tsss dat zou niet netjes zijn... gewoon gaan... je ploeg trouw blijven vind ikquote:Op woensdag 6 april 2005 13:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben allang blij dat het in Lyon geen 4 of 5-0 werd, dan was ik niet eens heengegaan volgende week volgens mij...
Ik moet dik 3 uur rijden om in Eindhoven te komen, dit kost me een hoop geld en ik moet college's skippen om de wedstrijd te zien...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tsss dat zou niet netjes zijn... gewoon gaan... je ploeg trouw blijven vind ik
Ik snap ook niet waarom mensen voor tijd eerder weg gaan....
me 2quote:Op woensdag 6 april 2005 13:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik moet dik 3 uur rijden om in Eindhoven te komen, dit kost me een hoop geld en ik moet college's skippen om de wedstrijd te zien...
Wel lullig, verliezen ze met 5-0, denk je ik ga niet heen... En winnen ze in een legandarisch duel nog met 7-1...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
me 2nou ja ik heb dan wel geen college's... maar toch 5 - 0 had nog best gekund
Dat zal jij jezelf nooit vergeven denk ikquote:Op woensdag 6 april 2005 13:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel lullig, verliezen ze met 5-0, denk je ik ga niet heen... En winnen ze in een legandarisch duel nog met 7-1...
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Waar komen al die users eigenlijk opeens vandaan?
Dat vraag ik me bij jou ook nog steeds afquote:Op woensdag 6 april 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Waar komen al die users eigenlijk opeens vandaan?
Ik doel niet op appelsientje etc. maar allemaal namen die ik voor 't eerst lees.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]de meeste posten wel vaker in PSV topics
Ach, jij was er toch ook zomaar opeens Cultyquote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doel niet op appelsientje etc. maar allemaal namen die ik voor 't eerst lees.
Wie dan allemaal? Volgens mij zijn de meeste wel vaker te vinden in VBL en PSV-topics.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik doel niet op appelsientje etc. maar allemaal namen die ik voor 't eerst lees.
geweldige wedstrijd was datquote:Op woensdag 6 april 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zal jij jezelf nooit vergeven denk ik
Net zoals Man united tegen Bayern.... hele tijd stond het 0 - 1 de laatste minuut 2 - 1
duh, dat snap ik ook weld at je dat bedoeld, maar vrijwel alle namen heb k eerder zien postenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een frustratie, wat een frustratiequote:Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, 1-2 dan maar. In de 88e minuut liefst.
dan ga ik echt huilen...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, 1-2 dan maar. In de 88e minuut liefst.
Wij Ajaxjes weten hoe het voelt...quote:Op woensdag 6 april 2005 16:14 schreef appelsientje het volgende:
dan ga ik echt huilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |