quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef Dylan Dog het volgende:
PR: daar heb ik mijn seizoenkaart!
zegt hijquote:
ja ja het begint 1xquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das nog geen ere
en het is noord waar ik zit
En voor mij is dat eenmalig
Ik zou ze nog niet onderschattenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
leuke score, thuis moet het wel lukken toch?
Ja idd... ik denk dat ik volgende week woensdag niet te genieten ben....quote:Op woensdag 6 april 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
wordt nu al nerveus als k aan deze wedstrijd denk
Het gaat echt geen eitje worden, hoe Lyon de laatste 35 minuten van de 1e helft speelde gisteren was echt verdomd goed voetbal, zo goed heb ik PSV al jaren niet meer zien ballen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
leuke score, thuis moet het wel lukken toch?
idd, scoort Lyon de 0-1 dan kun je opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik zou ze nog niet onderschatten. Maar er is wel een hele grote stap gezet ja.
Ik zit als ik los eens kom kijken altijd daar (BB/CC/keertje CD)quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:geen Fok! users op de hoofdtibrune dus
hmmm dat is nog wel te doen.. maar dan moeten we wel op tijd zijn voor de kaartjes... als het zo snel gaat als de vorige keer...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef PyTh het volgende:
Ik heb (en had ook al voor de wedstrijd van gisteren) er ook een enorm goed gevoel over.
Ondanks dat PSV gisteren op sommige momenten werd overlopen door Lyon denk ik dat we het gaan redden.
Mijn voorspelling voor de thuiswedstrijd: een billenknijpende 0-0
Heb net al gekeken naar vluchten Eindhoven - Milaan, voor ¤ 148,- vlieg ik retour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |