quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
Geen chinese afhaalboer in de buurt ofzo? of gewoon een chinees?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:08 schreef jorienpe2 het volgende:
Ik heb wel mensen adressen op laten schrijven in mijn dagboek, helaas kon ik vaak het adres alleen niet ontcijferen (chinees???).
je hebt wel wat woorden laten vallen ja (maar je wordt er niet minder leuk onder)quote:ik heb in ieder geval gehoord dat ik wat heb afgescholden in de vorige aflevering (heb hem zelf nog steeds niet gezien, geen video thuis).
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:21 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoop dat vanavond trouwens steven & sofie eruit moeten... maar dat zal wel niet
k hoop Just en Brechtje of Herman en Kris. Allebei niet zo'n superleuke koppelsquote:Op zondag 27 maart 2005 13:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]Herman en Kris
tactisch is dat het beste, want Steven en Sofie kunnen Jeroen en Manja nog behoorlijk gaan irriteren en een hak zetten dat is natuurlijk leuk
je kan het misschien wel van nieuwsgroepen afhalen morgenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen het vanavond niet zien, omdat we ER opnemen en weg zijn.
Peking is hetzelfde tijdstip ongeveer
Wordt het nog herhaald??
je kqn beter PE opnemen en ER ergens van internet afplukkenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen het vanavond niet zien, omdat we ER opnemen en weg zijn.
Peking is hetzelfde tijdstip ongeveer
Wordt het nog herhaald??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zoals Jorien ook al aangaf echt een prachtig boek en de schrijver (M.Helsen) heeft een geweldige manier van vertellen over de mensen.From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
Dankjequote:Op zondag 27 maart 2005 14:41 schreef keijz het volgende:
[..]
je kan het misschien wel van nieuwsgroepen afhalen morgen
weinig originele tt trouwens appelsientje
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Monticola het volgende:
Ik heb het boek 'In het spoor van Peking Express' gekocht. Echt een aanrader, ben nu bij India aangekomen in het boek. Er zitten wel een paar spoilers in trouwens. Wat voor proef de koppels moeten doen enzo. Of dingen als (hele kleine spoiler maar):aach niet klikken... niet .... doen..... . doe het niet.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zoals Jorien ook al aangaf echt een prachtig boek en de schrijver (M.Helsen) heeft een geweldige manier van vertellen over de mensen.
Ach shoottoch gedaan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
ach, vanavond is dit topic wel weer vol, dus dan zal er wel wat meer inspiratie zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankjeik had ff geen inspiratie
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef Monticola het volgende:
Ik heb het boek 'In het spoor van Peking Express' gekocht. Echt een aanrader, ben nu bij India aangekomen in het boek. Er zitten wel een paar spoilers in trouwens. Wat voor proef de koppels moeten doen enzo. Of dingen als (hele kleine spoiler maar):he ben je blind ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is zoals Jorien ook al aangaf echt een prachtig boek en de schrijver (M.Helsen) heeft een geweldige manier van vertellen over de mensen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.From the ashes a fire shall be woken,
Eensch!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:11 schreef Orginial het volgende:
Verander de TT even, dat is niet leuk als twee topics hetzelfde heten..
Wat leuk, dus tochquote:Op zondag 27 maart 2005 13:08 schreef jorienpe2 het volgende:
Ik heb wel mensen adressen op laten schrijven in mijn dagboek, helaas kon ik vaak het adres alleen niet ontcijferen (chinees???). Maar we gaan na afloop van de uitzendingen wel proberen videobanden op te sturen naar de mensen waarvan we weten dat ze de mogelijkheid hebben om de banden te kijken, of via internet, we hebben wel emailadressen van sommige mensen (in de grotere steden hadden ze wel internet in China). Maar wederom het probleem chinese schrift versus ons schrift.
TT aanpassen doen we alleen op verzoek van de tsquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef keijz het volgende:
ik heb een topicreport geplaatst voor andere tt
ah okequote:Op zondag 27 maart 2005 17:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
TT aanpassen doen we alleen op verzoek van de ts
Die sinaasappelsientje moet gewoon geen nieuwe topics openen als hij/zij niet begrijpt dat het de bedoeling dat er een andere TT in een nieuwe topic moet komen.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:33 schreef keijz het volgende:
[..]
ah oke
ik had dus verzonnen:Peking Express #6 ~ Zal Pipi Bombay zien?
haha ik heb Gif Animator eigelijk nog nooit opgestart dus ik weet niet of ik veel kanquote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die sinaasappelsientje moet gewoon geen nieuwe topics openen als hij/zij niet begrijpt dat het de bedoeling dat er een andere TT in een nieuwe topic moet komen.maare @t Keijz: Kan jij een mooiere avatar van Peking Express 2005 [Nathalie] maken? Want deze haakt.. En ik wil weleens zien wat jij kan
![]()
Ik wil het weleens zien.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:50 schreef keijz het volgende:
[..]
haha ik heb Gif Animator eigelijk nog nooit opgestart dus ik weet niet of ik veel kan
maar ik ga het proberen![]()
Je moet niet zo zeuren. Iedereen mag een topic openen, qua tt zijn er geen regels.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die sinaasappelsientje moet gewoon geen nieuwe topics openen als hij/zij niet begrijpt dat het de bedoeling dat er een andere TT in een nieuwe topic moet komen.maare @t Keijz: Kan jij een mooiere avatar van Peking Express 2005 [Nathalie] maken? Want deze haakt.. En ik wil weleens zien wat jij kan
![]()
er bestaan ongeschreven regels op een forum, en daar moet iedereen zich aan houdenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren. Iedereen mag een topic openen, qua tt zijn er geen regels.
En blijf eens ontopic![]()
Ongeschreven regels zijn er zeker, maar je moet nks.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:00 schreef keijz het volgende:
[..]
er bestaan ongeschreven regels op een forum, en daar moet iedereen zich aan houden
Ik hoop het ook, hoe meer tegenslag hoe beter. Ook ik heb er weer zin in!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:18 schreef keijz het volgende:
hopelijk vanavond weer een paar van deze momenten:
[afbeelding]
En ik zal wel met mijn pa willen gaanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:55 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ril al van de gedachte van jeroen en manja...
ik zit te overwegen om mezelf volgend jaar op te gaan geven met mijn ex girlfriend dat kan wel lachen worden, twee uber haagse chicks....
nog ander half uur en tis zover
ja mij ookquote:Op zondag 27 maart 2005 19:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik zal wel met mijn pa willen gaan
Lijkt me wel cewl namelijk
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:06 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Welke moet ik nou nemen? Ze zijn allebei geweldig, nog bedankt ervoor maar ik kan niet maken om Bliksems avatar niet te gebruiken, maar ook weer niet om die van Keijz niet te gebruiken. Dillema, want ze zijn allebei mooi. Welke moet ik nemen?![]()
Je weet waar je terecht kunt voor dat soort levensvragenquote:
Ja, dankzij die spoiler.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:12 schreef _Supreme het volgende:
ik denk dat we wel weten wie er straks uit gaat he?
mooie tussenweg?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:06 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Welke moet ik nou nemen? Ze zijn allebei geweldig, nog bedankt ervoor maar ik kan niet maken om Bliksems avatar niet te gebruiken, maar ook weer niet om die van Keijz niet te gebruiken. Dillema, want ze zijn allebei mooi. Welke moet ik nemen?![]()
Geweldig hoe ze op die chauffeur foeterdenquote:
Irritant ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik word trouwens gek van die Sofie, constant die gast afzeiken. Volgens mij is er geen enkele Aardrijkskundeleraar in Nederland die heel China kent..
Volgens mij zijn het meer de zenuwen die 'm opbreken.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik word trouwens gek van die Sofie, constant die gast afzeiken. Volgens mij is er geen enkele Aardrijkskundeleraar in Nederland die heel China kent..
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Manja met die kaak he... ze doet mij enorm denken aan zo'n HEAO +10 jaar dametje....
Juist niet. Ik ben blij dat ze opdonderd zijnquote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben om. Sophie en Karla zijn keitof.
Je moet een balans vinden. Die balans is bij Rink tever doorgeslagen naar genieten. Ik heb het idee dat de andere koppels dit balans beter hebben, behalve Manja en Jeroen, die hinderlijk actief zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is Rink de enige die nog een beetje kan genieten van de omgeving en de gastvrijheid van die arme Chinezen.
De rest is alleen maar bezig met de competitie en het spel.
Ben je een keer in zo'n exotische omgeving, dan moet je er toch ook een beetje van proberen te genieten?
ik denk het nietquote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Orginial het volgende:
Hopelijk gaat Jeroen echt volgende week weg, zoals hij in de preview aangeeft
Mwoah, ik vind ze maar suf hoor Tommiequote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben om. Sophie en Karla zijn keitof.
Ik heb me kapotgelachen om hun. Ze hebben humor, hebben zelfspot en racen best goed.quote:
Ja, wat betreft dat laatste moet ik je gelijk geven. Ze gaan er wel voorquote:Op zondag 27 maart 2005 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb me kapotgelachen om hun. Ze hebben humor, hebben zelfspot en racen best goed..
waarom zei?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Neeman. Volgende week moeten Just en Bregtje weg, maar dat zit er niet in.![]()
Jij gaat zeker voor de liefigheid? Ik ga juist voor de spanning/ruzie`s en conflicten.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
waarom zei?
liever manjarink
of die duivels
Het valt mij op de een of andere manier ook tegen..quote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Er is geen flikker aan dit jaar.
Reiniertje![]()
idd totaal geen spanning dit jaarquote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Bayswater het volgende:
Er is geen flikker aan dit jaar.
Reiniertjeen Elias
![]()
Ja Sofie stelt zich aan. Doet net alsof alles gebroken isquote:Op zondag 27 maart 2005 21:44 schreef appelsientje het volgende:
Zoo dat was leuk
Steven en sofie moeten eruit![]()
Ik heb Reinier niet gezien. Wat was er dan zo bijzonder aan hem? Zo lief ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:48 schreef schatje het volgende:
Het is anders dit jaar, maar ik vind het zeker niet tegenvallen.
Iemand als Reinier was natuurlijk uniek. Die zul je niet meer zo snel treffen dunkt me.
Reinier had echt overal schijt aan.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb Reinier niet gezien. Wat was er dan zo bijzonder aan hem? Zo lief ofzo?![]()
Tja wat was er zo bijzonder aan Reinier.... wat was er zo bijzonder aan Elvis of Jezus?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
Ik heb Reinier niet gezien. Wat was er dan zo bijzonder aan hem? Zo lief ofzo?![]()
ja iddquote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Manja begint zich ook als een bitch te ontwikkelen.![]()
Ze mag niet in één zin met Reinier staanquote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Manja begint zich ook als een bitch te ontwikkelen.![]()
Die duivelsquote:Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
waarom zei?
liever manjarink
of die duivels
Exact.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ze mag niet in één zin met Reinier staan.
Reinier is niet te overtreffen..
En toen hij stoicijns voor zich uit keek toen die pitbull naast hem stondquote:Op zondag 27 maart 2005 21:57 schreef Bayswater het volgende:
denk nog regelmatig met weemoed aan Reiniertje terug als ik nu kijk
[afbeelding]
Elias had er ook een goed handje van om confrontaties op te zoeken, herinneren wij nog de confrontaties met Hans????quote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Vorig jaar was gewoon geniaal.
De confrontaties tussen Reinier en Elias waren brilliant, maar eigenlijk had Reinier Elias daar niet voor nodig, het maakte niet uit met wie, een confrontatie met Reinier in PE1 herinner je je gewoon nog. Of het nu zijn vrouw, EP, Elias, Roos, een Rus of een Chinees was, ze gingen er allemaal aan.
De kans dat dit op korte termijn nogmaals gebeurd is gewoon uiterst klein.
drive klootzak!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Enne wat te denken van die keer dat ze ergens wilden aanbellen en Clarinca maar voorop moest ookal stond er een enorme woedende waakhond bij dat terrein "gewoon lopen schat"
Ja, Rani aan het huilen brengen.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Elias had er ook een goed handje van om confrontaties op te zoeken, herinneren wij nog de confrontaties met Hans????
quote:
die belgische mutsen vind ik zelfs oké nu....vooral omdat ze jeroen en manja hadden verslagen met die proef...alleen jammer van die lift dat ze niet samen als eerste aankwamenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:05 schreef appelsientje het volgende:
Die 2 mutsen zijn trouwens ook echt geweldig bezighoop dat ze ver komen....
geweldig die Rick ook gewoon in het Nederlands terug praten...
En dan dat loopje met die twee rugtassen waar hij mee aan kwam hobbelen als Clarinca een lift regeldequote:Op zondag 27 maart 2005 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat Reinier instructies gaf aan Clarinca hoe te liften en haar probeerde neer te zetten hoe te staan, dat ze behoorlijk pissed off werd
volgende week, ieder zijn beurtquote:Op zondag 27 maart 2005 22:02 schreef Orginial het volgende:
Nathalie en Krieke kwamen bijna niet in beeld.
Dat was echt hilarisch.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Of dat schreeuwen op de fiets in Beijing![]()
![]()
Ze hebben ook echt lol in hun opdrachten en dat kan ik van sommige andere deelnemers niet zeggen... ik hou maar op over S en S...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die belgische mutsen vind ik zelfs oké nu....vooral omdat ze jeroen en manja hadden verslagen met die proef...alleen jammer van die lift dat ze niet samen als eerste aankwamen
ik ook.... ga vannacht maar weer de dvd ff kijken....quote:
jaaaaaaa dat was kikkequote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of dat schreeuwen op de fiets in Beijing![]()
![]()
Ik had meer van Sven en Sophie verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt lol in hun opdrachten en dat kan ik van sommige andere deelnemers niet zeggen... ik hou maar op over S en S...
Maar waar ik me ook zo over verbaas is het camera werk.. hoe doen ze dat ...
zoals ??quote:Op zondag 27 maart 2005 22:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had meer van Sven en Sophie verwacht.![]()
Wie moesten er anders uit?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Manja
Wat een verschrikkelijk vervelend achterbaks mens. Bah Bah Bah
Leuke aflevering wel weer, weinig Nathalie thoughDie vriendinnen worden ook steeds leuker. Jammer dat Herman en Kris er uit zijn.
dan toch echt S & S ze staan nu onderaanquote:
ja sorry hij is te grootquote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef Orginial het volgende:
@t Keijz: Je avatar is niet te gebruiken op FOK, dan krijg ik een kruisje.
zijn de trouwe fans ook uitgenodigd?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:15 schreef schatje het volgende:
Reinier en Clarinca gaan op 18 juni aanstaande trouwen.
klik hier
BVO, dat kan je gewoon niet menenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
Ik vind Manja wel leuk.. Lekker pittig dingetje.
.
Herman was weer geweldig vandaag, echt erg leuk vond ik hem door de serie heen..
S&S zijn vervelend, wat een nare mensen zeg.
Ik haat haar.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
Of ik d'r echt leuk vind weet ik niet, maar ik vind het leuk om naar d'r te kijken.
Of dat voortkomt uit walging of sympatie is nog de vraag.![]()
.
Ik nietquote:
zij houd het wel gezellig ja... beetje pit.. maar ze kan echt lomp/bitch zijn... maar goed dat hoort er allemaalquote:Op zondag 27 maart 2005 22:47 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik haat haar.
Maar ik wil zegmaar niet dat ze eruit gaat, want dan is het zo.. saai
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik nietze zullen mijn adres wel kwijt zijn ofzo
![]()
![]()
Ik mis ze...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:15 schreef schatje het volgende:
Reinier en Clarinca gaan op 18 juni aanstaande trouwen.
klik hier
Ja ben benieuwd wat er gebeurt dan... zal wel iets ergs zijn..... leukquote:Op zondag 27 maart 2005 22:51 schreef Takje het volgende:
Volgende week wordt het ook wel weer leuk. Wil Jeroen uit de race stappen ?!
vooral Brechtje, dat is ook wel weer lief....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef hardsilence het volgende:
Just & Brechtje, zijn mijn inziens veel te soft!
vast niet....quote:Op zondag 27 maart 2005 22:51 schreef Takje het volgende:
Volgende week wordt het ook wel weer leuk. Wil Jeroen uit de race stappen ?!
ben het helemaal met je eens... soms denk ik, wees eens wat harder meid! maar aan de andere kant ze is wel liefquote:Op zondag 27 maart 2005 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vooral Brechtje, dat is ook wel weer lief....
net zoals de twee zusjes van vorig jaar.....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens... soms denk ik, wees eens wat harder meid! maar aan de andere kant ze is wel lief
Ja goed.. maar dat brengt je uiteindelijk niet ver in de race. Daar draait het toch om he.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
vooral Brechtje, dat is ook wel weer lief....
damm ik heb wat gemist vorige jaar volgens mijquote:Op zondag 27 maart 2005 23:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
net zoals de twee zusjes van vorig jaar.....
sanne en lotte die waren ook super lief en mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm ik heb wat gemist vorige jaar volgens mij
nou echt niet he......quote:
Tja ik kan me alleen maar aansluiten bij jou meningquote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]de zusjes waren echt mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het volgend jaar veel en veel en veel leuker vondt, leukere koppels er zat gewoon veel meer in...dit jaar is het wel een btje duf![]()
blijf natuurlijk wel kijken
Ik vind Roos ook mooi, heb ik dan nog steeds een oogarts nodig?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou echt niet he......![]()
kan wel een goeie oogarts aan raden![]()
nee want Roos is natuurlijk al heel mooi....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind Roos ook mooi, heb ik dan nog steeds een oogarts nodig?![]()
Eens.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou echt niet he......![]()
kan wel een goeie oogarts aan raden![]()
op de onderste foto de linksequote:Op zondag 27 maart 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Eens..
Die twee waren zo ontzettend. De ene was lekkerder dan de ander, maar ik vergat altijd wie die lekkere nou was.
![]()
.
Oh elfje... je mag weer stemmen..
Bleurgh, wat een duffe doos. Komt helemaal niks uit, behalve kots in de eerste aflevering.quote:
Jij kan anders ook aardig zeiken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bleurgh, wat een duffe doos. Komt helemaal niks uit, behalve kots in de eerste aflevering.
Dat zielige janksmurfje moet gewoon een rijke kerel vinden en huisvrouw worden.
En wat een gezeur in dit topic. Is zeiken dat het vorig jaar beter was helemaal da bom na het gezeik dat Ernst Hasselbaink of hoe hij ook heette niet meer presenteert?
Out of sight out of mind.
jammer dat het een zooi kutkandidaten zijn.
Ik zeik helemaal niet. Ik zeg slechts dat de presentator niets uitmaakt en dat die Natalie een doos is.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef Bayswater het volgende:
Jij kan anders ook aardig zeiken.
De casting is gewoon belabberd geweest, te veel nietszeggende kandidaten.
Zijn het ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Takje het volgende:
en je zei ook dat het een snel kutkandidaten zijn
Het viel mij op dat een stel aan de verkeerde kant van de stad was geeindigd.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Aan het einde van zo'n uur PE heb ik aldoor het idee dat ik gewoon niks gezien heb.
Die Bregtje praat zo eng.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Het viel mij op dat een stel aan de verkeerde kant van de stad was geeindigd.
Door de montage vallen wel een aantal dingen op.
-De pa van die Wennemars die de hele tijd moest pissen.
-Die belgische trutjes die alleen een lift krijgen als ze hoerig liften voor hun doelgroep.
-De afgrijselijke smile van hoe-heet-ze-ook-alweer.
-De paardenkop van de vrouwelijke helft van de tweeling. Die jongen is een stuk volwassener volgens mij.
Jij denkt dat de doorsnee aardrijkskundeleraar alle provincies van China uit zijn/haar hoofd kentquote:Op maandag 28 maart 2005 00:40 schreef Adelante het volgende:
ik vind het knap dat je in België aardrijkskundeleraar kunt zijn, zonder ook maar iets met kaartlezen te hebben of zelfs ook maar topografie te beheersen
neuh, maar als je weet dat je aan PE mag deelnemen, zou het volgens mij geen kwaad kunnen de grote bosatlas eens open te slaanquote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Jij denkt dat de doorsnee aardrijkskundeleraar alle provincies van China uit zijn/haar hoofd kent?
Nou hij vertelde anders wel met grote mond dat hij wel ff de kaart had geleerd.... nou zie je wat er van terecht is gekomen...quote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij denkt dat de doorsnee aardrijkskundeleraar alle provincies van China uit zijn/haar hoofd kent?
Hij had de kaart toch bestudeerd?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt, hij kwam volgens mij ook redelijk ver, alleen was Jeroen iets sneller.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hij had de kaart toch bestudeerd?
die anderen wisten wél dat alle kleine provincietjes aan de kust lagen......
Ja, die Jeroen is nog wel aardig en doet het zeer goed.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt, hij kwam volgens mij ook redelijk ver, alleen was Jeroen iets sneller.
Inderdaad, alle koppels waren vorig jaar gewoon leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]de zusjes waren echt mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het volgend jaar veel en veel en veel leuker vondt, leukere koppels er zat gewoon veel meer in...dit jaar is het wel een btje duf![]()
blijf natuurlijk wel kijken
* Orginial denkt het ook maar hoopt het niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die Jeroen is nog wel aardig en doet het zeer goed.
Lijkt me echt zo'n type dat dit jaar gaat winnen.
Mwah, vorig jaar werd het ook pas écht leuk toen er nog weinig teams over waren en je ze een beetje leerde kennen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:09 schreef -Mk- het volgende:
Inderdaad, alle koppels waren vorig jaar gewoon leuker om naar te kijken.
Precies.. Maar het lijkt ook alsof er vorig jaar meer verhaallijnen waren.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Aan het einde van zo'n uur PE heb ik aldoor het idee dat ik gewoon niks gezien heb, en dan doel ik niet alleen op het landschap maar gewoon op het algehele programma.
Een beetje moeilijk te beschrijven wellicht maar er lijkt weinig te gebeuren...
precies wat ik ervan vond. Er gebeurde weinig. Eerste keer dat ik niet helemaal heb gekekenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:30 schreef Orginial het volgende:
Ik vond deze aflevering best wel heel erg saai.
dan moet je ook niet zeiken, het eind was spannund joh!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerste keer dat ik niet helemaal heb gekeken
dat heb ik wel gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeiken, het eind was spannund joh!![]()
Ja, als je het begin niet ziet begrijp je de context niet.quote:
Snap wat je bedoel. En dat gevoel had ik een paar afleveringen geleden al.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Aan het einde van zo'n uur PE heb ik aldoor het idee dat ik gewoon niks gezien heb, en dan doel ik niet alleen op het landschap maar gewoon op het algehele programma.
Een beetje moeilijk te beschrijven wellicht maar er lijkt weinig te gebeuren...
Er zijn maar 4 afleveringen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:46 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Snap wat je bedoel. En dat gevoel had ik een paar afleveringen geleden al.
In Flevoland misschien, bij ons is het net begonnen.quote:
En vanaf de tweede aflevering is het allemaal meer van hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee want Roos is natuurlijk al heel mooi....
no doubt about that....Roos
als Nathalie naast Roos zou staan dan zou ze in het niets vallen.....
Ze stelden zich gewoon aan.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik me nou de hele aflevering heb zitten afvragen: was Jorien nu ziek of was ze gewoon verkouden? Ik hoorde verhalen over koortsdromen en onwijs ziek zijn en daarna zei Jorien weer iets over haar "verkouden hoofd" ofzo.
Als je verkouden bent, dan ben je toch niet ziek ofzo? Of ligt dat aan mij??
Precies. Roos is best heel lief, maar knapquote:Op maandag 28 maart 2005 08:42 schreef keijz het volgende:
[..]
ik vind die zusjes én natalie mooier dan roos
heh jij een doodswens????quote:Op maandag 28 maart 2005 08:42 schreef keijz het volgende:
[..]
ik vind die zusjes én natalie mooier dan roos
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies. Roos is best heel lief, maar knap
dat is voor iedereen anders, als ik verkouden ben dan ben ik ook echt goed ziek, ik ken ook mensen die gewoon bijna nergens last van hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik me nou de hele aflevering heb zitten afvragen: was Jorien nu ziek of was ze gewoon verkouden? Ik hoorde verhalen over koortsdromen en onwijs ziek zijn en daarna zei Jorien weer iets over haar "verkouden hoofd" ofzo.
Als je verkouden bent, dan ben je toch niet ziek ofzo? Of ligt dat aan mij??
quote:Clarinca is weer boos op Reinier: " Snap je het nu of gaat het er niet helemaal in of zo?"
Elias over zijn kansen in het spel: " Het gaat tussen ons en Reinier nu"
Elias: " De druk ligt bij hem nu, wij zijn lekker aan het wandelen!"
Rani ziet het woestijn-avontuur niet zo zitten: " Ik had er geen zin in, ik was totaal op"
Reinier communiceert op z'n kameels: " Heehoohee....tsjoek,tsjoek"
Reinier merkt dat zijn communicatie werkt en probeert hetzelfde tegen Clarinca: " Moet ik tegen jou ook tsjoek,tsjoek zeggen?"
Clarinca is lichtelijk verontwaardigd: " Ga ik niet hard genoeg ofzo?"
De woestijn maakt indruk op Elias: " Dit zie je normaal alleen op tv"
Reinier weet dat hij niet zoveel kans maakt bij de proef: " Ik heb denk ik van iedereen de slechtste conditie"
Hij merkt al snel op dat hij gelijk heeft: " Het is bloed- bloedzwaar!"
Ook met Clarinca gaat het minder goed: " Ik ben geloof ik een beetje oververhit"
Jeske is in de woestijn helemaal in haar element: " Lekker doen waar we goed in zijn, bikkelen"
Jeske zegt, wanneer Elias met de kameel aan de lijn loopt: " En jij laat de hond uit?"
thank youquote:Op maandag 28 maart 2005 11:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nathalie is niet knap.
Ze heeft een beetje een varkensachtige neus, een rare kaaklijn, en vreemdgevormde jukbeenderen. Ook heeft ze vreemd gevormde ogen, die bijdragen aan het vermoeden dat eigenlijk in haar genen ook iets van een big heeft.
Nathalie is gewoon niet knap.
Elfje, dat Nathalie sowieso niet knap is, maakt Roos nog niet knap hoorquote:
quote:Elias wordt emotioneel en gaat helemaal door het lint: “Don’t give me that fucking bullshit Hans!”
En Elias is nog niet klaar met Hans: “Vuile leugenaar, je gaat er niet met 1 been in!”
Hans mag wel oppassen voor Elias: “Ik ga je pakken, ik wil je kwetsen en ik ga je raken waar ik je raken kan!”
Ook Reinier komt aan de schandpaal: “Ik ben gelukkig niet zo’n omhoog gevallen kakker als jij!”, aldus Elias.
Elias: “Als we nu toch met de billen bloot gaan, doe jij je broek dan ook even uit Hans”
Nu word Elias wel heel persoonlijk naar Hans toe: “Rani heeft 3 dagen huilend bij Jeske gezeten omdat ze gek van je werd vriend”
Terwijl de dames het gezellig hebben samen vraagt Jeske zich af hoe het met de mannen gaat: “Misschien hebben ze elkaar wel helemaal lens geslagen”
Op dat moment iets verderop, is Elias allang niet meer zichzelf: “Ik krijg echt moordneigingen”
Joeri zat erbij, keek ernaar en hielt wijselijk zijn mond: “Dit is not fun anymore”
Elias vertelt kort en krachtig aan Jeske hoe de vorige avond is verlopen: “De hel was losgebroken, ik heb gehakt van Hans gemaakt!”
dat vindt ik dus van Roos...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Elfje, dat Nathalie sowieso niet knap is, maakt Roos nog niet knap hoor
Nathalie heeft wel een soort 'uitstraling'
Dat is natuurlijk ook weer zo, maar als je echt ziek bent dan zie je dat meestal ook wel aan mensen. Vorig jaar was een van de zusjes ook ziek geworden en dat zag je gewoon aan dr. Ze was zo verschrikkelijk moe en niet fit en dat straalde ze ook helemaal uit. Terwijl ik dat bij Jorien niet echt kon zien, die riep alleen maar dat ze verschrikkelijk ziek was.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is voor iedereen anders, als ik verkouden ben dan ben ik ook echt goed ziek, ik ken ook mensen die gewoon bijna nergens last van hebben
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
“Don’t give me that fucking bullshit Hans!”
Die aflevering was briljant ja, echt geweldig.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn favoriete aflevering van vorig jaar in quotes, ja sorry ik heb ff niets te doen
[..]
Erg apart ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Brechtje praat ook alsof ze constant verkouden is, trouwens.
dat mis ik nu ook, je ziet helemaal geen interactie bijna tussen de deelnemers en hun gastgezinnen heel jammer is dat, dat maakte het vorig jaar ook zo leuk. Elke avond aan de vodka....quote:Op maandag 28 maart 2005 11:59 schreef Bayswater het volgende:
Er wordt ook te weinig gezopen door die Chinezen, verleden jaar stond elke avond de Vodka op tafel waardoor er meer gefilmd werd bij de slaapplaatsen. Nu wordt er amper nog bij de mensen thuis gefilmd.
Ik zet mijn geld in op Manja en Rink voor een mooie bitch fightquote:Op maandag 28 maart 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
Op zich vind ik de kandidaten trouwens wel goed gecast... het zijn wel allemaal persoonlijkheden, die elk op hun eigen manier voor leuke momenten kunnen zorgen en ieder op geheel eigen wijze "neergezet worden". Ze missen (zeker in vergelijking met vorig jaar) alleen net datgene dat het zokan maken.
Misschien omdat we teveel vergelijken met vorig jaar, we teveel verwachten. Ik vermaak me er iig nog steeds goed mee, en wie weet ontploft het nog een keer echt mooi..
jammer dat ze nu eerste staan.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
je zou haar gewoon toch willen wurgen als je dit ziet?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
Dat zag ik ook inderdaad, op dat laatste kaartje!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Het viel mij op dat een stel aan de verkeerde kant van de stad was geeindigd.
Dat heb ik dan weer totaal niet..quote:Op maandag 28 maart 2005 13:18 schreef Hik het volgende:
Het blijft leuk... Al mogen ze inderdaad wat meer laten zien van de belevenissen bij de families ter plaatse en wat minder van dat onderlinge gezeik. We weten dat nou wel en heb toch altijd het idee dat zoiets door de redactie zwáár wordt aangedikt!
Meer China, minder soap dus graag!![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:18 schreef Hik het volgende:
Het blijft leuk... Al mogen ze inderdaad wat meer laten zien van de belevenissen bij de families ter plaatse en wat minder van dat onderlinge gezeik. We weten dat nou wel en heb toch altijd het idee dat zoiets door de redactie zwáár wordt aangedikt!
Meer China, minder soap dus graag!![]()
Je drukt het nog netjes uit.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Ze zijn gewoon lekker irritant, ik denk nog steeds dat het een keertje behoorlijk gaat escaleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
soms..........ja jaquote:Wat is jouw slechtste eigenschap?
Ik kan soms wat fel zijn.
