Het viel mij op dat een stel aan de verkeerde kant van de stad was geeindigd.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Aan het einde van zo'n uur PE heb ik aldoor het idee dat ik gewoon niks gezien heb.
Die Bregtje praat zo eng.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Het viel mij op dat een stel aan de verkeerde kant van de stad was geeindigd.
Door de montage vallen wel een aantal dingen op.
-De pa van die Wennemars die de hele tijd moest pissen.
-Die belgische trutjes die alleen een lift krijgen als ze hoerig liften voor hun doelgroep.
-De afgrijselijke smile van hoe-heet-ze-ook-alweer.
-De paardenkop van de vrouwelijke helft van de tweeling. Die jongen is een stuk volwassener volgens mij.
Jij denkt dat de doorsnee aardrijkskundeleraar alle provincies van China uit zijn/haar hoofd kentquote:Op maandag 28 maart 2005 00:40 schreef Adelante het volgende:
ik vind het knap dat je in België aardrijkskundeleraar kunt zijn, zonder ook maar iets met kaartlezen te hebben of zelfs ook maar topografie te beheersen
neuh, maar als je weet dat je aan PE mag deelnemen, zou het volgens mij geen kwaad kunnen de grote bosatlas eens open te slaanquote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Jij denkt dat de doorsnee aardrijkskundeleraar alle provincies van China uit zijn/haar hoofd kent?
Nou hij vertelde anders wel met grote mond dat hij wel ff de kaart had geleerd.... nou zie je wat er van terecht is gekomen...quote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij denkt dat de doorsnee aardrijkskundeleraar alle provincies van China uit zijn/haar hoofd kent?
Hij had de kaart toch bestudeerd?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt, hij kwam volgens mij ook redelijk ver, alleen was Jeroen iets sneller.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Hij had de kaart toch bestudeerd?
die anderen wisten wél dat alle kleine provincietjes aan de kust lagen......
Ja, die Jeroen is nog wel aardig en doet het zeer goed.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Klopt, hij kwam volgens mij ook redelijk ver, alleen was Jeroen iets sneller.
Inderdaad, alle koppels waren vorig jaar gewoon leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]de zusjes waren echt mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het volgend jaar veel en veel en veel leuker vondt, leukere koppels er zat gewoon veel meer in...dit jaar is het wel een btje duf![]()
blijf natuurlijk wel kijken
* Orginial denkt het ook maar hoopt het niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die Jeroen is nog wel aardig en doet het zeer goed.
Lijkt me echt zo'n type dat dit jaar gaat winnen.
Mwah, vorig jaar werd het ook pas écht leuk toen er nog weinig teams over waren en je ze een beetje leerde kennen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:09 schreef -Mk- het volgende:
Inderdaad, alle koppels waren vorig jaar gewoon leuker om naar te kijken.
Precies.. Maar het lijkt ook alsof er vorig jaar meer verhaallijnen waren.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Aan het einde van zo'n uur PE heb ik aldoor het idee dat ik gewoon niks gezien heb, en dan doel ik niet alleen op het landschap maar gewoon op het algehele programma.
Een beetje moeilijk te beschrijven wellicht maar er lijkt weinig te gebeuren...
precies wat ik ervan vond. Er gebeurde weinig. Eerste keer dat ik niet helemaal heb gekekenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:30 schreef Orginial het volgende:
Ik vond deze aflevering best wel heel erg saai.
dan moet je ook niet zeiken, het eind was spannund joh!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerste keer dat ik niet helemaal heb gekeken
dat heb ik wel gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeiken, het eind was spannund joh!![]()
Ja, als je het begin niet ziet begrijp je de context niet.quote:
Snap wat je bedoel. En dat gevoel had ik een paar afleveringen geleden al.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Aan het einde van zo'n uur PE heb ik aldoor het idee dat ik gewoon niks gezien heb, en dan doel ik niet alleen op het landschap maar gewoon op het algehele programma.
Een beetje moeilijk te beschrijven wellicht maar er lijkt weinig te gebeuren...
Er zijn maar 4 afleveringen.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:46 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Snap wat je bedoel. En dat gevoel had ik een paar afleveringen geleden al.
In Flevoland misschien, bij ons is het net begonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |