abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2005 @ 14:57:05 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_26147763
* leolinedance al zenuwachtig is....
pi_26173969
Echt veel respect hebben ze niet:
quote:
Dat PSV er vorige week in Stade Gerland met een gelijkspel vandoor ging, en belangrijker nog met een o zo waardevol uitdoelpunt, zit alles wat Olympique Lyon aanhangt nog steeds niet lekker. In een interview met de Franse sportkrant L'Équipe kijken de betrokkenen vooral zuur terug op de heenwedstrijd in de kwartfinale van de Champions League.
'Eindhoven speelt om het spel van de tegenstander te vernietigen', meent voorzitter Jean-Michel Aulas. 'Hun doelpunt was zeer fortuinlijk, ze hebben niet veel laten zien.' Aulas is dan ook niet bang dat het in de return opnieuw misgaat met zijn ploeg. 'Onze spelers hebben gezien dat ze beter waren dan PSV. Ze troffen mensen tegenover zich die ze voetbaltechnisch niet konden verontrusten, maar alleen op fysiek en tactisch gebied problemen bezorgden. Dat zijn dingen die controleerbaar zijn in de return woensdag.'

Florent Malouda, de aanvaller die voor Lyon scoorde tegen PSV, is eveneens overtuigd maar iets minder stellig dan zijn voorzitter. 'Een uur lang kon PSV maar moeilijk volgen. Ze hebben het zelden zo lastig gehad. Achterin hadden we alles goed voor elkaar, zelfs bij hun doelpunt. Ze hebben geen indruk gemaakt met hun spel. Maar hun efficiëntie en heldere aanpak is opmerkelijk.'

Lyon denkt met dezelfde aanpak alsnog een plek bij de laatste vier te bemachtigen. Een aangepast plan de campagne is niet nodig. 'We veranderen niets aan hoe we gewend zijn te spelen. Tegen hen moeten we het spel maken. Het tegendoelpunt doet daar niet veel aan af', legde aanvoerder Caçapa uit. 'We moeten voorkomen dat we in hun trage tempo meegaan en niet nonchalant worden', voegde spelmaker Juninho Pernambuco nog toe.

De Franse kampioen hoopt verder dat Kim Milton Nielsen het beter doet dan collega Pierluigi Collina in het eerste duel. 'Ik hoop dat we wat beter worden beschermd. Zij bedienen zich van antivoetbal om hun tegenstander uit te schakelen. De scheidsrechter is een beetje sociaal geweest en wilde niet te veel kaarten uitdelen. Daar hebben de Nederlanders van geprofiteerd. Maar goed, het is niet zo verstandig om arbiters te bekritiseren dus daar hou ik maar mee op', aldus Malouda.

L'OL put hoop uit het feit dat het uit makkelijk scoort en goede resultaten heeft behaald. Zo won de ploeg van coach Paul Le Guen bij Werder Bremen (3-0), Fenerbahçe (3-1) en Sparta Praag (2-1). 'Wij scoren overal. Ik zie geen reden waarom we dat in Eindhoven niet zouden doen', meent Caçapa. 'Met een 1-0 overwinning of een 2-2 zijn we door, dat moeten we niet vergeten', sprak Malouda vol vertrouwen.
vi.nl

Wat mij betreft mag psv wel door.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26174019
Die Lyon-staf is nog arroganter dan Mourinho en Adriaanse bij elkaar. Ik hoop dat Lyon met 2-0 aan de kloten krijgt en dan wil ik die arrogante Fransen nog wel eens geïnterviewd zien worden. Al vrees ik dat het erg zwaar gaat worden tegen die ploeg...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:47:47 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26174041
whehe,frusti's
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26174042
Klopt eigenlijk wel
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:51:18 #156
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26174113
Ach ze zijn gewoon een beetje erg zielig bezig daar in Lyon.
Ze lijken zich nu al in te dekken voor het eventueel niet kwalificeren voor de halve finales.

Typische Franse arrogantie noemen ze dat toch
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 april 2005 @ 16:53:37 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26174165
nou hang dit aan de muur in de kleedkamer en we vreten ze helemaal op
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:55:46 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26174222
Lyon had waarschijnlijk verwacht dat ze PSV eventjes aan de kant kon zetten en dat viel tegen,zelfs tegen een PSV dat waarschijnlijk 1 van d'r slechtste wedstrijden van het seizoen heeft gespeeld.

Pure frustratie
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:56:06 #159
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26174235
Een beetje gelijk hebben ze natuurlijk wel.
Maar goed, hopen dat PSV het haalt. .
Al vrees ik dat het érg moeilijk gaat worden.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_26174273
PSV zal alles uit de kast moeten halen vanavond om OL tegen te houden.
pi_26174385
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:57 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat ze een makkie krijgen vanavond

Ze spelen namelijk vanavond niet
Keep the faith!!
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:01:47 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26174400
quote:
want?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:01:56 #163
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_26174405
quote:
De wedstrijd is morgen...

Maar ze moeten zeker hard werken om morgen de halve finales te halen, maar daar was iedereen het al over eens, volgens mij
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 april 2005 @ 17:02:00 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26174406
quote:
moeten we ze vanavond al bij de grens tegenhouden ofzo dan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26174435
quote:
Ik mag hopen voor psv dat ze vanavond de kast dicht laten

En het is inderdaad gewoon een groot stuk frustratei van die voorzitter...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26174492
Ik zal ook nog even vermelden:

Vanavond, dan hoeven ze zich niet in te spannen.
Klik dan als je durft
pi_26174520
Da's voor de duidelijkheid Suijk
In Southern Sun
pi_26174592
Moddergooien is niemand vreemd in dit staium van het toernooi met deze belangen
Yeah baby Yeah!
pi_26174613
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's voor de duidelijkheid Suijk
Misschien dat Chadi even wil bevestigen dat hij het doorheeft?
Klik dan als je durft
pi_26174699
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:09 schreef Elgigante het volgende:
Moddergooien is niemand vreemd in dit staium van het toernooi met deze belangen
Zou je ook nog even willen vermelden dat de wedstrijd morgen is, en niet vanavond?

In Southern Sun
pi_26174762
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zou je ook nog even willen vermelden dat de wedstrijd morgen is, en niet vanavond?

Volgens mij verwar je mij met iemand anders, ik weet als PSV-er natuurlijk wel wanneer ze moeten voetballen.
Het wordt natuurlijk een zeer lastige wedstrijd en pas bij een 3-0 voorsprong kan PSV effe lucht happen, maar die krijg je niet binnen 1 kwartier tot stand tegen een in vorm verkerend Lyon.

Met 0-0 ben ik zeeeeeer dik tevreden en PSV heeft gewoon een redelijke kans om door te gaan, niets meer, niets minder.
Yeah baby Yeah!
pi_26174777
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
Lyon had waarschijnlijk verwacht dat ze PSV eventjes aan de kant kon zetten en dat viel tegen,zelfs tegen een PSV dat waarschijnlijk 1 van d'r slechtste wedstrijden van het seizoen heeft gespeeld.

Pure frustratie
Helemaal waar.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26174800
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Volgens mij verwar je mij met iemand anders, ik weet als PSV-er natuurlijk wel wanneer ze moeten voetballen.
Laat maar...
In Southern Sun
pi_26174918
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:16 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Helemaal waar.
In frankrijk is over het algemeen redelijk positief gesproken over PSV, de krantenkop die we hier hebben lat alleen de voorzitter spreken en die is terecht niet gerust op een goede afloop van de vooraf 'moet te doen zijn' horde PSV.

elukkig doet Hiddink niet aan deze rotzooi mee.
Yeah baby Yeah!
pi_26174929
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef DutchGooner het volgende:

Pure frustratie
inderdaad, ze kunnen volgens mij niet bijster goed tegen tegenslag. Dat zag je ook wel na het doelpunt van PSV Lyon kreeg toen echt helemaal niets meer voor elkaar.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')