Ja inderdaad, maar met Jeroen wil ik iets heel anders.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Na twee weken racen komen de duo’s in één van de mooiste streken van China terecht: het sprookjesachtige Karskgebergte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.From the ashes a fire shall be woken,
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:40 schreef Monticola het volgende:
[..]omdat je in het voorstukje op tv alleen zag dat hij ermee wou nokken en niet de reden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ik d8 ik doe het maar safe voordat iemand dit al teveel info vindt...don't give me that fucking bullshit
Via Emule zijn de eerste 3 aflevering van de 2e serie te downloaden. Aflevering 4 zal dus ook wel beschikbaar zijn binnenkort.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:48 schreef rubbereend het volgende:gisteravond de video geprogrammeerd want k kon t nie kijken ben k vergeten de video op zomertijd te zetyten nu heb k alleen het laatste kwartier kunnen zien, is het nog ergens op het net te zien?
Rink doet wel meer respectloze dingenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:48 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vond het een btje respectloos van Rink dat hij die politieman optilde en tot mijn verbazing zijn pet afpakte om hem zelf op te zetten. Dat doe je toch niet!
Hij bedoelde het goedquote:Op maandag 28 maart 2005 14:48 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vond het een btje respectloos van Rink dat hij die politieman optilde en tot mijn verbazing zijn pet afpakte om hem zelf op te zetten. Dat doe je toch niet!
die ruiten wisser zit diep hequote:Op maandag 28 maart 2005 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rink doet wel meer respectloze dingen
* miss_dynastie is de ruitenwisser nog niet vergeten. De middelvinger ook niet, trouwens.
Ik hoop dat het nog ff doorgaatquote:Op maandag 28 maart 2005 15:10 schreef Orginial het volgende:
Jorien en RinckEven een vraag aan Jorien: Was dit het hoogtepunt van de ruzie tussen Rinck - Manja? Of was dit slechts het begin?
Ja, best wel jaquote:Op maandag 28 maart 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die ruiten wisser zit diep he
Maar goed dat optillen had van mij ook niet gehoeven ..... verbaasd me dat ze dat zo pikken en hem niet neerknuppelen...
eerst moeten jeroen en manja opzoutenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de uitzending maar uitgezet.
Gatverdamme, ik kots op schijnheiligheid...
'ik zou zoiets noooooit hebben gedaan als iemand verkouden is'
Nee, ik vraag gewoon of mijn pappie zijn middelvinger opsteekt
Gatverdegatver, ik kan niet wachten tot Rink en Jorien eruit zijn. Bleeehhh
vast het begin...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:10 schreef Orginial het volgende:
Jorien en RinckEven een vraag aan Jorien: Was dit het hoogtepunt van de ruzie tussen Rinck - Manja? Of was dit slechts het begin?
Jorien post hier hoor..quote:Op maandag 28 maart 2005 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de uitzending maar uitgezet.
Gatverdamme, ik kots op schijnheiligheid...
'ik zou zoiets noooooit hebben gedaan als iemand verkouden is'
Nee, ik vraag gewoon of mijn pappie zijn middelvinger opsteekt
Gatverdegatver, ik kan niet wachten tot Rink en Jorien eruit zijn. Bleeehhh
Ik heb het vorig jaar niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Rink die heeft een aparte techniek, vergeet niet de dingen die Reinier vorig jaar bij mensen heeft geflikt, zoals "drive klootzak" te zeggen en al dat soort ongein, it's all part of the game...
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2005 15:37 schreef haagse_elfje het volgende:
ieder zijn mening
tuurlijk mag jij ze irritant vinden, tis een democtratisch land en topic!
nee! stel je voor dat ze 't leest gek!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Dus? Mag ik ze niet irritant vinden?
Ik denk dat ik Expeditie Robinson wel leuker vindt, ik vond gister echt saai en het liften vind ik ook niet zo leuk meer.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik moet je wel gelijk geven dat Rink idd zwaar schijnheilig overkomt.....
ik vind hem iets te gemaakt....
ER is natuurlijk leuker... maar PE vult de tijd wel tot er weer een nieuwe ER isquote:Op maandag 28 maart 2005 15:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Expeditie Robinson wel leuker vindt, ik vond gister echt saai en het liften vind ik ook niet zo leuk meer.![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
ER is natuurlijk leuker... maar PE vult de tijd wel tot er weer een nieuwe ER is
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:44 schreef haagse_elfje het volgende:
Nathalie is een blond wicht
en dit is mijn mening
Das nou eenmaal het risico van meedoen aan een tv-programma.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:40 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
nee! stel je voor dat ze 't leest gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |