Gaat alleen lastig als je aan het stage lopen bentquote:Op woensdag 13 april 2005 11:01 schreef Chadi het volgende:
Effe terrasje opzoeken jongens dan gaat die spanning weg
dan neem je toch vrijquote:Op woensdag 13 april 2005 11:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat alleen lastig als je aan het stage lopen bent
Toch jammer dat je niet komt PHquote:Op woensdag 13 april 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan neem je toch vrij
vandaag half dagje werken, anders moet ik het spektakel missen
Ik ga zeker wat bier inslaan om mn angsten te onderdrukkenquote:Op woensdag 13 april 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach als het een 'duffe' 0 - 0 vind ik het allemaal wel best
al denk ik dat je me na 90 bij elkaar kan vegen... omdat zoiets echt slecht voor mijn hart is![]()
Jammer danquote:Op woensdag 13 april 2005 11:32 schreef appelsientje het volgende:
De brabantse nachten zijn lang, ze komen wat langzaam op gang.... jammer dan... JAAAAAAAmmer dan
zingen ze dat niet ??quote:Op woensdag 13 april 2005 11:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Jammer dan. Nog even oefenen denk ik
.
Mijn PSV shirtquote:Op woensdag 13 april 2005 11:36 schreef Zwansen het volgende:
[afbeelding]
Dus ik kan nogal wat fokkers tegen komen vanavond? Waar kan ik jullie aan herkennen? Een rode roos?
Het is Ja maaaaaar dan, ja maar dan Sienquote:
haha lopens dan maar appelquote:Op woensdag 13 april 2005 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet komt PH
Ik weet trouwens nog niet eens of ik vervoer terug heb.... heen kom ik er wel (trein) maar terug weet ik eigenlijk nog niet...
Nou ja dat maakt ook niet zoveel uitik ben er bij
Ben om half 7 in Eindhoven, dus kan ik nog meer in de polonaise
De brabantse nachten zijn lang, ze komen wat langzaam op gang.... jammer dan... JAAAAAAAmmer dan
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is Ja maaaaaar dan, ja maar dan Sien
Gewoon van de 2e naar de 1e ring springen ?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik probeer de 1e helft al naar onderen te gaan... Daar hebben we speciale trucs voor...
Als je met een groep bent waarvan een paar wel kaarten heeft van de onderste ring, gewoon diegene naar binnen laten gaan, dan neemt 1 iemand die kaarten weer mee naar de wc ofzo waar die anderen nog staan te wachten en dan kan iedereen naar binnen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gewoon van de 2e naar de 1e ring springen ?
tell medan kan ik ook niet kant op komen...
Pythquote:Op woensdag 13 april 2005 11:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je met een groep bent waarvan een paar wel kaarten heeft van de onderste ring, gewoon diegene naar binnen laten gaan, dan neemt 1 iemand die kaarten weer mee naar de wc ofzo waar die anderen nog staan te wachten en dan kan iedereen naar binnen.
Je hebt dus wel nog iemand nodig die al wel een kaartje heeft voor de onderste....
hey Eendquote:
quote:
Geen 0-0 voor popo dus!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:43 schreef popolon het volgende:
Geen PSV op ESPN, wel Juve.
Heh wat jammer nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |