En vanaf de tweede aflevering is het allemaal meer van hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee want Roos is natuurlijk al heel mooi....
no doubt about that....Roos
als Nathalie naast Roos zou staan dan zou ze in het niets vallen.....
Ze stelden zich gewoon aan.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik me nou de hele aflevering heb zitten afvragen: was Jorien nu ziek of was ze gewoon verkouden? Ik hoorde verhalen over koortsdromen en onwijs ziek zijn en daarna zei Jorien weer iets over haar "verkouden hoofd" ofzo.
Als je verkouden bent, dan ben je toch niet ziek ofzo? Of ligt dat aan mij??
Precies. Roos is best heel lief, maar knapquote:Op maandag 28 maart 2005 08:42 schreef keijz het volgende:
[..]
ik vind die zusjes én natalie mooier dan roos
heh jij een doodswens????quote:Op maandag 28 maart 2005 08:42 schreef keijz het volgende:
[..]
ik vind die zusjes én natalie mooier dan roos
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies. Roos is best heel lief, maar knap
dat is voor iedereen anders, als ik verkouden ben dan ben ik ook echt goed ziek, ik ken ook mensen die gewoon bijna nergens last van hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:03 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ik me nou de hele aflevering heb zitten afvragen: was Jorien nu ziek of was ze gewoon verkouden? Ik hoorde verhalen over koortsdromen en onwijs ziek zijn en daarna zei Jorien weer iets over haar "verkouden hoofd" ofzo.
Als je verkouden bent, dan ben je toch niet ziek ofzo? Of ligt dat aan mij??
quote:Clarinca is weer boos op Reinier: " Snap je het nu of gaat het er niet helemaal in of zo?"
Elias over zijn kansen in het spel: " Het gaat tussen ons en Reinier nu"
Elias: " De druk ligt bij hem nu, wij zijn lekker aan het wandelen!"
Rani ziet het woestijn-avontuur niet zo zitten: " Ik had er geen zin in, ik was totaal op"
Reinier communiceert op z'n kameels: " Heehoohee....tsjoek,tsjoek"
Reinier merkt dat zijn communicatie werkt en probeert hetzelfde tegen Clarinca: " Moet ik tegen jou ook tsjoek,tsjoek zeggen?"
Clarinca is lichtelijk verontwaardigd: " Ga ik niet hard genoeg ofzo?"
De woestijn maakt indruk op Elias: " Dit zie je normaal alleen op tv"
Reinier weet dat hij niet zoveel kans maakt bij de proef: " Ik heb denk ik van iedereen de slechtste conditie"
Hij merkt al snel op dat hij gelijk heeft: " Het is bloed- bloedzwaar!"
Ook met Clarinca gaat het minder goed: " Ik ben geloof ik een beetje oververhit"
Jeske is in de woestijn helemaal in haar element: " Lekker doen waar we goed in zijn, bikkelen"
Jeske zegt, wanneer Elias met de kameel aan de lijn loopt: " En jij laat de hond uit?"
thank youquote:Op maandag 28 maart 2005 11:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nathalie is niet knap.
Ze heeft een beetje een varkensachtige neus, een rare kaaklijn, en vreemdgevormde jukbeenderen. Ook heeft ze vreemd gevormde ogen, die bijdragen aan het vermoeden dat eigenlijk in haar genen ook iets van een big heeft.
Nathalie is gewoon niet knap.
Elfje, dat Nathalie sowieso niet knap is, maakt Roos nog niet knap hoorquote:
quote:Elias wordt emotioneel en gaat helemaal door het lint: “Don’t give me that fucking bullshit Hans!”
En Elias is nog niet klaar met Hans: “Vuile leugenaar, je gaat er niet met 1 been in!”
Hans mag wel oppassen voor Elias: “Ik ga je pakken, ik wil je kwetsen en ik ga je raken waar ik je raken kan!”
Ook Reinier komt aan de schandpaal: “Ik ben gelukkig niet zo’n omhoog gevallen kakker als jij!”, aldus Elias.
Elias: “Als we nu toch met de billen bloot gaan, doe jij je broek dan ook even uit Hans”
Nu word Elias wel heel persoonlijk naar Hans toe: “Rani heeft 3 dagen huilend bij Jeske gezeten omdat ze gek van je werd vriend”
Terwijl de dames het gezellig hebben samen vraagt Jeske zich af hoe het met de mannen gaat: “Misschien hebben ze elkaar wel helemaal lens geslagen”
Op dat moment iets verderop, is Elias allang niet meer zichzelf: “Ik krijg echt moordneigingen”
Joeri zat erbij, keek ernaar en hielt wijselijk zijn mond: “Dit is not fun anymore”
Elias vertelt kort en krachtig aan Jeske hoe de vorige avond is verlopen: “De hel was losgebroken, ik heb gehakt van Hans gemaakt!”
dat vindt ik dus van Roos...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Elfje, dat Nathalie sowieso niet knap is, maakt Roos nog niet knap hoor
Nathalie heeft wel een soort 'uitstraling'
Dat is natuurlijk ook weer zo, maar als je echt ziek bent dan zie je dat meestal ook wel aan mensen. Vorig jaar was een van de zusjes ook ziek geworden en dat zag je gewoon aan dr. Ze was zo verschrikkelijk moe en niet fit en dat straalde ze ook helemaal uit. Terwijl ik dat bij Jorien niet echt kon zien, die riep alleen maar dat ze verschrikkelijk ziek was.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is voor iedereen anders, als ik verkouden ben dan ben ik ook echt goed ziek, ik ken ook mensen die gewoon bijna nergens last van hebben
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
“Don’t give me that fucking bullshit Hans!”
Die aflevering was briljant ja, echt geweldig.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
mijn favoriete aflevering van vorig jaar in quotes, ja sorry ik heb ff niets te doen
[..]
Erg apart ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Brechtje praat ook alsof ze constant verkouden is, trouwens.
dat mis ik nu ook, je ziet helemaal geen interactie bijna tussen de deelnemers en hun gastgezinnen heel jammer is dat, dat maakte het vorig jaar ook zo leuk. Elke avond aan de vodka....quote:Op maandag 28 maart 2005 11:59 schreef Bayswater het volgende:
Er wordt ook te weinig gezopen door die Chinezen, verleden jaar stond elke avond de Vodka op tafel waardoor er meer gefilmd werd bij de slaapplaatsen. Nu wordt er amper nog bij de mensen thuis gefilmd.
Ik zet mijn geld in op Manja en Rink voor een mooie bitch fightquote:Op maandag 28 maart 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
Op zich vind ik de kandidaten trouwens wel goed gecast... het zijn wel allemaal persoonlijkheden, die elk op hun eigen manier voor leuke momenten kunnen zorgen en ieder op geheel eigen wijze "neergezet worden". Ze missen (zeker in vergelijking met vorig jaar) alleen net datgene dat het zokan maken.
Misschien omdat we teveel vergelijken met vorig jaar, we teveel verwachten. Ik vermaak me er iig nog steeds goed mee, en wie weet ontploft het nog een keer echt mooi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |