Ach, Nederlandse ploegen kunnen daar ook wat van hoor, ik kan het weten als Ajaciedquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:51 schreef PyTh het volgende:
Typische Franse arrogantie noemen ze dat toch [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als Guus slim is (dat is ie) begint ie heel verrassend, aanvallend. Dan moet Lyon snel tactisch wijzigen, omdat ik zeker weet dat ze daar niet op rekenen.
En tactisch omgooien in het begin van een wedstrijd is erg lastig. Vooral als je spelers dat niet uit zichzelf kunnen.
quote:Op de gebruikelijke persconferentie zei Guus Hiddink dat PSV woensdagavond niet achteruit gaat voetballen. "We zijn hongerig en willen zwaar inzetten op de volgende stap" aldus de hoofdcoach in het Philips Stadion.
"Ik ben blij dat we sinds die hele belangrijke wedstrijd tegen Rode Ster Belgrado in augustus de lat steeds hoger hebben gelegd" opende hij. "We gaan morgenavond niet angstig naar achteren lopen, dat is niet ons spel of ons uitgangspunt. We willen ons compacte blok op afstand van het doel neerzetten en gaan voor een score. Dan ontlucht je de defensie. Niet achteruit voetballen, wel de zaak onder controle houden."
OL scoort bijna altijd en als ze scoren moet PSV er minimaal 2 in trappen. Als ik uitga van de wedstrijd in Lyon dan moeten ze in Eindhoven flink zweten en wat meer uit de kast halen dan daar want het was meer geluk dan wijsheid waardoor ze die ene treffer op hun naam kregen terwijl LYon verzuimde om PSV direct af te slachten.quote:
Hoe dan ook, het wordt een lastige partij voor PSV.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
OL scoort bijna altijd en als ze scoren moet PSV er minimaal 2 in trappen. Als ik uitga van de wedstrijd in Lyon dan moeten ze in Eindhoven flink zweten en wat meer uit de kast halen dan daar want het was meer geluk dan wijsheid waardoor ze die ene treffer op hun naam kregen terwijl LYon verzuimde om PSV direct af te slachten.
Is die niet vanavond dan ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou je ook nog even willen vermelden dat de wedstrijd morgen is, en niet vanavond?
![]()
Hoezo? Alex, Vogel, Cocu en Bouma gaan die aanvallers helemaal kapot spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Fysiek? Dat vind ik vreemd gesteld..
quote:Malouda klaagt over agressief spel PSV [wijzig]
Doelpuntenmaker in de heenwedstrijd Florent Malouda klaagt vandaag in het Franse blad L'Equipe over de volgens hem agressieve speelwijze van PSV. "Ik heb heel wat klappen gevoeld", aldus de Fransman, die op deze manier de Deense scheidsrechter van aankomende woensdag wil beïnvloeden: "Ik hou er niet van om over scheidsrechters te klagen, maar voetbal is een spel waarin je zomaar rood kan krijgen voor shirtjetrekken, terwijl de ene na de andere overtreding ook onbestraft blijft". Volgens Malouda speelde PSV gemeen, door "alles te doen om voetbal te verhinderen, wanneer ze de bal niet hebben". "Alleen waren ze slim genoeg het niet in of rond het stafschopgebied te doen".
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:52 schreef Zapper het volgende:
Volgens NOS-TT doet Frau morgen niet mee, is geblesseerd geraakt tijdens een training in het stadion
Frau scoorde afgelopen weekend nog 2 maal.
Ja dat klopt, hij was sowieso niet in de basis gestart morgen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:47 schreef Chadi het volgende:
Frau is toch wissel speler normaal gesproken?
Pff, wat een gezeik. Vorig seizoen vond ik eerlijk gezegd dat psv z'n handjes wel wat liet wapperen, maar dit seizoen valt dat erg mee.quote:
Alleen speelt chelsea dat spelletje NOG beterquote:Op woensdag 13 april 2005 00:14 schreef Zjakkie het volgende:
Zeiden ze bij Lyon niet dat ze op een finale tegen Chelsea? Waarom beschuldigen ze nu PSV dan van anti-voetbal? Das toch et spelletje dat Chelsea ook speelt?
Is Jefferson Farfan blind ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:55 schreef ASSpirine het volgende:
Weet niet of het al gepost is
http://sitestat.kpn-is.nl/psv/psv/s?clickout.VoorbeschouwingPSVLyon&ns_type=clickout
dan wordt je per direct gebandquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou vooruit dan maar, hup psv...
geheid dat je nu gaan verliezen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |