Goed bezig Sien!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:33 schreef appelsientje het volgende:
okeik zet jullie er zo ff bij
Crtl + F5
jullie staan erbij
Je hebt gelijk dat je daar normaal maar tot 16 mag zitten, maar voor de CL wedstrijden kun je op ZZ gewoon zitten als je ouder dan 16 bent. Zat er tegen Arsenal en Monaco ook. Maar wel erg scherp van jequote:Op zondag 27 maart 2005 18:21 schreef WooZ het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je student Rechten bent.
Nu mag je op ZZ maar zitten tot 16 jaar (is de jongerenrang).
Óf je bent hoogbegaafd gezien het feit dat je al op erg jonge leeftijd op HBO/Uni bivakkeerd, óf je bent oerdom dat je daar een kaartje gekocht hebt, en mag hopen dat ze je niet gaan weigeren daar
Dus als we Lyon verslaan, dan kunnen we zelfs de CL winnenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja Olympique...
Misschien wel de moeilijkste die ze hadden kunnen loten...
Heb je dat vantevoren geïnformeerd? Want toen ik extra kaarten ging halen waren er in de goedkoopste klasse alleen nog in ZZ en de family corner. Vervolgens naar PSV op laten bellen en die deelden toch echt mee dat we dan niet binne kwamenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je daar normaal maar tot 16 mag zitten, maar voor de CL wedstrijden kun je op ZZ gewoon zitten als je ouder dan 16 bent.
Dat lijkt me een beetje al te optimistisch. Eerlijk gezegd denk ik dat dit de zwaarste wedstrijden van het seizoen tot nu toe gaan worden.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:01 schreef RijstNatie het volgende:
Zoals ik al eerder zei; PSV walst over Lyon heen...
Trust me
Hmm. Vorige keren kwam ik er ook gewoon in dus neem aan dat het deze keer niet anders zal zijn. Daarnaast zijn die kaarten ons gewoon verkocht bij een ticketbox verkooppunt. Op de PSV site staat:quote:Op maandag 28 maart 2005 01:12 schreef WooZ het volgende:
[..]
Heb je dat vantevoren geïnformeerd? Want toen ik extra kaarten ging halen waren er in de goedkoopste klasse alleen nog in ZZ en de family corner. Vervolgens naar PSV op laten bellen en die deelden toch echt mee dat we dan niet binne kwamen
Tevens staat er: Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 25,00quote:Toegangskaarten voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders zijn echter uitsluitend verkrijgbaar bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion.
We moeten eerst uitquote:Op maandag 28 maart 2005 11:56 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk word het geen nadeel om eerst thuis te voetballen maarja met alex achterin zal dat wel goed komen. ik hoop op 2-0
jullie komen er bijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
VV pour moi appelsientjeen na de rust onder ergens
![]()
nou ik wachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |