denk ik)quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
inderdaad, ze kunnen volgens mij niet bijster goed tegen tegenslag. Dat zag je ook wel na het doelpunt van PSV Lyon kreeg toen echt helemaal niets meer voor elkaar.
Ach, Nederlandse ploegen kunnen daar ook wat van hoor, ik kan het weten als Ajaciedquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:51 schreef PyTh het volgende:
Typische Franse arrogantie noemen ze dat toch [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als Guus slim is (dat is ie) begint ie heel verrassend, aanvallend. Dan moet Lyon snel tactisch wijzigen, omdat ik zeker weet dat ze daar niet op rekenen.
En tactisch omgooien in het begin van een wedstrijd is erg lastig. Vooral als je spelers dat niet uit zichzelf kunnen.
quote:Op de gebruikelijke persconferentie zei Guus Hiddink dat PSV woensdagavond niet achteruit gaat voetballen. "We zijn hongerig en willen zwaar inzetten op de volgende stap" aldus de hoofdcoach in het Philips Stadion.
"Ik ben blij dat we sinds die hele belangrijke wedstrijd tegen Rode Ster Belgrado in augustus de lat steeds hoger hebben gelegd" opende hij. "We gaan morgenavond niet angstig naar achteren lopen, dat is niet ons spel of ons uitgangspunt. We willen ons compacte blok op afstand van het doel neerzetten en gaan voor een score. Dan ontlucht je de defensie. Niet achteruit voetballen, wel de zaak onder controle houden."
OL scoort bijna altijd en als ze scoren moet PSV er minimaal 2 in trappen. Als ik uitga van de wedstrijd in Lyon dan moeten ze in Eindhoven flink zweten en wat meer uit de kast halen dan daar want het was meer geluk dan wijsheid waardoor ze die ene treffer op hun naam kregen terwijl LYon verzuimde om PSV direct af te slachten.quote:
Hoe dan ook, het wordt een lastige partij voor PSV.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
OL scoort bijna altijd en als ze scoren moet PSV er minimaal 2 in trappen. Als ik uitga van de wedstrijd in Lyon dan moeten ze in Eindhoven flink zweten en wat meer uit de kast halen dan daar want het was meer geluk dan wijsheid waardoor ze die ene treffer op hun naam kregen terwijl LYon verzuimde om PSV direct af te slachten.
Is die niet vanavond dan ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou je ook nog even willen vermelden dat de wedstrijd morgen is, en niet vanavond?
![]()
Hoezo? Alex, Vogel, Cocu en Bouma gaan die aanvallers helemaal kapot spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Fysiek? Dat vind ik vreemd gesteld..
quote:Malouda klaagt over agressief spel PSV [wijzig]
Doelpuntenmaker in de heenwedstrijd Florent Malouda klaagt vandaag in het Franse blad L'Equipe over de volgens hem agressieve speelwijze van PSV. "Ik heb heel wat klappen gevoeld", aldus de Fransman, die op deze manier de Deense scheidsrechter van aankomende woensdag wil beďnvloeden: "Ik hou er niet van om over scheidsrechters te klagen, maar voetbal is een spel waarin je zomaar rood kan krijgen voor shirtjetrekken, terwijl de ene na de andere overtreding ook onbestraft blijft". Volgens Malouda speelde PSV gemeen, door "alles te doen om voetbal te verhinderen, wanneer ze de bal niet hebben". "Alleen waren ze slim genoeg het niet in of rond het stafschopgebied te doen".
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:52 schreef Zapper het volgende:
Volgens NOS-TT doet Frau morgen niet mee, is geblesseerd geraakt tijdens een training in het stadion
Frau scoorde afgelopen weekend nog 2 maal.
Ja dat klopt, hij was sowieso niet in de basis gestart morgen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:47 schreef Chadi het volgende:
Frau is toch wissel speler normaal gesproken?
Pff, wat een gezeik. Vorig seizoen vond ik eerlijk gezegd dat psv z'n handjes wel wat liet wapperen, maar dit seizoen valt dat erg mee.quote:
Alleen speelt chelsea dat spelletje NOG beterquote:Op woensdag 13 april 2005 00:14 schreef Zjakkie het volgende:
Zeiden ze bij Lyon niet dat ze op een finale tegen Chelsea? Waarom beschuldigen ze nu PSV dan van anti-voetbal? Das toch et spelletje dat Chelsea ook speelt?
Is Jefferson Farfan blind ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:55 schreef ASSpirine het volgende:
Weet niet of het al gepost is
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VoorbeschouwingPSVLyon&ns_type=clickout
dan wordt je per direct gebandquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou vooruit dan maar, hup psv...
geheid dat je nu gaan verliezen natuurlijk
quote:
Dat kan je wel zeggen... totaal geen concentratie.... zit de hele tijd op het forum... om te kijken voor nieuws over PSV......quote:
[offtopic]waar doe je dat als ik vragen mag[/offtopic]quote:Op woensdag 13 april 2005 09:53 schreef Libris het volgende:
Heb net $10 op PSV gezet
Home Draw Away
2.32 3.48 2.43
dus 2.32 keer uitgebaald als ze winnen
Quotes zijn niet zo heel bijzonder.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:55 schreef Libris het volgende:
Meer gok info:
http://www.singaporepools.com.sg/Sports?page=display_details&type=all&match=0503
ach als het een 'duffe' 0 - 0 vind ik het allemaal wel bestquote:Op woensdag 13 april 2005 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd. Als het maar niet zo'n suffe wedstrijd wordt zoals die van gister met Bayern - Chelsea
Gaat alleen lastig als je aan het stage lopen bentquote:Op woensdag 13 april 2005 11:01 schreef Chadi het volgende:
Effe terrasje opzoeken jongens dan gaat die spanning weg
dan neem je toch vrijquote:Op woensdag 13 april 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat alleen lastig als je aan het stage lopen bent
Toch jammer dat je niet komt PHquote:Op woensdag 13 april 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan neem je toch vrij
vandaag half dagje werken, anders moet ik het spektakel missen
Ik ga zeker wat bier inslaan om mn angsten te onderdrukkenquote:Op woensdag 13 april 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach als het een 'duffe' 0 - 0 vind ik het allemaal wel best
al denk ik dat je me na 90 bij elkaar kan vegen... omdat zoiets echt slecht voor mijn hart is![]()
Jammer danquote:Op woensdag 13 april 2005 11:32 schreef appelsientje het volgende:
De brabantse nachten zijn lang, ze komen wat langzaam op gang.... jammer dan... JAAAAAAAmmer dan
zingen ze dat niet ??quote:Op woensdag 13 april 2005 11:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Jammer dan. Nog even oefenen denk ik
.
Mijn PSV shirtquote:Op woensdag 13 april 2005 11:36 schreef Zwansen het volgende:
[afbeelding]
Dus ik kan nogal wat fokkers tegen komen vanavond? Waar kan ik jullie aan herkennen? Een rode roos?
Het is Ja maaaaaar dan, ja maar dan Sienquote:
haha lopens dan maar appelquote:Op woensdag 13 april 2005 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet komt PH
Ik weet trouwens nog niet eens of ik vervoer terug heb.... heen kom ik er wel (trein) maar terug weet ik eigenlijk nog niet...
Nou ja dat maakt ook niet zoveel uitik ben er bij
Ben om half 7 in Eindhoven, dus kan ik nog meer in de polonaise
De brabantse nachten zijn lang, ze komen wat langzaam op gang.... jammer dan... JAAAAAAAmmer dan
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is Ja maaaaaar dan, ja maar dan Sien
Gewoon van de 2e naar de 1e ring springen ?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik probeer de 1e helft al naar onderen te gaan... Daar hebben we speciale trucs voor...
Als je met een groep bent waarvan een paar wel kaarten heeft van de onderste ring, gewoon diegene naar binnen laten gaan, dan neemt 1 iemand die kaarten weer mee naar de wc ofzo waar die anderen nog staan te wachten en dan kan iedereen naar binnen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gewoon van de 2e naar de 1e ring springen ?
tell medan kan ik ook niet kant op komen...
Pythquote:Op woensdag 13 april 2005 11:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je met een groep bent waarvan een paar wel kaarten heeft van de onderste ring, gewoon diegene naar binnen laten gaan, dan neemt 1 iemand die kaarten weer mee naar de wc ofzo waar die anderen nog staan te wachten en dan kan iedereen naar binnen.
Je hebt dus wel nog iemand nodig die al wel een kaartje heeft voor de onderste....
hey Eendquote:
quote:
Geen 0-0 voor popo dus!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:43 schreef popolon het volgende:
Geen PSV op ESPN, wel Juve.
Heh wat jammer nou.
Correct !quote:
Das lief van je popootjequote:Op woensdag 13 april 2005 14:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Correct !
Maar ik wens PSV succes dus ....
leuke plek om te wippen, zeker met Mireille Bekooijquote:Op woensdag 13 april 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey Eend
Me to
zit de hele dag al te wippen op mijn stoel.....
Die heb ik gelukkig nog niet voorbij zien komenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuke plek om te wippen, zeker met Mireille Bekooij
Dan hebben we nog een uur om het te herstellen dus doe inderdaad maar in het eerste half uurquote:Op woensdag 13 april 2005 16:03 schreef Radegast het volgende:
Ik vrees voor PSV dat het al fout gaat in het eerste halfuur...
Je kan mij herkennen aan mijn Ajax shirtquote:Op woensdag 13 april 2005 11:36 schreef Zwansen het volgende:
[afbeelding]
Dus ik kan nogal wat fokkers tegen komen vanavond? Waar kan ik jullie aan herkennen? Een rode roos?
Ik heb nu hetzelfde als wat ik tegen Monaco had (ja ja je kan ze niet vergelijken) als we 't de eerste 30 min maar droog houden.... dan komt het goed....quote:Op woensdag 13 april 2005 16:03 schreef Radegast het volgende:
Ik vrees voor PSV dat het al fout gaat in het eerste halfuur...
en dan zeker langs de lijn aan, van radioverslagen word k altijd nog nerveuzerquote:Op woensdag 13 april 2005 16:28 schreef RijstNatie het volgende:PSV
ik durf niet te kijken vanavond, ik ga maar rondjes rijden in de auto
Maakte Mateja je wakker?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:46 schreef PyTh het volgende:
Was vanmorgen om 06.00 al wakker terwijl ik normaal gesproken mijn bed niet ben uit te branden![]()
Ja dat wil je helemaal niet horen...quote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan zeker langs de lijn aan, van radioverslagen word k altijd nog nerveuzer
Die was toen inderdaad ook wakker ja, hij is net zo zenuwachtig als zijn vaderquote:
En vanavond helemaal:quote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan zeker langs de lijn aan, van radioverslagen word k altijd nog nerveuzer
quote:Langs de Lijn - Sport en muziek. Vanavond is er vanaf 20.40 uur een live verslag van de kwartfinale in de UEFA Champions League tussen PSV en Olympique Lyon. Het commentaar is van Bas Ticheler en Hans Eijsvogel. Verder is er aandacht voor voetbal uit de Holland Casino Eredivisie: FC Den Bosch - Feyenoord en er is aandacht voor de persconferentie van AZ in aanloop naar het UEFA Cup-kwartfinaleduel tegen Villarreal.
Logisch!!! Voor PSV is dit onbekend terrein.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die was toen inderdaad ook wakker ja, hij is net zo zenuwachtig als zijn vader![]()
Het zag er net wel nat uit (ik werk in het centrum van Eindhoven). Heb tijdens het werk niet veel neer buiten gekeken. Maar toen ik ging waren het enkele druppels die naar beneden kwamen.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:33 schreef Againzender het volgende:
Over droog houden gesproken, komt het in Eindhoven ook al de hele middag met bakken naar beneden
Vrezen of hopen?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:18 schreef Linz het volgende:
ik vrees voor een gigantische afslachting van PSV door Lyon.
je zei 4-1 voor PSV vorige week hequote:Op woensdag 13 april 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Allez Lyon!
Dylan Dog had er veel vertrouwen in, die dacht 1-4.
mutherfuck jij bent wel ver heen van de werkelijkheid. Het is hardstikke leuk dat PSV de kwartfinales heeft gehaald en mooi als ze door gaan maar maak je geen illusies hoor . Tegen Milan liggen ze er na 1 helft al uit.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:45 schreef popolon het volgende:
Makkelijk kleine overwinning PSV.
Nu of nooit, als je nu de CL niet wint dan kun je 20 jaar wachten.
Flikker op man, dat werd elke wedstrijd van PSV gezegd. Ze zouden de 2e ronde niet kunnen bereiken, Monaco zou toch echt te sterk zijn en Olympique zou er sowieso wel een stuk of drie inplempen. Opzouten met je negativisme. 4-0!quote:Op woensdag 13 april 2005 19:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
mutherfuck jij bent wel ver heen van de werkelijkheid. Het is hardstikke leuk dat PSV de kwartfinales heeft gehaald en mooi als ze door gaan maar maak je geen illusies hoor . Tegen Milan liggen ze er na 1 helft al uit.. Zelfs dit OL zijn ze niet de baas geweest en moeten ze maar vanavond zien of het ze lukt en jij komt aankakken dat ze met chong en pjon de cup gaan pakken
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Flikker op man, dat werd elke wedstrijd van PSV gezegd. Ze zouden de 2e ronde niet kunnen bereiken, Monaco zou toch echt te sterk zijn en Olympique zou er sowieso wel een stuk of drie inplempen. Opzouten met je negativisme. 4-0!
nesta en sjevje ontbreken dus kansen worden groter.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
mutherfuck jij bent wel ver heen van de werkelijkheid. Het is hardstikke leuk dat PSV de kwartfinales heeft gehaald en mooi als ze door gaan maar maak je geen illusies hoor . Tegen Milan liggen ze er na 1 helft al uit.. Zelfs dit OL zijn ze niet de baas geweest en moeten ze maar vanavond zien of het ze lukt en jij komt aankakken dat ze met chong en pjon de cup gaan pakken
![]()
Juist, dat is de instelling die je moet hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Flikker op man, dat werd elke wedstrijd van PSV gezegd. Ze zouden de 2e ronde niet kunnen bereiken, Monaco zou toch echt te sterk zijn en Olympique zou er sowieso wel een stuk of drie inplempen. Opzouten met je negativisme. 4-0!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |